Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler YJ проект 40"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    На моята плетеница от щанги не и се вижда края, но малко по малко напредвам. Показах на рамата кой е шефа😀

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210317_165350.jpg
Прегледи:670
Размер:423.4 КБ
ID:6721287
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210317_165401.jpg
Прегледи:661
Размер:410.3 КБ
ID:6721288
    Имах парче щина 50х8 и я огънах и заварих от долната страна на рамата. За сега я оставям така, като видя къде ще са кулите за койлоувърите, тогава ще я опърля повече.

    Панхарда продължава сериозно да ми лази по нервите. При напълно(почти) компресирано окачване и макс навит волан мястото от къде да мине нямам. Ще има пак рязане май.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210317_165418.jpg
Прегледи:668
Размер:333.8 КБ
ID:6721289

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210317_165447.jpg
Прегледи:645
Размер:408.1 КБ
ID:6721290
    Defender 110
    Wrangler YJ на трупчета

    Коментар


    • #62
      Все пишеш за максимално компресирано окачване. Колко си сигурен, че това е максималното? А ако мръдне с още някой милиметър?

      А ако намалиш малко компресията, не много, с 10 мм би трябвало да се избавиш от много от проблемите, с цената на съвсем малко намаляване на хода нагоре. Всички искаме възможния максимум, но се налага да правим и компромиси.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #63
        Така ми е по-лесно. Ако при максимално компресирано не опират, няма да опират и при нормално, нито при разтягане. За начало ще преместя сегашния бъмп стоп и ще го наглася така, че да не позволява щангите да ходят по-нагоре от колкото искам.

        Компромиси няма как да не правя, но гоня максимума. Предпочитам панхарда да е максимално нагоре, за да кача рол центъра колкото може по-горе. Предпочитам гимнастика с рамата, при това в предната част, която носи само лебедката, от колкото да получа един щъркел с големи гуми, който се обръща ако някои кихне отстрани.😁 След това ще си изчисля ъглите на другите щанги, за да получа приемлива геометрия, но това е лесно. С три линка и панхард няма кой знае как да блесна.

        Така изглежда горе долу при "нормално" положение.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210317_110516.jpg
Прегледи:672
Размер:759.2 КБ
ID:6721365

        Ъгълът на кормилната щанга е около 4.5 градуса, което на мен ми е ок.

        Defender 110
        Wrangler YJ на трупчета

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Супер е ъгъла. А като гледам и панхарда ще е и той там някъде. Важно условие за управляемостта е тези двете щанги да са успоредни.

      • #64
        Не трябва да се мерят ходове и конфликтни точки при максимално прибран мост. При сериозно разчупване и провисване на лявата страна на моста и повдигане на дясната, щангата пак ще се заключи в рамата. Закачи на талията дясната джанта и вдигай, че да си наясно кое до къде стига.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #65
          Не съм съгласен. Мисля, че най-близо до рамата щангите са при максимално компресирано окачване.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:drw2.jpg
Прегледи:622
Размер:186.0 КБ
ID:6721545
          Defender 110
          Wrangler YJ на трупчета

          Коментар


          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            сега премести точката на въртене на средата ,и го прерисувай.

          • diduan
            diduan коментира
            Редактиране на коментар
            Колега, точката на въртене е там където си е.

          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            ми не. десетсимвола

        • #66
          Сега се загледах, че мериш максималната компресия при опрял мост на гумения бъмп. Нали се сещаш, че при твърдо приземяване моста ще опре в гумата, но няма да спре до там, а ще продължи още малко нагоре защото на гумата това и е работата-да се смачка при удара. Вярнослед като опре няма още много ход, но поне едни 10-20 мм ще смачка. Това за което ти говорих по-горе.
          И тогава ще имаш криви щанги.

          Поне това виждам от снимките де.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Прав си Коле, освен ако не сложи истински бъмп стоп или няколко стопа в прогресия.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Той и гумения си е прогресивен. Колкото по-се смачква-толкова е по-трудно става мачкането му, заради формата.
            Обаче при твърдо приземяване на преден мост, нещо което не е като да не се случва-силата на удара е доста голяма, и мачкането си е налице. Както казах-едни 20 мм са майтап, може и повече.

          • diduan
            diduan коментира
            Редактиране на коментар
            Не, тук говоря за чисто геометрични ходове на мост и щанги. Бъмп стопа ще го наглася последен, след като джипът е готов и си стои на гумите. Тогава ще го разчекна и ще предвидя резерв за смачкването на бъмп стопа. Това не променя факта, че искам максимума като движениена моста.

        • #67
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210319_172303.jpg Прегледи:0 Размер:301.0 КБ ID:6722445

          Този пост нещо се оплеска, ама не мога да го оправя през телефона. Закачих панхарда криво ляво. Имам си нов най-прецакан вариант за щангите - макс компресирано окачване + макс навит волан.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210320_142453.jpg
Прегледи:531
Размер:254.1 КБ
ID:6722450


          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210320_142600.jpg Прегледи:0 Размер:503.7 КБ ID:6722443
          Последно редактирано от diduan; 20-03-21, 18:37.
          Defender 110
          Wrangler YJ на трупчета

          Коментар


          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Честно да ти кажа, нищо не разбрах.За луфтовете в шарнирните съединения ли става въпрос или не се разбират с големи ходове на окачването?
            На мен въпроса ми беше какво ще стане, ако взема двойнодействащ цилиндър от трактор и го свържа с хебела на този мост така че да имаме една кормилна щанга и един цилиндър нищо повече.

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Значи, ще пиша бавно, та дано да разбереш

            При обикновеното кормилно управление имаме кутия с хебел който хебел действа на щангата която върти десния шенкел. Той през друга щанга върти левия, и имаме две щанги на които трябва да им търсим място откъде да минават, ако правим проект като този.
            Ако вместо кормилната кутия се сложи цилиндър-пак си остават тези двете щанги които да ни създават ядове. Може да се съкрати едната щанга, ама дългата пак си остава, като тя си е и сравнително чест проблем-огъва се при по-яко излашкване или напъване с хидравликата, а гумата е заклещено в някое дърво или камък.

            Има такъв тип хидравлични цилиндри при които щока излиза от двете страни на цилиндъра. Самия цилиндър се закрепва здраво към моста, и от двата щока излиза по една щанга която задвижва левия или десния шенкел. Като самите щанги са къси и са близо до моста, та не се налага да им се търси място.
            Обикновено този възел е доста здрав и не създава ядове.
            Но цените на такъв цилиндър са си хубави...

            Ето тук се вижда за какво става въпрос: https://www.liftlaws.com/is_full_hyd...reet_legal.htm

            Изобщо напиши в гугъл full hydro steering kit и излизат сума ти примери.
            Последно редактирано от Кольо; 23-03-21, 21:42.

          • Kirilpm
            Kirilpm коментира
            Редактиране на коментар
            Много благодаря
            Схващам изключително бързо, след като няколко пъти ми обяснят бавно и внимателно.
            Аз като си правех фул хидрото, имах безшевна тръба 40 на 20, до ден днешен не съм успял да я огъна

        • #68
          Не са джоните, а са унибали и ще трябва да са винаги чисти и гресирани. Иначе ще се раздрънкат набързо.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #69
            Малки и нефелни са ти унибалите ))

            Бъзикам се, евала, стискаме палци скоро да видим клипове с машинката.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • #70
              Огънах една 4мм ламарина да заздравя изрязаното на рамата. От задната страна направих стойка за кормилната кутия от 8мм. Като ги заваря едно към друго и към рамата ще мога окончателно да прекарам панхарда и да минавам нататък.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210321_155332.jpg
Прегледи:510
Размер:440.2 КБ
ID:6722814
              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • #71
                Най-после съм готов със сложната част на предния мост. Мисля да продължа със долните линкове.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210322_142539.jpg
Прегледи:463
Размер:362.6 КБ
ID:6723198
                Defender 110
                Wrangler YJ на трупчета

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абе добре си го заварил, може би само още малко мощност на дъгата е трябвало за да си сигурен, че се е сплавило добре и с двата метала, но сякаш е добре. Само катет му направи. На ъгловите шевове катета е това което осигурява здравината.

                • ivo929
                  ivo929 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Коле,кажи на нашия език,по скоро го обясни така,какво е катет на шева?Мога да ровя в гугъл,ама предпочитам някой който се е блъскал да го обясни на разбираем език.Благодаря!

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами ъгловия шев се прави на два детайла които обикновено са под прав ъгъл един спрямо друг. На снимката-допълнителмната "кутия" и двете планки които са заварени към нея. И шева както се вижда се разполага точно в ъгъла. Така самия шев става с формата на правоъгълен триъгълник. На който хипотенузата е тази част която се вижда, а катетите са по двете страни към планките.
                  Като увеличиш катетите-увеличава се и рамото през което шева държи детайлите, абе здравината на заварката.
                  А катета се увеличава като се увеличи дебелината на шева. Обикновено се прави на няколко слоя.

                  В заварените изделия към които има изисквания за здравина на шева-в документацията има указано колко мм трябва да е катета. Има си и специални шаблони за измерването им.
                  Абе заваряването на вид е проста работа, даже и неуки мангали са супер заварчици, но всъщност си е бая сериозна част от металургията и мехниката.

              • #72
                То и електронитовете ги няма.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #73
                  С картинка май е по лесно

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:513513-2024045.jpg
Прегледи:343
Размер:49.3 КБ
ID:6723489
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #74
                    Повторих заварките, на мен ми харесват. Важното е да не се счупят пред мола, че да не се изложа.😁

                    Доните линкове може да станат бая дълги. За сега умувам още, а и не съм взел размерите за сметка.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210323_122031.jpg
Прегледи:395
Размер:432.5 КБ
ID:6723554
                    Defender 110
                    Wrangler YJ на трупчета

                    Коментар


                    • #75
                      Извинявайте, аз имам малко страничен и сух въпрос - как се узаконява такава кола с толкова много конструктивни промени и сменени агрегати? Как минава канал на КАТ (ако се наложи) и преглед като дойде време?
                      Дела трябват, а не думи.

                      Коментар


                      • dancoo
                        dancoo коментира
                        Редактиране на коментар
                        А Вие, защо биете негрите?

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X