Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler YJ проект 40"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Моите съболезнования и аз съм на същия хал, и моя Вранглер е вече май трета седмица на трупчета и полека лека кретам и аз в правилната посока, пожелавам ти скорошни успехи и по-малко неприятни изненади

    При мен болтовете се развиват така.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-04-15 17.27.40.jpg Прегледи:0 Размер:387.4 КБ ID:6735158

    После каретата се изваждат по следния начин, отново "бързо и лесно"

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-04-16 16.22.350.jpg Прегледи:0 Размер:836.3 КБ ID:6735159

    Когато всичко е разглобено се почиства лекичко и "набързо" само за един слетобед се полира за да може после да влезе семеринга и да изкара повече от седмица.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-04-17 16.17.146.jpg Прегледи:0 Размер:755.3 КБ ID:6735160

    После, отново "набързо и лесно" се почиства и смазва хъба преди да се инсталират каретата.

    "Долях" през дупкта за АБС сензора малко литиева високо-температурна грес за лагери и в двата хъба, че ми се сториха попресъхнали, не знам дали е удачно но отвъд океана твърдят, че си струва да се прави от време на време.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:2021-04-17 18.26.046.jpg Прегледи:0 Размер:756.0 КБ ID:6735161
    Ето така "лесно и бързо" се "освежава" ДЖИЙП англичанка и то в Южна Англия на Север и в Шотландия, съм чувал, че след 10години са директно за скрапа ) освен ако не се пръскат с Ланолин два пъти годишно, нещо, което един на 1000 собственика прави и то не винаги както трябва.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #92
      Аз каретата ги мятам на пресата и бързо се предават.

      Поръчах си материал за кормилните щанги от Русе, след като Ангел Стоилов не ми обърнаха никакво внимание. Дано дойдат утре.

      Другите щанги съхнат още.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20210422_122521_898.jpg
Прегледи:1027
Размер:142.0 КБ
ID:6735177
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210422_113119.jpg
Прегледи:1031
Размер:580.4 КБ
ID:6735178
      Реших, че проекта няма да мине без хеви метъл.🤘
      Последно редактирано от diduan; 22-04-21, 12:57.
      Defender 110
      Wrangler YJ на трупчета

      Коментар


      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Ей браво само така, аз сега слушам Пантера, поздрави и до скоро

      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        И от мен поздравления за надписите.
        Хубав човек си явно, не някой разбран...

    • #93
      Kill em All!
      "Който работи с метъл слуша само хеви метъл!"
      За полуоската кофти, ама ко да прайш.
      От идната седмица съм си в Русе, ако трябва нещо от железарниците да се купи/прати обаждай се телефона е в профила. : )

      Коментар


      • #94
        Захванах спирачките на предния мост. Видях зор да извадя буталата, понеже са по две на апарат и трябва да излизат заедно. Сто пъти ми изплюваше едната страна и после пак на ново.

        Така изглеждат разголбени. Ще трябва да си поръчам един ремонтен комплект.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210423_150439.jpg
Прегледи:940
Размер:608.6 КБ
ID:6735620

        Реших да не използвам услугите на пясъкоструйка, защото нямам нерви да обяснявам и накрая пак да установя, че са опрали всичко от горе до долу.

        С телени дискове и четчици пак стана.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210423_165759.jpg
Прегледи:959
Размер:734.2 КБ
ID:6735621


        Прикачени файлове
        Defender 110
        Wrangler YJ на трупчета

        Коментар


        • MoridinBG
          MoridinBG коментира
          Редактиране на коментар
          Аз така носих апаратите на уж читав пясъкоструй, заедно със старите видимо корозирали бутала, изрично 2 пъти обяснявах, че тия бутала ще ги изхвърля веднага щом ми върнат апаратите и да се ползват за тапи. Познай. Върнаха ми апаратите затъкнати с вестници и буталата в плик 🤯

      • #95
        Днес показвах на жена ми колите, от които съм събрал чаркалаци за джипа и тя много се смя. Ето ги и официално тук:

        Мостове
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1433420900.jpeg.jpg
Прегледи:887
Размер:109.8 КБ
ID:6737739
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:used_1984_chevrolet_d30_ambulance_m1010cucv_1151_6077924_1_640.jpg
Прегледи:845
Размер:36.7 КБ
ID:6737740
        Спирачки

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2000_dodge_ram-van_cargo-van_2500_fq_oem_1_500.jpg
Прегледи:834
Размер:19.7 КБ
ID:6737741
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1978_Mercury_Marquis_side.jpg
Прегледи:881
Размер:364.6 КБ
ID:6737742

        Двигател, скорости, раздатка

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jeep-cherokee-uk-version-1996-1600-01-1594839124.jpg
Прегледи:842
Размер:55.8 КБ
ID:6737743
        Хубави празници!
        Defender 110
        Wrangler YJ на трупчета

        Коментар


        • #96
          Най-добре се смее този, който се смее последен, в този ред на мисли, ако ти се присмива - малко я биеш ))
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #97
            Утре започвам да правя кули за койлоувърите. Вече имам ремонтния комплект за спирачните апарати, скоро ще дойдат и полуоските, така че следващите дни ще имам какво да правя.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210507_164858.jpg
Прегледи:769
Размер:786.3 КБ
ID:6739272
            Defender 110
            Wrangler YJ на трупчета

            Коментар


            • #98
              Напредвам с темпо на костенурка, ама пак е нещо. Едната куличка е готова, утре ще я заваря за рамата и продължавам с другата страна.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210510_165516.jpg
Прегледи:699
Размер:586.7 КБ
ID:6740010
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210510_165621.jpg
Прегледи:711
Размер:760.5 КБ
ID:6740011

              Реших да сгъна кулата от 6мм ламарина, разпробих и 8 двойки отвори 50х50 през 25мм, за да мога да компенсирам ако нещо се наложи. Ъгълът на койлоувъра назад е 8 градуса, навътре е също 8 и съм доволен. Ще трябва да направя и един отвор, за да изкарам резервоара навън под калника.

              Днес пристигнаха и полуоските. Използвам да елиминирам най-слабото място на моста от 78ма. Новите външни полуоски са с по-голям диаметър (стари 1.31" , нови 1.5"), повече шлици (стари 30, нови 35) и по-добър материал (обикновена 1018 стомана срещу 4340 хром-молибденова). Вътрешните полуоски стават новото най-слабо място, но за сега ще ги търкалям. Те поне, за разлика от предните, фабрично са с 35 шлици.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210510_170030.jpg
Прегледи:703
Размер:1.05 МБ
ID:6740012

              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Браво, само така!

            • #99
              Лека полека съм готов отпред. Остават дреболии и боядисване.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210514_130541.jpg
Прегледи:627
Размер:599.3 КБ
ID:6740895

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210514_130602.jpg
Прегледи:642
Размер:634.5 КБ
ID:6740896

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210514_130633.jpg
Прегледи:621
Размер:505.6 КБ
ID:6740897

              Отзад ме чака на ново рязане на скоби по рамата, абе връщам се в първи клас.
              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                По магазините за жичкаджии се продава на метър едно нещо като лайсна, което се слага по отвори и режещи ръбове да не се нараняват кабелите, тва за шланговете на койловете и охладителния маркуч се трие в нещо си, от вибраци и мърдане под натоварване мога ди ти покажа на моя Вранглер супер странни и добре скрити повреди по маркучите, същата хурка ядох два пъти и с маркучите на интеркулера.

              • diduan
                diduan коментира
                Редактиране на коментар
                Със сигурност няма да го оставя така, ръбът е доста остър.

            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210515_162101.jpg
Прегледи:604
Размер:828.2 КБ
ID:6741224

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210515_162006.jpg
Прегледи:587
Размер:696.9 КБ
ID:6741225

              Другата страна ще чака и вътрешна полуоска преди да сложа главината и спирачките, защото капачката на карето много хлопа в отвора.

              Важното е, че като попремерих въпреки 320мм дискове и големите фордови апарати изглежда ще мога да ползвам 16ки джанти.

              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • Отпред нещата се изясняват. Още чакам полуоска, за да затворя лявата страна.

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210602_114824.jpg Прегледи:0 Размер:799.9 КБ ID:6745749
                Вече си стои на собствените пружини. Имам 5" ход нагоре и 9" надолу. Така беше плана, така стана.

                Вече съм производител на може би първата в света броня за Jeep с вградена отварачка за бира.😁
                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210602_120338.jpg Прегледи:0 Размер:648.8 КБ ID:6745750

                Отлагам нарочно старта на работите по задния мост, защото преди да започна проекта джипът ми умря в черни пушеци и угасна (4.0 бензин). От тогава не мога да го запаля и мине не мине човъркам по нещо, но не ще и не ще. Та като започна отзад, трябва да махна резервоара, което означава, че джипът остава умреляк. До краяна седмицата ще си поиграя за последно, после започвам задния мост.
                Defender 110
                Wrangler YJ на трупчета

                Коментар


                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  Браво, само така!
                  Живот и здраве, след около месец мисля да карам от Англия до София и ако ти трябват разни неща от острова ще ти ги докарам, стига да не се оливаме
                  Тук в ибей, а и чисто нови части има много, пиши ми на ЛС ако ти трябва нещо, ще опитаме да минем без мита, ддс и разни такива.

                • diduan
                  diduan коментира
                  Редактиране на коментар
                  Благодаря, за предложението. От Англия пазарувам само за Дефендъра. За Вранглера илк от Щатите, или от Германия. Абе вече нищо не купувам от тук, не съм такъв баровец да плащам тукашни цени за части. Даже и маслата за джиповете вече поръчвам от Германия.

              • Като преглеждам проекта за пореден път се сещам за тази песен Мога да пожелая само успехи, знания, ръчички и машини личи, че имаш


                Коментар


                • Ръчички имам за съжаление само 2.

                  Вчера джипът запали, след като умря в пушеци преди сигурно половин година. Не разбрах какво му беше за съжаление. Смених сума ти чаркалаци в опити да го съживя, и вчера идва при мен един от двамата майстори във ВТ, на които имам вяра. За нула време ми каза, че нямам бензин 😁
                  Започнах да търся и намерих. Като съм заварявал по рамата съм сбутал маркучето, за да не го засегна, и то се прегънало. Все пак не беше това само проблема, но вече бях смених накуп дюзите, свещите, мап сензора и бубината и нещата потръгнаха.

                  Резервоарът е свален. Оказа се, че имам около 40 литра бензин и гребах с една чашка един час.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210606_154422.jpg
Прегледи:464
Размер:602.1 КБ
ID:6746668

                  Това пък е първата броня, която направих преди 10 години. И тя трябва да си ходи.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210606_155324.jpg
Прегледи:447
Размер:627.7 КБ
ID:6746669
                  Следва да направя малко размествания на коли и ще сложа задния мост на мястото му. На пръв поглед ще мога да го сложа 150 мм назад, но трябва да видя как ще дойде междуосието.

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210606_165225.jpg
Прегледи:445
Размер:569.3 КБ
ID:6746670
                  Defender 110
                  Wrangler YJ на трупчета

                  Коментар


                  • Сложих пробно задния мост и като видях колко работа ме чака избягах от работилницата😁

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210607_153509.jpg Прегледи:0 Размер:660.9 КБ ID:6746872

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210607_153051.jpg Прегледи:0 Размер:559.6 КБ ID:6746873

                    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210607_153035.jpg Прегледи:0 Размер:818.8 КБ ID:6746874

                    Изрязах старите планки от рамата, срязах и махнах ауспуха. Апропо ауспуха - не виждам твърде от къде ще мине назад, може да се наложи след тавата да излезе настрани като на G класа.

                    Мостът е с около 150мм назад. Така се получава междуосието, което съм заложил във всички изчисления - 107". За сравнение дефендъра е с 110".

                    Резервоарът ще го правя на ново от неръждавейка. Да стигнем до него първо.

                    Този мост е по-тесен от предния и койлоувърите ще опират при разтегнат от едната и компресиран от другата страна. Предполагам ще трябва или да режа рамата и да я стесня, или ще се размина като вградя кулите в рамата. Гледал съм разни решения от Щатите с втория вариант. Освен това няма място за койлоувърите и ще трябва да влязат в купето поне 10 см.

                    4 линковото окачване изглежда горе-долу ще има къде да се побере, но от едната страна ме притеснява планката, на която е монтиран горивния филтър. Дано не ми се пречка, че имам достатъчно да режа и без него.

                    Ъгълът на кардана изглежда ще по-добре от досегашния.

                    Като събера смелост започвам едно по едно и ще видим как ще се получи.
                    Defender 110
                    Wrangler YJ на трупчета

                    Коментар


                    • Срязах гредата, на която се държеше резервоара, за да направя място за ход нагоре на диференциала.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210608_121039.jpg
Прегледи:367
Размер:396.5 КБ
ID:6747117
                      Нагласих си една тръбичка 60х40х4 и я сложих зад тавата. Идеята беше да я използвам за да разположа щангите по нея, ама май ще ги кача по рамата директно, защото не ми харесват ъглите, които излизат.


                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210608_121531.jpg
Прегледи:379
Размер:635.3 КБ
ID:6747118Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210608_122605.jpg
Прегледи:365
Размер:706.6 КБ
ID:6747119
                      Defender 110
                      Wrangler YJ на трупчета

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X