Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Какво направих по джипа днес?
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
Много полезен линк, благодаря, проверих и за моята джипка с ACK - 4L30E, показва точна информация.
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнениеОт хора по големи от слънцето мнение не искам, па камоли от теб професоре. Расъжденията си ги дръж за себе си, защото почна да ставаш смешен.
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Вече съм с "нов" преден кардан! Йо хо хо и... златните ръце на Димата (quadra).
Стана като фабричен! Не е TomWoods, но пък е Quadra Tuning!
... е няма на пътя тези дни по-усмихнат водач на ППС!
Три месеца мъки, мъки само на задно. Бях започнал да си намразвам колата, виждах се вече как пускам за продажба гуми на 6месеца...
как пиша тук във форума относно General Graber AT3 "няма по-тъпа гума"... И такива разни други щуротии.
А сега, когато вална малко снежец.. ле ле драма. На светофар ако не лазя, няма тръгване. Върти на място като тунингован Голф.
И ред други тъпотии.
Но сегааа :-) Ле ле! :-) И безшумен и гладък, сякаш там долу, отпред, няма никой...
Браво Дима!
(за подробности относно конструкцията: "quadra")Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от lordoff Преглед на мнение(за подробности относно конструкцията: "quadra")
Какво му беше на кардана? Той нов / друг кардан ли намери отнякъде или обработи / ремонтира / даде някъде за ремонт стария?В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнениеДай ти малко информация, де, той не влиза във форумЪт?
Какво му беше на кардана? Той нов / друг кардан ли намери отнякъде или обработи / ремонтира / даде някъде за ремонт стария?
Най-вероятно замяната е до болка позната на по-опитните...
С думи прости, предния кардан вече не е със CV joint (и в двата края, както са повечето WJ),
ами с U-joint & Yoke-та... (уф, съжалявам за английския, но терминологията на български много ми куца, за което моля да ме простите)
От ironrockoffroad само си поръчах Йоки за връзка раздатка-кардан, останалото...
За мен е "тайна" :-) предното йоки е от "н'ам какво си чероки, самия кардан е от (???),
съответно удължен и балансиран, боядисан :-) (май във Еврован каза?) - като нов изглеждаше :-)
ОК, не е double cardan като на ТомУудс, но и като цена е несравним.
На практика, получи се нещо такова: WJ Front Driveshaft Conversion Kit
btw, то и ТомУудс не е кой знае каква цифра, но ддс-та, мито, доставка (малко тежичък идва) става не малко.
В крайна сметка - един ден мога да пробвам и такъв :-)
Ух, беше ми омръзнало от ронещи се карета като вафли и то в най-неподходящия момент.
Щото то белята няма да се случи в града :-)
Джипа стандартно е 2"+ моя добавка отпред на 3/4" подложки
Къс идваше доста оригиналния кардан и... задните карета ги правеше на §§§Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive II *
2" lift (Bilstein 5100 & IronRocks springs), General Grabber AT3 31"
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеТвоя приятел може и совалката Challenger да е правил.
Това изобщо не променя факта че в автоматика на WJ 4.7 има 13.2л масло. За да ги смениш ти трябват поне 14л.
На двигателя също ли му сменяш половината масло.(
Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеА ако сложиш Бардал и ето ти ги станали 1000 лева(
Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от FABARM Преглед на мнениеХа Ха Ха Бат Джорджане това ми хареса, но въпроса е интересен, чакаме отговор.В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
И моя АТФ между другото визуално и ароматно не се различаваше от новия!Ааа.....и на всичкото от горе не беше Мопар а Тутела!И го опрЕснихме с 7 литра....
Абе той Дедо ми обЕсни нЕкоИ работи,коментирвахме си цял ден,ама няма да влизам в полемика.Jeep Grand Cherokee 4.7 WJ V8
0888854582
Дизел втора употреба за лична - НЕ!!!!
Китайска поговорка "Не ти пожелавам да живееш в интересни времена" басси!!!
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеКолега от Несебър, за да смениш маслото на скоростна кутия не е нужно да си професор. Достатъчно е да си под средно ниво грамотен.
Ако найстина не знаеш как става питай пак и все някой ще ти отговори безплатно.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнениеА ако сложиш Бардал и ето ти ги станали 1000 лева(
Би ли обяснил на масовите "хоби пред блока" механици как става ПЪЛНА подмяна на маслото или и това е родопско-бардалска Интелектуална Собственост струваща много пари?
Бардал имат АТФ+4 който покрива MS-9602. Разликата с Мопарското е:
Бардалското е по-ефтино. 24лв му е литъра.
Цветът му не е червен а кихлибарен.
Вискозитетния му индекс е по-висок, което го прави подходящо за издухани скоростни кутии.
С пълна подмяна пред блока ще изцапаш инфраструктурата и ти трябва поне един съсед.
1. Сменяш филтъра.
2. Наливаш 2-3л повече от колкото си източил от картера.
3. Палиш с откачен маркуч на охлаждането на автоматика и превключваш предавките докато новото масло избута старото. Количество и цвят са критериите.
4. Фиксираш нивото.
Пълна смяна(трета точка) коства 15 минути и 3-8л масло повече в зависимост от кутията.
След всяка смяна на маслото в автоматичните скоростни кутии се прави адаптация.Последно редактирано от kinex; 23-11-18, 09:30.
Коментар
-
От: Какво направих по джипа днес?
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеНикакви пари не струва. Това е всеизвестна стандартна процедура. Правим я по три пъти на седмица.
Бардал имат АТФ+4 който покрива MS-9602. Разликата с Мопарското е:
Бардалското е по-ефтино. 24лв му е литъра.
Цветът му не е червен а кихлибарен.
Вискозитетния му индекс е по-висок, което го прави подходящо за издухани скоростни кутии.
С пълна подмяна пред блока ще изцапаш инфраструктурата и ти трябва поне един съсед.
1. Сменяш филтъра.
2. Наливаш 2-3л повече от колкото си източил от картера.
3. Палиш с откачен маркуч на охлаждането на автоматика и превключваш предавките докато новото масло избута старото. Количество и цвят са критериите.
4. Фиксираш нивото.
Пълна смяна(трета точка) коства 15 минути и 3-8л масло повече в зависимост от кутията.
След всяка смяна на маслото в автоматичните скоростни кутии се прави адаптация.
Какво е това което визираш под адаптация на АСК, никога не съм го чувал, би ли пояснил?Бъдете живи и здрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар