Първоначално публикуван от kompresor
Преглед на мнение
Моят е 150 коня, 2003г, и е с променлива геометрия на турбото.
Болтовете за шайбата на коляновия вал са два модела, затова има различна информация за стягането. Когато се разглоби, ще се види от кой вид е. При мен /за 150 коня/ шестограма на болта е 38 мм и се стяга в диапазона 37-41 Nm. Преди да разглобите зъбните колела на разпределителните валове ги огледайте, че са с по два белега.
, евентуално да му се попаде постоянен сигнал и в положение Ауто, така, че да получим 4H 50/50 (парт-тайм, но на бързи), но това e встрани от темата.
. Много пъти съм казвал , че не съм механик , а прост юзър. Това , което казвам е от собствен опит или научено от различни места. Все пак мога малко да помогна като четиво за EST/така поне разбрах въпроса ти/ -
Коментар