Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маверика на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маверика на Кольо

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    На Гадеф е печка, бре!
    Е, няма значение, нали е същия модел!

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    То у Варна не познават парите бе...
    Цените им да нормални, аз от там си пазарих едни таркалета със зъби за лорда!
    Р.П.(RFF) 0898677590
    Пътна помощ
    ДЕНОНОЩНО

    Коментар


    • От: Маверика на Кольо

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      То у Варна не познават парите бе...
      Пък в Царева ливада ги познават и умножават поне по 2.
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • От: Маверика на Кольо

        Ми не знам... Един познат тук си взе двигател за рокито от Царева Ливада за 600 лева. Може и да е късмет, ама надали.
        Не споря де, просто споделям каквото знам.

        Баси, накрая ми иде да дам за скрап форд нисана...

        @ плешивия-и там ще звънна да проверя какво ще предложат.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • От: Маверика на Кольо

          Нищо не пречи да пробваш. Прозвъни всички оферти и решавай. От Царева ливада клиент си е купил ск, кутия за Диско за 800 лв. Баси.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • От: Маверика на Кольо

            Коле, преди година купувах хидравличен повдигач от морга в Стара Загора. Направи ми впечатление, че са много учтиви и имат доста наличност. Едва ли са доста морги. Прегледай в тоя район и попитай само за оборудван блок.
            А ти досега с какво газово го караше твоя? И какъв му беше разхода?
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • От: Маверика на Кольо

              Питането е безплатно
              само бараки

              Коментар


              • От: Маверика на Кольо

                Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                ...
                Поздрави!
                Поздрави! Забравяме за случая.
                Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                ... попитай само за оборудван блок.
                Най добре. Ще може да видиш вала и цилиндрите, и ще знаеш какво купуваш.
                Ако не се намери читав блок, бутала и вал, правиш твоя. Каза, че износването на вала е 0,40. Ремонтните размери на лагерите вървят през 0,25, тоест минаваш на втори ремонтен размер 0,50. Имаш да купуваш биелни и основни лагери, сегменти и гарнитура глава. По мои сметки около 300 лв. За шлайф на вала, челото на блока и главата ще вземат малко пари и си готов.
                Последно редактирано от Аndro 160; 01-03-13, 07:44.

                Коментар


                • От: Маверика на Кольо

                  Абе шлайфистите казаха, че не ставал вала. Затова и търся друг двигател. Знам, че ремонтните размери вървят през 25 стотни, но дали ще излезе за втори ремонт не знам...Има само една десета до втория, а драното не е малко.
                  Освен това има и бутало за смяна, с него и биелата, че и тя е надрана. Буталото е ударено отдолу-противотежестта на вала го е пляснала, и едвам се движи в буталния болт.
                  А в сметката за частите не си сложил другите гарнитури, семерингите, масло, и другите дреболии. А, и скъсан тампон на двигателя има... Абе от най-големите дяволи.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Маверика на Кольо

                    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                    Коле, преди година купувах хидравличен повдигач от морга в Стара Загора...
                    Имаш ли спомен коя или къде? Сещам се за 2 морги, които са специализирани за жипки, но едната е предимно за Сузуки, другата за Мицубиши. Ако имаш някакъв спомен, ей сега ще си дигна задника да огледам.
                    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                    Коментар


                    • От: Маверика на Кольо

                      Е нали моторите на тераното и прерията били еднакви ... Коле, мой съвет е да даваш всичко на части и да се мяташ на следващото.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • От: Маверика на Кольо

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Пък в Царева ливада ги познават и умножават поне по 2.
                        еми колега вс си знае джоба колко е дълбок колко да струва една кутия за диско особено ако е автомат пък аз от там взех комп имобилайзер и ключ на 300 лв. Спецялно с коли от острова съм си имал работа не един и два пъти и мога да ти кажа че от към двигатели и ходова част вс което съм вкарвал в гаража с мн малки изключения е било бетон е за раждата е ясно но едното за сметна на др както на всякъде. Важното е Бай Колъо да съживи мъртвеца
                        само бараки

                        Коментар


                        • От: Маверика на Кольо

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Вчера докато регулирах газовата уредба изфорсирах до малко по-високи обороти двигателя, и запона да трака много зловещо.
                          Сега виждам темата: Винаги съм се чудил защо "майстори" форсират безумно двигателите без натоварване при регулиране на горивната уредба? Не само лагерите ще се повредят ами и някое бутало може да излезе да види кой идиот форсира двигателя. Познавам един от тези в кавичките , от безсилие и незнание форсира дизела до пръсване и му скъсява живота а иначе като кара и спира за престой го чака да охлади преди да загаси. Безумие някакво а той има сервиз.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • От: Маверика на Кольо

                            Е, нали трябва да видя как се изфорсирва бе. Нали при въртене на врътките се мени количеството газ, и ако е малко-не може да върви. Най лесно и на място става с подаване на газ. Въртя докато започне да се изфорсирва добре, абе досега все така съм си регулирал газовите уредби, на трите си коли на газ. Не е имало никакви проблеми.
                            А и оборотите не бяха кой знае колко високи, напълно в нормите за този двигател. Май писах по-горе-между 4000 и 5000. Нищо особено, а и не е задълго, а само изфорсиране и пускане на газта.
                            Имало да става...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Маверика на Кольо

                              Нещо си е било тръгнало още преди форсирането. До колкото ми е известно това не е проблемен двигател, та да го направи от толкова малко.

                              ...макар че и аз съм малко негативно настроен към регулацията на място. Това че се форсира на място съвсем не значи че ще върви добре. Форсиране на място до високи обороти е едно от най-вредните неща за всеки мотор. При същите обороти под натоварване ще си работи дълго и безгрижно и нищо няма да му стане.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: Маверика на Кольо

                                Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                                Сега виждам темата: Винаги съм се чудил защо "майстори" форсират безумно двигателите без натоварване при регулиране на горивната уредба? Не само лагерите ще се повредят ами и някое бутало може да излезе да види кой идиот форсира двигателя. Познавам един от тези в кавичките , от безсилие и незнание форсира дизела до пръсване и му скъсява живота а иначе като кара и спира за престой го чака да охлади преди да загаси. Безумие някакво а той има сервиз.
                                За дизела не знам, но я ми кажи какво точно му се случва на бензиновия двигател като се форсира на място, че не се сещам? Кое го товари така, че да му изскочат буталата или да му превъртят лагерите?

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                До колкото ми е известно това не е проблемен двигател,...
                                и аз така си мислех, ама пича в моргата ме уби на място. Влизам и потам: двигател или части за терано 2.4 бензин.
                                И получавам отговор: Само глави, ама ти сигурно търсиш колянов вал, биели и бутала?
                                Е, да, признавам си. Еми няма, казва пича. Всичките все това чупят, взимат ги на момента.
                                Та ... баси безпроблемния двигател ... В началото си помислих, че просто са "кръстили" Кольо, но излиза, че проблема си е сравнително масов.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X