Кутията има 4 датчика и 5 клапана. Чудя се защо още не си си "написал" управление по твой вкус.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
"Новото" Grand Cherokee WK на sparkybg
Свий
X
-
-
Управляващия и софтуер подлежи на декомпилация. PowerPC. 768к барабар с таблиците.Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеКутията има 4 датчика и 5 клапана. Чудя се защо още не си си "написал" управление по твой вкус.
Но прихода от такова нещо трябва да е доста сериозен, защото и прекия разход и загубеното време са сериозни.
Ако беше преди 15 години и живеех в САЩ щеше да е друго. Сега и тук сметката не се връзва. А и кутията е морално остаряла, макар все още да е масова, особено производната и 68RFE.Последно редактирано от sparkybg; 30-05-23, 13:04.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Семеринга сменен.
По кОтията свършено:
- Underdrive: пакет за 68RFE, +20% площ (10 едностранни диска срещу 4 двустранни), Raybestos GPZ RTK6801. Стария беше в перфектно състояние.
- Overdrive: underdrive пакет за 68RFE като горния + един двустранен диск и един стоманен диск, +опорен диск на TransGo за повече място +50% площ (10 едностранни + 1 двустранен диск срещу 4 двустранни). Стария пакет беше поизпечен, макар и не чак лошо. Станало е по време на борбите с регулатора на налягане и грешното сглобяване първия път.
- 2C: Alto 128757 пакет с Red Eagle фрикциони и Kolene стоманени дискове, +50% площ (3 двустранни дискове вместо 2). Стария беше леко изпечен. Причини - предполагам сътщите, или вижд следващата точка
- 4C: Raybestos GPZ RTK6804 за 68RFE, +25% площ (4 двустранни диска вместо 3). Стария беше перфектен. Смених и буталото - при първия монтаж му нараних леко уплътнението и подозирах разни дребни странични ефекти като ефект, вероянто свързани с позапичането на 2C съединителя
- Reverse: Alto High Energy, както си е оригиналнмо. Стария беше ОК. Обаче при сбъркания монтаж и миналото разглобяване стоманата беше позапечена, дисковете също, та смених фрикционите. Стоманата, сменена при предното сглобяване, си беше перфектна.
- Сменен TC акумулаторът в помпата, както и още една част пред него.
- Сменени 2 чарка в клапаннот тяло
- Сменени гарнитури на клапанното тяло - старите са работили добре и crossleak не е имало
Имаше малко метрална кашичка по магнита, но никакви други налепи никъде. Маслото си беше червено.
При всичкото това кутията си се държеше нормално с мнооого дребни (Деди би казал - автохипохондрични) дефекти. Факта е че сега и те са отстранени.
Сменен преден кардан с Dormann. Задното каре грее повече, макар и не чак прекалено - мога да си задържа пръса около половин-една секунда, което значи че е под 70 градуса. Обаче вибрациите са повече от с оригиналния, та ще бъде даден на баланс. Поне луфтове няма никакви (за разлика от оригиналния, на който шлиците към задфното каре са хлабави) и ако ен е хептен крив, би-трябало балансът да се получи.Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 10:32.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 3 likes
Коментар
-
Върнах стария кардан, върнаха се старите дребни вибрации. Dormann-ът ще иде за баланс при Феликс ако изобщо нещо става от него. Задното каре май вече има някакъв луфт, не е стегнато, и ми е малко чудно от какво грее повече от смененото от мен на оригиналния кардан с най-евтиното китайско от Rockauto. Не грее прекалено - под 70 градуса е, но другото е под 60.
Голяма драма с тия кардани. Не конкретния случай, а въобще.Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 21:13.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Чисто нов, в оригинална недокосната опаковка, без следи от удари. Има и тежест от баланс, та явно наистина такъв е правен. Задното каре е капсуловано, предното май също. Не пуска грес. Съдейки по плика, греста е графитна или молибденова.
Единственото ми обяснение е докато са го балансирали да не си е бил разнесъл греста. Или да е препълнен.Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 22:40.
-
За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
Явно това карданите са яко космическа технология.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 2 likes
Коментар
-
Здравей колега . попитай тук .Турска е фирмата с много добро оборудване. Намира се в Асеновград.
https://kardan-express.com/
- 1 like
Коментар
-
На Теца пита ли?Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗа кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
Явно това карданите са яко космическа технология.
Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
Коментар
-
Спарки, писах ти лично.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЗа кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
Явно това карданите са яко космическа технология.
Коментар
-
Ето за такива случаи трябват усилени скорости...Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна...
Коментар
-
Точно! Добра работа свършиха.Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеЕто за такива случаи трябват усилени скорости...
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
АутоМиг са това. Каза че не може да закачи по-къс кардан от метър и двайсе. Но можел да ми смени шлиците. Обаче оригиналния кардан ще го пипам само ако успея да се сдобия с друг не по-лош от него.Първоначално публикуван от murfito Преглед на мнение
На Теца пита ли?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Писах им днес към края на работния ден. И на още едни от Кубрат писах.Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
Спарки, писах ти лично.
Утре ще пиша и на турците, да видим какво ще кажат.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От другите отговор все още няма, но турците от Кардан Експрес ми се обадиха един час след като пуснах мейла със запитаването и казаха че няма проблем да проверят/балансират тоя, както и да ми произведат еквивалентен кардан с кръстати карета.
Съответно карданът днес ще отиде към Асеновград. До тук отношението ми хареса.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 2 likes
Коментар
-
Да питам нещо....3.7 каква му е крайсерската скорост по магистрала....и така ли е ,че с тоя мотор нямат бавни.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Нямат бавни и дифовете му са по-бързи от на всички други - 3.07:1. За скоростта нямам идея, доколкото пък 5-та скорост му е по-бавна от на 4.7 и 5.7
При реални 140км/ч, с гуми 265/65R17 (30.5 инча), на 6-та (0,67 предавателно число) и на локъп, с дифове 3.73, 5.7 и 4.7 са на 2400 оборота.
При същите условия 3.7 би-било на (2400*3.07*0,83)/(3,73*0,67) = 2447, тоест същото.
Какво точно разбираш под крейсерска скорост, не знам. 5.7 поддържа 140 с изключителна лекота, както си е на последна предавка и локъп.
Ако чакаш икономия - няма да ти се получи. Харчат еднакво и 3.7 и 4.7 и 5.7.
При 3.7 има и варианти само със задно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар