Обява
Свий
Няма добавени обяви.
NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Свий
X
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Добрееее,значи си търся 9500/не съм се спрял на марка,но ще е нещо не скъпо/и си слагам у каручката едно полиспасче,дори може и с три макари,само дето колкото макарите по толкова и въжето
Гледам лебедки по 580-600 лева,и се чудя колко ли ще са китайски.Основното което ме притеснява при китайските е да не им лепят контактите на солените там неща
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Най-разпространената разновидност на диференциалите с ограничено приплъзване (LSD) е дисковият тип. Името му идва от самата му конструкция, при която между планетарните колела и касетата се поставят определен брой дискове. Част от тях са свързани с касетата, а част от тях - с полуоста. Ако между дисковете се създаде някаква степен на триене, те ще свържат касетата директно с полуосите. Начините, по които може да стане това са различни. Най-разпространеният вариант е т.нар. Salisbury Type, където оста на сателитните колела е така поставена между два обръча, че при прилагане на въртящ момент, оста влиза в клинове между тях, те се разтварят и притискат дисковете. Системата може да бъде регулирана по такъв начин, че притискането да става по различен начин при натоварване и спиране. Дисковете намаляват въртящия момент към избързващото колело и увеличават този към изоставащото по простата причина, че създават връзка между касетата и полуосите, а те се движат съответно по-бързо и по-бавно от нея. Този вид диференциали винаги се настройват с определена степен на преднатоварване (измерена в проценти). Ако то не съществува, ще се намали действието на ограничителя, а ако е много голямо, диференциалът ще блокира повече от необходимото, което ще доведе до затруднения при завиване, до занасяне и нестабилност (това е търсен ефект при дрифт автомобилите и някой дори прибягват до заваряване на "дифа" и 100% блокировка, но за ежедневна употреба не е препоръчително). Диференциалът с ограничено приплъзване намира приложение в автомобилите със задно и двойно задвижване.Nissan Terrano 2.7 TDi
----------------------------
Нещо което работи - не се пипа!
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Да автоматичен блокаж и то мисля, че на 25% заключва, ако не се бъркам. Ако работи върши работа и той, но ръчния който заключва на 100% е със сигурност по ефективен, но с него неможеш да караш, а го включваш само да излезеш от ситуацияNissan Terrano 2.7 TDi
----------------------------
Нещо което работи - не се пипа!
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Да да ,това е ясно ,преди години направих над 1 милион километра с камиони зад граница,та доста ясни неща са ми в тиквата,но за тези ЛСД та не знаех ,както и не знам дали работи на моето.Иначе колата ми не е виждала кой знае какъв зор,съвсем леки преходи извън пътя,но и не съм маниак на хард оффа.Но пък обичам да имам и да ми работят нещата.Предо години като го взех исках да слагам блокаж,но в гладиатор ми обявиха 3000 и кусур и ме отказаха
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
То и аз не съм хардаджия и за сега ЛСД-то ми върши работа, както и АТ гумиЗа сега не се е налагало да ме дърпат, а и като карам сам гледам да имам едно на ум, но за всеки случай в колата имам един 10 метра кола, лопата и брадвичка.
Nissan Terrano 2.7 TDi
----------------------------
Нещо което работи - не се пипа!
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
Първоначално публикуван от D. Bibov Преглед на мнениеДа автоматичен блокаж и то мисля, че на 25% заключва, ако не се бъркам.25% от кое?
Пише го в сервизното ръководство - преплъзва на 400Nm, или около 40 кила на метър. Това от завода де. Тоя тип LSD не са процентни - преплъзват от определено усилие нагоре и толкоз.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
25% блокиране. Но явно съм се объркал.
Нашите са 4х2 и на моменти с ЛСД -то 4х3. Въпреки че на сравнително равен терен се въртят и 4те колела.Nissan Terrano 2.7 TDi
----------------------------
Нещо което работи - не се пипа!
Коментар
-
От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди
По вашата логика обикновен автомобил е 4x1, ама я му откачете едното колело от диференциала и заварете диференциала, та задвижващо да е наистина само едно, пък после да ви видим първо как ще го вкарате в пътя като натиснете газта малко повече, и после как ще го изкарате сутрин посред лято от поляната на двора, ако има дори съвсем малко роса.
Разликата в поведението на автомобил с 3 съвършено отворени диференциала през зимата, сравнено с обикновен само с 2 задвижващи колела е показателно за много неща, нищо че в гората при едно буксуващо колело може да не можете да излезета от калната локва. Това не значи че към останалите не ходи абсолютно нищо. Диференциалите не са идеална механична система без триене и загуби, както и всичко около тях.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар