Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

    Здравейте, колеги!

    Ще се постарая да бъда кратък, пък да видим.

    От известно време ми е влязла мухата да си взема къс джип.

    Първоначално нямах конкретна цел относно марка и модел. Гледах всичко и да е на сносна цена. Да, обаче нищо интересно не излиза.

    Накрая си казах, че така и така ще взимам джип, поне да има три задвижващи колела при нужда.

    Та затова се спрях и на конкретния модел в името на темата.

    Почнах гледане по сайтове, фейсбук, обави, огледи - лудница.

    Къде изгнили, къде без блокажи, къде нещо друго.

    Накрая излезе една обява в Перник. Един приятел, Ясен, беше в София и го помолих да го огледа.

    Предварително имах представа относо състоянието му - дупки по купето в предните подкалници. Ще го преживея. Номерът на рамата се чете - добре.

    Той го огледа и на живо, нищо друго фрапиращо не откри. Викам отивам да го гледам. Ако ми хареса - взимам го. Ако ли не - прибирам се.

    Отидох, видях го. Видях също така, че има и кърпено по шасито. Очаквах го, имайки предвид дупките в купето. Викам не ми пречи.

    Стиснахме си ръцете, нотариус, прехвърляне, плащане и прибиране.

    А, повозих се и в Теслата на собственика. Сефтето.

    Този път нямам много снимки, но и не е кой знае колко интересно.

    Снимки.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:657
Размер:383.2 КБ
ID:6942923

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:624
Размер:781.5 КБ
ID:6942929

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:631
Размер:717.6 КБ
ID:6942924

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:622
Размер:501.1 КБ
ID:6942926

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:622
Размер:471.8 КБ
ID:6942928

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:628
Размер:518.6 КБ
ID:6942927

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:618
Размер:171.4 КБ
ID:6942925

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:617
Размер:307.3 КБ
ID:6942930

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:626
Размер:340.4 КБ
ID:6942931

    Каква е целта на занятието?

    Минимална инвестиция и максимална проходимост.

    Утре го очаква регистрация в КАТ. Дано всичко мине нормално, че досега нямам спомен да съм регистрирал нещо в КАТ и да не е имало проблеми.

    След това ще пусна снимка с новия номер.

    Вероятно утре или друг ден ще отида при Дидо, за да го погледнем и да му кажа моите идеи.

    Когато мога ще гледам да снимам купето и рамата, за да му се видят забележките.

    За да съм в играта, мога да го пусна да се върти в сайтовете за продажба, но това ще видим. Може би по-нататък.

    Та това е от мен за момента.

    Благодаря!

  • #2
    Абонамент,честито... изглежда добре...
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря. Има си своите забележки, но лека полека ще гледам да бъдат отстранявани с времето. Но този път не мисля да влизам в борба с ръждата или поне не в такива детайли, в каквито бих го направил по принцип. Но да видим, как ще се развият нещата.

  • #3
    Честито Тоше, нека много радост и усмивки да ти носи; да не си замислил да ставаш авджия или може би земеделец
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря ти, Жоре. Не, нямам такива намерения, хаха. Просто реших да експериментирам с нещо късо в гората. Имам и разни други идеи за експерименти, но стъпка по стъпка.

  • #4
    Честитито и да направиш пак хубава тема!

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря! Ще пробвам, пък да видим резултата.

  • #5
    Честито и от мен Тоше ! Само приятни емоции ти желая с машината !
    Ще следя темата с интерес. 🙂
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Благодаря, Тишо!

  • #6
    Тъкмо оставих колата на регистратор. Пак нови промени, за които не знаех.

    След нова регистрация, като в случая визирам и нови номера, прегледът на автомобила става невалиден.

    Има, обаче, някакъв гратисен период, в който не съм в нарушение. От КАТ ми казват 2-3 дни. От пунк за ГТП ми казват, че може и седмица да отиде, докато дойде информацията при тях.

    Също така имало връщане на данъци, което пък означава, че трябва да ходя в данъчното да си платя данъка, за да мога да мина преглед.

    Аз ли нещо не разбирам или всичкото това ми се струва доста натоварваща процедура?

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Просто не сменяш номерата

    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Номерата мога да не ги сменя, но не мога да сменя мисленето на определена група хора от Варна с неприятно поведение спрямо автомобили с регистрация различна от Варна.

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Виждам те КАТ Варна групата е заета с достатъчно Добрички и Силистренски БМВ-та. Не виждам смисъл да сменяш номера.

  • #7
    Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
    Аз ли нещо не разбирам или всичкото това ми се струва доста натоварваща процедура?
    Ако не е тъпо и малоумно, няма да е България. Всякаква държавна администрация е тотално зле, голям кеф им е да обикаляш по разни службички и гишенца, да им разнасяш някоя хартийка.
    п.п.Това мнение е силно автоцензурирано, че ако му сложа звездички на нецензурните изрази няма да пише нищо
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #8
      Разбираш много добре, на практика в случая като излезеш от КАТ с нова регистрация и си в нарушение (без валиден ГТП).
      Последните години доста автомобили минаха през мен, но от както има опция да не се сменят номерата, така и правя и не ми се е налагало да минавам преглед веднага.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • kameno karp
        kameno karp коментира
        Редактиране на коментар
        Това е бюрократична простотия,защото ГТП не минават табелите,а возилото между тях!

    • #9
      Докато чакам да регистрират автомобила, надявам се успешно, нека да споделя едно впечатление от вчерашното ми пътуване от София към Варна.

      Като цяло пътуването беше нормално. Макар и с кални гуми очаквах да е по-шумно и дискомфортно, но явно или не беше така, или не съм толкова претенциозен.

      Предното Паджеро беше дълго, с 2.3 ТД двигател около 86 к.с. Това Паджеро е късно, с 2.8 ТД двигател и около 125 к.с.

      Разликата, разбира се, се усеща.

      Това, което ми е направи впечатление и не мога да си го обясня, е следното.

      Двигателят се форсира на място до над 4000 оборота. Джипът има добро ускорение от място, както и в движение. Турбината се чува и изглежда, че работи адекватно.

      От първа до четвърта предавка ускорението може да надвиши 3500 оборота, както и 4000 оборота, ако има нужда.

      Тук, обаче, идва разликата. Когато е на пета предавка, там двигателят казва край.

      Имаше някаква отсечка малко след София по магистралата, където по баир надолу успях да вдигна 150 км./ч., а оборотите бяха около 4200.

      Да де, обаче на нормален равен път на пета предавка, газта забита до долу, джипът не иска да надвиши 3000 оборота, както и 120 км./ч. (както е на една от снимките).

      Според мен това не е нормално.

      Някой има ли представа къде да търся евентуален проблем?

      Благодаря!

      Коментар


      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Не карай този кютук с такива скорости. Моето веднъж го пробвах до 140-150 и повече никога не съм вдигал повече от 100-110. Принципно на тези 2,8 има един семеринг, който дава фира в помпата. Но ако нямаш проблеми и не пуши не пипай нищо. Моето така и не намерих кой да го направи да не пуши. Вървенето си е толкова предполагам, все пак е към 2 тона по спомен.

    • #10
      Честито и много безаварийни километри. Ще следя с интерес понеже и аз на там се ориентирам. Трябва ми за лов и се двоумя между къса и дълга база.

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря. Казват, че този за лов са го ползвали, но поне вътре изглежда сравнително чист и поддържан.

    • #11
      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Да де, обаче на нормален равен път на пета предавка, газта забита до долу, джипът не иска да надвиши 3000 оборота, както и 120 км./ч. (както е на една от снимките).

      Според мен това не е нормално.

      !
      Категорично може още. Та то 2.5 без кулер го можеше, та това ли. Вярно не е добре да го караш дълго на 4200 об/мин, но за изпреварване е жизнено важно. Трябва да се провери работа на помпа и турбина.

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        И аз така мисля. Ще го водя при майстор. Но първо лебедката. Благодаря за насоките.

    • #12
      Голяма изненада! Веднага абонамент!

      1)Късата база е страхотна идея. Стига да не ти трябва място за багаж.
      2) Аз лично не бих взел джип с кърпено шаси. Дано да изкара
      3) Вярно ли старото Паджеро е било 2.3? Мислех че този мотор го спират 87-8 г., още при Паджеро 1.
      4) За вървене, трябва да вдига спокойно до 140-150 с този мотор и 31-ци гуми.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Като му гледам малкия багажник, ще събере няколко въжета, полиспаст, няколко шегела и разни други подобни в тази насока.

        Иначе и аз не исках кърпено или тръгнало шаси и купе, но не ми се даваше почти двойна цена отгоре на тази, която платих за този екземпляр.

        Да, старото Паджеро наистина се оказа 2.3, колкото и да не ми се вярваше. Не му разбирам много на разликите между двата двигателя, но като тръгнах да търся щеката на Паджеро 2.5 и се оказа на различно място от моята.

        И аз мисля, че спокойно трябва да ги вдига. Ще се направи преглед значи.

    • #13
      Не знам, дали съм само аз или има и други хора, но много следя сериите на варненския КАТ. В момента са на ТТ серия, а на мен ми дават ТР серия. Не, че ми пречи серията, просто ми е интересно защо е така. А, и още нещо - прескочиха ТВ.

      Да продължа.

      Колата вече е с нови номера.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:555
Размер:600.8 КБ
ID:6943033

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:539
Размер:274.1 КБ
ID:6943035

      Само шофьорската ключалка работи. Обмислям вариант да сложа някаква аларма, за да мога по-лесно да се отключват вратите и да не си играя всеки път да отключвам с ключа. Поне централно има.

      След това отидох за анекс на гражданската, както и винетка.

      Сега да продължим с магариите, които колата започва да си показва.

      Стрелката за температурата "залепна" в някакво никакво положение. При старото Паджеро всеки път, когато дам на контакт, стрелката за температурата веднага се вдигаше на определеното ниво. Тук в момента не е така. Сутринта също си беше на дъното, а после се вдигна до оптималната температура. Ще го видя следващия път къде ще е стрелката и как ще се държи. Ако е паднала на нулата - температурен датчик. Ако още стои там - табло. Ако някой има други идеи - да споделя.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:532
Размер:159.3 КБ
ID:6943034

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:540
Размер:450.0 КБ
ID:6943040

      Не знам къде се намира датчиката за външната температура, но явно се повлиява от температурата на двигателя. На първата снимка е в покой, а на втората е по време на движение.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:532
Размер:113.3 КБ
ID:6943037

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:536
Размер:293.9 КБ
ID:6943036

      После отново го прибрах.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:540
Размер:314.1 КБ
ID:6943039

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:544
Размер:286.8 КБ
ID:6943038

      Този теглич ми е много странен. Все още не ми е останало време да легна хубаво отдолу и да го огледам, но нещо не ми прилича на оригинален за Паджеро. А този горния "теглич" направо се пречка на долния.

      Толкова неща ми идва да разкарам от този джип, но съм си казал, че нищо не искам да бутам и искам да го държа максимално във фабричен вариант. та вероятно ще го оставя. Най-много отзад да му намеря някоя 31-ца за резервна.

      Надявам се уикенда да намеря малко време и да му направя повече снимки.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Снимай я отдолу да я видим колко е тръгнало шасито и купето.
        Ако е оцелила топъл климат в първите години от живота си, може и да не е толкова трагично положението.
        Не знам за колко си я взел и не ме интересува, но има вид колицата.
        Мен ако питаш не барай теглича, но си купи капачки за джантите, ако ще оставаш с тези.

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Ще я снимам, само да я качим на подемника, за да се вижда по-добре, а и да не лежа отдолу. За мен доста е тръгнала, особено на определени места и по-точно в предната част. Двата предни подкалника имат доста големи дупки. По спомен и предната греда, която държи буферите, също имаше дупки. Рамата отдолу имаше 1-2 заварки, отвън изглежда здрава. За моите цели ще изкара известно време. Вероятно няма да бутам джантите, но ме притесняват тези капачки - дори и да ги купя, бързо могат да изчезнат някъде в гората.

      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Серията е за "квадрати". Стрелката трябва да "мърда" от различна температура. Датчикът за външна температура е под предната броня. Максималната скорост е около 147 км/ч. Изпреварване не правиш на 5-та.

    • #14
      Ами честито, вече си официално собственик. По въпросите:
      Номера ти е такъв, защото имаш квадратен номер. При нас съм забелязал че квадратни има в началото и в края на всяка серия. Възможно е да са изчерпали редовната серия, но квадратни да имат все още, или обратното, квадратните са свършили и са минали следващата серия.
      При ключалките има едни гумени тампончета, които се разскапват с времето. Сменят се с подръчно изрязана гума, аз май използвах ученическа гума за триене. Има из нета теми, даже май и тук някъде.
      Таблата правят проблем при 2,8. Аз имах проблем с оборотомера, смених само уреда с такъв от табло от морга. После пак се скапа и електрончик ми го ремонтира. Първия майстор ми каза да си пазя таблото, че правят проблеми и с горивото и температурата уредите, та го запазих. Още се върти при мен, ако искаш да ти го пращам, не работи оборотомера и е в мили.
      Иначе ми е интересно колко е гнила рамата, щом се чете номера. Той гние първи по принцип.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря. Не се сетих да кажа на регистратора да сложат един стикер от КАТ с номера на рамата на купето, но може по-нататък да го направя. Просто за всеки случай.

        Иначе благодаря за информацията за сериите. Това не го знаех.

        С ключалките едва ли ще се занимавам. Мисля да сложа някаква аларма, която просто да отключва джипа. Днес говорих с майстора - в петък ще му го оставя.

        За таблата и аз знам, че правят проблеми. На предното Паджеро не му работеше правилно оборотомера, но пък температурата на двигателя си я отчиташе правилно до последно. Благодаря, но за момента не мисля да сменям таблото. Може да пробвам да го ремонтирам.

        Понеже съм си изпатил с предното Паджеро, затова за мен това Паджеро спада към "изгнилите". Но въпреки това реших да го взема, защото бях видял всяко Паджеро във Варна, Добрич, Бургас и Шумен, което да отговаря на моите критерии горе-долу и не бях особено очарован спрямо предлагането.

    • #15
      Графикът взе да се запълва.

      Утре сутринта ще го оставя в сервиза да го огледат цялостно, както и тези неща, които съм открил за момента, които са свързани с вървенето помпа/турбо, индикатора за температурата на двигателя, както искам да погледнат и климатика.

      Ако Дидо има възможност, може вечерта и с него да го погледнем и да видим, дали и колко могат да се натегнат торсионите, както и да му сложим една лебедка. Тук пак ме сърби и задна лебедка, но вероятността да я пропусна е много голяма. Там искам да говоря с друг майстор, за да видим, дали може да я побера в багажника. Хипотези все още.

      В петък съм организирал да го оставя на друг майстор, който да му сложи аларма, за да мога да го отключвам без ключа. Ще е хубаво да погледна и ключалките, но дотам да стигнем. След това имам час за ГТП.

      В неделя сме се организирали три джипа да ходим да караме след Тюленово. Та вероятно и от разходката ще има разни снимки и обратна връзка за поведението.

      Това е за момента.

      Коментар


      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        По принцип се продават и само модули за управление на централно с дистанционно. Т.е половината кабели на алармата ги няма.

        Повечето японки и корейки от тези годни нямат машинка за централно в шофьорската врата. За това се монтира афтърмаркет такава

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря. Майстора същите неща ми сподели. Предложи ми само да управлявам централното без да имам аларма. Устройва ме. Също спомена, че вероятно липсва машинката за централното в шофьорската врата. Проверих и наистина така се оказа. В петък ще го оставя да ги монтира.

    Активност за темата

    Свий

    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

    Зареждам...
    X