Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по джипа днес?

    Кинекс имаш предвид Вранглер JK нали /2007---/?
    Благодаря за идеята И аз се бях замислил за взаиозаменяемост на носача, но се бях насочил само към такъв от стария гранд ZJ, защото за него в САЩ се продават цели китове със всички тампони и селенови втулки/кеф ти обикновени, кеф ти полиуретанови, всякакви на прилични цени/, вкл и двете селенови втулки/тампони/ за задния долен носач, но от разузнаването ми по нета достигнах до извода, че носачите /control arm/ на гранд чероки WJ и ZJ не са взаимозаменяеми.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:img.jpg
Прегледи:1
Размер:6.2 КБ
ID:5251225

    На пръв поглед, носачите на Вранглера изглеждат да са като на стария Гранд, но ще разуча, че не се знае от коя трънка ще изкочи заека
    WJ 99 4.7 V8

    Коментар


    • От: Какво направих по джипа днес?

      Да, за Вранглер JK говоря. Носача е много як. На всички JK са еднакви. Без никакви притеснения можеш да го удължиш или скъсиш.

      За долен заден на ZJ и WJ не съм сигурен защото ги мерих преди едно 3 години, но по спомен WJ-ския е по-дълъг.

      Коментар


      • От: Какво направих по джипа днес?

        Не забравяш Кинекс, не забравяш ... С днешна дата в Дарс ауто заден долен носач за JK = 78, 54 лв. /срещу 236 лв. за WJ ..тц, тц.../ ....
        Сега една молбичка до някой колега с JK да ми измери каква е дължината на носача /че рових из сайтове всевъзможни ама ударих на камък, болтовете за тампоните ги разбрах ама за дължината нищо /
        .... при успех, гранда ще стане мелез - гранд вранглер
        WJ 99 4.7 V8

        Коментар


        • От: Какво направих по джипа днес?

          като ви гледам какви са ви кахърите малко ме е срам да пиша тук, но нека споделя: отивам да мъча радиото, да му сменя ам стъпката на мегахерците от 10 на 9, доста четох по чуждите форуми и мисля че радиото ми е крайслерско.
          искрено ви желая да се сблъсквате с проблеми не по-тежки от моите!
          иначе аз съм с liberty 2.8 crd sport 2006 и веднъж ми се случи да не ми излезе ключа от стартера, но в крайна сметка един приятел ми го оправи да се вади, само сега дето трябва да сменя жилото на скоростния лост което е вързано за боша, което не позволява да вадиш ключа ако си на скорост, но не мисля че това е болка за умиране.

          Коментар


          • От: Какво направих по джипа днес?

            Днес си оправих шофьорската врата. Преди два три дена тотално ми заминаха всякакви тоци във врата, няма стъкла, няма огледала, няма заключване без ключ. Оказа се скъсана маса - черният най-дебел кабел минаващ от вратата в купето. Прекарах нов кабел (сложих от тези със силиконовият шлаух, които се ползват за печки и места с високи температури - 2.30лв. на метър), запоих краищата на скъсания с новия и вече всичко си работи, много съм хепи

            ... и другият проблем, който се яви пак преди няколко дена... стоповете не спират да светят... датчика който педала натиска, нещо се е попрецакал и не отваря/затваря веригата когато трябва. Мисля да го побългаря нещо, защото свалянето на датчика ще е голяма драма... той си работи, но педала не го натиска достатъчно и мисля да сложа някаква подложка за да премахна "луфта".
            Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
            Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

            LZ1FLY

            Коментар


            • От: Какво направих по джипа днес?

              Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
              Днес си оправих шофьорската врата. Преди два три дена тотално ми заминаха всякакви тоци във врата, няма стъкла, няма огледала, няма заключване без ключ. Оказа се скъсана маса - черният най-дебел кабел минаващ от вратата в купето. Прекарах нов кабел (сложих от тези със силиконовият шлаух, които се ползват за печки и места с високи температури - 2.30лв. на метър), запоих краищата на скъсания с новия и вече всичко си работи, много съм хепи

              ... и другият проблем, който се яви пак преди няколко дена... стоповете не спират да светят... датчика който педала натиска, нещо се е попрецакал и не отваря/затваря веригата когато трябва. Мисля да го побългаря нещо, защото свалянето на датчика ще е голяма драма... той си работи, но педала не го натиска достатъчно и мисля да сложа някаква подложка за да премахна "луфта".
              Опитай първо да дръпнеш стърчилката върху която натиска педала,на един приятел на колата въпросното нещо беше потънало и имаше същите симптоми-стоповете светеха постоянно.Оказа се че има повече от едно положение-като го дръпнахме се застопори в по-изваденото положение и работата се оправи.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • От: Какво направих по джипа днес?

                Мерси taran, ще пробвам... дано да стане!
                Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                LZ1FLY

                Коментар


                • От: Какво направих по джипа днес?

                  Точно това направи, с клещите дръпни ламарината/ стърчилката, за да може педала да натисне хубаво машинката. И при мене беше същата работа, малко сила и се оправи.
                  R 727cc BB KIT
                  ZJ V8
                  WK2 V6

                  Коментар


                  • От: Какво направих по джипа днес?

                    Мислех си го това, но ми се стори доста дебела ламарина и се разубедих, но щом при теб е станало ше го пробвам
                    Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                    Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                    LZ1FLY

                    Коментар


                    • От: Какво направих по джипа днес?

                      Реших си проблема, поне за сега без каквито и да било подложки и силова намеса!
                      Свалих "ключето", което се сваля изключително лесно, а именно завъртате обратно на часовниковата стрелка и излиза. Видимо всичко беше нормално, обаче леко скърцаше при натискането. Пръснах малко WD-40 и го раздвижих подобаващо. След това с мултицета проверих кога точно прекъсва/отваря веригата и всичко беше нормално. Дри и при съвсем лек натиск работеше. Та така, ако имате подобрен проблем, пробвайте първо с WD-40 или друг контактен шпрей.
                      Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                      Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                      LZ1FLY

                      Коментар


                      • От: Какво направих по джипа днес?

                        При WG 2.7 CRD какъв е включвателя на стоп светлините? Защото при KJ /Liberty/ в Service Manual-а са написали, че този включвател е за еднократно монтиране. При монтаж се самонастройва /self-adjustment/ и веднъж монтиран и след като бъде настроена дължината на телескопичното му стебло, не може да се демонтира и монтира повторно. Заменя се с нов. При тебе как изглежда, като този ли?

                        Ако е такъв, то виж какво са написали за него:

                        Дали проблемите ти не са заради това? Възможно е да не може вече да се настройва дължината на стеблото, което опира в педала.
                        Поздрави!
                        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                        First impression is not always true. Get inspired.
                        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                        Reading is sooo boring, unlike writing!

                        Коментар


                        • От: Какво направих по джипа днес?

                          Малко по-различен е:
                          Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                          Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                          LZ1FLY

                          Коментар


                          • От: Какво направих по джипа днес?

                            Онзи ден смених маслото в задния диференциал /Chrysler 8 1/4 Rear Axle for Jeep/. Вече беше навъртял почти 50 000км с предишното масло и му беше време за смяна. Тъй като този диференциал е LSD /Trac-lok Limited Slip Differential/, изборът на масло беше или това на Mopar с добавката за LSD от БС, или това на Castrol 75W140 SAF-XJ, което е с добавката за LSD в него. Но от БС не пращат с куриери каквото и да било, а трябва някой лично да отиде до тях за да вземе маслото и после да ми го праща, затова се спрях на Castrol 75W140 SAF-XJ-

                            Демонтирахме капака на диференциала и източихме старото масло-

                            Измихме всичко отвътре за да махнем всички утайки и мръсотии -

                            След това огледахме какво е състоянието. Всичко вътре изглеждаше сравнително добре, нямаше следи от нарушена циментация, отчупени зъби и т.н. Но и преди отварянето не е имало някакви индикации за проблеми - шум, виене, теч и други подобни. Почистихме капака от стария уплътняващ силикон, или каквото там бяха ползвали преди -

                            След като всичко се отцеди нанесохме нов уплътнител и монтирахме капака на мястото му. За този диференциал по каталог дават да събере 2.08 л. масло до пробката, но всички тук препоръчват да се налее по възможност повече. Затова вдигнахме на подемника задната част на Jeep-а за да може да се налее малко повече. Успяхме да налеем почти 2.5 л. от Castrol-а. Опаковките, в които го продават си имат удължена част, която се изтегля от капачката и улеснява наливането.

                            После сложихме гумената тапа, с която се затваря отвора за наливане. Чудя се за какво са сложили тази гума за затваряне, вместо да сложат метална пробка с резба. Но пък се успокоявам, че досега не е имало проблеми и течове от там, като се надявам и за в бъдеще да няма.

                            Огледах и вентилацията на моста, която е изведена над него с един гумен маркуч, който е вдигнат нагоре но все пак, май не е достатъчно защитен. Отгоре маркъчът има на края си някакъв пластмасов накрайник но не съм сигурен, че той играе някаква роля за спиране евентуалното проникване на вода в него.


                            Май за в бъдеще ще се наложи да удължа този маркуч и да го изведа някъде на по-високо място, където ще е защитен от евентуално влизане на вода в моста.
                            Съжалявам, ако поста ми е малко по-дълъг, но реших да сложа част от снимките, които направих.
                            Поздрави!
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • От: Какво направих по джипа днес?

                              Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                              Онзи ден смених маслото в задния диференциал /Chrysler 8 1/4 Rear Axle for Jeep/. Вече беше навъртял почти 50 000км с предишното масло и му беше време за смяна. Тъй като този диференциал е LSD /Trac-lok Limited Slip Differential/, изборът на масло беше или това на Mopar с добавката за LSD от БС, или това на Castrol 75W140 SAF-XJ, което е с добавката за LSD в него. Но от БС не пращат с куриери каквото и да било, а трябва някой лично да отиде до тях за да вземе маслото и после да ми го праща, затова се спрях на Castrol 75W140 SAF-XJ-

                              Демонтирахме капака на диференциала и източихме старото масло-

                              Измихме всичко отвътре за да махнем всички утайки и мръсотии -

                              След това огледахме какво е състоянието. Всичко вътре изглеждаше сравнително добре, нямаше следи от нарушена циментация, отчупени зъби и т.н. Но и преди отварянето не е имало някакви индикации за проблеми - шум, виене, теч и други подобни. Почистихме капака от стария уплътняващ силикон, или каквото там бяха ползвали преди -

                              След като всичко се отцеди нанесохме нов уплътнител и монтирахме капака на мястото му. За този диференциал по каталог дават да събере 2.08 л. масло до пробката, но всички тук препоръчват да се налее по възможност повече. Затова вдигнахме на подемника задната част на Jeep-а за да може да се налее малко повече. Успяхме да налеем почти 2.5 л. от Castrol-а. Опаковките, в които го продават си имат удължена част, която се изтегля от капачката и улеснява наливането.

                              После сложихме гумената тапа, с която се затваря отвора за наливане. Чудя се за какво са сложили тази гума за затваряне, вместо да сложат метална пробка с резба. Но пък се успокоявам, че досега не е имало проблеми и течове от там, като се надявам и за в бъдеще да няма.

                              Огледах и вентилацията на моста, която е изведена над него с един гумен маркуч, който е вдигнат нагоре но все пак, май не е достатъчно защитен. Отгоре маркъчът има на края си някакъв пластмасов накрайник но не съм сигурен, че той играе някаква роля за спиране евентуалното проникване на вода в него.


                              Май за в бъдеще ще се наложи да удължа този маркуч и да го изведа някъде на по-високо място, където ще е защитен от евентуално влизане на вода в моста.
                              Съжалявам, ако поста ми е малко по-дълъг, но реших да сложа част от снимките, които направих.
                              Поздрави!
                              Поздрави,чудесна работа,само да питам:маслото не трябваше ли да е Мопар?
                              Последно редактирано от Чавдар (V93); 04-03-11, 20:00. Причина: Излишно повторение на снимки
                              Grand Cherokee 2.7crd Limited

                              Коментар


                              • От: Какво направих по джипа днес?

                                Не е задължително да се ползва само това на MOPAR. Castrol също е хубаво мало, пълна синтетика и доста колеги тук го ползват. В него има и добавката за LSD диференциали. Вече сме го дискутирали и преди.
                                Поздрави!
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X