Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock
Свий
X
-
Бих искал да разискаме няколко въпроса.
Влезе ми мухата в главата да пробвам да сложа на Паджерото 35-ци. Целта в случая е по-голям просвет от рамата до земята. Не съм фен на Body Lift-а, затова за момента го изключвам като опция.
Също така, ако мога да получа по-големи ходове, би било супер.
Разтърсих се сега и видях, че променят позицията на горния шарнир, като го слагат отдолу и допълнително слагат подложна алуминиева планка. По информацията, която получих, това ще допринесе за едни допълнителни 5 см в предницата. След тази интервенция ще трябва ли дозатягане на торсионите или ще бъдат нужни нови, специално пригодени за такива промени, торсиони?
Също така ще има ли промяна на спирачните маркучи?
За автомобили с цял преден мост вече ми е ясна ситуацията, но за такива с независимо предно окачване така и все още не съм минал по този път, та ми се иска тук да заформим някаква дискусия.
Също така ми се иска да не режа нищо, като в случая визирам местата откъм купето, където гумите завиват и е много вероятно да има допир.
В задната част, освен други пружини и амортисьори, както и вероятно нови спирачни маркучи, друго нещо за момента не виждам. Има ли афтърмаркет опция за изнасяне на моста по-назад? Визирам други носачи, вероятно раздвижени или директно разработени за определено изнасяне. Също така има ли фланци между кардана и задния диференциал? Или чак в такива филми да не влизам?
Накратко казано - търси се най-лесния вариант (без Body Lift), чрез който да събера 35-ци без да се налага да режа нищо по купето (броните не ги броим - предна броня няма, задната винаги може да изчезне).
Благодаря!
- 2 likes
Коментар
-
Благодаря! Да, със сигурност ще говоря с Дидо, защото той ще прави каквото трябва, ако се стигне до такива действия. Аз също си мислих за 33-ки, но ми се искаше да заложа направо на 35-ци. Иначе помпата е бутната, а турбото би трябвало да си е в стандартните граници. За момента 31-ците доволно си ги върти. Вече, зависи какви други гуми ще избера и ще видя как върви, след като ги сложа. Ще разгледам темата. Иначе да, този джип е основно за разходки.
-
4 инча диаметър не е малка разлика, и няма общо със 31" , отделно ще са и по-тежки гумите. Аз минах заводски от 29 на 31" и не усетих почти разлика в динамиката. За това предполагам ,че и ти с 33" ще си така. Дидо е правил моя лифт и няма да има проблеми и с твоя ако се решиш. Ако си пипал помпата ,трябва да се натегне и гейта на турбото , за да се компенсира допълнителното гориво и да се изчисти пушека. Това и сам може да го направиш.
-
Благодаря! За момента не мисля да бутам помпата и турбото. Иначе говорих с Дидо и вероятно няма да бутаме генерални неща по окачването. Ще погледне как са нещата по задната част на окачването и ще гледаме да изравним нивата спрямо предницата или с подложки, или с пружини.
-
Оставих го в сервиза, за да му сменят маслата на двигател, скорости, раздатка и преден и заден диференциал. Чакаме да пристигнат пружини +50 мм, като същевременно ще се дозатегнат още малко торсионите. Идея за задна лебедка в зародиш.
- 1 like
Коментар
-
Тъкмо го взех от сервиза. Сега се поизравни малко.
В момента задницата е около 1 см по-висока от предницата, но вероятно ще слегне. Торсионите, както казах, също са още малко натегнати.
Ако реша да слагам задна лебедка, вероятно ще се изравни, но и така да е за момента - не ми пречи.
Все още се чудя, дали 33-ки да избера или 35-ци. Знам, че с 33-ките няма да имам проблеми, но с 35-ци е много възможно да опира при завой.
Някой да има пресни наблюдения и снимки?
Благодаря!
Коментар
-
Първоначално публикуван от c0dy^ Преглед на мнениеТъкмо го взех от сервиза. Сега се поизравни малко.
В момента задницата е около 1 см по-висока от предницата, но вероятно ще слегне. Торсионите, както казах, също са още малко натегнати.
Ако реша да слагам задна лебедка, вероятно ще се изравни, но и така да е за момента - не ми пречи.
Все още се чудя, дали 33-ки да избера или 35-ци. Знам, че с 33-ките няма да имам проблеми, но с 35-ци е много възможно да опира при завой.
Някой да има пресни наблюдения и снимки?
Благодаря!Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Това не е вярно, ти пак ще си толкова вдигнат както сега, но торсиона няма да е одървен от натягането и ще запази хода си надолу. Аз съм освен с шарнир отдолу а и с подложка и до сега не съм сменял карета. Виж биалетки сменям на всяко масло, но това не е проблем. Не му се е занимавало да те води на реглаж просто.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар