Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с друг двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Витара с друг двигател

    нафтата нали знаеш за какво е хаха за отопление
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • От: Витара с друг двигател

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Аз нямам какво да кажа, този двигател ми е напълно непознат.
      А и по принцип искам дизел, ама като гледам-няма нещо подходящо като килограми, размери и мощност. Може да сложа бензин накрая...
      1.9 HDI Пежо/Ситроен !
      Лудак

      Коментар


      • От: Витара с друг двигател

        Първоначално публикуван от Близнаците Преглед на мнение
        нафтата нали знаеш за какво е хаха за отопление
        А газта за запалки
        ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

        Коментар


        • От: Витара с друг двигател

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Аз нямам какво да кажа, този двигател ми е напълно непознат.
          А и по принцип искам дизел, ама като гледам-няма нещо подходящо като килограми, размери и мощност. Може да сложа бензин накрая...
          Задължително търси алуминиев мотор. Разликата в килограмите с масовите бензинови и дизелови чугунени ще ти донесе само негативи. Просто на Витарата предимството и е че е лека и няма нужда да я затормозваш с някакъв тежък дизел.
          ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

          Коментар


          • От: Витара с друг двигател

            Моя проект с 1.9 тд от Ксантия е вече почти завършен и резултата е много добър.Другата седмица ако остане време ще кача и малко снимки на коша а сега следват по-сериозни тестове
            Uaz 469 2.4 D MB
            KTM 600 ROTAX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

            Коментар


            • От: Витара с друг двигател

              Първоначално публикуван от Иво82 Преглед на мнение
              Моя проект с 1.9 тд от Ксантия е вече почти завършен и резултата е много добър.Другата седмица ако остане време ще кача и малко снимки на коша а сега следват по-сериозни тестове
              И видео ако може,ще съм много благодарен.
              http://vbox7.com/play:398e8b82

              Коментар


              • От: Витара с друг двигател

                Това беше преди - Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P090212_15.00.jpg
Прегледи:2
Размер:49.6 КБ
ID:5383485 а сега е това -Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.49_[01].jpg
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5383486 .Ето още малко снимки Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.50.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:5383491Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.49.jpg
Прегледи:1
Размер:80.2 КБ
ID:5383490Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.48_[03].jpg
Прегледи:1
Размер:71.2 КБ
ID:5383489Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.48_[02].jpg
Прегледи:1
Размер:57.0 КБ
ID:5383488Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P140612_11.48_[01].jpg
Прегледи:1
Размер:75.3 КБ
ID:5383487
                Следват монтаж на климатика и кулера , но първо мисля да мина КАТ за регистрация на мотора а и малко да я покарам така да видим дали ще излезе някое зайче от някъде
                За клипове не ми остава време а и не я ползвам за хард изпълнения а за рибарка , но ще видя какво мога да направя по въпроса
                Uaz 469 2.4 D MB
                KTM 600 ROTAX
                Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                Коментар


                • От: Витара с друг двигател

                  Колега Иво ти с цял преден мост ли си или с обикновенното. Защото аз правя същата операция и вообще неми се получава. А и трабата за генерацията мали незнам как да я слагам. Аз съм с дясна дирекция и щангата за волана мина точно на изхода за генерацията чудо може ли малко по подробни снимки да видя как си ги направил.

                  Коментар


                  • От: Витара с друг двигател

                    Как го вкара тоя двигател моя само го положи и стърчи все едно ще излита.

                    Коментар


                    • От: Витара с друг двигател

                      Е дай една снимка да го видим как се е навирил.
                      Явно не го гласиш под правилния ъгъл но като го видя ще кажа " Къде е ключа за бараката"
                      Uaz 469 2.4 D MB
                      KTM 600 ROTAX
                      Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                      Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                      Коментар


                      • От: Витара с друг двигател

                        Ето 2 клипчета( http://vbox7.com/play:4219a61742 ,http://vbox7.com/play:59e37775fd) собствено пройзводство.Извинявам се за качеството , но това е свера с която съм много бос
                        А тук http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=147769 съм отворил нова тема за начина по който съм сложил мотора в Витарата!
                        Последно редактирано от Иво82; 05-07-12, 00:27. Причина: допълване
                        Uaz 469 2.4 D MB
                        KTM 600 ROTAX
                        Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                        Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                        Коментар


                        • От: Витара с друг двигател

                          Колеги ,не ми е вързан оборотомера към опеловия мотор.Говорих с Кирил от Сандански и той ми каза ,че се взема сигнал от бобината.Проверих кабелите и /на старата бобина ,витаровата/, и видях,че единият черен води до таблото.Там ли трябва да подам сигнал от опеловата бобина и откъде се взема захранване за оборотомера?
                          Витарата беше 1,6 16 В .
                          0887/400121 Антон Донев

                          Коментар


                          • От: Витара с друг двигател

                            Според Тефчо сигнала за оборотомера идва МОЖЕ БИ от компютъра. Обеща някой ден да се почеше умно по главата и да измисли как да свържа опелския мотор към витаровия оборотомер.
                            Винаги може да се сложи външен оборотомер, ама аз си искам оригиналния.

                            Я да питам знаещите-на бензин има добри тихи обороти, но като дам рязко газ, отначало започва да плете и пърпори, и по някое време се изрязва. Изказаха съмнение за свещи или кабели, смених ги с нови, ама абсолютно същата работа. На газ няма проблеми с изфорсирането, там се реже както трябва.
                            Това ме навежда на мисълта, че дебитомера или компютъра се ебават.
                            Дайте акъл как да разбера кое е.

                            Бензиновата помпа е витарска. Отначало си мислех, че тя нещо не е в ред, но пък на високи обороти когато се иска повече дебит на бензин няма проблеми. Затова я игнорирам като проблем.
                            Някой знае ли какво трябва да се измери на буксите на дебитомера? Без него пали, но не работи устойчиво, след като щракна куплунга тихите обороти си идват, започва да работи добре, само с изфорсирането не е добре работата. Държи се като карбураторен двигател с неработеща ускорителна помпа.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Витара с друг двигател

                              Аз също мисля че е дебитомера.Сваляш му капака,бележиш с маркер на кое зъбче е в момента(за да можеш да върнеш настройките ако се окаже че не е от него) и въртиш(без да презацепваш) докато подаваш газ за да видиш в коя посока е подобрението.Като нацелиш посоката,щтракваш едно зъбче в тази посока и даваш гас да пробваш.И пак и пак докато стане.Но това е полеви метод.С измерване също трябва да може но не знам как.Я преди да си разбуташ дебитомера виж ТПС-а

                              Коментар


                              • От: Витара с друг двигател

                                При присаждането на двигателя най-вероятно си сложил по-дълъг маркуч от дебитомера до двигателя.Следователно е затруднено засмукването и съответно реакцията на дебитомера. За това си мисля че посоката в която трябва да въртиш е за омекотяване на пружината.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X