Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler YJ проект 40"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    ......и това чудо на техниката кой двигател ще го върти, през каква скоростна кутия и с каква раздатка? Това като за начало
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      И на мен ми е интересно, особено и, че ще е с 38÷40" и 4.55.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        Капакът е готов, освен ако не ми хрумне нещо друго. Този път го стегнах по-сериозно. За нещастие, на места трудно можех да бръкна за заваряване и това си личи. Следващият път ще се справя по-добре, но като за сега е ок.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201122_131121.jpg
Прегледи:1015
Размер:457.6 КБ
ID:6674259

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201122_161507.jpg
Прегледи:993
Размер:405.7 КБ
ID:6674260

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201122_162614.jpg
Прегледи:983
Размер:378.7 КБ
ID:6674261
        Следващата стъпка ще е да започна да свалям барабаните. Предчолагам какво ме чака, затова си давам почивка. 🍺
        Defender 110
        Wrangler YJ на трупчета

        Коментар


        • #19
          Супер е!Аз си правих за задния диф на черокито,че никак не ми харесваше идеята,да няма пробка за източване,и да има гумена тапа за контол на маслото,която таеше.Та си направих нов капак,с пробка за наливане и контрол,и за източване.Продължавай само така,ще следя темата с интерес.
          Yamaha Yz450F
          Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
          Всичко с ''рошави''гуми!

          Коментар


          • #20
            На този диференциал пробката е отстрани. В момента не ми се занимава с пробка за източване, стига ми мъка с тази неръждавейка.😀
            Defender 110
            Wrangler YJ на трупчета

            Коментар


            • #21
              Днес не можах да свърша кой знае какво. Отрязах частта от корпуса, която стърчи извън капака.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201123_171010.jpg
Прегледи:953
Размер:349.4 КБ
ID:6674731

              По-важното е, че днес ми доставиха последните части от спирачките. Грамадните барабани отиват на вторични, а на тяхно място идват дискове от Dodge B350 (уж малко карани) и спирачни апарати от Cadillac (и те уж малко карани).
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201123_170851.jpg
Прегледи:936
Размер:510.6 КБ
ID:6674732

              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Браво, само напред и нагоре
                Нямам търпение да почнеш да правиш носачи и местата за захващане по рамата и мостовете, лекинко ти завиждам на материалната база и уменията
                Имаш ли тръбогиб или всичко ще се реже и вари, за тръбите на носачите питам?
                Камионски размери на шарнирни болтове или с намерил свински дебели унибали?

            • #22
              Далеко съм от окачване. Работя сам и когато мога, а преди да сложа джипа на трупчета трябва всичко да е готово.
              Тръбогиб нямам, така че или ще се справя без него или ще си направя нещо.
              Може да реша да запазя ресорите, за да не се губи ретро чара на джипа. Има варианти за добър флекс и с ресори. От друга страна ми се прави 4 линково окачване. Ще видим като стигна до там. Най-големият минус на ресорите е, че трудно ще разпъна джипа повече от 100мм отпред. Затова полека, като сложа голите мостове под колата, картинката ще се изясни.
              Defender 110
              Wrangler YJ на трупчета

              Коментар


              • BatGeorgeone
                BatGeorgeone коментира
                Редактиране на коментар
                Още един минус на ресорите, т.н. подресорна маса с ресори сигурно ще се изравни (почти ) с теглото на самия джип над ресорите, което означава загуба на возия и управление, или ужасно такова, но пък ти надали си тръгнал да ходиш до Гърция на море с този джип а да се кефиш по горите и калищата

            • #23
              Браво
              Очаквам с нетърпение продължението

              Коментар


              • #24
                Свалих барабаните по-лесно от колкото си мислех. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201124_101823.jpg
Прегледи:882
Размер:369.3 КБ
ID:6675248 Оказаха се тежички - 32 кг на страна, общо 64кг х 0,3лв на скрап = каса бира 🍺🍺🍺

                Дисковете от Dodge-a паснаха идеално. Остава да приспособя апаратите към моста.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201124_115416.jpg
Прегледи:847
Размер:522.7 КБ
ID:6675249

                Поне оттренирах сваляне на главини и полуоски. Ето една симпатична снимка на пллуоската 38мм.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201124_112442.jpg
Прегледи:843
Размер:239.8 КБ
ID:6675250
                Defender 110
                Wrangler YJ на трупчета

                Коментар


                • #25
                  С какъв мотор кутия и раздатка ? С 4.56 дифове и 40ки, ако не ти е достатъчно бавна раздатката няма да се получат нещата както трябва. Въпреки че силния мотор и подходящите предавки вървят ръка за ръка, така че помисли и за двете. При положение, че хвърляш много труд и не малко средства, е желателно да се получи нещо добро. Успех с проекта, изключително интересен е.

                  Коментар


                  • #26
                    Той и Дедо попита, а и аз

                    Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                    И на мен ми е интересно, особено и, че ще е с 38÷40" и 4.55.
                    но колегата нищо не казва.

                    А какъвто и да е мотора, както и бавните да са 3÷4:1, с бързи 1:1, като повечето раздатки, не го виждам на асфалт с 38÷40".
                    Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 25-11-20, 16:13.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #27
                      Много бързате с въпросите и това, което ще ви кажа сега може да не е това, което ще направя като стигна дотам. Двигателят е шестцилиндровия 4.0, скорости АХ15, раздатка NP231. Когато мостовете са на мястото си, без да слагам предния кардан, ще си го карам на задно само с фабричните 1:4.56 докато всичко е ок. Тогава ще мисля дали да сложа 1:5.13 или ще ми се прави гимнастика с мотора. Зависи и от мотора, който в момента е мъртвец заради гадни инжектори, дали се очертава по-сериозен ремонт в скоро време. Това всичко обаче сега не ме притеснява.

                      Днес успях да центрирам спирачните апарати, но за по-сигурно утре ще питам дали са ок, преди да зачочна да струговам адаптер.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201125_165602.jpg
Прегледи:819
Размер:358.7 КБ
ID:6675616
                      Defender 110
                      Wrangler YJ на трупчета

                      Коментар


                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Браво, само така.

                    • #28
                      Не се вижда от снимката къде е цицката за обезвъздушаване. Трябва да е най отгоре.
                      планката колко е дебела?
                      Имай предвид че ако е тънка се криви като натиснеш спирачките.
                      Някои ребро не е излишно също.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • diduan
                        diduan коментира
                        Редактиране на коментар
                        Благодаря, аз не разбирам от коли и затова утре ще питам как да ги монтирам. Адаптерът ще може да се върти, така че да ги ориентирам както трябва. Планката е 3/8", т.е. 9.5мм.

                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        По моя опит, 10 мм е минимума. Най лесно е да пробваш де. Ако не се гъне си ти

                    • #29
                      Прочетох 4.56-стана ми интересно,защото аз търся пиньони и корони 4.56 за Дана 30 и за Крайслер 8.25-ако случайййййно някой нещо знае,чуе......
                      Извинявай че ти пиша в темата,нямайки връзка с твоя проект.
                      Yamaha Yz450F
                      Suzuki Vitara V6 ''леко'' повдигната
                      Всичко с ''рошави''гуми!

                      Коментар


                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Дай точните номера на частите или линк към точния детайл и ще ти намерим.

                      • diduan
                        diduan коментира
                        Редактиране на коментар
                        Вероятно знаеш, но за всеки случай да спомена - dana30/8.25 има само в чероки, тоест вероятно търсиш hp dana30. Пиньон/корона от слабия нормален dana30 от Wrangler tj i grand cherokee няма да станат.

                        Предполагам все пак отделна тема ще е правилния подход.
                        Последно редактирано от diduan; 25-11-20, 22:29.

                      • Джоу (x3mrjoe)
                        Джоу (x3mrjoe) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз имам, ама не искам да спамим темата на колегата.

                    • #30
                      Последните дни не свърших монго, тъй като имах проблем с фрезата. Измайсторих нова планка за монтаж на спирачките. За разлика от старата, тази е 15мм вместо 1/2" (~12мм) и резбите са М12х1.5 вместо 1/2". Разстоянието между отворите е като на фабричната планка 3.312" (84.125мм).

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201202_132004.jpg
Прегледи:674
Размер:355.5 КБ
ID:6678727

                      Ето как горе-долу ще застане планката. От едната страна я заварих но на тъмното не стана снимката.
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20201202_132052.jpg
Прегледи:665
Размер:356.1 КБ
ID:6678728

                      Defender 110
                      Wrangler YJ на трупчета

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X