Кутията има 4 датчика и 5 клапана. Чудя се защо още не си си "написал" управление по твой вкус.
Управляващия и софтуер подлежи на декомпилация. PowerPC. 768к барабар с таблиците. Но прихода от такова нещо трябва да е доста сериозен, защото и прекия разход и загубеното време са сериозни.
Ако беше преди 15 години и живеех в САЩ щеше да е друго. Сега и тук сметката не се връзва. А и кутията е морално остаряла, макар все още да е масова, особено производната и 68RFE.
Последно редактирано от sparkybg; 30-05-23, 12:04.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
- Underdrive: пакет за 68RFE, +20% площ (10 едностранни диска срещу 4 двустранни), Raybestos GPZ RTK6801. Стария беше в перфектно състояние.
- Overdrive: underdrive пакет за 68RFE като горния + един двустранен диск и един стоманен диск, +опорен диск на TransGo за повече място +50% площ (10 едностранни + 1 двустранен диск срещу 4 двустранни). Стария пакет беше поизпечен, макар и не чак лошо. Станало е по време на борбите с регулатора на налягане и грешното сглобяване първия път.
- 2C: Alto 128757 пакет с Red Eagle фрикциони и Kolene стоманени дискове, +50% площ (3 двустранни дискове вместо 2). Стария беше леко изпечен. Причини - предполагам сътщите, или вижд следващата точка
- 4C: Raybestos GPZ RTK6804 за 68RFE, +25% площ (4 двустранни диска вместо 3). Стария беше перфектен. Смених и буталото - при първия монтаж му нараних леко уплътнението и подозирах разни дребни странични ефекти като ефект, вероянто свързани с позапичането на 2C съединителя
- Reverse: Alto High Energy, както си е оригиналнмо. Стария беше ОК. Обаче при сбъркания монтаж и миналото разглобяване стоманата беше позапечена, дисковете също, та смених фрикционите. Стоманата, сменена при предното сглобяване, си беше перфектна.
- Сменен TC акумулаторът в помпата, както и още една част пред него.
- Сменени 2 чарка в клапаннот тяло
- Сменени гарнитури на клапанното тяло - старите са работили добре и crossleak не е имало
Имаше малко метрална кашичка по магнита, но никакви други налепи никъде. Маслото си беше червено.
При всичкото това кутията си се държеше нормално с мнооого дребни (Деди би казал - автохипохондрични) дефекти. Факта е че сега и те са отстранени.
Сменен преден кардан с Dormann. Задното каре грее повече, макар и не чак прекалено - мога да си задържа пръса около половин-една секунда, което значи че е под 70 градуса. Обаче вибрациите са повече от с оригиналния, та ще бъде даден на баланс. Поне луфтове няма никакви (за разлика от оригиналния, на който шлиците към задфното каре са хлабави) и ако ен е хептен крив, би-трябало балансът да се получи.
Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 09:32.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Върнах стария кардан, върнаха се старите дребни вибрации. Dormann-ът ще иде за баланс при Феликс ако изобщо нещо става от него. Задното каре май вече има някакъв луфт, не е стегнато, и ми е малко чудно от какво грее повече от смененото от мен на оригиналния кардан с най-евтиното китайско от Rockauto. Не грее прекалено - под 70 градуса е, но другото е под 60.
Голяма драма с тия кардани. Не конкретния случай, а въобще.
Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 20:13.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Чисто нов, в оригинална недокосната опаковка, без следи от удари. Има и тежест от баланс, та явно наистина такъв е правен. Задното каре е капсуловано, предното май също. Не пуска грес. Съдейки по плика, греста е графитна или молибденова.
Единственото ми обяснение е докато са го балансирали да не си е бил разнесъл греста. Или да е препълнен.
Последно редактирано от sparkybg; 11-06-23, 21:40.
За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
Явно това карданите са яко космическа технология.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
Явно това карданите са яко космическа технология.
На Теца пита ли?
Jeep Cherokee KJ, 2.8crd LIMITED Auto, 2004г. & TABBERT Jeunesse 560
Око за око, паста за зъби!
Когато вярата срещне надеждата, животът намира начин!
За кардана в София се оказва че няма решение. Във Феликс нямат фланци, АутоМиг не можели да закачат по-къс кардан от 1200мм, но пък можели да ми сменят шлиците на оригиналния, Еврован вече нямат сайт, а там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна.
...там, където мисля че бяха, има някаква табела, един от редовете на която е "ремонт на комарал системи", при прочитането на което се изнесох с втора светлинна...
АутоМиг са това. Каза че не може да закачи по-къс кардан от метър и двайсе. Но можел да ми смени шлиците. Обаче оригиналния кардан ще го пипам само ако успея да се сдобия с друг не по-лош от него.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
От другите отговор все още няма, но турците от Кардан Експрес ми се обадиха един час след като пуснах мейла със запитаването и казаха че няма проблем да проверят/балансират тоя, както и да ми произведат еквивалентен кардан с кръстати карета.
Съответно карданът днес ще отиде към Асеновград. До тук отношението ми хареса.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
При скорост 120 км/ч, реални около 115 км/ч, оборотите са около 2150. Обикновено са без бавни. На клипчета съм виждал и с бавни, но дали не са самоделка незнам.
Коментар