Обява

Свий
Няма добавени обяви.

NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
    Интересни идеи наистина,но за съжаление всичко е качено на цял мост отпред....Активно окачване никъде не видях,а го интересния момент е при него.С цял мост сме го играли вече филма....направо е елементарно..
    По отношение на интеркулера.Не можа ли да се намери такъв от Терано тди???Поне щеше да си изчислен точно за мотора!Иначе станало е направо заводско.Браво!
    В интерес на истината практиката показва,че освен леко обогатяване на горивото от ГНП-то,не е лошо да се натегне малко и турбината като налягането и да се вдигне,но с малко...примерно с 0.2-0.3бара.Така ще се компенсира донякъде по-дългия път на въздуха,а и съпротивлението което оказва интерколера на въздушния поток/като така ще се избегне или намали много евентуален турбо-лаг...т.е. закъснението на включването на турбината при определени обороти/!!!
    Благодаря за линковете!
    Забравих снощи да спомена, турбината е натегната до 1бар
    FORD MAVERIK 2.7TD
    Тел.0898662817
    LZ1IID

    Коментар


    • #92
      От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

      Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
      [ATTACH=CONFIG]401971[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]401972[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]401973[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]401974[/ATTACH]Итеркулер от Галопер с вентилатор,Леко подаване на гориво,осезаема разлика лятото с климатик в баир.На последната снимка се вижда и втори акумулатор за лятото,имам инвертор,хладилник и тн.
      Браво Илиика,последно когато се видяхме нямаше тези красоти от пред,добре е.
      Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

      Коментар


      • #93
        От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ми, никой не е дал такива "подробности". Ама, франсетата се случва да трошат предни дифове. Ама карат по състезания и в пустинята. Реално, за да събереш 33-ки ти трябва поне инч боди лифт, а според мен дори 2 инча, освен рязането. Аз ти споделям мои си впечатления. При мен по кормилната уредба няма поражения - всичко си е това, с което купих джипката. Само едни втулки на паразитния хебел съм сменил. Обаче, при изнасянето на гумите навън тя започва да се товари още повече. Говоря ако имаш и лифт. Ако забелязваш тия от снимките нямат лифт на окачването, а само боди лифт, което е добре за кормилното управление, ама 10см боди лифт пък си е гламава работа. Горните шарнири - сигурно ще изкарват по 20-ина хиляди километра. Колко ще изкарат оригиналните носачи обаче - нямам идея. Мойте се бяха поогънали, но дали така съм я купил или аз съм ги кривнал - нямам идея. Торсионите не са чак такъв проблем. Само ще трябва да ги натегнеш повечко.

        Просто смятам че 31-ци и ЕТ 0 е разумния максимум за това окачване.

        Като изнасеш гумите навън, освен че с геометрията при завой става манджа с праз, гумата започва да ходи напред-назад, освен че се върти. При включено 4х4 и стъпване върху газта товара отново е върху кормилното управление - колкото са по-изнесени гумите - толкова по-големи усилия.
        Добре приятелю.....Ти победи..!!!!
        Хихихи.....Намерих си джанти с 0-лев офсет,железни.Ще ги комбинирам с гуми 31х10.5х15, ще натегна торсиона и това ще е за сега отпред.Като се посъвзема от финансовия шок ще ти поръчам и два носача,а също и ще сменя предните амове с Монро адвенчър нови!
        Снощи преди да отида на гости,не се стърпях и разглобих резервната гума,както и тапицерията на задната врата и установих следното.Стойката на гумата е захваната за ламарината на вратата с 4-ри болта,които си бяха наред,но...аз ги пообрах на стягане още малко.От вътре наистина имаше на едно място само в центъра на вратата долу скъсани точкови заварки.Както ме посъветва...пробих и стегнах през две от заварките с болчета М6 и гайки.Сега вече нищо не дрънчи при затваряне на вратата.При затваряне на вратата обаче,гумата си прави едни пружиниращи движения...т.е. не стои твърдо и неподвижно,както беше на Патрола например.Може би е нормално,предвид по-голямата площ на задната врата от тази на Патрола. Поне сега при тази вибрация на гумата нищо не дрънчи по вратата....а подобно поведение на гумата при затваряне на вратата нормално ли е...или не трябва да мърда хич???
        Ако не е нормално...направо не виждам причина да го прави това...
        П.П. Илийка...браво ,точно така се прави при такава интервенция!!!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #94
          От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

          Има леко пружиниране, но съвсем леко.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #95
            От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

            Да нормално е. И при мен беше така. Пружинира та пружинира. И в комбинация с калпави амове направо изкърти всичко.
            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

            Коментар


            • #96
              От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

              Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
              Да нормално е. И при мен беше така. Пружинира та пружинира. И в комбинация с калпави амове направо изкърти всичко.
              Имал си същия проблем със скъсани точкови заварки. При мен бяха скъсани може би 6-7 броя. Не знам дали това се получава само то гумата, или от удар или подпиране върху резервната гума. При мен ясно си личеше че някога е имало натиск върху гумата, защото имаше леки кривини тук-там. А отвън изобщо не си личеше.

              По възможност слагайте резервната гума на алуминиева джанта, и избягвайте регенерати за резервни. Така може да се окаже че резервната 31-ца, в комплект с джантата е по-лека от стандартната 235/75/15, сложена върху стоманена джанта. Изнасянето на резервната гума навън с нулева джанта например също товари повече.

              Аз принципно съм се замислил за едни железа от вътрешната страна, дето да укрепват сялата тая работа, ама ще се занимавам когато няма друго решение.


              Оригинална паджерова алуминиева джанта е перфектно решение за резервна 31x10.5x15. Аз съм с такава. Единственото е че опира леко в броната долу, но пък това подпира гумата при друсане и тя не тежи на вратата.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #97
                От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                Пружинирането няма как да не е нормално,при положение,че вратата е една цяла/не като на Патрола две врати/ ,а да не говорим,че вътре почти няма какво да я спре външната ламарина да не пружинира от теглото на гумата.Аз също се позамислих да направя за в бъдеще някакво допълнително оребрение с цел да не се гъне външната ламарина.
                Днес въпреки,че Спарки ме убеди за офсета на джантите,все пак реших да пробвам едни с -25ЕТ и 31х10.5х15 гуми .
                Резултата....дори с гума изтъркана на 60% опира и отпред и отзад при завой!
                Да не говорим,че дори и -25 изхвръква много настрани,а за -40 какво ще е направо не ми се мисли...
                В процеса на пробите,се загледах обаче и установих с ужас ,че предните накладки са отдавна за смяна.Особено вътрешната накладка беше почти на желязо.Незабавно реших ,че тъкмо съм разглобил,сега е момента.Снабдих се с едни накладки японска марка AKEBONO и макар да се мъдреше надпис ,че са произведени в Италия,колегите от единствения магазин работещ днес/Евро 07/,ме успокоиха,че качеството е много добро и не е имало досега проблеми.И така накладките са сменени и се надявам да не ми скърцат по светофарите в последствие!
                Днес при пробите на накладките се появи още един въпрос.При изрязване примерно на 2-ра предавка до колкото може и рязко отнемане на гаста,оборотите за момент се задържат високи при отпуснат вече педал.Предполагам,че механичната помпа връща оборотите по-бързо,защото всичко е механика и една пружина,а при електронната помпа това вероятно е малко по-бавно.Та въпроса ми е....до колко е нормално това поведение???
                Поздрави!
                Последно редактирано от lubashki777; 08-01-12, 17:46.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #98
                  От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                  Преди година слагах накладки Акебоно на старата си кола MAZDA XEDOS6 предни. Продадох я и новия собственик се уби да се оплаква от скърцащите накладки. За мен макар, че скърцаха си бяха доста добри. Имаха повече метални елементи в тях което пък помагаше при екстремно спиране. Колата беше 6так 144 коня и развиваше от 0 до 140 за нула време. Та мисълта ми е, че когато ги смених и им направих пробег около 500 км. им направих теста. Три последователни спирания от 140 до нула. Резултата беше много добър. Спират чудесно без замисляне.
                  Съвета ми е ако са от същия материал дори да поскръцват пробвай ги как, ще спират.
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • #99
                    От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                    Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
                    Преди година слагах накладки Акебоно на старата си кола MAZDA XEDOS6 предни. Продадох я и новия собственик се уби да се оплаква от скърцащите накладки. За мен макар, че скърцаха си бяха доста добри. Имаха повече метални елементи в тях което пък помагаше при екстремно спиране. Колата беше 6так 144 коня и развиваше от 0 до 140 за нула време. Та мисълта ми е, че когато ги смених и им направих пробег около 500 км. им направих теста. Три последователни спирания от 140 до нула. Резултата беше много добър. Спират чудесно без замисляне.
                    Съвета ми е ако са от същия материал дори да поскръцват пробвай ги как, ще спират.
                    При мен в магазина продаваме накладки на LPR-Италиански.Значи това са среден клас накладки,не съвсем маркови,но не и съвсем лоши.Интересното е,че...на един му прискърцват,друг пък много доволен..не можеш да си извадиш заключение като цяло бива ли ги или не!!!
                    Много зависи от автомобила,от теглото му,от състоянието на сп. дискове и най-вече...Първите 300-350км./говорим за градски режим на каране,където се натискат постоянно спирачките/, феродото се темперова.Тогава и автомобила не спира съвсем добре,докато легнат новите накладки на дисковете.Ако тогава човек ги прегрее,те се втърдятват и започват да не спират добре и да прискърцват!
                    Така че...трудно може да се извади заключение за дадена марка накладки,от употребата им при различни автомобили и различни шофьори!
                    Поздрави!
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                      Това с газта при мен го няма. Единствено на място като я изфорсирам има едно леко задържане, и това го прави компютъра съвсем умишлено.

                      Иначе, като си в движение оборотите на празен ход се качват с около 100-150. Като спреш - компютъра си ги сваля до номинала.

                      Относно задната врата - не сравнявай тераното с патрола. Всичко е въпрос на конструкция, а не на това дали вратите са 2 или една. Ако мойто пак се избуши, плана ми е да махна известно количество ламарини от там, и да изградя тръбна конструкция, хваната в единия край за пантите, а в другия за ключалката и центриращия клин. Засега обаче няма признаци на влошаване откакто му наслагах болтовете (мисля общо 4 или 6 на брой).

                      Живи-здрави като се видим, сам ще видиш и ще сравняваш.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Това с газта при мен го няма. Единствено на място като я изфорсирам има едно леко задържане, и това го прави компютъра съвсем умишлено.

                        Иначе, като си в движение оборотите на празен ход се качват с около 100-150. Като спреш - компютъра си ги сваля до номинала.....
                        Дали е възможно поради факта ,че не е карано доста време моето Терано да забавя свалянето по причина примерно на не-добър контакт на педала на гаста например???
                        В смисъл,че след като се подкара постоянно да се позачисти само и да се регулира този процес?
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          Дали е възможно поради факта ,че не е карано доста време моето Терано да забавя свалянето по причина примерно на не-добър контакт на педала на гаста например???
                          В смисъл,че след като се подкара постоянно да се позачисти само и да се регулира този процес?
                          Ако нещо не беше в ред с педала, щеше да свети check engine.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                            Ами не знам....Като натисна примерно втора до откат и рязко върна педала на гаста,ми се струва,че за момент оборотите остават високи,все едно все още е натиснат педала и след това падат.Може и да е нормално за автомобила това...
                            Прав си като се видим ще ги сравняваме.
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                              И аз трябва да вдигам задницата с някъде 4-6см и ще следя темата с интерес.Даже ако се поръчват задни пружини от Крън и аз може да участвам

                              Коментар


                              • От: NISSAN FOREVER...отново любимата марка-Терано 2- 2.7тди

                                Имаме колега от Пловдив(travelling) ,който може да ви направи метални подложки на пружините и да си останете с вашите пружини,което според мен си е по-добре!На мен ми е правил,каквито измисля подложки и то на нормални цени и съм доволен от услугите му!
                                От Крън един познат си поръча за Рънър пружини и бяха към 150лв двете,но каза,че не е доволен от твърдостта на пружините....ясно,че може и той да е сбъркал с поръчката де,но е факт! ....Успех!
                                Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X