Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с друг двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витара с друг двигател

    За чугунена глава имам една история - едни приятели със сервиз тръгват да сменят гарнитура на един форд с чугунена глава (бензинов). Махнали болтовете, разкачили всичко и като грешници търсят кое още държи главата. А то - гравитацията .

    Коментар


    • От: Витара с друг двигател

      Въпрос за омеговите мотори.
      Напоследък на няколко пъти двигателя прекъсва и в един момент направо угасва.Прави го и на бензин и на газ.Сменях скоро дистр .капачка , а сега и бобина-пак го прави понякога,но не постоянно.
      Някой ще обясни ли принципа на работа на запалването на този мотор и къде да търся проблема?
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • От: Витара с друг двигател

        Ако имаш датчик на коляновия вал, го огледай внимателно, че имат навика да им се разпадат изолациите вътре в кабела на датчика и да се белосват. Самия датчик също е силно проблемен.
        Обаче това е гадание по черва от гълъб. Със същия успех може да ти се еб@ва някоя връзка по кабелите или контактния ключ. Без диагностика сме на режим врачка малко
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • От: Витара с друг двигател

          А бе при запален мотор пробвах да мърдам кабелите и да блъскам таблото на ключа-няма ефект.За датчика ми казаха,още не съм го гледал,трябва да го видя ,къде се намира
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • От: Витара с друг двигател

            Пробвай от лявата страна на блока (гледано от мястото на водача), примерно между първи и втори цилиндър. Не съм 100% сигурен, ама май там беше. Тъпото е, че ако е пукнат вътре е много рудно да го разбереш само с гледане. Обикновено на студено работи, като се постопли и започва да се лигави. После спира нацяло. А нов е весела цифра, нещо ми се върти 130 кинта по спомен. Има 2 вида, които са с абсолютно еднакъв корпус и абсолютно еднаква букса и НЕ са взаимозаменяеми.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • От: Витара с друг двигател

              То май всичко им е скъпо на тия опели,добре ,че има на вторични
              0887/400121 Антон Донев

              Коментар


              • От: Витара с друг двигател

                При мен датчика е отпред, вляво(пред шофьора), долу. Демек-в най-предната част на блока, ниско, почти до коритото за маслото. Дето грешно му викаме картер.

                При мен пък има едно по-слабо изфорсиране. Не се изрязва както трябва, другите двигатели направо хвръкват като им настъпиш газта, а при мен първо се замисля, после започва да вдига обороти, но някак мудно, не е като на спортна машина...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Витара с друг двигател

                  Вчера си напазарих от любимия ми магазиндатчици,бобини ,палци,кабели,капачки ,стартер ,динамо ,хидр.помпа и др.чаркалъци,но не се сетих и един комп.да си взема.
                  Ще пробвам наред,макар ,че признаците водят към палец,капачка,датчик или комп.Проблемът е ,че го прави ,когато му е кеф.
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • От: Витара с друг двигател

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    ...При мен пък има едно по-слабо изфорсиране. Не се изрязва както трябва, другите двигатели направо хвръкват като им настъпиш газта, а при мен първо се замисля, после започва да вдига обороти, но някак мудно, не е като на спортна машина...
                    Коле, центровка правил ли си му на това? Или на око/ухо само? Пък и колко да е спортен тоя дрът дръгел бре
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Витара с друг двигател

                      Ами като слушам по състезанията как се изрязват другите джипове с такъв двигател-моя е някак по-муден, не иска да се развърта така бързо. Оттам следва, че и мощността няма да е колкото е по книга.
                      Есента в Русе едвам успявах да държа темпото на Коко, хем той е с витарския си мотор, 8 клапана. Не успявах да го изпреваря не заради дупки и окачване, просто мощността стигаше за толкова.
                      Като остане време ще пробвам да правим центровка със стробоскоп, ако пак не се получи-ще видя въздуха сали е достатъчно.
                      Бензиновата помпа е витарската, дали може това да оказва влияние?
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Витара с друг двигател

                        Съмнява ме да е от помпата, стига да е здрава де. Всъщност, ако е оная, дето ти я пращах някога ... балимума...тя е смятана за един инжектор и за 35 коня и 400 кубика надолу... Ако те съмнява нещо по бензина, ковни му един манометър за теста, то ще си каже.
                        Между другото, в момента карам с половин "туних" на Мицко, на бензин се държи по следния начин: пали, върви някак, набира като Жигула и на 5000 оборота умира от остър недостиг на бензин в кислорода. На ниски обороти и на ниска предавка, горе-долу се трае, ама за тяга - никаква, високи също. При мен проблема е, че смених компа, а още не съм сменил дюзите и компа си цъка импулси като за баааая по-големшки. А на тая дължина на импулсите, оригиналните, горкичките едва препикават.
                        Пиша го всичкото това за ориентация, ако е от недостиг на гориво.

                        Ако не ти се играе да слагаш манометър, просто премери какво дава ламбда сондата (не помня дали имаш такава, честно казано). При форсиране трябва да показва около волт. Мери се с обикновен мултицет от кабела на сондата към маса, ако е с един кабел, между двата кабела, ако е с 2 или между двата по-тънки, ако е 4. Ако показва по-малко, или ламбдата е фира, или гоивото е недостатъчно.
                        Гледах на Антон Витарката на траяла в СЗ, ми добре се държеше гадинката, въпреки, че не я е ряскал сериозно. А ако не бъркам, сте горе-долу с еднаква конфигурация на машините, та точно от липса на мощност не би трябвало да се оплакваш...

                        П.П. Чакай, че ме хвърли в размисъл .... к'ва центровка бре? Тя твоята мести ли се изобщо? Или пак бъркам с какъв мотор си?
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Витара с друг двигател

                          C20NE.
                          С делко изведено от разпределителния вал, ама поради монтажа е навряно на място по-гадно и от кучи гъз. Е, няма невъзможни работи, ако се стигне до въртене на делко-ще се справя някак.
                          Ламбда имам, ама по твоя препоръка не е свързана. С три кабела е. Един черен и два бели. Без никакви маркировки, ама няма значение, щом не е свързана...
                          Ако трябва ще я вържа, само ме е страх да не объркам двата бели кабела. То шанса е 50:50 де. Кабелите са рязани със сечки. Мангалите не могат да откачат буксата, нали с клещите е по-лесно... А двигателя го вадиха за продаване, имахме уговорка...

                          Абе когато се наканиш да идваш по нашия край и имаш няколко време свободно-свирни, ще направим един тест на двигателя по околните баири и дерета.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Витара с друг двигател

                            Помпа от моно категорично не може да захрани C20NE
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • От: Витара с друг двигател

                              Това защо? Не споря, питам защото не съм наясно.

                              По най-простата логика ако помпата има възможност да направи по-голямо налягане отколкото е работното на горивната система на двигателя-би трябвало да става.
                              Разбира се, дебита също е важен, но все си мисля, че дебита е пре-пре достатъчен. Ако двигателя потребява толкова бензин колкото помпата може да изпомпи-резервоара ще свърши за две минути...

                              Малко пояснения, моля.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Витара с друг двигател

                                Почти на всички помпи налягането им е предостатъчно, то затова е регулатора. Ама като не стига дебита, умира и налягането и така нататък. Оставям настрана по-специалните изпълнения, карбураторни, тунингови и прочее, там са други мерни единици
                                Поне още 15 дена няма да се вяскам нататък ... не щото не искам, имам друга работа просто. Иначе - знаеш, насреща съм.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X