Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Има и Н1.
    Да, видях. И не ме кадае точно колкото другите. Май общото между всичките е именно по-големия реотан, в сравнение с HB3 и HB4, та май вярно не е случайно.


    Впрочем китайския баласт е с планарен траф. Не го очаквах. Те сигурно отдавна са така, ама отдавна не съм се занимавал с ксенони и съм изостанал.

    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ...Впрочем китайския баласт е с планарен траф. Не го очаквах. Те сигурно отдавна са така, ама отдавна не съм се занимавал с ксенони и съм изостанал...
      Видях... Както е закрепен - с две капки припой, очаквам да изпадне от вибрациите...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • Няма проблем с крепежа. И аз го загледах това. Изглежда по-зле отколкото е.

        Просто сефте еиждам планарен траф в китайска ширпотреба.

        ПП: в 4те кьошета е запоен, не само в 2.
        Последно редактирано от sparkybg; 02-04-25, 23:19.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Мерих с термокамера, 2 вида крушки. При едните хотспота е 60 градуса, върху фосфора, тоест самия диод, другите 50. Това при стайна към 25. Смятям че при мощност 26 вата ще живеят дълго и щастливо. Изкушавам се да я вдигна малко даже. Ще сравня с ксенонова крушка евентуално.

          На 60 сантиметра едните дават 1900 лукса, другите 1600. По бегли изчисления това е нещо като 3500-4000 лумена минимум, тоест над стандартна ксенонова крушка 35 вата. Отговаря и на параметрите на що-годе съвременен диод. Тиа с 1900 лукса са с чувствително по-голям диод, 2 броя heatpipe и по-бързооборотен вентилатор, мисля без регулация. Другите са само с 1 брой и вентилатор с регулация спрямо температурата.

          Как ще се справят конкретно във фара, ще видим. Минимум след месец ще се дотътрят. Дано дойдат цели.
          Последно редактирано от sparkybg; 04-04-25, 20:57.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • Премерено, крушките не трептят, въпреки че фаровете ми (оригинално халогенни) са с регулация на напрежение. Сложени са докрай, но пак са с регулация.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • ...и понжеже трябваше втори баласт, ама бяха свършили, купих от друго място, който по стар китайски обичай нямаше нищо общо. Та купих и трети.

              Тук вече планарен траф няма и се ползва специализиран китайски чип (намерих му чаршафа) точно за баласти.

              ...и понеже за LED, кардинално разкарах всичко ненужно (ксенона де захранва с променливо напрежение на около 260 херца, а на LED-а това изобщо не му трябва):

              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:snap_000019s.jpg Прегледи:0 Размер:150.7 КБ ID:6996270

              Според тракинга фаорвете се дотътриха до Унгария, да видим от там до тук за колко време ще стигнат - нищо чудно да се мотат повече отколкото през голямата вода.

              ПП: Обмислям варианта да разкарам китайските електролитни кондензатори и да ги заместя с Panasonic или нещо друго гарантирано читаво.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • Почисти добре платката и залепи трафа за нея. Скоро купувах силикон специално за лепене на такива работи, та ако решиш мога да ти "отсипя".

                За кондензаторите... Сложи полимерни.
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • Трафа вече е залепен, не към платката а към корпуса. Не помръдва. Тя и цялата платка е залепена. Всичкото с термопроводим "силикон". И капачето беше залепено със същото. Нямам съмнения че ще държи.

                  Кондензатроите ще са каквото марково намеря в чекмеджето. В тоя смисъл, надали ще са полимерни.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • gy6ter
                    gy6ter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Има ли го в БГ този силикон?

                  • sparkybg
                    sparkybg коментира
                    Редактиране на коментар
                    От Полша го пазарувам. AG Thermoglue мисля че пишеше на тубичката.

                  • gy6ter
                    gy6ter коментира
                    Редактиране на коментар
                    Благодаря!

                • ittso Дай някаква информация да поразгледам за въпросния силикон.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Линк към сайта на поризводителя му.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • - Кондензаторите сменени с Panasonic NHG-A и FC-A. Преди затварянето и тях ще залепя.
                      - Ограничних стартовия ток до 1/3 от щатния (6А вместо 20+),
                      - Върху крушката отиват 25W, свалих защитното напрежение до към 125-130V, крушките работят на около 100. Щатното беше над 200, запалителното към 280.
                      - Върху баласта се отделят нещо като 2.5 вата, тоест докарва нещо като 90% ефективност.

                      Това ще им е. Ще подготвя за затваряне и си чакам фаровете....
                      Последно редактирано от sparkybg; 19-04-25, 10:32.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • Оказа се че след толкова години корпоративни простотии, еBay и спедиторските компании все още има с какво да ме изненаадат. Днес пристигна.... левия фар. Десния е в друга кутия, с друг проследяващ номер (ама като цъкнеш проследяване следи по номера на левия), отделно дето минаваш през 4 проследявания за да стигнеш накрая до Sameday.bg, които пък бяха изключително сигурни че ще ми доставят пратката утре, а я доставиха днес.

                        Такава дебилщина е наистина постижение.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Оказа се че след толкова години корпоративни простотии, еBay и спедиторските компании все още има с какво да ме изненаадат. Днес пристигна.... левия фар. Десния е в друга кутия, с друг проследяващ номер (ама като цъкнеш проследяване следи по номера на левия), отделно дето минаваш през 4 проследявания за да стигнеш накрая до Sameday.bg, които пък бяха изключително сигурни че ще ми доставят пратката утре, а я доставиха днес.

                          Такава дебилщина е наистина постижение.
                          Ако знаеш какви хора работят по тези спедиторски фирми, какво им е отношението към отделните пратки/клиенти и каква им е политиката, се радвай, че въобще нещото е пристигнало до тебе.
                          А ако имаш рекламация и искаш/трябва да работиш с customer service - по-добре директно отивай при арменския поп. От тея и чеп за зеле не става.
                          Спрете Земята, искам да сляза!

                          Коментар


                          • Пари връщат като мине крайния срок. Ама крайния срок е 6-ти юни. И няма къде да ходят - ще ги върнат илки eBay или PayPal. Ама не е в това въпроса.

                            Хавата тръгва още от търговеца. Засилил ги е отделно с 4 дни разлика. После по пътя минават с 9 дни разлика през определен склад, като втората е минала днес, първата на 15-и. Тоест оптимистично чакам втория след седмица, песимистично след месец и кусур.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • По складовете е пълно с разни сирийски бежанци(аз така им викам), какво и как ще изпратят не се знае. Имам си го един такъв доставчик, да спестят пари си изнесоха склада в този на спедитора, съответно се обслужват поръчките от тях...ами купон е. Получавам между 5 и 20-тина пратки на ден от там, едно идва, друго го няма, правят пратка от 3 части, пускат първата и другите две части тръгват като отделни с други номера....А Sameday могат да ти кажат кога ще го доставят като са пред вас, и не са само те.
                              Ford Maverick II 2.3 XLT
                              Ford Mondeo MK5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X