Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Е то дебелината е най-важното в случая...Няколко десети разлика и може да буксува още след поставянето...
    Ами , както казах - работил е max 15000km . Което не значи нищо де , ма нямам идея дали и с дебелина на чистоново феродо , пак няма да боксува , тъй като притискателя вече е "поомекнал" ...

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Абе хора прочетете малко и раздела за УАЗ, там всичко е домашен майстор и 40-50 годишни джипки си джиткат а преди това са били служебни, строили са социализма а след това са го разваляли и пак си вървят.
      Механиката на нисан, уаз, тойота си е механика и има ли инфо и желание всичко е възможно.
      На газки слагат само феродо и всеки ден смъкват дърва от балкана и няма проблем.

      На моя уаз сложих феродо на съединителя от мерцедес, ако не се лъжа и вече няколко години си върви и то върви в балкана, а не като тераното по нов асвалт.
      Последно редактирано от kra_kra; 02-07-15, 19:38.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
        Абе хора прочетете малко и раздела за УАЗ
        Кама Сутра (ту ти отдолу, ту тя отдолу) съм чел на младини. Отдавна не ми е интересна.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          колата стана 30 лева феродо и 2 дни труд не давайте парите си по майстори мошеници

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Първоначално публикуван от wazsilii Преглед на мнение
            колата стана 30 лева феродо и 2 дни труд не давайте парите си по майстори мошеници
            Моля ти св в знак на добра воля , пък и в чест на загубените ми 10 мин. в снемане на размери , да обадиш след колко време (км) ще сваляш пак скорости , било то за феродо , притискател , лагер , вилка.

            Моля

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от wazsilii Преглед на мнение
              колата стана 30 лева феродо и 2 дни труд не давайте парите си по майстори мошеници
              Колата ще разбереш дали е станала някак след 20-30000км, а дали е станала наистина - след 150000 - толкова изкарва комплект оригинален съединител при нормално каране.
              Последно редактирано от sparkybg; 04-07-15, 22:55.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Здравейте приятели.Както обещах ето и малко кадри след монтажа на биелетите.
                В интерес на истината незнайно защо се наложи от дясна страна да и бая известно време и да напасвам нещата, но в крайна сметка се получи всичко както трябва и поне на тоя етап никъде и нищо не опира.Монтажа ми отне около 4 часа , като уточнявам че цялата операция беше извършена пред гаража на улицата.в следствие на това ми е схванат врата, имам охлузвания по тялото и...коленете и лактите ми са червени и оттекли..., ама...важното е, че биелетите са вече на мястото си
                Ето и малко снимки след монтажа.



                При повдигнат джип на крик и увиснал в следствие на това носач максимално надолу при завъртане на ляво/дясно според от коя страна на джипа правите сверката, в крайно положение на волана маншона не трябва да опира в биелетата.При мен от ляво просто монтирах биелетата и проблем нямаше, ама от дясно маншона опираше или...почти опираше.
                Какво последва...освен това което принципно се прави, а именно разширяване на отворите на планките държащи централните тампони, така, че цялата щанга да може да се издърпа едни 5мм. напред, при мен отдясно се наложи да разстържа с пилата отвора в носача малко на елипса с което обаче...отново не ми достигна .Тогава реших и отрязах на долния тампон стърчащата втулка, чекнах леко с чукчето планките на горния тампон за да ги събера и...след стягането болта донамести и прибра както трябва.В следствие на тия манипулации получих едно добро разстояние при навит докрай волан и изчекнат носач максимално надолу...



                Това малко разстояние е само и единствено в това положение при пропаднал на макс носач надолу и навит в случая волан плътно на дясно.При всички останали положения разстоянието е огромно.
                Ето и по-общ изглед...



                Следващата снимка е в по-близък план и се вижда как носача е опрял на горния ограничител...



                Ами това е...Зовърших и тази част от тунинга на окачването на Нисана.
                Предстои ми монтаж на шнорхел, ама...това ще е след летните отпуски.
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Малко ме притесняват тия шайби. Аз затова и правих горния детайл, за да няма шайби никъде. Но да видим. Ако до 3 месеца нищо не се разхлаби, значи всичко е наред.

                  А иначе - винаги има малка разлика от ляво и от дясно. За разпробиването на дупките на тампоните на щангата ти казах предварително че ще се наложи.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Малко ме притесняват тия шайби. Аз затова и правих горния детайл, за да няма шайби никъде. Но да видим. Ако до 3 месеца нищо не се разхлаби, значи всичко е наред.

                    А иначе - винаги има малка разлика от ляво и от дясно. За разпробиването на дупките на тампоните на щангата ти казах предварително че ще се наложи.
                    Ами болтовете са със ситна резба и съм използвал стопорни гайки, та се надявам да няма разхлабване...
                    П.П.Мога да капна по една капка лепило за резби/имам такова за разглобяеми резбови съединения/ на върха на всички болтове по сглобките...дали няма да реши проблема...
                    Последно редактирано от lubashki777; 06-07-15, 15:10.
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      A тампоните от какво са?

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Колата ще разбереш дали е станала някак след 20-30000км, а дали е станала наистина - след 150000 - толкова изкарва комплект оригинален съединител при нормално каране.
                        Sparki, 20-30 000 са 3-4 години в България, то ако изкара толкова е идеално, а то би трябвало да изкара и 100, а 150 000 с терано не ми се мисли колко време е.
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                          Sparki, 20-30 000 са 3-4 години в България, то ако изкара толкова е идеално, а то би трябвало да изкара и 100, а 150 000 с терано не ми се мисли колко време е.
                          Еми зависи колко кара. С моето каране са по-малко от 2 години. Ферозата при подобни обстоятелства не изкара и 10000. Съединителя постоянно беше нещо не както трябва да е, и най-накрая сдаде, та го сменяхме пак.

                          Или смяташ че смяна на съединител на 2 години е приемливо решение? Тераното ми е на 140000 с оригиналния и няма признаци на свършване. На ферозата пак свалих оригиналния на 110000.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            рабира се и пак благодаря

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Първоначално публикуван от wazsilii Преглед на мнение
                              колата стана 30 лева феродо и 2 дни труд не давайте парите си по майстори мошеници
                              Е дай подробности де?
                              Феродо какво?
                              Откаде?
                              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от tofa Преглед на мнение
                                A тампоните от какво са?
                                Ами има описано от какво са в ето тази тема...http://www.offroad-bulgaria.com/show...=101930&page=5
                                Гледай пост 89...
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X