Здравейте, колеги!
Ще се постарая да бъда кратък, пък да видим.
От известно време ми е влязла мухата да си взема къс джип.
Първоначално нямах конкретна цел относно марка и модел. Гледах всичко и да е на сносна цена. Да, обаче нищо интересно не излиза.
Накрая си казах, че така и така ще взимам джип, поне да има три задвижващи колела при нужда.
Та затова се спрях и на конкретния модел в името на темата.
Почнах гледане по сайтове, фейсбук, обави, огледи - лудница.
Къде изгнили, къде без блокажи, къде нещо друго.
Накрая излезе една обява в Перник. Един приятел, Ясен, беше в София и го помолих да го огледа.
Предварително имах представа относо състоянието му - дупки по купето в предните подкалници. Ще го преживея. Номерът на рамата се чете - добре.
Той го огледа и на живо, нищо друго фрапиращо не откри. Викам отивам да го гледам. Ако ми хареса - взимам го. Ако ли не - прибирам се.
Отидох, видях го. Видях също така, че има и кърпено по шасито. Очаквах го, имайки предвид дупките в купето. Викам не ми пречи.
Стиснахме си ръцете, нотариус, прехвърляне, плащане и прибиране.
А, повозих се и в Теслата на собственика. Сефтето.
Този път нямам много снимки, но и не е кой знае колко интересно.
Снимки.
Каква е целта на занятието?
Минимална инвестиция и максимална проходимост.
Утре го очаква регистрация в КАТ. Дано всичко мине нормално, че досега нямам спомен да съм регистрирал нещо в КАТ и да не е имало проблеми.
След това ще пусна снимка с новия номер.
Вероятно утре или друг ден ще отида при Дидо, за да го погледнем и да му кажа моите идеи.
Когато мога ще гледам да снимам купето и рамата, за да му се видят забележките.
За да съм в играта, мога да го пусна да се върти в сайтовете за продажба, но това ще видим. Може би по-нататък.
Та това е от мен за момента.
Благодаря!
Ще се постарая да бъда кратък, пък да видим.
От известно време ми е влязла мухата да си взема къс джип.
Първоначално нямах конкретна цел относно марка и модел. Гледах всичко и да е на сносна цена. Да, обаче нищо интересно не излиза.
Накрая си казах, че така и така ще взимам джип, поне да има три задвижващи колела при нужда.
Та затова се спрях и на конкретния модел в името на темата.
Почнах гледане по сайтове, фейсбук, обави, огледи - лудница.
Къде изгнили, къде без блокажи, къде нещо друго.
Накрая излезе една обява в Перник. Един приятел, Ясен, беше в София и го помолих да го огледа.
Предварително имах представа относо състоянието му - дупки по купето в предните подкалници. Ще го преживея. Номерът на рамата се чете - добре.
Той го огледа и на живо, нищо друго фрапиращо не откри. Викам отивам да го гледам. Ако ми хареса - взимам го. Ако ли не - прибирам се.
Отидох, видях го. Видях също така, че има и кърпено по шасито. Очаквах го, имайки предвид дупките в купето. Викам не ми пречи.
Стиснахме си ръцете, нотариус, прехвърляне, плащане и прибиране.
А, повозих се и в Теслата на собственика. Сефтето.
Този път нямам много снимки, но и не е кой знае колко интересно.
Снимки.
Каква е целта на занятието?
Минимална инвестиция и максимална проходимост.
Утре го очаква регистрация в КАТ. Дано всичко мине нормално, че досега нямам спомен да съм регистрирал нещо в КАТ и да не е имало проблеми.
След това ще пусна снимка с новия номер.
Вероятно утре или друг ден ще отида при Дидо, за да го погледнем и да му кажа моите идеи.
Когато мога ще гледам да снимам купето и рамата, за да му се видят забележките.
За да съм в играта, мога да го пусна да се върти в сайтовете за продажба, но това ще видим. Може би по-нататък.
Та това е от мен за момента.
Благодаря!
Коментар