Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маверика на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маверика на Кольо

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Абе шлайфистите казаха, че не ставал вала. Затова и търся друг двигател. Знам, че ремонтните размери вървят през 25 стотни, но дали ще излезе за втори ремонт не знам...Има само една десета до втория, а драното не е малко.
    Освен това има и бутало за смяна, с него и биелата, че и тя е надрана. Буталото е ударено отдолу-противотежестта на вала го е пляснала, и едвам се движи в буталния болт.
    А в сметката за частите не си сложил другите гарнитури, семерингите, масло, и другите дреболии. А, и скъсан тампон на двигателя има... Абе от най-големите дяволи.
    Вала ще стане на втори ремонтен размер. 100% съм сигурен. На шлайфистите, най вероятно не им се занимава, щото не ми се вярва да не знаят как да корегират биелата.
    Днес проверих за лагери, основни и биелни - има ги и клиентската цена е 100 лв. Сегменти не съм търсил, ама няма да са повече от 100лв. Гарнитура глава около 50. Какви други гарнитури ми приказваш? На колекторите ползваш старите. Другите или ги режеш от кингирит, или силикон. Кингирит ще то пратя, имам цял топ.
    Не знам каква е драмата с буталото, ама не вярвам да не може да се оправи. В краен случай едно бутало втора употреба ще се намери.
    Семерингите, ако не текат и са оригиналните си ги слагаш обратно. Ако пък текат са смешни пари. Масло и антифриз! Айде сега, ако чак до там опират нещата, значи трябва да ходим пеша.
    Труда, най голямото перо си е от теб.
    Това ако не можеш да намериш читави части втора употреба.
    Ако има драма с местните шлайфисти, ми пращаш КВ, биелите с буталата и аз ще ги занеса на човек, който гаранция ще ги направи.

    Коментар


    • От: Маверика на Кольо

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Вала ще стане на втори ремонтен размер. 100% съм сигурен. На шлайфистите, най вероятно не им се занимава, щото не ми се вярва да не знаят как да корегират биелата.
      По повърхността на биелата в която ляга лагера също има драно. Ако се разстъргва-ще трябва и по-дебел лагер за тази биела. Косьо от Варна каза, че имал човек който изработвал лагери с нестандартни размери. Бил правил някаква кола с такива лагери, и вече доста километри вървяла така.
      Буталото не знам дали може да се оправи-доста трудно се движи в буталния болт, според шлайфистите при удара се е изкривило леко, та не ставало вече.

      Накрая ще взема да ти ги пратя тези чарколаци.
      До вторник-сряда ако не намеря друг начин за правене на двигателя ще имаш обаждане...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Маверика на Кольо

        Корекцията на биелата не се прави по този начин.Отнема се материал челно за да стане на елипса и след това се шлайфа.Лагерите си остават с нормален външен размер.Вала ако не е силно износен на елипса също става.

        Коментар


        • От: Маверика на Кольо

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          По повърхността на биелата в която ляга лагера също има драно...
          Да, това е ясно. Както ти е казал колегата, единия вариант е изработката на уникален лагер. Другия вариант е корекция на биелата по новия ремонтен размер лагер. И двата варианта се правят от зор - няма части, или няма пари и разбира се са компромисни.
          Затова по добре първо да се потърси бутало с биела и като краен вариант да се минава на това ТНТМ.
          Утре ще се обадя на няколко агенти, да видим могат ли да намерят биела и бутало.

          Коментар


          • От: Маверика на Кольо

            Андро, то хубаво да намерят бутало и биела, ама нали са събирани според теглото? Да не се получи дисбаланс, ако са в доста различни класове?

            Абе има вариант да взема четирите бутала както са комплект от злополучния двигател от прерията. Но днес не можах да се свържа с човека и да го питам ще ли ми даде само буталата с биелите на нормална цена.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Маверика на Кольо

              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
              Андро, то хубаво да намерят бутало и биела, ама нали са събирани според теглото? Да не се получи дисбаланс, ако са в доста различни класове...
              .
              Има го тоя момент за съжаление. Трябва да се види какви са допуските в теглото и да се преценява. Ще видя как мога да помогна по тоя въпрос.
              А ти извади проблемното бутало и го монтирай на друга биела с друг бутален болт и виж работи ли нормално.
              И знаеш, бележи посока, номер, кое с кое и т.н.
              Последно редактирано от Аndro 160; 01-03-13, 20:19.

              Коментар


              • От: Маверика на Кольо

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                ........ като краен вариант да се минава на това ТНТМ.
                С това твърдение немога да се съглася.Ако беше ТНТМ нямаше да има специална машина за корекция на биели.По тази логика и шлаиф на КВ е ТНТМ.Разликите в грамажа се оправят с електронна везна.

                Коментар


                • От: Маверика на Кольо

                  Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                  С това твърдение немога да се съглася...
                  Е, има проблеми. Ти поне знаеш за какво става въпрос, щото по горе точно си обяснил каква е технологията - получава т.н. "недоход" на буталото, от което пада компресията на въпросния цилиндър.

                  Коментар


                  • От: Маверика на Кольо

                    При степен на сгъстяване примерно 10 към1 и ход на буталото 100мм тая 0.1мм колко ще свали компресията?Нагара по челото на буталото има повече влияние от тази десета.

                    Коментар


                    • От: Маверика на Кольо

                      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                      и аз така си мислех, ама пича в моргата ме уби на място. Влизам и потам: двигател или части за терано 2.4 бензин.
                      И получавам отговор: Само глави, ама ти сигурно търсиш колянов вал, биели и бутала?
                      Е, да, признавам си. Еми няма, казва пича. Всичките все това чупят, взимат ги на момента.
                      Та ... баси безпроблемния двигател ... В началото си помислих, че просто са "кръстили" Кольо, но излиза, че проблема си е сравнително масов.
                      Ми, масое в я. Като са на по 'амнайсе стотин хиляди километра, карани от италианки.

                      Те разни по моргите разправяха че и дизела бил това - онова. Само дето аз пък от личен опит най-отговорно твърдя че за да скапеш тоя двигател, трябва да имаш талант и да го направиш нарочно и да има изначално нещо не в ред по него, например охлаждане или нещо от сорта.

                      И моето е от Италия. Ама гледано със синтетика и на 82000км взето. Зарекъл съм се че на 200000 ще го продам. И ще е в по-добро техническо състояние от доста други, не щото е жалено, а щото му е давано това, дето си иска.

                      А кое го товари на място - като не е натоварен всичките луфтове хлопат например. И се вдигат разни налягания на масла и прочие, без да има какво да ги натиска отгоре. Затова и като е нов няма проблем - луфтове там няма. Съшия двигател на същите обороти можеш да си го караш по магистралата и нищо няма да му стане, или поне ще издържи доста повече от времето, което би издържал с форсиране на място.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Маверика на Кольо

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Ми, масое в я. Като са на по 'амнайсе стотин хиляди километра, карани от италианки. ....
                        Не споря, не познавам конкретния мотор, но обикновено да се търсят все едни и същи чарколя е леко притеснително, особено пък биели. А конкретния екземпляр, доколкото знам не е вкаран в БГ вчера, и от доста време е поддържан нормално. Пак казвам, нямам личен опит - не споря.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        ...А кое го товари на място - като не е натоварен всичките луфтове хлопат например. И се вдигат разни налягания на масла и прочие, без да има какво да ги натиска отгоре.....
                        Тук обаче споря. Налягането на маслото му е напрез ограничителния клапан дали работи на място или е под пълен товар. Умен човек си, замисли се.
                        Луфтовете ... кои луфтове? Коя точно част е натоварена на празен ход повече? Под товар режима на лагерите е много по-грозен, термичното натоварване е в пъти по-голямо. Инерционните моменти са си все същите. Налягането при сгъстяване на празен ход хич не е малко и го има винаги. 10тина бара на средно 75мм диаметър са си около 140 кила, както и да ги смяташ. На начало на изпускане - все тая, даже удара при отваряне на клапаните е по-голям под товар, заради по-голямата разлика в наляганията и по-бързото спадане съответно. Край изхвърляне/начало засмукване - на атмосферните двигатели е все тая, на турбинираните има разлика, но не е толкова съществена, че да почупи нещо. Край на засмукване - начало сгъстяване - все тая има ли товар или няма. Коляновия вал на ненатоварен двигател даже му е по-добре, щото силите са по-малки, а налягането на масления слой в лагерите е все същото. Усукването ясно кога е по-голямо.
                        Това, че някой, някога е успял да окоти някое древно германско недоразумение - ми ОК, то и на ход като го вкараш на ръба на червеното за 15 минути и е вече е фира Или че преди 30 години е поряскал някоя жигулка на място на 7000 оборота (вдигаг ги, че и отгоре, мерено) и е задрал лагери - също не е проблема, който се обсъжда, най-малкото защото е мноооого оттатък червенкото на оборотомера, а там песента е друга.
                        Спирам, че оспамихме на Колето темата, пък на него едва ли му е до това в момента.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • От: Маверика на Кольо

                          Колю след малко отива в гората на разходка. Да пробва новата лебедка, така, че точно сега му е през онази работа.

                          Иначе проблемите са почти решени-бутала и биели ще взема от двигателя на прерията, коляновия вал, ако тук не могат да го направят-Андро обеща съдействие. Имал силно негов човек, който със сигурност щял да оправи проблема. В понеделник ще отида при нашите шлайфисти да видим какво ще кажат(втори опит), и ако не-при Андро.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Маверика на Кольо

                            Кольо, какво стана, запали ли вече?
                            Аз се оглеждам за едно нисанче или маверикче, но ти с тези проблеми ме хвърли в шаш, толкова ли труден ремонта и толкова ли са дефицит частите?
                            Успех.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • От: Маверика на Кольо

                              Днес сложих главата на двигателя, утре, ако има място в сервиза може и да го пусна на мястото му.

                              Понеже имам скъсан тампон на двигателя, а цената на нов е соленичка, реших да потърся втора употреба.
                              Онзи ден се обадих в Царева ливада, нали голяма морга, с име и т.н...
                              Казаха, че имат такъв тампон, 50 лева. Видя ми се малко множко, и казах, че ще потърся другаде. Поразпитах, ама нъцки, и пак се обадих на тази морга.
                              Да, ама вече цената била 60 лева. След кратка консултация на човека на телефона с "шефа", казаха, че нямало да го дадат за 50 лева, сега бил 60.
                              Майната им, щом досега джипа вървя със скъсан тампон-пак ще върви, много мразя да започнат да ми извиват ръцете. И като започнат да се правят на голяма работа-аз пък се втвърдявам, и може да съм вътре от цялата работа, но си държа на моето.

                              Та НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ЦАРЕВА ЛИВАДА, ТАМ СА ТЪРГАШИ.

                              Май имаше тема за некоректни търговци, кажете къде беше, да напиша и там тази информация.

                              Още ме е яд...

                              @кра-кра-ремонта изобщо не е труден. Прави се като всеки ремонт на двигател. При мен се проточи защото исках да мина колкото може по-тънко, а и шлайфистите не чакат само моя вал и глава за да ги ремонтират. Отделно от това чаках няколко дни части, та се проточи.
                              Ако такъв джип ти е на сърце-вземай, не са лоши машини. Това, че при мен се случи такава повреда нищо не означава. Хиляди други двигатели пък си изкарват без дефекти до края на живота на джипа.
                              Стари коли, всичко е на късмет.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Маверика на Кольо

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                                .


                                Та НЕ КУПУВАЙТЕ НИЩО ОТ ЦАРЕВА ЛИВАДА, ТАМ СА ТЪРГАШИ.

                                Май имаше тема за некоректни търговци, кажете къде беше, да напиша и там тази информация.
                                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=45355
                                0осем9осем7шест0осем7едно
                                Миро

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X