Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с друг двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витара с друг двигател

    А бе нали ти пуснах схемата.При мен мен опеловата бобина е обикновена ,кръгла и в нея влизат два кабела и има още един зелен -разклонение.Премерих при запален мотор дава 13,2 v и като подадеш газ почва да намалява напрежението.Та този кабел свързах към кафявия ,който би трябвало да е вързан към витарската бобина/куплонг с 4 кабела/ и който отива към оборотомера.
    Егати и технически научното обяснение
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • От: Витара с друг двигател

      Може да е "егати" ама долу-горе разбрах. Като се оправя с раздатката и другите по-спешни неща ще опитам твоя начин на свързване. Ако изгоря нещо-майната му, ще слагам външен оборотомер.

      Схемата не мога да я видя, че се тегли повече от половин час, а нямам толкова търпение.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Витара с друг двигател

        Днес свързах оборотомера.
        На опелската бобина отиват два кабела-зелен и черен с жълта(мисля) ивица. Зеления е нашия. От него, на кафявия кабел който отива в оборотомера. Малко повече информацийка за този на когото му се занимава-на самото табло на витарата(не голямото табло в купето, а това с приборите) като погледнеш платката отзад, на единия болт си има написано "-ign" Демек-минуса от запалването. Именно там трябва да отиде сигнала от въпросния кабел.
        Свързах го, и оборотомера си показва. Докато двигателя е студен и държи малко по-високи обороти показва 1000 оборота, после падна на 700-800, изфорсирах го и показа малко над 7000. Стигат ми толкова, считам, че оборотомера работи коректно.

        Позанимах се и с дебитомера. Свързах го с къса връзка към колектора, ама пак същата работа-при рязко подаване на газ не иска да поеме от ниски обороти. Капачката на дебитомера бях я отворил преди това. Лепена с прозрачен силикон, явно не заводска работа. Може би някой мангал е пипал там за да намали горивото, заради измислена икономия. Не знам... Белязах къде е точно телчето за фиксация на пружината и започнах да си играя. В пробите стигнах до положение дотам, че се форсира много добре, но пък няма тихи обороти-сместа идва твърде богата и се "дави". След няколко проби установих телчето на няколко зъба по-надясно от завАреното положение. Така има някакви що-годе ниски обороти(около 500-600 според вее работещия оборотомер), и успява да се форсира долу-горе добре.

        Утре ако не забравя ще снимам механизма в дебитомера.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Витара с друг двигател

          Снимай ,че и аз ще имам занимавка там,и при мен има какво да се желае там.Но при мен наистина пътя е доста дълъг ,така или иначе ще местя акумулатора отзад,сигурно на негово място ще сложа филтърната кутия .Другото ,което ми се върти в главата е да монтирам на тавана плоска и дълка филтърна кутия,естествено защитена и монтирана за външната клетка и оттам с маркуч по колонката и към дебитомера.Какво мислите за този вариант?
          0887/400121 Антон Донев

          Коментар


          • От: Витара с друг двигател

            Стефане ,ти запали ли Омегата-въпросът е към Стефан Стоев?
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Витара с друг двигател

              Такава кутия съществува ли? Или е само в проекта ти?

              Според мен по-добрият вариант е с кръгъл филтър от някакъв бус(Ивеко имат такива модели например) вътре в купето, зад седалките, и с по-дълъг маркуч до дебитомера. Бегачката на Петър Минчев(паджеро еволюшън) е така направена и няма никакъв проблем. За да не бучи в купето смукателя е изведен навън в централната колконка, затворена с решетка. Сравнително нависоко, играе ролята и на шнорхел.
              На Бреслау два пъти отварях да чистя филтъра, имахме нов за смяна ако се наложи, ама и двата пъти беше почти като нов. Значи концепцията върши работа.
              Мислех да го правя така, ама не намерих такъв филтър с кутията, а нямах време, и засега остана така. Но никога не е късно да се направи де.
              Допълнение-важна е дължината на въздуховода между дебитомера и колектора, а не от филтъра до дебитомера.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Витара с друг двигател

                Не е изведен навън да не бучи ,а да смуче студен въздух
                Мисля ,че бях гледал някъде такова изпълнение с такъв филтър на тавана,пък в коша естествено дебитомера ще си е наблизо до смук.колектор.
                0887/400121 Антон Донев

                Коментар


                • От: Витара с друг двигател

                  Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                  Стефане ,ти запали ли Омегата-въпросът е към Стефан Стоев?
                  Не.Не съм правил нищо последната седмица

                  Коментар


                  • От: Витара с друг двигател

                    Ето обещаните снимки:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0050 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5444260Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0049 (Medium).jpg
Прегледи:1
Размер:63.0 КБ
ID:5444261

                    На първата снимка се вижда къде съм мацнал с бял маркер положението в което беше дебитомера преди моята интервенция. Сега е завъртяно със 7 зъба обратно на часовника. Това е омекване на пружината, така клапата се завърта и компютъра подава повече бензин.

                    Да попитам знаещите-на втората снимка се вижда едно синьо дълго. Многооборотен потенциометър е. Въпросът е какво регулира, че го въртях и наляво и надясно, по 20 оборота, и нищо не се промени. Накрая го оставих в положението в което беше отначало. Или поне така се надявам.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • От: Витара с друг двигател

                      Колеги , незнам да му е тук мястото но и аз да запитам. Един познат ми сподели че слагали на Витара (къса) двигател от Swift 1.3 GTI мисля че каза около 100-120 к.с. и двигателя пасвал почти без никакво преправяне и доработки. Някой виждал ли е такова изпълнение?
                      SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                      Nissan Patrol Y60

                      Коментар


                      • От: Витара с друг двигател

                        Първоначално публикуван от penev_dch Преглед на мнение
                        Колеги , незнам да му е тук мястото но и аз да запитам. Един познат ми сподели че слагали на Витара (къса) двигател от Swift 1.3 GTI мисля че каза около 100-120 к.с. и двигателя пасвал почти без никакво преправяне и доработки. Някой виждал ли е такова изпълнение?
                        Да , ама на Самурай. Дай да го видим как е на Витара .
                        0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                        Коментар


                        • От: Витара с друг двигател

                          Аз не съм го виждал и не съм и чувал за това се зачудих доста, но явно някой се е направил на велик.
                          Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                          Да , ама на Самурай. Дай да го видим как е на Витара .
                          SUZUKI "VITARA" , 1.6 ,къса база,BF Goodrich MUD, 31x10,5 R15
                          Nissan Patrol Y60

                          Коментар


                          • От: Витара с друг двигател

                            Първоначално публикуван от penev_dch Преглед на мнение
                            Колеги , незнам да му е тук мястото но и аз да запитам. Един познат ми сподели че слагали на Витара (къса) двигател от Swift 1.3 GTI мисля че каза около 100-120 к.с. и двигателя пасвал почти без никакво преправяне и доработки. Някой виждал ли е такова изпълнение?
                            На Самурая на Дамян от Добрич беше сложен такъв двигател за Витара едва ли.
                            TT-Tuning Team
                            АСК Добрич

                            Коментар


                            • От: Витара с друг двигател

                              Чета какво правите и го коментирах с моя приятел Неделчо и !!! имал двигател от Опел Комодоре 6 цил. редови бензин , 2.6 куб. см. ,чугунена глава ,скорости оригинални (три скорости) Ако представлява интерес-Пловдив Неделчо 0888332846 С поздрав Борето

                              Коментар


                              • От: Витара с друг двигател

                                Няма място за редови 6-так а и е ужасно тежък.
                                http://vbox7.com/play:398e8b82

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X