Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маверика на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Маверика на Кольо

    Първоначално публикуван от gadeff Преглед на мнение
    Праговете са "Made in Геро", беше ги нагризал молеца ;-)
    Бе, идвай, докато си пием биричката да обсъдим и другите подобрения и да вкараме малко мухи в главата на Кольо.
    Хванали са ме това лято някакви творчески импулси, и мотора (баба хонда) вече е на газ (Made in Ники - scrapheap)
    П.С. има и мобилни барбекюта, че и няколко стацинарни, позиционирани стратегически в гората...
    Оф, опънал съм синджира до скъсване, ама той па държи, пущината. Септември на събора ще е.

    И Коле, водата там не е само от конденз. Има още няколко места, от които влиза. При всеки дъжд. Така са си го направили. Моя единия и той е гнил там. Те всичките от там започват да гният.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • От: Маверика на Кольо

      Днес като легнах под форд нисана разбрах откъде е тресенето-разбито каре на задния кардан. Задното. Утре ще питам моя търговец за цена, и ако не е скъпо-ще сменя и двете, но ако ми се види много пари-само задното. Знам, че не е правилно, ама финасите... Когато се разбие предното ще има още едно сваляне на кардан, това не ме плаши.
      Имаше и проблем с показанията на километража. Отначало си викам "бре, много върви тоз джип... На втора показва 140...) Като отворих уреда и се оказа доста мазно. ПОнеже имаше опечена семеринага в механизъмчето за задвижване на жилото на километража, маслото се е качвало по жилото вследствие въртенето му, и е попадало в скоростомера. Обикновен механичен. Който е отварял там знае какво е-магнит се върти доста близо до една "паничка" и вследствие на магнитното поле я увлича, а самата паничка е на оста на стрелката. И какво се получава-понеже двете повърхнини са доста близо, и когато се насъбере масло между тях-увличането става не само от магнитното поле, а и механично-от маслото между двете повърхнини. След обилно пръскане с обезмаслител и контактен спрей(добър разтворител) вече скоростомера показва реално.
      Шофьорската врата беше увиснала, и при затваряне "удряше". Причината-износена ос на долната панта. От пантите не можа да се регулира, затова подложих между планката на пантата и врата(това на долната панта) по една шайба дебела 2 мм. Сега вратата се затваря като на хладилник.

      От маншна който покрива дупката на лостовете идва топлина и шум, и следва да се сложи подходяща изолация, ама не мога да намеря подходящ материал. Дайте идеи от какво да бъде.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Маверика на Кольо

        Попадна в правилните ръце джипката.Много се радвам.Само като съвет ,сега след като вратата се затваря така добре ,гледай да не ти останат ключовете вътре и да се заключи.
        RAV 4
        F650GS

        Коментар


        • От: Маверика на Кольо

          Кажи сега кой те подсети да провериш каретата и почерпи немедлено, че идвам да тунинговам
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • От: Маверика на Кольо

            Бе уж имам навик да си ги вземам с мен, ама какъвто съм разсеян-може и някой път да ги забравя. Ако се случи има два варианта-ако съм в града ще взема такси, или ще ти се обадя да ме закараш до нас за да взема резервните ключове, или ако съм надалеч-с чупене на стъкло...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • От: Маверика на Кольо

              Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
              Кажи сега кой те подсети да провериш каретата и почерпи немедлено, че идвам да тунинговам
              Убу де, ти ме подсети, Макар, че този акъл аз самият съм го давал тук там из форума, но досега не се бях сетил за карето. Но няма начин, все щях да се сетя и аз, като пробвам различни варианти...
              Така, че черпенето отпада

              Майтап бе, ако идем в Беловец в петък вечер и си направим лагер и барбекю-там ще почерпя.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • От: Маверика на Кольо

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                От маншна който покрива дупката на лостовете идва топлина и шум, и следва да се сложи подходяща изолация, ама не мога да намеря подходящ материал. Дайте идеи от какво да бъде.
                А не трябва. Отвори всичко там и виж какво не е наред. При мен няма ни шум, ни жега от там.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • От: Маверика на Кольо

                  Скъсани и нагънати са гумите които служат за изолация. Отделно от това-софийският собственик е сложил датчика за включване на парктроника там, на една планка, реагира на близостта на лоста когато е на задна. В комплекс-всичко е почти невъзможно за привеждане в оригинално състояние. Абе не е кой знае каква болка, ама нали съм го нарекъл за паркетник-искам да е тихо...

                  Баа, паркетник, вече има деруги по боята, а и в събота на село качвах и слизах едно баирче пред къщата на бабата на жена ми. То не бяха викове, май и писъци имаше... Накрая бабичката вика на жената да не идвала с мен като сме ходели да "караме"... Що ли?..
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • От: Маверика на Кольо

                    То това е и датчика за задната .Защо и какво е станало с оргиналното не помня вече.
                    RAV 4
                    F650GS

                    Коментар


                    • От: Маверика на Кольо

                      Днес смених карето на кардана. Отначало търговеца ми казва цена от 260 лева за оригинално каре, и първата ми мисъл беше, да слагам нещо руско. Някакъв фланец, и кардан от УАЗ... После каза да не се шашкам-имали каре Toyo на цена 46 лева, и след работа новото каре вече е на кардана.
                      На пробата извън града вдигнах малко над 100, и никакво тресене и вибрации не се усещат.
                      Отделно от това обсъдихме с един приятел който има сервиз за авто ел услуги свързването на реле за автоматично пускане на светлините след запалване на двигателя. Подари ми реле, диод(от генератор, доста як), основа за бушон, и когато ми остане време ще си поиграя с кабели и релета. Поне на теория изглежда просто, ама да видим...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Маверика на Кольо

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Днес смених карето на кардана. Отначало търговеца ми казва цена от 260 лева за оригинално каре, и първата ми мисъл беше, да слагам нещо руско. Някакъв фланец, и кардан от УАЗ... После каза да не се шашкам-имали каре Toyo на цена 46 лева, и след работа новото каре вече е на кардана.
                        На пробата извън града вдигнах малко над 100, и никакво тресене и вибрации не се усещат.
                        Отделно от това обсъдихме с един приятел който има сервиз за авто ел услуги свързването на реле за автоматично пускане на светлините след запалване на двигателя. Подари ми реле, диод(от генератор, доста як), основа за бушон, и когато ми остане време ще си поиграя с кабели и релета. Поне на теория изглежда просто, ама да видим...
                        Коле,устройства за включване и изключване автоматично на светлините се продават готови бре....
                        Ценово са някакви смешни 16-20лв. и дори имат опцията да се настройват за време!!!
                        Не си заслужава да се блъскаш с ТеНеТеМе....
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: Маверика на Кольо

                          Бре, бре, Кольо се оТеранил
                          Честито и от мен!
                          За "запъването" при рязко подаване на газ - най-вероятно не му стига газта в ниските. Или "плочката" не е баш каквато трябва, или настройките са ти едно къмто на око. Или маркучите са ти прекалено дълги в комбинация с вече изброеното.
                          най-лесно се "лекува" с пускане на още газ, но не ти го препоръчвам, че разхода ще литне, а в по-високите обороти половината ще излиза недоизгоряла. Има решения, но трябва да видя кое как и къде е сложено, че така наизуст акъли ... стават грешки
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • От: Маверика на Кольо

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            и първата ми мисъл беше, да слагам нещо руско. Някакъв фланец, и кардан от УАЗ...
                            Коле, не уручасвай джипката! Ако ти трябва руско, да бе си взел УАЗ или дълга Нива.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: Маверика на Кольо

                              Да кажа, че проблема със "забиването" от ниски обороти е решен. Поне така си мисля де, докато не засека реално разхода, че може даже да съм го задълбочил. "Плочката" е с намален може би наполовина светъл отвор, и оттам се засмуква газта. Но отстрани има и един отвор(нещо като 15-20 мм) през който минава въздух и "разрежда" сместа. Запуших го уж временно, ама резултата ми хареса, и засега карам така. Е, имаше и малко въртене на кранчето което е на маркуча, но няма как. Засега съм доволен от вървенето-като набере скорост, за да я поддържа се иска съвсем леко натискане на педала. Дано да съм улучил настроките.

                              А на изпарителя не видях никъде врътка за настройка на чувствителността на мембраната. Има една за тихите обороти, една пробка за източване на онази гадост която се насъбира в изпарителя, но въпросната връзка я няма никъде. BRC някакво.

                              @ Любо- да се занимая с нещо което сам съм си измислил(е, почти де) и да го реализирам в действащ вид е едно от най-приятните занимания. По-ми е сладко сам да си го направя, нежели да дам форд нисана в сервиз и да си го взема готов след няколко време.

                              @Спарки-ако нямаше каре на сносна цена(не, че 46 лева е сносна, ама да речем, че се понася)-не само кардан, ами и цял мост от УАЗ ще сложа. Барабар с раздатката...
                              Търговията с авточасти май ще се превърне в най-печелившия легален бизнес по света... Не виждам как може едно каре за УАЗ да е 25 лева(примерно), а щом е за Нисан-да е 260... Не скачайте заради качеството. Поне каретата на руснаците са здрави, пробвани са многократно.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Маверика на Кольо


                                Здрави, здрави ... колко да са здрави. На Москвето преди време му потроших задния диф (аз го потроших, от бунаклък, не, че е толкова слаб), след това смених 3(!) чисто нови касети за 10-тина дена. Накрая си изрових една втора употреба и край на ядовете. Та с руските резервни части положението е точно същото, както и с всички останали - зависи от кого, къде и кога са произведени. Мога да дам още поне 50 примера, ама ... все тая.
                                Попадал съм и на откровено тайвански лагери за 10 лева, които излязоха пъти по-здрави от уж японските за по 70. Преди няколко дни донесоха един супер-хипер оригинален "немски" ремонтен комплект за Витара за 200 кинта, и то от уж доверен магазин, от който паснаха общо 2 гарнитурки е еднин семеринг - останалото още ми се търкаля из гаража
                                Темата е доста болна, май засега единственото което помага е повече късмет и ти го пожелавам от все сърце!
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X