Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Сега започвам да мисля и да разсъждавам над нещата.

    Когато купувах джипа, както бях описал в началото по спомен, не можеше да вдигне повече от 120 км/ч. на равен път и повече от 3000 оборота на 5-та скорост.

    В момента е същото, само че стига максимум до 3-та скорост на 3000 оборота.

    Според мен това се дължи на факта, че както при мен, така и при предния собственик е била бутана помпата, за да върви повече.

    Реално погледнато има някакъв проблем, който все още не ми е известен, но ми е много интересно да го разбера.

    Днес след работа отново ще оставя колата в сервиза, а в понеделник ще я гледат.

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнение
      Сега започвам да мисля и да разсъждавам над нещата.

      Когато купувах джипа, както бях описал в началото по спомен, не можеше да вдигне повече от 120 км/ч. на равен път и повече от 3000 оборота на 5-та скорост.

      В момента е същото, само че стига максимум до 3-та скорост на 3000 оборота.

      Според мен това се дължи на факта, че както при мен, така и при предния собственик е била бутана помпата, за да върви повече.

      Реално погледнато има някакъв проблем, който все още не ми е известен, но ми е много интересно да го разбера.

      Днес след работа отново ще оставя колата в сервиза, а в понеделник ще я гледат.
      Още в началото ти казах, че този мач го играх. Накрая минах на компромис пушене/ палене/ вървене. Получи се на различно от фабричното зацепване и много занимавка в сервиза. Уж дърт и прост дизел, но никой не можа да го направи.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        А дано, ама надали. Но пък не пречи да опитам.

      • Urko
        Urko коментира
        Редактиране на коментар
        Стига бре хора, толкова па да няма майстор или сервиз дето да не могат да оправят един дизел от 90те години?!

        То верно- на скоро един приятел с W124 бензин търсеше майстор да му направи центровка- ми не намери!

      • Asen Kushlev
        Asen Kushlev коментира
        Редактиране на коментар
        Ми няма. И със 124-ката пуснах брада, и с Паджерото. Първото с тоци/ електроника, второто с горивна система. И при все, че вече 5 години откак съм продал 124-ката и 3 без Паджерото.

    • #63
      Малко ъпдейт да дам.

      Днес, (вече вчера), ми се обадиха от сервиза и ми казаха да отида и да тествам Паджерото.

      Качих се и го изкарах да го покарам малко. Реално погледнато е доста по-добре спрямо предния път. Форсира се до високи обороти както на празен ход, така и на скорост. Нямах възможност да го изкарам на магистралата, за да го тествам изцяло, но от сервиза ми казаха (не цитирам дословно, а по спомен), че са му бутнали предверението, както и порцията на горивото.

      Една идея малко повече пуши спрямо предния път, когато го карах, но в пъти по-малко пуши от миналата година, когато не успяхме да го запалим и трябваше съвсем да му надуем помпата.

      Така или иначе си мисля, че по-добре няма да се получи, а и не ми се занимава за момента. Не очаквам да се движи със скоростта на самолет, затова им казах да го събират.

      Вече остава, живот и здраве, когато го покарам малко повече, да дам повече информация като динамика, ускорение, максимална скорост и разход на гориво, но това по-нататък.

      Багажника стои сигурно от над месец готов и не ми остава време да го монтирам.

      Коментар


      • koceto90
        koceto90 коментира
        Редактиране на коментар
        А какво точно му правиха?

    • #64
      Днес взех Паджерото от сервиза. Това е вече друго нещо.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:923
Размер:316.1 КБ
ID:6960893

      След това отидох да го заредя, да го измия, да монтирам багажника и да го прибера.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:906
Размер:196.5 КБ
ID:6960897

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:909
Размер:232.9 КБ
ID:6960894

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:908
Размер:194.8 КБ
ID:6960895

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:910
Размер:284.5 КБ
ID:6960896

      За багажника не съм се изхвърлял с идеи. Исках нещо семпло и елементарно. Дори захватите трябваше да са други, но това намерих, което да ми върши работа.

      Коментар


      • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
        ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
        Редактиране на коментар
        Я да те питам, и предното ти паджеро имаше багажник на покрива .За какво го ползваш ? Аз на Галопера имах, ползвах го 2 пъти , ама ми е много неудобно и си взех ремарке : )
        Последно редактирано от ИВАН НЕДОКЛАНОВ; 26-03-24, 10:17.

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Багажникът на предното Паджеро беше малко по-различен. Ако този мога да го нарека "скара", другият беше "леген". На старото Паджеро, по спомен, го ползвах точно два пъти. Първият път беше, че носих в кашони някакви буркани от Варна към село и всичко беше фул отгоре. Вторият път беше, когато взимахме едни италианци от Златните и трябваше да ги караме към една къща. Тогава бяхме 7 души в джипа и целият багажник беше пълен с куфари. Друг път нямам спомен да ми се е налагало да го ползвам багажника.

        Този багажник в случая, ако трябва да бъда наистина откровен, не ми се струва, че изобщо ще го ползвам за нещо, но пък нищо не се знае. Може пък и да влезе в употреба.

        На предното Паджеро имах идея да му правя покривна палатка. Трябваше да бъде с панти в предната част, като да може да се отваря напред. На предната броня щеше да има захвати, където да лягат подпорните греди и щеше да стане малко като на две нива, но по цялата дължина на джипа. Идеи, идеи... Но така и не го направих това.

    • #65
      Отказа ли се от него ? Май видях обява .
      Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
      За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

      A1+

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Не, не съм се отказал. Обявата я има от самото начало, откакто съм го купил. Всеки път на различна цена. Както се казва - да съм в играта. Просто сега, освен ремонта на апартамента, реших да се хвана и с къщата на село и реално не знам, колко свободно време ще ми остане. Иначе обявата да си стои там. Отвреме навреме я свалям, когато почнат много да звънят, а само се пазарят по телефона за спорта.

        А също така съм намерил и човек, който да го позакърпи. Ако до май-юни месец не го продам, вероятно ще го закърпя.

    • #66
      Иначе ето едно кратко видео, което заснехме и монтирахме за няколко часа.

      Коментар


      • #67
        Днес си спретнахме още една разходка. Бяхме четири джипа - VW Touareg, Lada Niva, Nissan Terrano и Mitsubishi Pajero.

        Имайки предвид, че през последните няколко дни доста валя във Варна и околията, джиповете се представиха доста добре. От снимките едва ли се придобива добра представа, но имаше няколко изтръпващи момента.

        Като цяло беше доста добра разходка.

        Ето и малко снимки.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:702
Размер:694.8 КБ
ID:6964298

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:667
Размер:364.4 КБ
ID:6964300

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:672
Размер:398.1 КБ
ID:6964301

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:669
Размер:437.0 КБ
ID:6964302

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:673
Размер:257.8 КБ
ID:6964299

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:680
Размер:731.3 КБ
ID:6964303

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:682
Размер:794.3 КБ
ID:6964304

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:674
Размер:1.04 МБ
ID:6964310

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:673
Размер:1.07 МБ
ID:6964308

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:669
Размер:452.0 КБ
ID:6964305

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:663
Размер:332.4 КБ
ID:6964306

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:677
Размер:728.3 КБ
ID:6964307

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:676
Размер:954.5 КБ
ID:6964312

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:676
Размер:559.7 КБ
ID:6964311

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:665
Размер:389.6 КБ
ID:6964309

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:673
Размер:878.2 КБ
ID:6964314

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:677
Размер:816.2 КБ
ID:6964318

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:669
Размер:505.3 КБ
ID:6964313

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:669
Размер:495.8 КБ
ID:6964317

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:668
Размер:386.7 КБ
ID:6964316

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:664
Размер:391.2 КБ
ID:6964315

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:677
Размер:392.2 КБ
ID:6964319

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:687
Размер:388.0 КБ
ID:6964320

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:674
Размер:321.1 КБ
ID:6964321

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:666
Размер:414.2 КБ
ID:6964322

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:678
Размер:388.7 КБ
ID:6964323

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:678
Размер:419.8 КБ
ID:6964324

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:664
Размер:384.3 КБ
ID:6964325

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:664
Размер:380.5 КБ
ID:6964326

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:669
Размер:344.7 КБ
ID:6964327

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:667
Размер:513.3 КБ
ID:6964328

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:666
Размер:512.4 КБ
ID:6964329

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:667
Размер:422.1 КБ
ID:6964330

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:678
Размер:434.1 КБ
ID:6964333

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:665
Размер:361.0 КБ
ID:6964332

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:682
Размер:272.4 КБ
ID:6964331

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:665
Размер:454.3 КБ
ID:6964334

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:667
Размер:447.3 КБ
ID:6964335

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:672
Размер:392.0 КБ
ID:6964336

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:663
Размер:296.6 КБ
ID:6964338

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:674
Размер:231.0 КБ
ID:6964337

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:43.jpg
Прегледи:669
Размер:234.8 КБ
ID:6964339

        Коментар


        • #68
          Забавна е била разходка .Тоя Туарег хич не е за там(магистрална кола)
          Последно редактирано от vwbeetle; 05-05-24, 00:29.

          Коментар


          • #69
            Както написах в темата за къщата на село, не ми остава много време да пиша във форума. Но все пак и тук ще кажа няколко думи и ще пусна няколко снимки.

            Паджерото съм го оставил да го кърпят. По рамата само в предната част на сгъвката, ако мога така да се изразя, има изгнило. На другите места е добре.

            При купето ситуацията обаче не е точно такава. Сменят се тампони, ще има изграждане.

            Бавно, но славно, за момента се действат нещата.

            Снимките са стари, но не ми остава време да отида при майстора и да го видя. Каза, че на доста места го е направил, че даже и боядисал. Но, ако намеря време, мога да отскоча и да снимам.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:581
Размер:242.1 КБ
ID:6968573

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:569
Размер:217.8 КБ
ID:6968576

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:575
Размер:224.4 КБ
ID:6968574

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:575
Размер:216.9 КБ
ID:6968575

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:577
Размер:227.6 КБ
ID:6968577

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря! Ако взема такова, без точка ръжда, ще ми е жал да го вкарам в гората, хаха. А съм му замислил разни неща, които, живот и здраве, ще ги споделям след време.

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              Ще дадеш ли контакти на майстора ?

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Имаш ЛС.

          • #70
            Ситуацията с ръждата около тампоните на купето е много сходна с това, с което се сблъсках при моето Терано. Точно там хвърлят кал и мръсотия предните гуми, и се събира.
            Аз лично след кърпенето сложих по една шина между прага и кожуха за допълнителна здравина.

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Добра идея. Благодаря!

          • #71
            Някой знае ли, дали ABS модула на Паджерото, а и не само, може да се ремонтира? Явно пуска от някъде спирачна течност. Тръгнах да търся такава част втора употреба - е няма намиране. Ако някой знае нещо - нека сподели. Благодаря!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              За много години Тоше, виж в британския ибей/амазон за втора ръка нещо.

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              За много години, Жоре! Днес успях да намеря, утре би трябвало да е в сервиза и да продължават. Благодаря!

          • #72
            Ще гледам да не изпадам в детайли. Поне не в този пост. Вероятно в друг.

            Наскоро взех Паджерото от майстора, който го закърпи. Доста добре го е направил. Очаквам да ми даде флашка с всички снимки, защото казва, че били доста. Ще гледам да кача не повече от 100 снимки, защото и без това максималният брой на пост е толкова.

            След това го закарах на друг майстор, за да погледнат климатик, спирачки и охладителна система. До климатика не се стигна - по-нататък ще е. Спирачките трябваше да се сменят няколко тръбички по трасето, както и ABS модула.

            Имах малко време и ми се занимаваше, та реших да пробвам да закача ремаркето за теглича. Греда.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:260
Размер:121.2 КБ
ID:6985824

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:263
Размер:107.2 КБ
ID:6985823

            Завъртях горния теглич, но пак не става. Другата опция, която си мисля, че да сваля долния теглич на долното положение, но си мисля, че и това няма да реши проблемът.

            Усещам, че горният теглич ще трябва да се демонтира. Жалко, хубава работа вършеше.

            В този ред на мисли ми се иска да имам още две точки за дърпане. И без това там по средата не ми харесва идеята да се тегли.

            Има ли някакви куки/планки, които да се захванат за фабричните монтажни болтове, където се държи оригиналният теглич от двете страни?

            Идеята ми е, ако махна този горния теглич, защото не виждам кога и как ще дърпам такова ремарке, да имам все пак точки, на които мога да тегля/дърпам или да ме теглят/дърпат, защото не искам това да се случва на теглича.

            Благодаря!

            Коментар


            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Да, хубаво е, когато има опция да се променя височината, стига да е лесно и бързо, както е на долната снимка. При мен ще отнеме малко повече време.

            • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
              ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
              Редактиране на коментар
              На снимките се виждат още едни отвори , можеш да смъкнеш "ябълката" , пробва ли го ?

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Не съм го пробвал, но и вече горния теглич е свален.

          • #73
            Теглич , нещо подобно го има в няколко варианта за 3.5тона

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45100-lr007221-tow-bar-kit-adustable-90-1998-on.jpg
Прегледи:258
Размер:363.2 КБ
ID:6985828
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • BatGeorgeone
              BatGeorgeone коментира
              Редактиране на коментар
              Пасва на съществуващите отвори и не иска модификации, сваля се и се слага бързо.

            • c0dy^
              c0dy^ коментира
              Редактиране на коментар
              Благодаря, Жоре! Мисля, че стария теглич на предното Паджеро беше такъв. Реално на мен не ми трябва такъв двоен теглич. Това, което ми харесва в случая е, че има две различни точки на джипа, за които може да се захване и да се разпредели натоварването. Един примен ще дам - веднъж бях закъсал здраво и два джипа трябваше да ме дърпат, като едното въже го закачихме на горния теглич, а другото на долния. Но това са подробности. Иначе е много вероятно да го махна горния теглич.

          • #74
            Иначе в нета намерих тези, които се захващат за рамата в задната част. На мен такова нещо ми трябва. Явно ще трябва да си ги изработя.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:242
Размер:58.5 КБ
ID:6985865

            Коментар


            • #75
              Този път без снимки. Чакам последните от майстора, който го кърпи. Не са ми спешни, но по негови думи са доста снимки. Ще трябва флашка.

              Иначе последно му правихме спирачките, защото тръбичките бяха изгнили и трябваше нови. Също така сменихме и ABS модула.

              След това го тествах на магистралата, като явно съм прегрял турбото. Заради силикон по трасето. Днес го взех от майсторите с вече сменено ново турбо.

              Също така смених и задна лява гума, която имаше балони.

              Махнах този стария теглич и изкарахме нова букса за ремаркето.

              В близко бъдеще се надявам да остане време да го вкарам за шнорхел и леко повдигане на задницата, за да се нивелира.

              След това вероятно ще сваля теглича на долните дупки, за да не вирва ремаркето.

              Това е за момента.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X