От: Витара с друг двигател
А бе нали ти пуснах схемата.При мен мен опеловата бобина е обикновена ,кръгла и в нея влизат два кабела и има още един зелен -разклонение.Премерих при запален мотор дава 13,2 v и като подадеш газ почва да намалява напрежението.Та този кабел свързах към кафявия ,който би трябвало да е вързан към витарската бобина/куплонг с 4 кабела/ и който отива към оборотомера.
Егати и технически научното обяснение

А бе нали ти пуснах схемата.При мен мен опеловата бобина е обикновена ,кръгла и в нея влизат два кабела и има още един зелен -разклонение.Премерих при запален мотор дава 13,2 v и като подадеш газ почва да намалява напрежението.Та този кабел свързах към кафявия ,който би трябвало да е вързан към витарската бобина/куплонг с 4 кабела/ и който отива към оборотомера.
Егати и технически научното обяснение
за Витара едва ли.
Коментар