Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И понеже карам вече няколко резервоара с изключен MDS - разликата в харча е около 2/100 нагоре, при моето смесено каране. С уговорката че не карам икономично и градското много често ми е кратък пробег след студен старт. Магистрално разликата е по-малка (в толкова високи режими MDS почти не се пуска), междуградско но не-магистрално, вероятно повече.

    Като сменя и втората партида повдигачи вероятно ще го пусна.

    ПП: Това е в съгласие и с повечето писания из форуми - между 2 и 3 литра при смесено каране. Тоест 10% икономия си е съвсем постижимо нещо, отново без изобщо да карам целенасочено така че MDS-а да се включва. Нямам (2009-та година нямат) и ECO индикатор на таблото за да имам критерий как да карам, дори да исках да е целенасочено.

    Бих си закупил километраж от 2010-та, ама намирането му се оказа проблематично.
    Последно редактирано от sparkybg; 23-10-24, 11:27.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      25-30 ли харчитова нещо ?

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      18-20 лятото, 20-22 сега. Без да пестя - не ми се получава икономичното каране.

      Извънградско пада до 12, магистрален разход 14-16 със 140км/ч по GPS и всичкото сиган и багаж вътре.

      Всичкото това с включен MDS.

      ПП:Впроечм отчетеното то компютъра, с лека корекция на изминатите километри (нагласил съм си размера на гумите така че скоростомера да показва вярно, което намалява пробега с около 6-7%), е изненадващо близо до реалността. Не знам как го прави - дали отчита ниво на резервоар или циклова порция на дюзите, но резултата е много добър.
      Последно редактирано от sparkybg; 23-10-24, 12:44.

    • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
      ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
      Редактиране на коментар
      Значи повече от 10% икономия , което е супер

  • Имам WK2 5.7 от 2-3 седмици в началото го карах с изключен ЕКО-бутон, който изключва MDS-a от 2 дена го включих не мога да кажа с точност разликите до момента, но при максимално икономично каране в зелената графа видях показания които при същото каране няма как да бъдат постигнати. Определено работи до какъв % е отделен въпрос, но при междуградски път с леко каране до 100 без изпреварване ще падне много, много.
    Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
    Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

    Коментар


    • Леко каране и без изпреварване, с кола 380 коня, е оксиморон, поне за мен. Както казах, не ми се получава.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        ?? Доколко е вярно това клипче за Jeep
        https://www.facebook.com/share/r/14kHotT3cC/

        щото според тях конете са много , ама не спира?

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Това е съвсем друг автомобил - хем по-следващ модел, хем дуга комплектация, хем други коне, хем дугои окачване, хем друго тегло, хем други спирачки.

        Откак смених накладки и дискове моето взе да спира МНОГО по-добре. Според мен са адекватни, стига задкормилното да не е съвсем изкукало. ABS/ASR/ESP не е върха на сладоледа на ниски скорости, ама това няма връзка с конете.

      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        При такова екстрено спиране 160-0км/ч , при показаните условия на сух асфалт то най-вероятно диаметъра на дисковете, големината и качеството на накладките ще са основното.
        А ако АБС/... не е адекватен "на ниски скорости" , вероятността да е по-зле на по-високи май е голяма?

    • Заръчах си табло от 2010-та срещу 40 долара. Да видим дали ще мога да му изкоригирам показанията, но ще се види след месец накъде. VIN-а мога да сменям, но с километража е по-завъртяна работата, май.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Мисля, че нашия модел иска препрограмиране на епром.

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Със сигурност става и през буксата. Например, според това, което чета, SPOK UHDS го може.

        Имам тук едно табло за сухи тряннировки, ако имам време ще го закача да видя какво може ОЕМ-ския софтуер. Пак - VIN със сигурност може да смени. За другото не знам. Но пък никой не може да ме спре да му прехвърля моя EEPROM - чип на 6 крачета е.

    • Здрасти. Понеже беше тествал алфаобд, имал ли си такава грешка с нея? Или с някоя от другите програми. Въобще не засича, че колата е на контакт или двигателя работи. Пробвах и с друг софтуер и адаптер и е същото. Като си купих адаптера(icar pro) в началото се свързваше от раз. После спря. Преди съм взимал няколко адаптера от китай и се повтаряше същото
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241026_202703.jpg
Прегледи:637
Размер:107.6 КБ
ID:6977621

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Не. Но при положение че не говорим за същия автомобил, това нищо не значи.

    • Цъканиците приключиха. И от дясно нямаше скъсани болтове на колектора, но някога е свалян и "шлайфан" на ръка. Изравних го и него - поиска около милиметър. Този път базирането и фрезоването ми отнеха значително по-малко време, но и Деди ми услужи с неговия комплект крепежи за фреза.
      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241025_222944_copy_1024x768.jpg Прегледи:102 Размер:234.7 КБ ID:6977641
      Последно редактирано от sparkybg; 28-10-24, 01:54.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Не мина и без инциденти. 8 пъти бях свалял и качвал кавалите с кобилиците безгрижно, но тоя път пълна излагация. Добре че преди да слагам капаци винаги правя по два оборота на коляновия вал. Деди, наблюдавайки каза че кобилицата направила "кльоп", явно след като пръта видял зор, изкривил се и се наместил. За щастие в опитите си дали няма да реша проблема с недържащия масло повдигач преди морето, бях сменил 2 от кавалите и всички пръти (прътите са супер евтини) и имах налични оригиналните пръти, в практически перфектно състояние, и даже номерирани според местата, където са били.
        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241026_180518.jpg Прегледи:0 Размер:485.8 КБ ID:6977648
        Последно редактирано от sparkybg; 28-10-24, 01:55.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • BatGeorgeone
          BatGeorgeone коментира
          Редактиране на коментар
          Браво Спарки, адмирации!

        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Да уточним че в ляво на снимкане НЕ Е рАкия ☕

      • Е как се оправяте без ракия?!
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          Сакън нИдей, ако трябва да се унищожи - ще се жертвам🍷〰〰 🐷

        • sparkybg
          sparkybg коментира
          Редактиране на коментар
          Е става ли де?

        • дядо владо
          дядо владо коментира
          Редактиране на коментар
          пИрфиьектна!

      • Спарки само повдигачите смени а нямаше ли щети по вала или за да се изяде трябва да е тик-такал много време за да изяде гърбицата на вала и да има мисфайър на даден цилиндър ?
        Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
        Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

        Коментар


        • Първоначално публикуван от CITIZEN Преглед на мнение
          Спарки само повдигачите смени а нямаше ли щети по вала или за да се изяде трябва да е тик-такал много време за да изяде гърбицата на вала и да има мисфайър на даден цилиндър ?
          Повдигачите, а преди това двата кавала с кобилици откъм шофьора и всички пръти. Сега си върнах стария комплект пръти на смукателните клапани откъм пътника.

          Не ъм забелязал поражения по вала, както когато гледах отдолу като сменях гарнитура на картера, така и когато гледах откъм шофвора при смяната на недържащия масло повдигач. Нямаше и никакви луфтове или поражения по ролката на нито един повдигач.

          Вал се сменя и без махане на глави/повдигачи, така че някой ден ако сменям водна помпа и още ми бръмчи мухата, може и да го извадя да разгледам. А и някой ден като сменям пак гарнитура на картера (сълзи и дразни - Victor Reinz се оказа че е калпава и съм приготвил Elring,която ще намажа и със силикон) пак ще огледам отдолу - валът се вижда.
          Последно редактирано от sparkybg; 28-10-24, 12:36.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Всъщност, може и Mahle да беше. Не помня - ще видя кутията като ида на село.

            Друг път с гарнитури на Reinz не съм имал грижи никакви. Просто случая е специфичен - капака има кграничители и не мога да я донатегна. Не са уцелили дебелината явно.

            ...от друга страна като а махах си мисля че и тая, която махнах, е лепена с нещо, защото трябваше да я отлепвам със зор. Та може и в оригинал да е проблемно място. Затова като сменям - тънък слпй силикон, да ми е мирна главата.

            Лют фен съм на вида на всички останали гарнитури по тоя мотор - каналче, в което влиза гарнитурата и при сглобяване я сплесква колкото трябва. Но точно тая на картера не е такава. Останалите, които съм сменял също са Mahle и Victor Reinz и грижи няма.

          • kameno karp
            kameno karp коментира
            Редактиране на коментар
            То и при мен е така-капака на клапаните. Гапнитурата влиза в канал в капака. Ушите за болтовете го играят и ограничители. Та нито може да се пренатегне гарнитурата,нито да се недозатегне. Стягаш до упор и това е.

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            На Hemi-то всичко е така - водна помпа, предни капаци към блок, дросел към входящ колектор, входящ колектор към глави, заден семеринг на колянов вал към блок, капаци на клапани. Само тая на картера не е.
            Последно редактирано от sparkybg; 28-10-24, 20:10.

        • Ако някой ден сменяш вал може да се замислиш пак за Хелкат. Всъщност или той или от 6.4 пасва.
          "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
          Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Заръчах си табло от 2010-та срещу 40 долара. Да видим дали ще мога да му изкоригирам показанията, но ще се види след месец накъде. VIN-а мога да сменям, но с километража е по-завъртяна работата, май.
            Таблото дойде, налях му моите километри и моите VIN-ове. Свалях EEPROM, но иначе процедурата е безгрижна като му хванеш цаката.

            Програматорът EаsyPro 90B, който си купих мнооооого отдавна, се оказа най-добрата ми инвестиция в лабораторно оборудване въобще. До тук е прочел всичко, което ми е трябвало. Не го счупвам от работа, но в 20-ината случаи, в които ми е потрябвал, съм свършил работа.

            Та ако на някой му е нужно да смени табло с уреди на WK/WH/XK/XH в което да се налее каквото трябва, с удоволствие ще му прибера парите.

            ПП: Сега остава и въпросното табло да има въпросната опция да показва "ECO" режима, та да е имало смисъл от всичките еквилибристики де... Утре предполагам ще се установи.
            Последно редактирано от sparkybg; 13-11-24, 23:32.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • E, имам си вече индикация "ECO".

              ...само дето няма нищо общо с MDS-а. Кога галя педала на газта и без индикация си знаех, а тя точно това показва.

              Ще видя дали мога да поправя тая несправедливост през софтуера на компютъра на мотора.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • CITIZEN
                CITIZEN коментира
                Редактиране на коментар
                При мен WK2 излиза една зелена индикация, но не винаги като свети зелено е включен MDS-а усещам го като включи по работата на мотора, според мен просто показва на Американеца че кара икономично.

              • sparkybg
                sparkybg коментира
                Редактиране на коментар
                Така де, същата работа.

            • На 3.7 се показва само до към 120км/ч. Явно по-нагоре вече не е ЕСО.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от mariiin Преглед на мнение
                На 3.7 се показва само до към 120км/ч. Явно по-нагоре вече не е ЕСО.
                Има настройка за това в компютъра на мотора. Кога се показва и кога не по магистрала, още нямам впечатления.


                Довечера ще опитам насила да ъпдейтна моето табло. Докато е на колата не поиска (чете че е американец и раздува че не било необходимо), но ако и на бюрото не поиска, първо ще опитам да му запиша европейаки VIN, а ако и това не помогне, ще го забърша и после ще опитам на празно дали няма да се налее. В най-лошия случай ще остане неработещо, ама не вярвам да се стигне до там.
                Последно редактирано от sparkybg; 14-11-24, 13:15.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X