Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по джипа днес?

    https://www.transakpp.ru/232/zamena-masla/
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

    Коментар


    • От: Какво направих по джипа днес?

      Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение

      Много полезен линк, благодаря, проверих и за моята джипка с ACK - 4L30E, показва точна информация.

      Коментар


      • От: Какво направих по джипа днес?

        Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
        От хора по големи от слънцето мнение не искам, па камоли от теб професоре. Расъжденията си ги дръж за себе си, защото почна да ставаш смешен.
        Много време и пари щях да спестя, ако някой ми казваше къде бъркам.

        Коментар


        • От: Какво направих по джипа днес?

          Вече съм с "нов" преден кардан! Йо хо хо и... златните ръце на Димата (quadra).
          Стана като фабричен! Не е TomWoods, но пък е Quadra Tuning!
          ... е няма на пътя тези дни по-усмихнат водач на ППС!

          Три месеца мъки, мъки само на задно. Бях започнал да си намразвам колата, виждах се вече как пускам за продажба гуми на 6месеца...
          как пиша тук във форума относно General Graber AT3 "няма по-тъпа гума"... И такива разни други щуротии.
          А сега, когато вална малко снежец.. ле ле драма. На светофар ако не лазя, няма тръгване. Върти на място като тунингован Голф.
          И ред други тъпотии.

          Но сегааа :-) Ле ле! :-) И безшумен и гладък, сякаш там долу, отпред, няма никой...
          Браво Дима!

          (за подробности относно конструкцията: "quadra")
          Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
          2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

          Коментар


          • От: Какво направих по джипа днес?

            Първоначално публикуван от lordoff Преглед на мнение
            (за подробности относно конструкцията: "quadra")
            Дай ти малко информация, де, той не влиза във форумЪт?
            Какво му беше на кардана? Той нов / друг кардан ли намери отнякъде или обработи / ремонтира / даде някъде за ремонт стария?
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • От: Какво направих по джипа днес?

              Смених термостата на моя Черок, парното е с една идея по-добро, но се боя, че ми е подпушено радиаторчето, че бая гняс излезе при промивката...
              JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

              Коментар


              • От: Какво направих по джипа днес?

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Дай ти малко информация, де, той не влиза във форумЪт?
                Какво му беше на кардана? Той нов / друг кардан ли намери отнякъде или обработи / ремонтира / даде някъде за ремонт стария?
                Страхувам се, че бих бил неточен (по-скоро да стана за смях, а пък и параметри не бих могъл да дам)
                Най-вероятно замяната е до болка позната на по-опитните...

                С думи прости, предния кардан вече не е със CV joint (и в двата края, както са повечето WJ),
                ами с U-joint & Yoke-та... (уф, съжалявам за английския, но терминологията на български много ми куца, за което моля да ме простите)
                От ironrockoffroad само си поръчах Йоки за връзка раздатка-кардан, останалото...
                За мен е "тайна" :-) предното йоки е от "н'ам какво си чероки, самия кардан е от (???),
                съответно удължен и балансиран, боядисан :-) (май във Еврован каза?) - като нов изглеждаше :-)
                ОК, не е double cardan като на ТомУудс, но и като цена е несравним.

                На практика, получи се нещо такова: WJ Front Driveshaft Conversion Kit

                btw, то и ТомУудс не е кой знае каква цифра, но ддс-та, мито, доставка (малко тежичък идва) става не малко.
                В крайна сметка - един ден мога да пробвам и такъв :-)

                Ух, беше ми омръзнало от ронещи се карета като вафли и то в най-неподходящия момент.
                Щото то белята няма да се случи в града :-)
                Джипа стандартно е 2"+ моя добавка отпред на 3/4" подложки
                Къс идваше доста оригиналния кардан и... задните карета ги правеше на §§§
                Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
                2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"

                Коментар


                • От: Какво направих по джипа днес?

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Твоя приятел може и совалката Challenger да е правил.
                  Това изобщо не променя факта че в автоматика на WJ 4.7 има 13.2л масло. За да ги смениш ти трябват поне 14л.
                  На двигателя също ли му сменяш половината масло.
                  А ако сложиш Бардал и ето ти ги станали 1000 лева (

                  Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?
                  Бъдете живи и здрави!

                  Коментар


                  • От: Какво направих по джипа днес?

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    А ако сложиш Бардал и ето ти ги станали 1000 лева (

                    Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?
                    Ха Ха Ха Бат Джорджане това ми хареса, но въпроса е интересен, чакаме отговор.

                    Коментар


                    • От: Какво направих по джипа днес?

                      Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнение
                      Ха Ха Ха Бат Джорджане това ми хареса, но въпроса е интересен, чакаме отговор.
                      Не четете форумЪт. Това е коментирано преди години. Разкачат се мЪркучите към радиатора за охлаждане на автомата и се долива, докато не протече чист АТФ.
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • От: Какво направих по джипа днес?

                        Че, аз АТФ-а които изкарах от автомата почти нямаше разлика с новия, как ще разбера кога почва да тече новия АТФ, или пък ако стане съм сигурен че няма да ми стигнат само14 литра а поне 20л.

                        Коментар


                        • От: Какво направих по джипа днес?

                          И моя АТФ между другото визуално и ароматно не се различаваше от новия!Ааа.....и на всичкото от горе не беше Мопар а Тутела!И го опрЕснихме с 7 литра....
                          Абе той Дедо ми обЕсни нЕкоИ работи,коментирвахме си цял ден,ама няма да влизам в полемика.
                          Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
                          0888854582
                          Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
                          Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!

                          Коментар


                          • От: Какво направих по джипа днес?

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Колега от Несебър, за да смениш маслото на скоростна кутия не е нужно да си професор. Достатъчно е да си под средно ниво грамотен.
                            Ако найстина не знаеш как става питай пак и все някой ще ти отговори безплатно.
                            По принцип е така, но ако попадне на автомобил като фиестата от подписа ми, не е невъзможно да запише доктурантура,за да се опита сам да смени маслото. Няма пробка за източване, отдушника не става за наливане, ка моли за изсмукване... И те така.
                            Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                            Ford Fiesta 1.4 Tdci

                            Коментар


                            • От: Какво направих по джипа днес?

                              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                              А ако сложиш Бардал и ето ти ги станали 1000 лева (

                              Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?
                              Никакви пари не струва. Това е всеизвестна стандартна процедура. Правим я по три пъти на седмица.
                              Бардал имат АТФ+4 който покрива MS-9602. Разликата с Мопарското е:
                              Бардалското е по-ефтино. 24лв му е литъра.
                              Цветът му не е червен а кихлибарен.
                              Вискозитетния му индекс е по-висок, което го прави подходящо за издухани скоростни кутии.
                              С пълна подмяна пред блока ще изцапаш инфраструктурата и ти трябва поне един съсед.
                              1. Сменяш филтъра.
                              2. Наливаш 2-3л повече от колкото си източил от картера.
                              3. Палиш с откачен маркуч на охлаждането на автоматика и превключваш предавките докато новото масло избута старото. Количество и цвят са критериите.
                              4. Фиксираш нивото.
                              Пълна смяна(трета точка) коства 15 минути и 3-8л масло повече в зависимост от кутията.

                              След всяка смяна на маслото в автоматичните скоростни кутии се прави адаптация.
                              Последно редактирано от kinex; 23-11-18, 09:30.

                              Коментар


                              • От: Какво направих по джипа днес?

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Никакви пари не струва. Това е всеизвестна стандартна процедура. Правим я по три пъти на седмица.
                                Бардал имат АТФ+4 който покрива MS-9602. Разликата с Мопарското е:
                                Бардалското е по-ефтино. 24лв му е литъра.
                                Цветът му не е червен а кихлибарен.
                                Вискозитетния му индекс е по-висок, което го прави подходящо за издухани скоростни кутии.
                                С пълна подмяна пред блока ще изцапаш инфраструктурата и ти трябва поне един съсед.
                                1. Сменяш филтъра.
                                2. Наливаш 2-3л повече от колкото си източил от картера.
                                3. Палиш с откачен маркуч на охлаждането на автоматика и превключваш предавките докато новото масло избута старото. Количество и цвят са критериите.
                                4. Фиксираш нивото.
                                Пълна смяна(трета точка) коства 15 минути и 3-8л масло повече в зависимост от кутията.

                                След всяка смяна на маслото в автоматичните скоростни кутии се прави адаптация.
                                Ето това е сериозна мъжка приказка, Пламене, благодарим много!

                                Какво е това което визираш под адаптация на АСК, никога не съм го чувал, би ли пояснил?
                                Бъдете живи и здрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X