От: Маверика на Кольо
Вала ще стане на втори ремонтен размер. 100% съм сигурен. На шлайфистите, най вероятно не им се занимава, щото не ми се вярва да не знаят как да корегират биелата.
Днес проверих за лагери, основни и биелни - има ги и клиентската цена е 100 лв. Сегменти не съм търсил, ама няма да са повече от 100лв. Гарнитура глава около 50. Какви други гарнитури ми приказваш? На колекторите ползваш старите. Другите или ги режеш от кингирит, или силикон. Кингирит ще то пратя, имам цял топ
.
Не знам каква е драмата с буталото, ама не вярвам да не може да се оправи. В краен случай едно бутало втора употреба ще се намери.
Семерингите, ако не текат и са оригиналните си ги слагаш обратно. Ако пък текат са смешни пари. Масло и антифриз! Айде сега, ако чак до там опират нещата, значи трябва да ходим пеша
.
Труда, най голямото перо си е от теб
.
Това ако не можеш да намериш читави части втора употреба.
Ако има драма с местните шлайфисти, ми пращаш КВ, биелите с буталата и аз ще ги занеса на човек, който гаранция ще ги направи.
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Днес проверих за лагери, основни и биелни - има ги и клиентската цена е 100 лв. Сегменти не съм търсил, ама няма да са повече от 100лв. Гарнитура глава около 50. Какви други гарнитури ми приказваш? На колекторите ползваш старите. Другите или ги режеш от кингирит, или силикон. Кингирит ще то пратя, имам цял топ

Не знам каква е драмата с буталото, ама не вярвам да не може да се оправи. В краен случай едно бутало втора употреба ще се намери.
Семерингите, ако не текат и са оригиналните си ги слагаш обратно. Ако пък текат са смешни пари. Масло и антифриз! Айде сега, ако чак до там опират нещата, значи трябва да ходим пеша

Труда, най голямото перо си е от теб

Това ако не можеш да намериш читави части втора употреба.
Ако има драма с местните шлайфисти, ми пращаш КВ, биелите с буталата и аз ще ги занеса на човек, който гаранция ще ги направи.
Коментар