От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2
По номинал колелото превърта на 40килограма на метър. Моите не мога да ги превъртя на ръка. Може би със сериозно напъване ще може. И да, затягам си гайките без ръчна.
За маслото - просто споменах с какво карам вече 6 години. Нито нещо мога да ти забраня, нито да ти позволя. Моето мнение е че с C200 отзад не бих се занимавал. По моргите мостове колкото щеш. H233 е много по-здрав - това е. При франсето ефекта беше тоя - спря да ги чупи. Не знам защо. Пластините на двата дифа са еднакви. При C200 има разни вариации, по отнйошение на броя и вида.
Намери от някъде колко трябва да ти е дебел пакета. Важно е. Предполагам чупиш пружинните, дето са най-отвън. Ако пакета ти е изтънял, може това да е причината. Или да са се разбили гнездата и нещо да се суче вътре.
По номинал колелото превърта на 40килограма на метър. Моите не мога да ги превъртя на ръка. Може би със сериозно напъване ще може. И да, затягам си гайките без ръчна.
За маслото - просто споменах с какво карам вече 6 години. Нито нещо мога да ти забраня, нито да ти позволя. Моето мнение е че с C200 отзад не бих се занимавал. По моргите мостове колкото щеш. H233 е много по-здрав - това е. При франсето ефекта беше тоя - спря да ги чупи. Не знам защо. Пластините на двата дифа са еднакви. При C200 има разни вариации, по отнйошение на броя и вида.
Намери от някъде колко трябва да ти е дебел пакета. Важно е. Предполагам чупиш пружинните, дето са най-отвън. Ако пакета ти е изтънял, може това да е причината. Или да са се разбили гнездата и нещо да се суче вътре.
Коментар