Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    М.м.м даааНатиснете снимката за да я уголемите

Име:220px-Polispasto2B.jpg
Прегледи:1
Размер:12.4 КБ
ID:5650547

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Добрееее,значи си търся 9500/не съм се спрял на марка,но ще е нещо не скъпо/и си слагам у каручката едно полиспасче,дори може и с три макари,само дето колкото макарите по толкова и въжето
      Гледам лебедки по 580-600 лева,и се чудя колко ли ще са китайски.Основното което ме притеснява при китайските е да не им лепят контактите на солените там неща

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Какъв е принципа на работа на ЛСД то на задния диф и защо да няма и на предния

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Най-разпространената разновидност на диференциалите с ограничено приплъзване (LSD) е дисковият тип. Името му идва от самата му конструкция, при която между планетарните колела и касетата се поставят определен брой дискове. Част от тях са свързани с касетата, а част от тях - с полуоста. Ако между дисковете се създаде някаква степен на триене, те ще свържат касетата директно с полуосите. Начините, по които може да стане това са различни. Най-разпространеният вариант е т.нар. Salisbury Type, където оста на сателитните колела е така поставена между два обръча, че при прилагане на въртящ момент, оста влиза в клинове между тях, те се разтварят и притискат дисковете. Системата може да бъде регулирана по такъв начин, че притискането да става по различен начин при натоварване и спиране. Дисковете намаляват въртящия момент към избързващото колело и увеличават този към изоставащото по простата причина, че създават връзка между касетата и полуосите, а те се движат съответно по-бързо и по-бавно от нея. Този вид диференциали винаги се настройват с определена степен на преднатоварване (измерена в проценти). Ако то не съществува, ще се намали действието на ограничителя, а ако е много голямо, диференциалът ще блокира повече от необходимото, което ще доведе до затруднения при завиване, до занасяне и нестабилност (това е търсен ефект при дрифт автомобилите и някой дори прибягват до заваряване на "дифа" и 100% блокировка, но за ежедневна употреба не е препоръчително). Диференциалът с ограничено приплъзване намира приложение в автомобилите със задно и двойно задвижване.
          За предния по-знаещите да кажат, но мисля че ще се влоши управлението особенно на хлъзгава настилка при включен предне мост
          Nissan Terrano 2.7 TDi
          ----------------------------
          Нещо което работи - не се пипа!

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Демек с една дума автоматичен блокаж,ама не съвсем ,щото може и да не работимай ръчния блокаж си е за предпочитане

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Да автоматичен блокаж и то мисля, че на 25% заключва, ако не се бъркам. Ако работи върши работа и той, но ръчния който заключва на 100% е със сигурност по ефективен, но с него неможеш да караш, а го включваш само да излезеш от ситуация
              Nissan Terrano 2.7 TDi
              ----------------------------
              Нещо което работи - не се пипа!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Да да ,това е ясно ,преди години направих над 1 милион километра с камиони зад граница,та доста ясни неща са ми в тиквата,но за тези ЛСД та не знаех ,както и не знам дали работи на моето.Иначе колата ми не е виждала кой знае какъв зор,съвсем леки преходи извън пътя,но и не съм маниак на хард оффа.Но пък обичам да имам и да ми работят нещата.Предо години като го взех исках да слагам блокаж,но в гладиатор ми обявиха 3000 и кусур и ме отказаха

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  То и аз не съм хардаджия и за сега ЛСД-то ми върши работа, както и АТ гуми За сега не се е налагало да ме дърпат, а и като карам сам гледам да имам едно на ум, но за всеки случай в колата имам един 10 метра кола, лопата и брадвичка.
                  Nissan Terrano 2.7 TDi
                  ----------------------------
                  Нещо което работи - не се пипа!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    най голям кеф ми е сняг над 30 см,дори бих казал че на такъв терен се чуствам много конфортно,освен това е красиво и чистичко

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Първоначално публикуван от D. Bibov Преглед на мнение
                      Да автоматичен блокаж и то мисля, че на 25% заключва, ако не се бъркам.
                      25% от кое?

                      Пише го в сервизното ръководство - преплъзва на 400Nm, или около 40 кила на метър. Това от завода де. Тоя тип LSD не са процентни - преплъзват от определено усилие нагоре и толкоз.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        значи на практика 4Х4 са само някой модели джипки и то само ,ако са с два включени блокажа,иначе според мен нашите са нещо като 4х3

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          25% блокиране. Но явно съм се объркал.

                          Нашите са 4х2 и на моменти с ЛСД -то 4х3. Въпреки че на сравнително равен терен се въртят и 4те колела.
                          Nissan Terrano 2.7 TDi
                          ----------------------------
                          Нещо което работи - не се пипа!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            По вашата логика обикновен автомобил е 4x1, ама я му откачете едното колело от диференциала и заварете диференциала, та задвижващо да е наистина само едно, пък после да ви видим първо как ще го вкарате в пътя като натиснете газта малко повече, и после как ще го изкарате сутрин посред лято от поляната на двора, ако има дори съвсем малко роса.

                            Разликата в поведението на автомобил с 3 съвършено отворени диференциала през зимата, сравнено с обикновен само с 2 задвижващи колела е показателно за много неща, нищо че в гората при едно буксуващо колело може да не можете да излезета от калната локва. Това не значи че към останалите не ходи абсолютно нищо. Диференциалите не са идеална механична система без триене и загуби, както и всичко около тях.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Спакки то това ясно,но мисълта ми е защо се наричат 4х4 а не 4х2 и какво значи 4WD ,извинявам се за невежеството ми

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                4 wheel drive означава.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X