Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Една разходка, която си направихме вчера.

    Видео.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Title.jpg
Прегледи:463
Размер:249.0 КБ
ID:6987990

    Коментар


    • #77
      Бих искал да разискаме няколко въпроса.

      Влезе ми мухата в главата да пробвам да сложа на Паджерото 35-ци. Целта в случая е по-голям просвет от рамата до земята. Не съм фен на Body Lift-а, затова за момента го изключвам като опция.

      Също така, ако мога да получа по-големи ходове, би било супер.

      Разтърсих се сега и видях, че променят позицията на горния шарнир, като го слагат отдолу и допълнително слагат подложна алуминиева планка. По информацията, която получих, това ще допринесе за едни допълнителни 5 см в предницата. След тази интервенция ще трябва ли дозатягане на торсионите или ще бъдат нужни нови, специално пригодени за такива промени, торсиони?

      Също така ще има ли промяна на спирачните маркучи?

      За автомобили с цял преден мост вече ми е ясна ситуацията, но за такива с независимо предно окачване така и все още не съм минал по този път, та ми се иска тук да заформим някаква дискусия.

      Също така ми се иска да не режа нищо, като в случая визирам местата откъм купето, където гумите завиват и е много вероятно да има допир.

      В задната част, освен други пружини и амортисьори, както и вероятно нови спирачни маркучи, друго нещо за момента не виждам. Има ли афтърмаркет опция за изнасяне на моста по-назад? Визирам други носачи, вероятно раздвижени или директно разработени за определено изнасяне. Също така има ли фланци между кардана и задния диференциал? Или чак в такива филми да не влизам?

      Накратко казано - търси се най-лесния вариант (без Body Lift), чрез който да събера 35-ци без да се налага да режа нищо по купето (броните не ги броим - предна броня няма, задната винаги може да изчезне).

      Благодаря!

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! Да, със сигурност ще говоря с Дидо, защото той ще прави каквото трябва, ако се стигне до такива действия. Аз също си мислих за 33-ки, но ми се искаше да заложа направо на 35-ци. Иначе помпата е бутната, а турбото би трябвало да си е в стандартните граници. За момента 31-ците доволно си ги върти. Вече, зависи какви други гуми ще избера и ще видя как върви, след като ги сложа. Ще разгледам темата. Иначе да, този джип е основно за разходки.

      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        4 инча диаметър не е малка разлика, и няма общо със 31" , отделно ще са и по-тежки гумите. Аз минах заводски от 29 на 31" и не усетих почти разлика в динамиката. За това предполагам ,че и ти с 33" ще си така. Дидо е правил моя лифт и няма да има проблеми и с твоя ако се решиш. Ако си пипал помпата ,трябва да се натегне и гейта на турбото , за да се компенсира допълнителното гориво и да се изчисти пушека. Това и сам може да го направиш.

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! За момента не мисля да бутам помпата и турбото. Иначе говорих с Дидо и вероятно няма да бутаме генерални неща по окачването. Ще погледне как са нещата по задната част на окачването и ще гледаме да изравним нивата спрямо предницата или с подложки, или с пружини.

    • #78
      Оставих го в сервиза, за да му сменят маслата на двигател, скорости, раздатка и преден и заден диференциал. Чакаме да пристигнат пружини +50 мм, като същевременно ще се дозатегнат още малко торсионите. Идея за задна лебедка в зародиш.

      Коментар


      • #79
        Тъкмо го взех от сервиза. Сега се поизравни малко.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:299
Размер:193.5 КБ
ID:6991480

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:299
Размер:154.0 КБ
ID:6991481

        В момента задницата е около 1 см по-висока от предницата, но вероятно ще слегне. Торсионите, както казах, също са още малко натегнати.

        Ако реша да слагам задна лебедка, вероятно ще се изравни, но и така да е за момента - не ми пречи.

        Все още се чудя, дали 33-ки да избера или 35-ци. Знам, че с 33-ките няма да имам проблеми, но с 35-ци е много възможно да опира при завой.

        Някой да има пресни наблюдения и снимки?

        Благодаря!

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Според мен с по-големи от 33ки ще береш повече ядове и разочарование от колкото позитиви и щастливи моменти, според мен не си струва.

      • #80
        Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
        Тъкмо го взех от сервиза. Сега се поизравни малко.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:299
Размер:193.5 КБ
ID:6991480

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:299
Размер:154.0 КБ
ID:6991481

        В момента задницата е около 1 см по-висока от предницата, но вероятно ще слегне. Торсионите, както казах, също са още малко натегнати.

        Ако реша да слагам задна лебедка, вероятно ще се изравни, но и така да е за момента - не ми пречи.

        Все още се чудя, дали 33-ки да избера или 35-ци. Знам, че с 33-ките няма да имам проблеми, но с 35-ци е много възможно да опира при завой.

        Някой да има пресни наблюдения и снимки?

        Благодаря!
        Торсионите само ги натяга ли или подложи горния шарнир отдолу. Това е желателно, за да има повече ход и да не седи одървен, 2 см разлика не е малко да отпуснеш торсиона. И возията е ок и усещаш,че имаш ходове както трябва. Аз мога да мина утре да го питам ама не искам да му бавя работата.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Само ги е натягал. Говорих с него за шарнира да слезе отдолу, но ме отказа със счупени карета на всяка разходка.

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          Това не е вярно, ти пак ще си толкова вдигнат както сега, но торсиона няма да е одървен от натягането и ще запази хода си надолу. Аз съм освен с шарнир отдолу а и с подложка и до сега не съм сменял карета. Виж биалетки сменям на всяко масло, но това не е проблем. Не му се е занимавало да те води на реглаж просто.

        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Може и така да е. В момента и на това съм доволен. Да видя какви гуми ще сложа и после, ако има нужда, пак ще говоря с него.

      • #81
        Здравейте, колеги!

        Отдавна не съм писал, но доста неща са ми на главата.

        Доста неща правих по Паджерото в последно време. Наскоро го хванах, че взе да загрява и реших да сменя радиатор, както и водна помпа. Това беше по горещо време. Както тогава, така и за момента се държи нормално след това. Профилактично мисля да сменя термостата, както и виското. Но това по-нататък.

        След това имаше течове на масло, които ги отстранихме. После мих двигателя. После проблем с датчика за маслото. След това текна от гарнитурата на капака на клапаните (или просто сега на измит двигател до хванахме) и сега отново е в сервиза, за да сменят гарнитурата, както и за още един проблем, за който бих искал да попитам някои неща.

        Преди време, вероятно в началото на годината, забелязах, че от 4х4 на задно не изключва веднага, а след 50-100 метра. Викам си, че няма да го гледам сега, а по-нататътк, защото имах други ангажименти.

        Преди няколко седмици включих 4х4, след което отново на задно и забелязах, че изключи след 1-2-3 км. Или поне така показва на таблото.

        Също така забелязах, че, когато изключва, се чува едно чаткане. Все едно нещо рита кардана.

        Та да се върнем към днес.

        Бях оставил Паджерото в сервиза, за да погледнат този проблем. Майстора каза, че нещо (не запомних кое) било в кал и пясък, след което го изчистил. На предния подкалник имало още няколко елемента, които управляват вакуума. Тях също ги замерил и функционирали правилно. Викам идеално, дано да е от това.

        Взимам го от сервиза и тръгвам. Викам да тествам. Задно - 4х4 - задно - не изключва. Карам, карам - няма. Връщам се в сервиза - нямаме представа. Викам добре, ще го мисля.

        Тъй като имам записан час за другата седмица за гарнитурата на капака на клапаните, викам да им кажа на момчетата, ако могат да погледнат и този проблем с четворките. Казаха ми, че там не им е силна страна, но ще погледнат и ще видим, дали ще успеем да открием и отстраним проблема.

        Все пак реших и тук да пусна един пост, ако случайно някой е имал подобен проблем или пък знае сервиз във Варна, където мога да оставя Паджерото, за да го погледнат.

        Ако вие имате разни предположения или идеи, ще се радвам да ги чуя.

        Благодаря!

        Коментар


        • #82
          Я пробвай да изключиш 4х4 и дръпни леко назад!
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • c0dy^
            c0dy^ коментира
            Редактиране на коментар
            Какви ли неща не пробвахме както майсторът, така и аз - няма разлика. Има записан час за края на следващата седмица при човек, който е отстранявал такъв проблем. Надявам се и този да може да го отстрани.

        • #83
          Проблемът е отстранен. Оказа се датчика на раздатката, както и един леко сцепен маркуч за вакуума. В момента си работи нормално. Изключва почти веднага спрямо индикацията на таблото.

          Коментар


          • #84
            Понякога успявам да отделя малко време, в което да човъркам по Паджерото. През последните няколко седмици успях да направя нещата, които ще споделя по-долу.

            След като го изкърпиха и сменяха прагове, имаше разминаване в черния цвят, та реших отново да го мина.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:0
Размер:241.1 КБ
ID:7013198

            Преди време бях видял един Патрул, на който му бяха сложили червена светлина в отвора на кулера, та реших и аз да направя нещо такова. Набързо скалъпихме две Г-образни планки и ги монтирахме, а въпросните лампички ги бях намерил в интернет и ги поръчах доста отдавна, но чак сега им дойде времето.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:0
Размер:134.6 КБ
ID:7013196

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:0
Размер:150.6 КБ
ID:7013200

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:0
Размер:194.4 КБ
ID:7013201

            Едно приятелче реши да направи колаж, в който сменя фаровете. Хареса ми визията, реших да търся рамки, но голям зор с тяхното намиране, та за момента се отказах. Все пак, ако някой има - нека сподели.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:0
Размер:245.8 КБ
ID:7013197

            Още няколко снимки на лампичките в кулера.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:0
Размер:112.3 КБ
ID:7013199

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:0
Размер:117.6 КБ
ID:7013202

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:0
Размер:112.5 КБ
ID:7013204

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:0
Размер:148.6 КБ
ID:7013205

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:0
Размер:101.8 КБ
ID:7013203

            Хареса ми един калъф за волана на Michelin, та реших да го взема.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:0
Размер:189.2 КБ
ID:7013207

            Откакто махнах допълнителния теглич в центъра, нямам "кука" за теглене в задната част. Взел съм такава централна, която я водят оригинална, но без сваляне на теглича трудно ще стане. Утре вероятно пак ще се пробвам, пък да видим.

            Иначе реших да измисля нещо, което да е по продължението на рамата и без да свалям теглича, защото, за да го сваля, трябва да сваля и бронята, а не ми се занимава за момента.

            Та днес това решение успяхме да сътворим набързо.

            Сега остава да се изработи, грундира, боядиса и монтира.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:0
Размер:195.8 КБ
ID:7013206

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:0
Размер:139.9 КБ
ID:7013208

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:0
Размер:240.6 КБ
ID:7013209

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:0
Размер:201.2 КБ
ID:7013210

            Това е за момента. Има още някои неща, които съм предвидил, но те са малко по-нататък.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X