Първоначално публикуван от c0dy^
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock
Свий
X
-
Днес взех Паджерото от сервиз.
Прочистиха му охладителната система и отново му смениха антифриза.
Също така провериха климатика. За момента не изпуска. Сложиха му фреон и го взех.
Какво забелязах. Има три позиции - Off, Eco и AC. На Off е ясно - изключено. На Eco явно се включва в икономичен режим, а на AC е в стандартен. Но това, което ми направи силно впечатление, беше, че при Eco и AC, когато явно се включи компресорът, двигателят си вдига оборотите до около 1700. При Eco е по-краткотрайно, но при AC е по-продължително.
Лично за мен не смятам, че това е нормално. Дали това има нещо общо, че бутахме леко помпата?
Като цяло не ми пречи, но ми се иска да го оправя и да държи сравнително нормални обороти. Като стоя на светофара и двигателят започне сам да си вдига оборотите и ми става едно странно. Също така, когато съм в движение, направо започва сам да ускорява, хаха.
Някакви идеи къде да търся проблема?
Също така забелязах, че перката на кулера се включва при контакт. Това го имах и на предното Паджеро. Ще пробвам да сваля датчика и да го почистя и би трябвало да се оправи.
Коментар
-
При включен климатик не трябва да има разлика в оборотите, и да има не повече от едва доловимо. Моето не мърдаше грам. Щом сте пипали помпата вероятно е от там. Има един обогатител, нещо като автоматичен смукач да го кажем, който е на помпата и е с термостатен принцип на работа, той регулира оборотите според температурата. Топли го антифриза. Аз го сменях, моето пък държеше много ниски на празен ход. За да се включи перката на контакт трябва да е възвряло преди това.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Снощи, ей така от нищото, реших да си поиграя малко с джипа и да го понапръскам.
Да де, обаче каза, че не иска вече да пали. Викам ясна е работата.
Днес сутринта се обадих в сервиза и ги помолих да го оставя при тях и да го гледат и оправят, когато имат възможност. Съгласиха се, за което съм им благодарен!
Интересно ми беше как ще изкарам джипа сам от платформата. Искаше ми се да пробвам. С още един човек е ясно.
Бая зор си е да се бута този джип. Макар и къса база, пак се озорих. Та на помощ дойде и стартера. Акумулатора падна, но момчетата в сервиза казаха, че ще го заредят, за да не стои изтощен.
След като успях да го изкарам, изчаках Ясен с Тераното да дойде и да дръпнем Паджерото до сервиза.
Ясен дойде, закачихме го и го издърпахме до сервиза.
Вече очаквам включване от сервиза, когато имат някаква яснота.
Вероятно ще направят тестове, които ще потвърдят, че е помпата. След това ще свалят помпата и ще я пратят в друг сервиз, където да се ревизира самата помпа. След това по обратния път.
- 3 likes
Коментар
-
Да вземеш да го пръснеш отгоре бяло и хептен ще заприлича на старото
Иначе като текна моята помпа, директно закарах колата в сервиз за дизели, където си павят и помпи и дюзи и демонтаж и монтаж. Поне всичко да е правено от един сервиз и ако стане нещо, после да не си прехвърлят топката един на друг.Nissan Terrano 2,7 TDI
- 1 like
Коментар
-
Хубаво си играеш с боичките, но си погледни талона. Моето имаше два цвята - зелен/ сив. Да не се гледате смутено с някой милиционер. Иначе за паленето, както казах в началото, намерил си си занимание. Дано да се получат нещата, при мен не се стигна до задоволителен резултат.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Може никога да няма проблем, но някой може да се заяде. А и на ГТП-тата нещата се затягат все повече. Не че както е махнал предната броня на по-взискателен пункт ще мине де. Да не говорим за изгорели газове. Моето последно след няколко опита за ремонт и настройка на горивна система даваше 2,5 пъти над нормите. Все още се минава, но ще е до време.
-
Не бях се замислял. Тази сутрин погледнах малкия талон. Да, с двата цвята е вписан. За момента не мисля да му сменям талоните, освен, ако не ми стане много скучно или не се наложи поради друга причина.
А това с ГТП-тата си е така. Затягат положението определено. На ГТП-то ми обърнаха внимание само за ръчната спирачка. Да видим, живот и здраве, как ще е на следващото.
-
Коментар
-
Днес минах покрай сервиза и реших да отскоча и да питам момчетата, какво се случва с Паджерото.
Казаха ми, че са свалили помпата и са я оставили на другия майстор да я обслужи.
Също така ми казаха, че веригата е прескочила два зъба. Аз им обясних, че реално със стартер на скорост успях да изкарам Паджерото от подземния паркинг.
Тук ще отворя една скоба и ще кажа, че и преди съм правил подобно нещо. Преди около 15 години имахме една Астра Ф с 1.7 ТД двигател, около 68 к.с. Та тогава бях на 18-19 годишна възраст и стана така, че жилото на съединителя се скъса. Поради стечение на обстоятелствата се наложи вечерно време около 22-23 часа сам да се прибирам, като по светофарите, преди да тръгна, гася двигателя, вкарвам на първа скорост и така паля. Скоростите ги сменям без съединител. Единствено 3-тата скорост не успях да я вкарвам, затова на 2-ра повече газ и направо на 4-та. Та затова явно съм си помислил, че няма да има драма.
Та след кратък разговор разбрах, че веригата е разтегната и затова така се е получило. Ако веригата е била в добро състояние, много е вероятно да не се получи такова прескачане. Вероятно тази верига никога не е сменяна.
Хубавото в случая е, че няма ударени клапани и за момента нещата изглеждат под контрол.
Когато имам повече информация - ще споделя.
Коментар
-
Коментар
-
По принцип с горни разпределителни валове в главите, каквито са 2.5 и 2.8 дизелите на Паджеро няма как да стане със зъбчатки. Така се задвижват балансиращи валове и маслена помпа, които са в блока.
-
https://9gag.com/gag/a811jVd
https://comment-cdn.9gag.com/image?r...dpR_700w_0.jpg
Не е като да не може
Но да , Крузерите , дето съм имал , са с долни разпределителни валове
-
След над месец престой в сервиза, вчера взех Паджерото.
Доста неща са правени по него - рециклирана помпа, заварен корпус, обслужени масла, ремъци, ролки, вериги - всичко.
Както се казва - чукнеш и пали. Вече не пуши. Чак на 4000 оборота леко пропушва, но мисля, че е нормално. При включване на климатика не вдига оборотите. Абе както се казва - супер.
Да, обаче, когато реших да го изкарам на "дълго" - това да се разбира от Метро във Варна да се кача на магистралата и да отида до летището, за да го пробвам по "магистрала", което сега погледнах, че са няма и два километра, се оказа, че за това разстояние едвам успя да вдигне 90 км/ч.
В обратната посока успя да вдигне малко над 100 км/ч, но то защото има лек баир надолу.
Сагата продължава.
Иначе вчера успях да монтирам фланците, но нямам снимка след това. Гумите в момента са изнесени точно до ръба на калниците.
- 1 like
Коментар
-
Колко кила са тия гуми ?
Държат ли баланс ?
Дали не са тежички за тия 125коняTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Нямам информация за килата честно казано. Но се съмнявам едни гуми чак толкова драстично да съборят джипа. Ако изключим факта, че помпата преди ремонта беше форсирана и да приемем, че сега е с фабрични настройки, то в момента направо все едно е спрял. На 3-та на равен път едвам вдига 3000 оборота и повече не може.
-
-
Здравейте!
Използвам темата на колегата, надявам се да няма нищо против? Ако ли да, да каже у време?
Напоследък се хващам, че се заглеждам именно по този модел на Мицубиши: 2,8 TDI, 125к.с., само че 4-вратя, дълга база.
Доколкото съм чел от преди- 2,8 е определено по-добрият вариант спрямо 2,5 мотора. Eвентуално дори спрямо 3,2 (проблемите с ГНП), макар и с по-ниски динамични характеристики. Друг известен ми проблем е с гниенето / ръждите на рамата & ходовата част.
След толкова години експлоатация от колегите и наличието на модела от десетилетия (´95 - 2000), какви са отзивите като цяло? Потвърждават ли се горните твърдения и проблеми и има ли нещо ново, което да е известно като болежка?
Относно ръждите евентуално е добра алтернатива от Италия, от където да не го е налазила корозията и последваща някаква форма на консервация с цел стопиране?
Как се държат скоростните кутии, ходовата част и трансмисиите след толкова години? Проблеми от износване и амортизация на суперселекта? От финансова гледна точка частите и обслужването все още ли са разумни на цени или е финансова дупка в космоса?
Изхождам от това, че машините се справят с умерен до среден офроуд, без нечовешки извръщения? Средният разход побира ли се между 11-15л/100км?
В момента съм си харесал 3 обяви (има и автоматици и ръчни скорости) в мобилето на цени между 9900 - 13300 лева.Спрете Земята, искам да сляза!
Коментар
-
По принцип 2,8 си е по-добре, на 2,5 са много къси скоростите и на асфалт е тегаво. Има късни 2,5 със суперселект и дълга кутия. За гниенето - гният, то всичко на тези години вече е изгнило де. Моето беше от Италия, за две зими и го налази повърхностна ръжда, при все че беше втора кола и не се караше много. Каквото и да консервираш няма да го спасиш, малко може да отложиш. Части, поне които съм сменял, са на нормални цени, стига да ги намериш.Определено си е машина, мислена за извън пътя, доста масивно окачване, бавни скорости, суперселекта е с блокаж на раздатката, някои имат и фабрично на задния мост. Цените към днешна дата за мен са високи за 25-30 годишни коли, но пазара това предлага.
-
-
Нещо не е наред. Джипа спокойно трябва да вдигне 140 на магистрала. Със същия дълга база и автомат съм вдигал и над 140, но е извращение с джипа.TLC LJ70 2LT
Mitsubishi Pajero II 3.0 V6
Коментар
-
Моя беше къс, вдигал съм 150 за проба, но въобще не е за такива скорости. Карах го 90-100 км/ч
-
Съгласен съм. Със старото Паджеро, което беше 2.3 ТД около 85 к.с., дълга база, натоварено с брони, лебедки, защити, багажници и не знам си още какво, съм вдигал 140 км/ч. А сега - ъ-ъ.
Преди ремонта на 3-та и 4-та скорост се форсираше до над 4000 оборота, а сега на 3-та скорост не може да мине 3000 оборота.
Следва продължение...
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар