Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI Face Lift, 2 Doors, SuperSelect, R/D Lock

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да натегнеш торсионите можеш и ти, но Дидо е по-добре да ги презацепи, а имаш вариант горния шарнир да го сложиш под носача, само дето иска после на реглаж, за да ти добавят реглажни пластини. Дидо е правил такива изпълнения покрай моя лифт, само дето там отидох с реглажна пластина готова за корекцията на сходимостта.
    Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
    Ford Fiesta 1.4 Tdci

    Коментар


    • c0dy^
      c0dy^ коментира
      Редактиране на коментар
      Супер, благодаря. Ще му подхвърля тази идея.

  • #17
    Днес успях да си "открадна" малко време, в което да обърна внимание на джипа.

    Хвърлих бърз поглед на нивото на маслото - беше на половина. Охлдителната течност в радиатора беше до горе.

    Сега и "малко" снимки.

    Понеже не знам, кога пак ще намеря време чак така да го снимам, викам да снимам всичко, за което се сетя. Ако някой иска нещо конкретно да снимам - да казва.

    Първо няколко снимки на джипа от различни ъгли.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:796
Размер:332.3 КБ
ID:6943129

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:790
Размер:316.1 КБ
ID:6943130

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:779
Размер:274.8 КБ
ID:6943131

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:777
Размер:303.6 КБ
ID:6943133

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:776
Размер:300.9 КБ
ID:6943134

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:792
Размер:287.3 КБ
ID:6943132

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:790
Размер:295.1 КБ
ID:6943135

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:764
Размер:284.0 КБ
ID:6943136

    Ето го и номера на рамата.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:798
Размер:493.5 КБ
ID:6943140

    Сега малко снимки на рамата и купето отдолу. Гледах да снимам и забележките, които успях да видя. Вече, когато го качим на подемник, може отново да го снимам.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:775
Размер:508.7 КБ
ID:6943138

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:771
Размер:370.6 КБ
ID:6943141

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12.jpg
Прегледи:786
Размер:428.0 КБ
ID:6943142

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13.jpg
Прегледи:769
Размер:474.8 КБ
ID:6943145

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14.jpg
Прегледи:799
Размер:470.3 КБ
ID:6943144

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:15.jpg
Прегледи:770
Размер:346.7 КБ
ID:6943137

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16.jpg
Прегледи:781
Размер:370.6 КБ
ID:6943139

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:17.jpg
Прегледи:763
Размер:402.4 КБ
ID:6943143

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:18.jpg
Прегледи:770
Размер:467.4 КБ
ID:6943146

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19.jpg
Прегледи:771
Размер:520.6 КБ
ID:6943147

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20.jpg
Прегледи:775
Размер:495.9 КБ
ID:6943148

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21.jpg
Прегледи:770
Размер:423.7 КБ
ID:6943149

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:22.jpg
Прегледи:767
Размер:368.0 КБ
ID:6943151

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:23.jpg
Прегледи:758
Размер:421.1 КБ
ID:6943150

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:24.jpg
Прегледи:783
Размер:418.9 КБ
ID:6943152

    Сега малко снимки на двигателя.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:25.jpg
Прегледи:785
Размер:418.9 КБ
ID:6943153

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:26.jpg
Прегледи:771
Размер:505.8 КБ
ID:6943154

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:27.jpg
Прегледи:768
Размер:502.1 КБ
ID:6943155

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:28.jpg
Прегледи:768
Размер:433.2 КБ
ID:6943158

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:29.jpg
Прегледи:780
Размер:351.0 КБ
ID:6943159

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:30.jpg
Прегледи:758
Размер:314.9 КБ
ID:6943156

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31.jpg
Прегледи:782
Размер:440.8 КБ
ID:6943157

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:32.jpg
Прегледи:759
Размер:304.2 КБ
ID:6943160

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33.jpg
Прегледи:773
Размер:320.5 КБ
ID:6943161

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:34.jpg
Прегледи:760
Размер:398.5 КБ
ID:6943167

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:35.jpg
Прегледи:761
Размер:329.5 КБ
ID:6943162

    Сега малко снимки вътре в купето.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:36.jpg
Прегледи:764
Размер:390.9 КБ
ID:6943165

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:37.jpg
Прегледи:764
Размер:343.9 КБ
ID:6943166

    Инструкции за употреба на раздатката. Ако правилно разбирам, мога постоянно да си карам на 4H. Също така, ако правилно разбирам, до 100 км./ч. мога да включвам и блокажа на раздатката на бързите само. Също така включването между тези опции трябва да става основно в движение. А за включването на бавните казват, че трябва автомобилът да е в покой и педалът на съединителя да не е натиснат. Аз всичко превключвам на съединител и основно в спряло положение. Единствено между 2H и 4H си позволявам да сменям в движение.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:38.jpg
Прегледи:769
Размер:348.6 КБ
ID:6943164

    Горе вляво се вижда буксата за четене мисля. Може да го закачим на компютър и да видим, какво ще си каже.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:39.jpg
Прегледи:775
Размер:555.8 КБ
ID:6943163

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:40.jpg
Прегледи:761
Размер:431.4 КБ
ID:6943168

    Това "Memory" пък не съм го разцъквал и дори не знам, дали работи.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41.jpg
Прегледи:774
Размер:478.9 КБ
ID:6943169

    Това копче вдясно нямам представа, какво му е предназначението. Някой някаква идея?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:42.jpg
Прегледи:781
Размер:385.3 КБ
ID:6943170

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:43.jpg
Прегледи:771
Размер:390.1 КБ
ID:6943171

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:44.jpg
Прегледи:777
Размер:493.9 КБ
ID:6943173

    Въртока за потока на въздуха нещо не работи както трябва. Сякаш не може да обдухва на стъклото. И без това не му светят лампичките, може или аз да се хвана да го правя, или да го оставя на някой майстор да го погледне.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45.jpg
Прегледи:785
Размер:490.9 КБ
ID:6943172

    Радиото оригинално изглежда. Всеки път, когато дам на контакт и антената започва да се вдига уж. Нищо, че антена няма вече. Остана ми в ръцете и я прибрах в жабката. Има някаква друга на тавана. Може би тя е основната в момента.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:46.jpg
Прегледи:762
Размер:479.5 КБ
ID:6943179

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:47.jpg
Прегледи:773
Размер:386.9 КБ
ID:6943175

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:48.jpg
Прегледи:755
Размер:416.5 КБ
ID:6943177

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:49.jpg
Прегледи:765
Размер:236.3 КБ
ID:6943176

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:50.jpg
Прегледи:762
Размер:165.0 КБ
ID:6943174

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:51.jpg
Прегледи:743
Размер:178.2 КБ
ID:6943178

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:52.jpg
Прегледи:744
Размер:286.9 КБ
ID:6943180

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:53.jpg
Прегледи:786
Размер:556.3 КБ
ID:6943185

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:54.jpg
Прегледи:767
Размер:590.7 КБ
ID:6943183

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:55.jpg
Прегледи:757
Размер:451.2 КБ
ID:6943182

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:56.jpg
Прегледи:751
Размер:308.1 КБ
ID:6943181

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57.jpg
Прегледи:759
Размер:336.0 КБ
ID:6943184

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:58.jpg
Прегледи:764
Размер:329.8 КБ
ID:6943186

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:59.jpg
Прегледи:762
Размер:285.5 КБ
ID:6943187

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:60.jpg
Прегледи:755
Размер:443.9 КБ
ID:6943191

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:61.jpg
Прегледи:741
Размер:196.0 КБ
ID:6943188

    Понеже не ми се занимава да си пиша номера на листче, реших да го лепна направо на стъклото.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:62.jpg
Прегледи:756
Размер:300.7 КБ
ID:6943190

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:63.jpg
Прегледи:742
Размер:194.2 КБ
ID:6943189

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:64.jpg
Прегледи:743
Размер:240.5 КБ
ID:6943192

    Това е за момента.

    Благодаря!

    Коментар


    • #18
      Честито,ама не знам дали не си купи главобол,дано не съм прав и да го караш безаварийно и където си искаш!
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря! Не, не ми е омръзнал. Факторите са няколко и с удоволствие ще ги споделя. Започнах ремонт на стария апартамент. Понеже знам в какъв филм се вкарвам, трябваше да разпусна по някакъв начин. От няколко месеца насам ме човъркаше да си взема джип къса база, който да мога свободно да го карам в гората. Та затова реших да взема този джип. Другата опция беше да инвестирам около 10к лв. в гуми и джанти за Вранглера, а на този етап не ми се искаше да затварям такива средства, имайки предвид, че започвам ремонт. Та идеята на Паджерото е да го карам и да го правя дотолкова, доколкото да мога отново да го карам. Счупи ли се - правя го. Върви ли - карам го. Обаче усещам, че пак нещо не ме свърта и има вероятност да му махна разни неща, които ми пречат и да му сложа една лебедка. Но това само времето ще покаже. Та накратко казано - взех Паджерото, за да го карам и после да го продам. Със сигурност няма да го продам на печалба, не е и това основната цел. А тя е да мога да разпускам отвреме навреме в гората, в калта, в снега, докато играя във филма с ремонта на апартамента.

      • Еделвайс
        Еделвайс коментира
        Редактиране на коментар
        Сигурен съм че Паджерото като го оправиш, ще ти доставя по-голямо удоволствие да го караш в гората, не за друго а един вид по-смело (по-прежалена ще ти е един вид) та ще я караш с истински кеф , не на последно място, като си знаеш че си имаш джипка на която да разчиташ от аватара ти, Паджерото ти определено ще ти е яка тръпка за по-хард каране в гората, ще разпускаш с нея гарантирано

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Много точно казано! Благодаря!

    • #19
      Копчето за което питаш до това за твърдост на амортесьорите. Там при мен се намира капче за нивато на купето( може са повдига колата с около 3-4см). При теб са сложили копче за онтената ва радиото.

      Коментар


      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря!

    • #20
      Днес го закарах на двама майстори - единият за цялостен оглед, а другия за шаси и купе. На цялостния оглед излязоха двата предни амортисьора, както и тампони на задната стабилизираща щанга. Откъм ръждата по шасито и купето - оказа се, че шасито изглежда е в доста добро състояние. Купето, обаче, в предната част, все едно няма подкалници. В събота имам среща с друг майстор да го огледа и да си каже мнението, дали, кога и как може да го закърпи.

      Утре би трябвало да се сложи управлението на централното, както и да мина преглед, а вечерта среща с Дидо, за да погледна и аз, какво реално е положението отдолу. Също така ще говорим и за слагането на лебедка.

      Коментар


      • noname12
        noname12 коментира
        Редактиране на коментар
        Нищо неочаквано според мен. Можеш да го позакърпиш частично и ще изкара още някоя и друга година.
        Другия вариант е "Пълна промяна"!

      • c0dy^
        c0dy^ коментира
        Редактиране на коментар
        Честно казано все още и аз не знам, какво точно ще направя. За момента съм го взел, за да го карам. Вчера му навъртяхме около 300 км., може би близо 100 км. да са били по черно. Доста добре се представи на кал и сняг, но на пясък не толкова, което е разбираемо спрямо гумите, както и обстановката.

        Иначе управлението е сложено. Когато намеря време, ще отида да погледнат и управлението на клапите в купето.

        Не искам да подхващам да правя разни неща, защото знам, че няма да се спра с едно. Ако тръгна да му правя купето, определено ще тръгна и още да инвестирам. Сега си викам - ще му сложа само една лебедка. Да де, ама после ще си кажа - дай да махна тоя булбар, предната броня и да направя нещо друго. Да де, ама после дай да му презацепя торсионите. После пък малко да го повдигна. После тея прагове ще ми пречат - да ги махна и тях. Така и така съм тръгнал, да му направя и нова задна броня. Ама то пък горе има релси, дай и един як багажник да му измисля, хаха. Готина занимавка и проект би се получил, но в момента не ми се занимава. Засега ще го карам, пък каквато муха ми влезе главата, така ще направя.

    • #21
      Ситацията е следната:

      Преди около две седмици го оставих за малко обслужване - смяна на масло, маслен, горивен и въздушен филтър, смяна на охладителна течност, смяна на заден десен амортисьор, смяна на температурен датчик, както и нов акумулатор.

      След смяната на тези неща джипът трудно запали. Не можеше да се форсира.

      След бутане по помпата е успял да запали, като съответно сега харчи повече, върви повече и гори повече.

      Разбрахме се с майстора на следващия ден да му кажа, дали пали, какво е състоянието и така.

      На следващия ден запали.

      След това не го бях карал около две седмици.

      Вчера по обяд слизам да го паля. Пали си веднага. Работи малко и после започва да глъхне и изгасва. Все едно не му стига горивото.

      Втори опит да запали. След малко повече въртене успява да запали. Работи 1-2 минути и пак изгасва.

      Трети опит да запали. Отново след малко въртене запалва и вече няма проблеми.

      Ако сега сляза да го запаля, много е вероятно да запали и да си работи нормално.

      Ако го оставя няколко дни, седмица, че и повече, вероятно ситуацията ще е същата - трудно ще запали.

      Чудя се, дали, ако сложа клапан преди помпата, ще има ефект. Малко ме съмнява, но и това е опция.

      Другото е, дали е възможно някоя тръбичка да е спукана, да взима въздух и после затова трудно да пали.

      Третата опция е помпата.

      Някой има ли някакви идеи и насоки, как да действам към момента?

      Благодаря!

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Незнам какво има да се пипа по помпата,за да качи гориво....виж "жабата " на конзолата на горивния филтър, вероятно е помпено много докато запали....(качи гориво)

    • #22
      "Преди около две седмици го оставих за малко обслужване - смяна на масло, маслен, горивен и въздушен филтър, смяна на охладителна течност, смяна на заден десен амортисьор, смяна на температурен датчик, както и нов акумулатор.

      След смяната на тези неща джипът трудно запали. Не можеше да се форсира". - Аз бих сменил отново горивния филтър и щателен оглед около него, нищо друго. С поздрав Борето

      Коментар


      • #23
        Търси някой дизелджия да го прави, при мен не успяха. Уж прост дърт дизел, ама не става. Много се радвам, че вече съм на бензинов СУВ. Иначе като за начало започвай с https://offroad-bulgaria.com/forum/%...-2-8-4%D0%BC40
        Има и други теми в раздел Мицубиши, даже конкретно за семеринга, но нещо не ми излиза.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #24
          И аз се сещам за семеринга. Може да няма връзка с обслужването, но това че връткат помпата не е добре.

          Коментар


          • #25
            Благодаря на всички!

            Ще питам майстора за координати на човек, защото ми беше казал, че има такъв.

            Успоредно намерих в интернет сервиз, който се занимава с такива ремонти. Утре може да звънна.

            Ако някой знае човек във Варна, нека сподели.

            Благодаря!

            Коментар


            • #26
              Чух се с майстора и ми даде следния съвет, в който има резон - при следващо палене, което е хубаво да е след по-дълъг период от време, преди да го запаля, да напомпя помпичката на горивния филтър, за да вдигне горивото. Ако запали и работи - слагаме клапан и се надяваме от това да е проблемът. Ако запали и изгасне - вероятно помпа.

              Иначе намерих сервиз във Виница, който може да обслужи помпата, но те само я обслужват, без да я свалят и после монтират.

              Та след няколко дни ще пробвам да го запаля, като напомпя помпичката на филтъра и ще дам обратна връзка.

              Благодаря!

              Коментар


              • c0dy^
                c0dy^ коментира
                Редактиране на коментар
                Не знам, дали съм го споменал, но и не ми връща да чета, за да проверя.

                Преди обслужването отново правеше същите проблеми. Затова и реших да го обслужа, за да видим, дали така няма да се оправи проблемът, но не се оправи. Сега защо след смяната на горивния филтър не можеше да се форсира - нямам представа. Факт е, че помпата е бутната вече след това.

                Иначе филтърът е проверен, както тръбичките и маркучетата.

              • zik7777
                zik7777 коментира
                Редактиране на коментар
                Не се занимавай с клапани и дивотии, просто на първо време сложи едно малко парче прозрачен маркуч на входящата и изходяща нафта на филтъра.Загледай какво се слува и тогава по веригата напред, както са ти писали помпата не е желателно да човъркат.При мен беше банален проблема за трудно палене - подгревните свещи.А всеки викаше помпа въздух и какво ли друго.Със кеф да се кара зверчето.

              • c0dy^
                c0dy^ коментира
                Редактиране на коментар
                Благодаря! И на мен не ми се занимава с помпата, нито с клапани, но ще видим, дали и какво ще е случи. Ония ден го запалих - нямаше проблеми, а беше стоял само два дни без да бъде пален. Ще видим следващия път, дали и как ще запали.

            • #27
              Ако не ме лъже паметта, на 19.11.2023 и 26.11.2023 си направихме по една разходката.

              Първата разходка беше от Тюленово в посока Дуранкулак.

              За съжаление нямам много снимки.

              За един ден успяхме първо да преминем през сняг, после през пясък, след това през кал и накрая отново през сняг.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:514
Размер:94.9 КБ
ID:6948307

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.jpg
Прегледи:527
Размер:551.3 КБ
ID:6948314

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:510
Размер:236.6 КБ
ID:6948309

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:4.jpg
Прегледи:524
Размер:173.9 КБ
ID:6948308

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:5.jpg
Прегледи:517
Размер:237.6 КБ
ID:6948313

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:6.jpg
Прегледи:521
Размер:439.1 КБ
ID:6948312

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7.jpg
Прегледи:529
Размер:227.4 КБ
ID:6948310

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8.jpg
Прегледи:501
Размер:138.2 КБ
ID:6948311

              На следващата разходка имаше основно сняг над Варна, но беше голяма лудница. Изобщо беше доста неприятно.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:9.jpg
Прегледи:505
Размер:416.2 КБ
ID:6948317

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10.jpg
Прегледи:499
Размер:106.7 КБ
ID:6948315

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11.jpg
Прегледи:505
Размер:109.4 КБ
ID:6948316

              Коментар


              • #28
                Как неприятно....баси кефа!
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #29
                  Весела Коледа! Много здраве, щастие и късмет!

                  Ще оставя линк към един клип, който направих преди няколко часа.

                  Линк.

                  Ще помоля, който има желание, нека да го изгледа и да го коментира. Нарочно се въздържам от коментар първо аз, защото ми се иска първо да чуя други мнения.

                  Благодаря!

                  Коментар


                  • #30
                    Весела Коледа и на теб! Или въздух в системата, или запушено нещо по горивопровода. Помпата има цедка на входа по спомен, отделно на тея каляски може да им се запуши и смукателя на резервоара. А той зор се сваля според запознати, вероятно ще се реже с флекса. За семеринга вече споменахме. Както казах по-назад търси си дизелджия, ама къде ще го намериш не знам. Аз не успях, даже бях пуснал тема тук някъде. Намерил си си занимание, аз се отървах от него.
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • c0dy^
                      c0dy^ коментира
                      Редактиране на коментар
                      Точно това е, че е трудно да се намери човек за нещо такова. Помпата мога да я сваля, да я закарам да я рециклират и да я сложат. Но това не е гаранция, че ще се реши проблемът. Мисля да пробвам да сложа клапан. По-безболезнено ми изглежда, отколкото да свалям помпата. А и ми се струва, че може да не държи горивото. Защото, ако не го паля 1-2 дни - няма проблеми. Ако не го паля седмица - има проблеми.

                    • Asen Kushlev
                      Asen Kushlev коментира
                      Редактиране на коментар
                      Нищо не пречи да пробваш с клапан, но той не ти решава проблема кардинално. Но може пък и да свърши работа. Отделно моя с зацепване на помпата по книга даже не запали. Имаше два дни играчка, докато докарат палене/ вървене. Накрая ме повикаха да одобря. Пушенето така си и остана.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X