До: Какво направих по джипа днес?
А и продължава
все едно карнавала в Рио ....Най-безсрамно откраднах от стария маслен филтър от Диското на "Вельо"
споменатия по-горе гумен пръстен (понеже конструктивно филтъра позволяваше по-малък да легне хубаво ) сложих го и той "заспа", запалих ....но Джипчо е стар боец и разбра че а тръгнал, а топъл и сух гараж видял, ама отстрани
некапризния, железен, четирилитров шестак категорично отказа да работи след няколко секунди. Последва пулене
чесане
и разглабяне на карбуратора
не беше чистен не знам от кога и беше на път да развие вътре паралелни форми на живот (примено жЕби). Почистих, затворих, запалих .....и блокира поплавъка на карбуратора, оля мотора в бензин ( върху бронята бях складирал един 2 кг. СО2 пожарогасител и маркуч с вода ) видя че съм подготвен и с превъзходство и не пламна ...ново разглобяване, сглобяване, палене, ...този път се оказа че не съм запоил добре съдрания воден радиатор
....сваляне, запояване
НЕ ТЕЧЕ, загряване
...от "Р" на "D".....ама нъцки селектора стигна до "R"
.....по голямо усилие от моя страна и отдолу се чува несмело стържене на железа, като от синхронизатор (а в автоматика такваз гад нема) или зъби ...гася и псувам (ама много) и мисля ( по едно време открих че само псувам без да мисля) Връщам лентата до три години назад
какво съм пипал и какво може да е, следват проби - кутия на "N" и раздатка 2Н, 4Н ....N, L...май работи
Кутия, тяги на селектора....
....една планка при реставрацията на шасито е "дръпната" от заварките малко на страна, толкова малко, че да пречи на движениетона селектора ....
...флекс, телподаващо ....и вложих цялата си воля да не "хърля" Джипчо в реката пред мен и по баирите отсреща, щото звука на загрелия мотор и меко включващия автомат ме подмамиха да му окалям гумите ама само мъничко
още не е завършен, а подкарам ли го ....няма и да го завърша , а ще го довърша
знам си се
Първоначално публикуван от Andro_Pajero
Преглед на мнение

















Коментар