От: Витара с друг двигател
Хм, брал съм ядове с по-новите Опелски дебитомери - съвсем леко зацапване имаше точно описаните от Кольо последствия. Но на тоя дъртел наистина не знам как е.
За оборотомера - Коле, наскоро минавах край Шумен, ама повода не беше никак от приятните, съответно и времето беше кът, затова не се обадих, сори. По някое време ще си донеса задника специално да го измислим, ако не си го измислил до тогава де
Според една шантава схема, която имам и на която малко не вярвам съвсем, Е възможно оборотомера да не се бърка с компа, а да взима сигнал от датчика на делкото, през филтър.
Ако не си изрязал оригиналната инсталация и ако оригиналното делко все още ти стои, може да си направиш следния експеримент: извади делкото от мотора, намотай му на зъбчатката някаква лентичка, примерно от плат, включи го, дай на контакт и дръпни рязко лентичката. идеята е да се завърти няколко оборота сравнително бързо и без прекъсване. Ако схемката е вярна (пак казвам, не съм много сигурен), стрелката на оборотомера трябва да мръдне леко. Трябва да има някой в колата да наблюдава де. Ако мръдне - работата е лесна. Ако не - ще го измислим пак
Весело посрещане на Новата!
Хм, брал съм ядове с по-новите Опелски дебитомери - съвсем леко зацапване имаше точно описаните от Кольо последствия. Но на тоя дъртел наистина не знам как е.
За оборотомера - Коле, наскоро минавах край Шумен, ама повода не беше никак от приятните, съответно и времето беше кът, затова не се обадих, сори. По някое време ще си донеса задника специално да го измислим, ако не си го измислил до тогава де

Според една шантава схема, която имам и на която малко не вярвам съвсем, Е възможно оборотомера да не се бърка с компа, а да взима сигнал от датчика на делкото, през филтър.
Ако не си изрязал оригиналната инсталация и ако оригиналното делко все още ти стои, може да си направиш следния експеримент: извади делкото от мотора, намотай му на зъбчатката някаква лентичка, примерно от плат, включи го, дай на контакт и дръпни рязко лентичката. идеята е да се завърти няколко оборота сравнително бързо и без прекъсване. Ако схемката е вярна (пак казвам, не съм много сигурен), стрелката на оборотомера трябва да мръдне леко. Трябва да има някой в колата да наблюдава де. Ако мръдне - работата е лесна. Ако не - ще го измислим пак

Весело посрещане на Новата!
Коментар