Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първо смени цялата конзола за филтъра,огледай горивопроводите назад ....към резервоара...за да глъхне,му свършва нафтата във чашата ...той смуче от дъното почти.

    Сложи една малка туба с нафта във коша и топни смукателната тръба на конзолата в тубата и виж след седмица как е.

    Ако няма промяна ,остава помпата да не може да засмуче достатъчно...аз имам такъв проблем и съм със външна ел помпа .....има цяла тема някъде из форума...щото не ми се занимава да свалям помпата

    Иначе се мери вътрешното налягане в помпата
    Последно редактирано от Roninn; 27-12-23, 09:19.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! При смяната на горивния филтър майсторът каза, че скобите на маркучетата били разхлабени и ги бил затегнал. Като го оставя след няколко дни при него и ще му споделя тези неща.

    • zik7777
      zik7777 коментира
      Редактиране на коментар
      Абре човек иди си вземи едно прозрачно маркучле както ти писах и гледай какво се случва досега щеще да си си отметнал поне една причина прегледай и маркучите надолу до твърдите тръбички. Но с прозрачния маркуч ще се види веднага какво се случва като видиш балончета или направо как си пада нафтата.

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. Има някои неща, с които не ми се занимава. Това е едно от тях. Ще го оставя на майстора и той да се занимава.

  • #32
    Тези дни успях да посвърша малко работа за разпускане. Махнах булбара, както и предната броня. (Отварям скоби. Булбарът се продава. В момента е качен само в един голям сайт за безплатни обяви. Тук не смятам да пускам обява. Все пак, ако някой има интерес, да пише на Viber или да звъни направо).

    Булбарът лесно го свалих. Предната броня също сравнително лесно я свалих. Днес исках и степенките да сваля, но се отказах. Щях да ги режа с ъглошлайфа, но се оказа, че нямам диск. Вероятно утре ще отида при приятел и ще ги срежем набързо.

    Ето и малко снимки.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:696
Размер:461.3 КБ
ID:6949344

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:673
Размер:339.6 КБ
ID:6949345

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:675
Размер:340.7 КБ
ID:6949347

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:673
Размер:412.5 КБ
ID:6949348

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:679
Размер:299.5 КБ
ID:6949346

    Ако намерим време утре, може да направим и една бърза броня, че така закачен номер с миши опашки не ми харесва, но пак е вариант.

    Ако утре успеем да махнем степенките, ще поизрежем и разни други неща, които ми се пречкат.

    След това, вероятно догодина, ще го оставя при майстора да му натегне торсионите, да му сложи плоча за лебедка, както и този клапан. Обмислям варианта и за фланци 50 мм., за да изкарам малко джантите, защото не ми се купуват други джанти. В този ред на мисли, ако някой има излишни фланци, нека сподели.

    Резервната гума сигурно също ще я сваля. Трябва да взема крик и ключ, за да ги махна. Вероятно ще боядисам стойката за джантата. И без това свалям гумата, поне да я освежа. Тук също да кажа, ако на някого му се намира 31-ца за резервна, по възможност същата или подобна шарка, нека сподели.

    Предната защита падна лесно, но за другата не ми с лягаше съвсем отдолу, за да я махам. Вероятно и двете ще ги пръсна с черна боя за свежест.

    Коментар


    • #33
      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Тези дни успях да посвърша малко работа за разпускане.

      След това, вероятно догодина, ще го оставя при майстора да му натегне торсионите, да му сложи плоча за лебедка,.
      Добре би било да се сменят и задните пружини с такива за дълга база.

      Така ще се повдигне с около 3-4 см.

      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! Това също го обмислям. Много зависи от това с колко ще се промени височината на предницата след плоча за лебедка и лебедка. Вероятно след това ще го мисля.

    • #34
      На Галопера от подписа ми първо му смених задните пружини , защото лявата се счупи от прекомерно товарене

      Сложих паджерови ( нови , за дълга база стандартни) и след това трябваше задължително натягане на предните торсиони , защото задницата стоеше много навирена спрямо предницата.

      май 3 и повече години оттогава и нула проблеми , а пък експотацията е доста сериозна.

      ..... и спирачния маркуч който влиза в задния кантар трябва с по дълъг .... щото при разни скокове идва къс оригиналния .
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря. Да, има си заигравка.

    • #35
      Днес реших да го изкарам и да посвърша малко работа.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:650
Размер:413.0 КБ
ID:6949422

      Първо отидох при приятел да свали степенките.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:637
Размер:347.1 КБ
ID:6949425

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:645
Размер:879.7 КБ
ID:6949428

      След което на естакадата, за да го измият отдолу.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:634
Размер:237.3 КБ
ID:6949423

      После няколко бързи снимки пред нас.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:646
Размер:453.0 КБ
ID:6949426

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:648
Размер:562.1 КБ
ID:6949424

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:642
Размер:559.0 КБ
ID:6949427

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:649
Размер:622.9 КБ
ID:6949430

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:654
Размер:591.3 КБ
ID:6949432

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:658
Размер:535.2 КБ
ID:6949431

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:643
Размер:516.3 КБ
ID:6949433

      След което автомивка и вкъщи.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:652
Размер:485.3 КБ
ID:6949429

      Коментар


      • #36
        Придобива все по горски вид .... браво и аз съм фен на маскималното олекотяване на конструкциите.

        Даже съм махнал резервна гума и стойка.... нося си компресор.

        Няколко пъти , заради вятър и кофти наклон като ме изпраска задната врата докато нещо бърникам из багажа и ме е вкарвала вътре.
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Благодаря! За момента може и аз да махна резервната гума. И без това гумата не е същия размер като останалите.

      • #37
        Джантите ти от Террано,резервната друга.
        Nissan Terrano II TDI 2700 2002g. avtomat - три вратичко.... )
        ".....ама сега пазара е пълен с джипове де, на тях даже JEEP пише ....."

        Коментар


        • c0dy^
          c0dy^ коментира
          Редактиране на коментар
          Не се бях вглеждал. Мислих, че са от Паджеро, но се вижда разликата.

        • bullet_pk
          bullet_pk коментира
          Редактиране на коментар
          Значи и разлика в ЕТ-то има с оригиналните ... +25 за Терановите ... на Паджерото трябва да са +10 някъде

      • #38
        Първоначално публикуван от ognqn Преглед на мнение
        Джантите ти от Террано,резервната друга.
        Резервната джанта си е оригинална за Паджеро двойка.... имам и такъв комплект с шосейни гуми.



        Но ако се сложи калъф на резервата визуалния проблем отпада...
        Последно редактирано от nbajani; 28-12-23, 20:21.
        Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

        Коментар


        • #39
          Тези дни успях да посвърша разни неща, част от които не са документирани. Ако ми остане време, ще гледам да направя и още снимки.

          Иначе успях да боядисам едната защита отдолу, както и стойката за резервната гума..

          Оказа се голям зор намирането на гумата. Добре, че е Фейсбук, че да успея да намеря човек със същата гума, за да мога да я сложа за резервна.

          Също така купих хидравличен крик, както и компресор за гуми. Остават ми още разни дребни неща да накупя, но тях по-нататък.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:544
Размер:327.9 КБ
ID:6951371

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:530
Размер:358.1 КБ
ID:6951372

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:524
Размер:311.4 КБ
ID:6951375

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:534
Размер:371.3 КБ
ID:6951376

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:531
Размер:336.4 КБ
ID:6951373

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:532
Размер:353.9 КБ
ID:6951374

          Коментар


          • #40
            Гледам да събера колкото се може повече неща, за да го оставя на майстора и да ги направи.

            Този път реших да експериментирам с друга лебедка.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:460
Размер:335.3 КБ
ID:6951893

            Коментар


            • #41
              Малко освежаване.

              Иначе в момента е при майстора за:

              1. Слагане на плоча и лебедка.
              2. Натягане/презацепване на торсиони.
              3. Слагане на горивен клапан.
              4. Разни други дребни неща, за които не се сещам в момента.

              Иначе си поиграх един цял ден, за да сваля всяка една гума, да изстържа с телена четка ръжда и кал от рамата и купето и отново да ги пръсна, но за съжаление май нямам снимки от този процес, че там голяма заигравка стана и хич не ми беше до снимки.

              По-нататък, живот и здраве, когато ми остане време и желание, вероятно ще боядисам и останалите сиви елементи в черен цвят.

              Ето и малко снимки.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:493
Размер:326.2 КБ
ID:6952798

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:475
Размер:309.0 КБ
ID:6952800

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:479
Размер:294.4 КБ
ID:6952799

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:471
Размер:277.2 КБ
ID:6952802

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:475
Размер:288.8 КБ
ID:6952801

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:475
Размер:212.2 КБ
ID:6952803

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:480
Размер:206.9 КБ
ID:6952804

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:481
Размер:225.7 КБ
ID:6952806

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:475
Размер:291.7 КБ
ID:6952805

              Коментар


              • #42
                Вече с лебедка, натегнати торсиони, клапан на горивния филтър, както и нов термостат.

                Резултати:

                1. Няма промяна в паленето след слагането на този клапан. Вероятно ще сваля помпата, когато сменям ремъци, ролки, водна помпа и ангренажна верига.
                2. След смяната на термостата джипът започна да качва температурата на двигателя.

                Утре ще пробвам или да сменим този нов термостат с друг нов или да върнем стария. Все си казвам - "Спи ли, не го буди", но понякога не се вслушвам в това, уж за да бъде както трябва.

                Та те така.

                Ето малко снимки.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:456
Размер:253.6 КБ
ID:6952921

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:450
Размер:286.2 КБ
ID:6952922

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:441
Размер:257.5 КБ
ID:6952925

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:457
Размер:250.8 КБ
ID:6952924

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:450
Размер:279.3 КБ
ID:6952926

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:452
Размер:221.3 КБ
ID:6952923

                Коментар


                • #43
                  Каква марка термостат сложихте ?
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • c0dy^
                    c0dy^ коментира
                    Редактиране на коментар
                    Честно казано нямам представа. Той майстора я купува. Но това, което му е направило впечатление и поради което е запазил стария термостат, е, че стария отваря на 76 градуса, а новия на 82. Реално не виждам голяма драма, но все пак. Може пък и нещо в термостата да има дефектно. Все пак записах час при едни момчета да направят профилактика на цялата охладителна система. Антифриза вече е сменен, но вероятно ще трябва още веднъж да се смени. Просто вчера усетих, как самия радиатор, докато джипа беше загрял, може да си оставя ръката върху него и да я задържа по-продължително време там. Ще видим, къде е скрито кучето.

                • #44
                  Днес майстора върна стария термостат. Стрелката се закова малко под средата.

                  Също така снимах и кутийката на термостата, който ми направи проблем. Не искам това да бъде антиреклама, просто отговор на въпрос.

                  След това и кратка разходка, няколко снимки и после се прибрах.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:405
Размер:194.7 КБ
ID:6953035

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:407
Размер:165.0 КБ
ID:6953037

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:404
Размер:256.1 КБ
ID:6953043

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:400
Размер:235.4 КБ
ID:6953041

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:405
Размер:209.3 КБ
ID:6953036

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:397
Размер:235.1 КБ
ID:6953039

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:397
Размер:206.8 КБ
ID:6953040

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:394
Размер:228.2 КБ
ID:6953038

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:393
Размер:237.8 КБ
ID:6953042

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:396
Размер:242.1 КБ
ID:6953044

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:399
Размер:264.9 КБ
ID:6953048

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:393
Размер:222.5 КБ
ID:6953045

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:397
Размер:217.2 КБ
ID:6953047

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:432
Размер:205.8 КБ
ID:6953046

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:404
Размер:310.6 КБ
ID:6953049

                  Коментар


                  • #45
                    Вчера сложихме набързо един лед бар.

                    Мислих да се занимавам и с предната броня, но реших да го оставя за друг път.

                    Утре имам записан час да оставя Паджерото да му прочистят цялата охладителна система, както и да проверят климатика, защо не работи.

                    Също така имам въпрос.

                    В самото начало забелязах, че не мога да пусна само габаритите. Когато включа габарити - пускат се късите.

                    Вчера, когато вързах лед бара към фабричната инсталация, която беше за тези двата фара отпред, при изгасени фарове забелязах, че се пуска всичко - габарити и къси.

                    Някой има ли представа кой какво е правил и къде да търся промяната, за да мога да го върна в изходно положение?

                    Ето и малко снимки от вчера. Имахме и помощник не толкова в инсталацията, колкото в яденето на закуските.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:323
Размер:590.9 КБ
ID:6954180

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:311
Размер:564.3 КБ
ID:6954181

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X