Моите съболезнования и аз съм на същия хал, и моя Вранглер е вече май трета седмица на трупчета и полека лека кретам и аз в правилната посока, пожелавам ти скорошни успехи и по-малко неприятни изненади 
При мен болтовете се развиват така.

После каретата се изваждат по следния начин, отново "бързо и лесно"

Когато всичко е разглобено се почиства лекичко и "набързо" само за един слетобед се полира за да може после да влезе семеринга и да изкара повече от седмица.

После, отново "набързо и лесно" се почиства и смазва хъба преди да се инсталират каретата.
"Долях" през дупкта за АБС сензора малко литиева високо-температурна грес за лагери и в двата хъба, че ми се сториха попресъхнали, не знам дали е удачно но отвъд океана твърдят, че си струва да се прави от време на време.

Ето така "лесно и бързо" се "освежава" ДЖИЙП англичанка и то в Южна Англия на Север и в Шотландия, съм чувал, че след 10години са директно за скрапа
) освен ако не се пръскат с Ланолин два пъти годишно, нещо, което един на 1000 собственика прави и то не винаги както трябва.

При мен болтовете се развиват така.
После каретата се изваждат по следния начин, отново "бързо и лесно"
Когато всичко е разглобено се почиства лекичко и "набързо" само за един слетобед се полира за да може после да влезе семеринга и да изкара повече от седмица.
После, отново "набързо и лесно" се почиства и смазва хъба преди да се инсталират каретата.
"Долях" през дупкта за АБС сензора малко литиева високо-температурна грес за лагери и в двата хъба, че ми се сториха попресъхнали, не знам дали е удачно но отвъд океана твърдят, че си струва да се прави от време на време.
Ето така "лесно и бързо" се "освежава" ДЖИЙП англичанка и то в Южна Англия на Север и в Шотландия, съм чувал, че след 10години са директно за скрапа
) освен ако не се пръскат с Ланолин два пъти годишно, нещо, което един на 1000 собственика прави и то не винаги както трябва.
Коментар