Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тъкмо сега и аз го засякох. Точно за 5 километра стрелката се застопори между двете точки. Температурата е 8 градуса по показанието на дисплея. Миналата зима по-бързо затопляше и то в големите студове. Май термостата е тръгнал. Някаква препоръка за марка, ако се наложи подмяна посред зима?

    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

    Коментар


    • Благодаря за бързите отговори!
      И моят е 150 коня, но определено загрява по-бавно (сигурно 10 минути) и то при условие, че вън изобщо не е толкова студено. Обаче явно съм свикнал, понеже и другата ми кола също е дизел и загрява горе долу по същия начин. А относно климатроника мислех, че каквато температура му се зададе той я подържа, но щом това е нормалния режим на работа ще се свиква на ръчно прехвърляне на градусите.

      Коментар


      • Ми не е точно така за градусите на климатроника -при мен и на 20 или 22 градуса не променя рязко струята на топло или студено.Може би е някакъв проблем със сензора. Акумулатора също съм го откачал и това не е променяло работата на климатроника.

        Коментар


        • Възможно е да имам някакъв проблем или неправилно да го експлоатирам. На автоматичен режим ми поддържа температурата, която е зададена на дисплея, но струята духа само в краката. За да обдухва и стъклото го държа в ръчен режим.

          ПП: Това е от инструкцията за експлоатация.

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Климатроник1.jpg Прегледи:0 Размер:194.6 КБ ID:6539541Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Климатроник2.jpg Прегледи:0 Размер:216.0 КБ ID:6539542Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Климатроник3.jpg Прегледи:0 Размер:144.4 КБ ID:6539543
          Последно редактирано от Ивайло Александров; 25-12-19, 11:38.
          Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
          VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

          Коментар


          • Днес и аз засякох за колко време загрява до нормалното положение (малко под средата на скалата). При външна температура 8 градуса - за 15 минути, при които изминах има,няма 5 километра. Макар от това съотношение да се вижда, че повече съм киснал на празен ход по светофарите. Не знам колко е нормално. А иначе проблема с климатроника ми е едно към едно с колегата Ивайло Александров. Дано да бъркаме нещо с настройките.

            Коментар


            • Имам теч на масло колеги от задната страна на мотора /от към купето/. Огледах внимателно и в горният край стои някакъв датчик сигурно маслен, който е целия омаслен и вероятно от неговата гарнитура ще да е теча! Някой отстранявал ли е подобен проблем да помага със съвет или някой ако има схема или друг снимков материал да ме ориентира ще съм благодарен?
              П.С. Сега разгледах разни схеми и може този датчик да е за положението на разпределителният вал...
              HYUNDAI TERRACAN 2.9 CRDI ,05 163hp
              VW PASSAT 1.9 TDI AFN ,98 110hp
              Няма да е все така!
              Нула две осмици 724 пет едно пет 1

              Коментар


              • Маслените датчици в 90% от случаите не са с гарнитура, а с конусна резба, и уплътнява самата резба, като течове от там клонят към невъзможност.

                азбирай - най-вероятно пропуска през самия датчик, тоест е за смяна.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Колеги купих си теракан 2.9 обаче как да разбера с кой двигател е 150 или 163 коня ? Колата е с правоъгълните мъглявки в предната броня и по талон се води 2006та на блока пише J3 обаче турбото ми е с нормален уестгейт, а навсякъде пише че 163 коня били с геометрия на турбото.....С дианостика дали ще се разбере дали е 163-ка ?
                  Не вярвам на жени и спирачки !

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
                    Колеги купих си теракан 2.9 обаче как да разбера с кой двигател е 150 или 163 коня ? Колата е с правоъгълните мъглявки в предната броня и по талон се води 2006та на блока пише J3 обаче турбото ми е с нормален уестгейт, а навсякъде пише че 163 коня били с геометрия на турбото.....С дианостика дали ще се разбере дали е 163-ка ?
                    Щом е 2006 трябва да е 163 коня. Моя беше 2005 началото и беше 163 .
                    יעבור
                    «И това ще мине»

                    Коментар


                    • Трябва да е , да, обаче как да разбера дали наистина е ?
                      Вярно ли е че 163 са с променлива геометрия или не
                      Не вярвам на жени и спирачки !

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
                        Трябва да е , да, обаче как да разбера дали наистина е ?
                        Вярно ли е че 163 са с променлива геометрия или не
                        Ако е произведен след 2004 е 163 коня. Пробвай тук с номера на рамата:
                        https://www.vindecoderz.com/EN/Hyundai/TERRACAN
                        יעבור
                        «И това ще мине»

                        Коментар


                        • Благодаря ти колега, изкарва че е произведен през 2005 година ..... това ли е доказателството че е 163 ? Интересна работа от този сайт излиза 2005-та по талон пише 2006та страна работа. И пак никой нищо не казва за турбото

                          Имам още един въпрос от огромно значение за мен. Ще сменям ангренаж утре, изтеглих си ръководството на руски от Хюндай форума имам и Аутодата . По аутодата дават че болта на шайбата на коляновия вал се затяга на 35-36 кг а в руското ръководство 18 - 19 кг. На колко го стягате долу когато си ги обслужвате вие ?
                          Не вярвам на жени и спирачки !

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
                            Благодаря ти колега, изкарва че е произведен през 2005 година ..... това ли е доказателството че е 163 ? Интересна работа от този сайт излиза 2005-та по талон пише 2006та страна работа. И пак никой нищо не казва за турбото

                            Имам още един въпрос от огромно значение за мен. Ще сменям ангренаж утре, изтеглих си ръководството на руски от Хюндай форума имам и Аутодата . По аутодата дават че болта на шайбата на коляновия вал се затяга на 35-36 кг а в руското ръководство 18 - 19 кг. На колко го стягате долу когато си ги обслужвате вие ?
                            Да, щом е произведен 2005 е 163 к.с. А да е произведен 2005 и регистриран 2006 не е нищо необикновенно. Случва се често. По повод ангренажа не знам, моя през цялото време си го обслужвах в официалния сервиз.
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без dfdfdfdfdиме.png
Прегледи:508
Размер:347.1 КБ
ID:6563605Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без dfdfdfdfdfdfdfdasdddadиме.png
Прегледи:497
Размер:762.1 КБ
ID:6563606
                              Не вярвам на жени и спирачки !

                              Коментар


                              • Намерих тема, в която колега отговаря на въпросите ми....този форум е страхотен ... https://offroad-bulgaria.com/forum/%...0-%D0%BA%D1%81
                                Не вярвам на жени и спирачки !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X