Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Здравейте колеги, преди известно време десния предпазен колан, остана в изтеглено положение и все не ми оставаше време да го погледна, вчера го почнах отделих кората свалих колана,отворих капачката която закрива възвратната пружина беше цялата в ръжда,скъсана във външния диаметър и изтървала пренавих я отново намазах с графитна смазка и сглобка,е няма същата пъргавина на прибиране но поне не виси, заваля силен дъжд и с фенерче огледах откъде мокри открих ,,виновниците,, едни пластмасови държачи на черната лайсна под десните стъкла почнах по лесния начин да, ама не, следва сваляне на кората на колонката развиване на гайките и стъклото долу и нещата тръгват, мазане със силикон изчакване да стегне и монтаж, следва поливане с вода и проблема е решен.

    Коментар


    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      12-14 kg или грубо 120-140nm

      Коментар


      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от dmitev Преглед на мнение
        Здравейте колеги, преди известно време десния предпазен колан, остана в изтеглено положение и все не ми оставаше време да го погледна, вчера го почнах отделих кората свалих колана,отворих капачката която закрива възвратната пружина беше цялата в ръжда,скъсана във външния диаметър и изтървала пренавих я отново намазах с графитна смазка и сглобка,е няма същата пъргавина на прибиране но поне не виси, заваля силен дъжд и с фенерче огледах откъде мокри открих ,,виновниците,, едни пластмасови държачи на черната лайсна под десните стъкла почнах по лесния начин да, ама не, следва сваляне на кората на колонката развиване на гайките и стъклото долу и нещата тръгват, мазане със силикон изчакване да стегне и монтаж, следва поливане с вода и проблема е решен.
        Ако мазането със силикон не е било с неутрален такъв, решавайки един проблем си си създал друг такъв - от мазаното място, ако е ламарина, очаквай да тръгне ръжда.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Ако мазането със силикон не е било с неутрален такъв, решавайки един проблем си си създал друг такъв - от мазаното място, ако е ламарина, очаквай да тръгне ръжда.
          Силикона е неутрален

          Коментар


          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Здравейте,
            искам съвет относно правилната употреба на 4х4 и бавни на Nissan Terrano 2, защото това е първият ми 4х4 автомобил и нямам никакви познапия по тази тема. До колкото разбрах 4х4 не бива да се включва на асвалт ина сух път.(това вярно ли е)
            Допустимо ли е да се включва 4х4 и бавни при спускане по наклон на черен път?
            Вчера за първи път изкарах джипа в гората и при спускане по черен път с включено 4х4 и бавни чувах от времее на време едно странно потракване. Това нормално ли е или има някаква сериозна повреда?
            Предварително ви благодаря.
            Поздрави!

            Коментар


            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Може да се ползва при спускане. Единственото условие за ползването на 4x4 е да е там, където ти трябва, тоест хлъзгаво (дали заради лед, пясък, камъни, вода, кал - без значение).

              Потракването вероятно е от автоматичните хъбове. Малко или много е нормално е при спускане. Аз затова съм сложил ръчни - за да няма самосиндикално включване и изключване, независимо от режима на шофиране.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Здравейте колеги! Реших да сложа на Тераното дневни светлини. Причината - поради за кона за каране на фарове, като закача караваната съм като коледна елха. Само в четирите и стоп тела и разни предни и странични габарити консумацията е окло 130W. , без мигачите. Тук не смятам консумацията на фаровете на колата. Не исках да кича колата с допълнителни ленти - добра идея бяха халогените. По закон халогените се включват при лоша видимост, през останалото време е забранено използването им. Имам познанията , но предпочетох услугите на колега, който знаеше къде точно да пипа. Взехме нужното реле, макар и трудно (по долу ще разберете защо) извадих халогенната крушка, за да се види каква е, и да търся такава диодна. На нея пишеше HB3. Намерих в нета такава диодна, с пет диода 7.5W едната, и поръчах два броя. Последва монтажа. Изпълнението стана. На контакт не светят, само след стартиране на двигателя. При включване на габарит/къси, дневните гаснат. Ето :

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P_20150530_114608.jpg
Прегледи:1
Размер:104.6 КБ
ID:5663191

                При цялата тази работа, след като получих диодните крушки разбрах, че халогенките не са оригиналните, трудно ги извадих, а после не влезнаха в буксите - пропуск при пъврия оглед. При последвалото внимателно оглеждане установих, че на тялото на HB3 има два прореза, а на буксите един. Видях, че прорезите на корпуса бяха изчистени, изчистих и тези на диодните, и влязоха в буксите. Сега е време да помоля някой колега, когато има време, да погледне неговите халогенни крушки какви точно са. Благодаря!
                Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                Коментар


                • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Ами по спомени моите съм ги гледал и са си точно НВ3...Ще ги загледам пак, но моето Терано е след 2000г. с целия фар и може да има разлики.
                  При мен въпроса с дневните и закона го реших с монтаж на автоматично устройство, което ми е вързано към дългите.Както и твоето при стартиране на мотора се включва автоматично и дори има звукова сигнализация която индикира, че е сработило, а като включиш габарити/къси и се изключва автоматично.След гасене на мотора мога да го програмирам след колко сек. плавно да угаси фаровете.Аз съм го направил на 20сек. и трябва да ти кажа е много удобно да ми е светло в тъмния двор вечерно време докато се отдалечавам от джипа.Самото устройство си има меню и подлежи на настройки.Така аз съм си нагласил дългите да светят на 30% мощност и съответно дори съм ги навел надолу от бутона за ел управление на фаровете/това с цел да не заслепяват през деня-нощем си нагласям обратно реглажа, както ми е добре/.Така консумацията ми е 2Х20w.Не е разбира се като два диода по 7-8 вата, но не е и 60w.
                  При мен проблем с подобна консумация нямам, особено като се има предвид, че при въпросния монтаж светят през деня само и единствено фаровете отпред...т.е. габарити не светят, нито отпред, нито отзад, което всъщност си е 4х5W= 20w допълнителна консумация.
                  Все си мисля, че и при теб няма да е проблем въпросната по-висока консумация, ако разбира се генератора си зарежда както трябва.Да не говорим, че караваната през деня няма защо да и светят габаритите.Закона изисква само и единствено дневни светлини отпред, а нощно време...въпросната икономия с диодите пък не ти върши работа, защото така или иначе си требе фарове!
                  Както и да е де...вече си го направил и дано да ти е полезна цялата галимация/имам предвид примерно спрямо вариант да си го направиш на основния фар, вързано на дългите светлини и коригирано както при мен да светят на 25-30% мощност...и без да ти светят през деня габаритите, защото не са задължителни по закон!/
                  Поздрави!
                  Последно редактирано от lubashki777; 31-05-15, 07:37.
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Тия 7-8 вата са от китайските ватове. И го казвам с такава увереност по простата причина че ако не бяха, щяха да прегреят на 5-тата минута. Бих се учудил да са повече от 3 реални вата, а даже и това е малко оптимистично.

                    HB4 са оригинално крушките. Точно това е разликата в куплунга им - еднитя имат един допълнителен прорез.

                    С тоя булбар пред номера може да имаш грижи с катаджии. Имай предвид.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      За сега съм доволен от цялата галимация - светят само диодните дневни светлини. Мислех и аз варианта за процентно намаляване на светлината на основния фар, но на края реших да ползвам халогените за дневни, а основните светлини да не ги пипам. Спарки , Благодаря за онфото, вече знам кои са правилните халогени. Ще го имам в предвид при следващата им смяна. Относно булбара - при регистрацията на колата, той си беше монтиран, а номерата ми ги сложиха там ( то и старите си бяха там) зад него. Изрично питах за евентуални проблеми в бъдеще, но ме увериха, че ДКН се чете и има нужната видимост. Това в КАТ. После питах и познати Полицаи, и според тях няма проблем. Но според мен зависи дали няма да попадна на някой Кумчо Вълчо, който все пак си има "Бате" де. Вече две години нямам ядове с органите на реда извън моята територия.
                      Поздрави и успешна седмица!
                      Nissan Terrano II 2.7TDI 2000г. R20 и Detlefs RT2

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Да попитам за един незначителен /за сега/ проблем - Терано 2, 2.7тд, 99г. сутрин пали нормално работи добре и след около две минути, като подам газ, светва чека след като тръгна, около 400-500метра изгасва и повече не свети. След като изгасва означава ли, че двигателя влиза в нормални параметри или трябва да се чете на диагностика в момента на сработването?

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Като изгасне, двигателя е в нормален режим. Но грешката може да се чете когато ти е кеф - записва си я. Ако искаш да гледаш данни в реално време, вече трябва да се гледат докато свети.

                          Проблема надали е незначителен. Това че уж върви нормално не значи нищо. Просто прочети какво има записано като грешки. Трябва ти само един кламер.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Здравейте приятели, както вече споменах в една съседна тема, от известно време се подготвям да направя един истински тунинг на моето Терано.Да...доста хора го харесаха както го направих веднага след закупуването му, но аз за себе си знаех, че това е просто едно временно решение, за да стъпя малко по-добре финансово и да направя една истинска промяна и то...както си пише в дебелите книги
                            Така...на първо време започнах полека, полека да се снабдявам с нужните компоненти.На всичкото отгоре, откакто съм го купил не съм сменял никакви тампони по окачването, а само го карах с оригиналните заводски такива.Съответно...на доста тампони им беше дошло и времето за подмяна, така, че...набавих и нужното от това естество.
                            Първа стъпка беше да поръчам от Спарки/благодаря за перфектно свършената работа братле, който не е видял на живо разликата между твоите носачи и подобието на такива сложени от завода, никога няма да разбере огромната разлика!!!/ лифтови горни носачи.Съответно поръчах и оригинални от Нисан тампони за тях.Трябваха ми обаче и тампони на задните надлъжни носачи, защото повечето от моите вече примърдваха лошо.Дълго премислях на кое да заложа...оригинални гумено-метални такива, или...полиуретанови.В един момент реших все пак да пробвам с полиуретан/които ми излизаха и по-евтиния вариант/ и от дума на дума...пак Спарки помогна, като ми преотстъпи негови такива, които нямаше намерение да използва/отново благодарности като се видим бирата от мен.../
                            Та с това завърши и първия етап на подготовката.След като ми направи носачите и си ги получих...



                            /само забележете дебелината на новите носачи и я сравнете с тънката тенекийка на оригиналните , а да не говорим за лифта и повечето ход който дават/...



                            ...пристъпих и към част две от набавянето на останалото ми нужно за тунинговането, а именно...



                            ...пружини на Трел Мастер с любезното съдействие на фирма Ликон и Пламен Петров/Пламене не успях да ти се обадя след като получих пружините, но съм супер доволен и ти изказвам едно огромно БЛАГОДАРЯ!/, като размера на който се спрях беше лифт + 3"



                            След като изчаках чинно около две седмици и половина и накрая придобивката беше факт, веднага разпънах ролетката и ще ви споделя какви са разликите спрямо оригиналните заводски пружини в разпънато състояние
                            Значи...първо височината беше малко над 470мм., спрямо 420мм. заводски размер/т-е- около 5см. по-високи/



                            Второ...дебелината на тела беше 17мм., докато заводските са 13,5мм. и броя на витките беше грубо с около една или малко повече по-голям/оригиналните са с нещо като 8,25бр. витки, а лифтовите са с 9,...и нещо- нямаше как да ги определя по-точно но имат малко над една витка в повече/
                            Очакваното повдигане според данните на производителя трябваше да е над 7см....по-точно дори над 7,5см....
                            Докато пружините отлежаваха, за да дойде ред на монтажа им, пристигна и още едно попълнение.Моят приятел Гошо от Варна, собственик на бившия ми Патрол, ми предложи да ми даде задните амове на Патрола на ...Трел Мастер, които си бяха в пълна изправност, но той ги смени преди време с по-усилени такива.Честно казано, бях супер приятно изненадан от това предложение , защото обикновено почти винаги се е налагало да се справям сам и даром почти нищо не съм получил в тоя живот, та...Гоше жеста ти е невероятен, и аз ти БЛАГОДАРЯ от все сърце приятелю!
                            Така се получи една много добра комбинация от пружини и амортесьори Трел Мастер...





                            Така...освен въпросните чаркалъци, се наложи да си набавя и чисто нов паразитен хебел/между другото...гарантирано се предлагат оригинални втулки за ремонт на паразитния хебел на Терано 2.Това разбира се за тези на които са износени само втулките, ако има проблем с оста, остава варианта цял хебел, който си се предлага нов и не е на някаква недостъпна цена.Аз лично се сдобих освен с нов хебел и с въпросните втулки, защото на моя само те са ми за подмяна/, както и с някоя и друга биелетка/за сега само стандартните, но...тунинга продължава и следващата стъпка ще е направата на биелети като на Спарки/
                            И така...деня за монтаж дойде...
                            След промяната какво имаме...
                            Започвам от предницата:
                            Монтирани горни лифтови носачи с нови оригинални тампони от Нисан...





                            След това сменени паразитен хебел с нов, както и една биелета.
                            Презацепване на торсионите/на този етап се вирна доволно от 83см. до арката на калника стигна на 89см., където спряхме като на разумно натягане-това е с износени на около 50-60% 31" гуми-при нови такива ще се вдигне още с около 1см. или ще стане 90см./
                            Амортесьорите си останаха същите, защото те така или иначе са усилени лифтови на TJM, които смених още при монтажа на лебедката.
                            По задницата...
                            Сменихме тампоните на надлъжните носачи с полиуретанови такива, сменихме съответно и пружините с амортесьорите на Трел Мастер и...една биелета!





                            В крайна сметка се получи ето това...



                            Машината придоби невероятен вид на истински офроудър...





                            Повдигането беше дори и малко повече от заложеното от производителя 3"/7,5см/.
                            Отзад се получи средно/мереното го извърших не на съвсем равно и затова на едната страна е малко повече, а на другата е малко по-малко/около 8см. повдигане от заводските параметри/е все пак говорим от заводските параметри на 10-12годишна пружина, така, че...вероятно си отговаря съвсем точно заложеното лифтване!/





                            Виждате размерите и от двете страни, и като се вземе средно значи към момента от земята до арката ще е около 95-95,5см.- както вече споменах с износени на около 50% гуми 31".При нови такива прибавяме още 1см. грайфер и размера ще отиде на 96-96,5см.
                            Отпред както и споменах се запази размер от 89-89,5см. при това износване на гумите...



                            И така...тези резултати са постигнати без каквото и да било рязане и преправяне по ламарините.Също така и без никакъв бодилифт
                            Аз лично съм доволен от крайния резултат.След минаване и на преден мост, нямам дърпане на никъде и машината стои добре като стабилност на пътя/тествано до около 100-110км./ч./.
                            Возията е прекрасна.Стегната, но всяка една неравност се поема с невероятно приятно пружиниране.Не друса и не вози като каруца/имах някои съмнения в тази посока, защото досега бях заложил на маслени амове, а сега ги замених с газови такива/.Въобще, пътното поведение е супер!!!
                            Не се чуват виене и не се усещат вибрации откъм задния кардан.Интересното е, че при монтажа на пружините установихме, че дори и при доста по-свален мост от това което позволяват амовете, не се изпъват никъде нито спирачни маркучи, нито жила и на първо четене няма да се налага удължаването или промяната на тези възли.Предстои по-на спокойно отново да ги огледам, но това ще е в неделя, когато правим панхарда!
                            Какво ми предстои в близко бъдеще:
                            1. Корекция на задната панхард щанга с цел да върнем малко наляво леко избягалия заден мост.Принципно дори и при това повдигане- това още в неделя
                            2.Монтаж на шнорхел/най-вероятно китайска реплика-все още го обмислям и ако някой има инфо до колко може да се разчита на тях като качество, здравина и дебит на въздуха да споделя, че да не се набутам!/.Това ще е в близкия месец или два.
                            3.Изработка на задна метална броня с вградени в нея кръгли светлини/габарит,мигач и т.н. ще са вградени навътре в бронята с цел да ги пази тя от евентуален удар и трошене/, както и възможност за повдигане с Хай-Лифт
                            4.Чипосване на мАторя...Все още го обмислям, но май ще ми дава една по-голяма автономност и добър вървеж по местата където е трудно снабдяването с метан!
                            Като споменах за метана...При сриването на ценета на този гас от 1,68лв./кг. до стойности от 1,23лв./кг. на мен лично ми ...падна разхода с около 0,5л.Де факто разхода е същия де, ама сметнато изгорения метан като пари за пробег от 100км., който досега беше равен на стойността на около 1-1,1л. дизел, сега вече е поти равен на около 0,5-0,6л. дизел...
                            5. не на последно място, а дори след панхарда ще последва именно то, е изработката на биелети като тези на Спарки, за да реша и аз един път за винаги проблема с бързо-разбиващите се такива!
                            Това е на този етап приятели.Ето и още малко снимки на Тераното





                            А ето и една снимка на разстоянията които ми остават до ограничителите на носача дори и при това натягане на торсиона.Мисля, че са перфектни и е видно ползата от смяна на горните носачи.Сега въпреки натягането...имам доста ход на предното окачване.Така, че...не е безмислено



                            Ами това е приятели.Сега вече смятам, че направих истинската промяна на моя Нисан.Вярно е, че това се случи едва след 3 години експоатация но...в крайна сметка аз се радвам, че в тия кризисни времена и макар да съм на една заплата, все пак успях да реализирам този проект и сега ми остава само едно...
                            Да се наслаждавам на качествата на машината!
                            П.П.Извинявам се за ужасните снимки, но повечето са правени на момента с телефона.Все пак мисля, че в общи линии се разбира за какво става въпрос!
                            Поздрави на всички!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              Благодаря за добрите думи.

                              Ще го направиш. Аз моя откак го имам все го правя, малко по малко. Панхарда се каня да го правя от 100 години. Ако питаш мен, не преправяй панхарда, а направи удължение на захвата към шасито надолу и леко измести дупката така че да центрираш. Остави му 2-3 милиметра от изместването, да имаш мегдан като улегнат малко пружините и като го товариш.

                              И снимай. Това ми предстои и на мен. Като си оправя предните амове (правя им нови уши), ще помисля и по тоя въпрос.

                              Впрочем, за който не е пробвал, от всичките знайни и незнайни неоригинални марки горни шарници, май само Lemforder ше излязат сравними с оригиналните. И да са малко по-зле, цената им е 3 пъти по-ниска, пък аз ги сменям за половин час вече, така че ако наистина излязат читави ще е супер, понеже няма ментета.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Благодаря за добрите думи.

                                Ще го направиш. Аз моя откак го имам все го правя, малко по малко. Панхарда се каня да го правя от 100 години. Ако питаш мен, не преправяй панхарда, а направи удължение на захвата към шасито надолу и леко измести дупката така че да центрираш. Остави му 2-3 милиметра от изместването, да имаш мегдан като улегнат малко пружините и като го товариш.

                                И снимай. Това ми предстои и на мен. Като си оправя предните амове (правя им нови уши), ще помисля и по тоя въпрос.

                                Впрочем, за който не е пробвал, от всичките знайни и незнайни неоригинални марки горни шарници, май само Lemforder ше излязат сравними с оригиналните. И да са малко по-зле, цената им е 3 пъти по-ниска, пък аз ги сменям за половин час вече, така че ако наистина излязат читави ще е супер, понеже няма ментета.
                                В интерес на истината...изместването дори и при това повдигане е съвсем минимално.Дори и на око е трудно да се определи точно колко е, защото е трудно забележимо.Все пак си мисля, че има едни поне 2см. или малко отгоре изместване.Ще видим в неделя какво ще го правим.
                                Пропуснах да спомена, че това повдигане отзад е реализирано като в багажното имам постоянни 100кг.тежест/това са метановата бутилка с горивото в нея която е около 40-41кг., както и експедиционния шкаф с всички неща които влача в него,който е около 60кг./.
                                П.П.Между другото, предстои да пусна в продажба пружините с които карах до момента.Те НЕ СА стандартните, а както е видно по-напред в тази тема са си специална поръчка направена от мен в Крън.Тоест , ще стават за определено лифтване не само на къса база, а и на дълга база!!!
                                Повдигането при мен на дългата база, дори и след слягането им и въпросните 100кг. е около 3-3.5см., което най-вероятно ще гарантира на къса база Терано 2 НЕ ПО-МАЛКО от 5-6 см. повдигане!
                                За целта обаче, ще пусна както му е реда отделна тема в раздела "Продава" със снимки и т.н.
                                Та ако има заинтересовани обаждайте се, че като знам какво чудо беше когато продавах оригиналните задни пружини/а в момента тези са и по-добър вариант/...
                                П.П.П.Някой има ли наблюдения върху китайските шнорхели-реплики?
                                По сайтовете в които се предлагат , голяма реклама им правят...то от какъв здрав "специален " мАтриал са произведени, то как дебелината на стените им е 5мм., то как били много устойчиви на удари от клони и т.н, че чак направо се чудя...какви ли пък ще са оригиналните, които се харчат на 3 пъти по-висока цена и как въобще вносителите продават оригинални, след като китайчетата са...толкова добри...
                                Все пак аз се интересувам, защото бюджета за евентуално нов шнорхел е не повече от за...китайска реплика.Другия вариант е да мисля да си го направя сам.Идеята ми е, че все пак заводския е първо по-издържан естетически , второ ще прилегне по-добре на джипа/все пак е правен точно за модела/ и трето не се знае, дали ако си направя, материала на който ще се спра всъщност ще е по-здрав от този на заводския китаец.
                                Та затова и се интересувам.Ако някой е ползвал или е имал досег с познат ползвал такъв шнорхел.Как се държи той?
                                Издържа ли на бой от клони в гората, изчислен ли е сравнително правилно и доставя ли достатъчно дебит въздух и т.н.
                                Всяко инфо ще е полезно!
                                Поздрави!
                                Последно редактирано от lubashki777; 04-06-15, 06:38.
                                NISSAN FOREVER
                                -----------------------------------------------------------------------------
                                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X