Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от kompresor Преглед на мнение
    Колеги купих си теракан 2.9 обаче как да разбера с кой двигател е 150 или 163 коня ? Колата е с правоъгълните мъглявки в предната броня и по талон се води 2006та на блока пише J3 обаче турбото ми е с нормален уестгейт, а навсякъде пише че 163 коня били с геометрия на турбото.....С дианостика дали ще се разбере дали е 163-ка ?
    В талона позиция /Р2/ е мощността. Ако пише 120KW значи е 163 коня
    Моят е 150 коня, 2003г, и е с променлива геометрия на турбото.
    Болтовете за шайбата на коляновия вал са два модела, затова има различна информация за стягането. Когато се разглоби, ще се види от кой вид е. При мен /за 150 коня/ шестограма на болта е 38 мм и се стяга в диапазона 37-41 Nm. Преди да разглобите зъбните колела на разпределителните валове ги огледайте, че са с по два белега.
    Hyundai TERRACAN 2003 2.9 CRDi 150 автомат
    VW T4 Multivan 1993 2.4D AAB

    Коментар


    • Ивайло Александров
      Ивайло Александров коментира
      Редактиране на коментар
      То по-добре ако няма. Там не съм пипал още. Даже не съм гледал какво има под предпазителя. Обаче в ръководството пише че е, и досега си мислех, че е така. Ще огледам как е. Извинявам се на колегата ако съм го подвел!

    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      В интерес на истината дори в сайта на БазисМ , когато избираш модификацията пише ,че 163 коня са с VGT. Факт е ,че като отворя капака и погледна турбото, актуатора на гейта стърчи като... и се вижда от далече. То няма лошо да е с променлива геометрия, но това изисква още кабели, соленоиди итн глупости ,които трябва да го управляват.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Може и по налягане и с вакуум, без грам жица. Това ако някой реши да присажда, ама за да тръгне вероятно ще трябва и да се чипоса.

  • Колеги, преди имах Терчо, 2003г. / 150кс / ръчка. Тогава ми го продадоха с тръгнали дюзи и турбо и неприятно ме изненада с тяхна замяна, още на 5-я ден гръмна турбото, а след това откриха и проблема с дюзите. Та след като сборно за 5 дни дадох 10х.лв. след това добре си поживяхме 2 години само возене...
    Сега гледам пак да взема Теракан /гледам и Гранд Чероки (2.7диздела 4.7 бензин), но не попадам на добри екземпляри до 6-7х.лв./, но задължително автомат и след 2005, демек фейса 163кс.

    Попаднах на един екземпляр, който има за смяна парно /шуми много странно, момчето е ходило на мйастора, модулът за управление на парното бил за смяна?!/ и по-важното - собстевеникът не е обслужвал последните 60 000км. автомата.
    Както и други дребни проблеми, но да кажем, че това със скоростите ме притеснява най-вече.
    Ръчка фейс не щЪ - там вече за разлика от моята бивша си има скъп демферен маховик /имах Диско 2 ТД5 - сменях веднъж за около 2100лв., вече - мерси!/.

    Какви последствия може да има това за автоматичната скорсостна кутия? Как проверя / тествам нейната работа?

    Благодаря!

    Коментар


    • Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
      Колеги, преди имах Терчо, 2003г. / 150кс / ръчка. Тогава ми го продадоха с тръгнали дюзи и турбо и неприятно ме изненада с тяхна замяна, още на 5-я ден гръмна турбото, а след това откриха и проблема с дюзите. Та след като сборно за 5 дни дадох 10х.лв. след това добре си поживяхме 2 години само возене...
      Сега гледам пак да взема Теракан /гледам и Гранд Чероки (2.7диздела 4.7 бензин), но не попадам на добри екземпляри до 6-7х.лв./, но задължително автомат и след 2005, демек фейса 163кс.

      Попаднах на един екземпляр, който има за смяна парно /шуми много странно, момчето е ходило на мйастора, модулът за управление на парното бил за смяна?!/ и по-важното - собстевеникът не е обслужвал последните 60 000км. автомата.
      Както и други дребни проблеми, но да кажем, че това със скоростите ме притеснява най-вече.
      Ръчка фейс не щЪ - там вече за разлика от моята бивша си има скъп демферен маховик /имах Диско 2 ТД5 - сменях веднъж за около 2100лв., вече - мерси!/.

      Какви последствия може да има това за автоматичната скорсостна кутия? Как проверя / тествам нейната работа?

      Благодаря!
      Аз съм с автомат на реални 296к км, като го купих преди 3 години беше с доволно кафяво масло на кутията , смених го напълно с машина.Цветът на маслото се смени, поведението остана същото, между първа и втора има леко пребуксуване , но така е вече 45к км. При първа възможност ще сменя маслото а ако имам лев ще направя смяна на проблемните части в кутията. Предполагам пакети съединители са за смяна на 1 и 2 предавка.
      За ръчната кутия на след фейслифтовият не е проблем да си звземеш маховик от преди фейслифтовия и за още 300-400 лв да си купиш комплект чисто нов съединител. Ще избута до следващият собственик.
      Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
      Ford Fiesta 1.4 Tdci

      Коментар


      • Първоначално публикуван от tnt3 Преглед на мнение
        и по-важното - собстевеникът не е обслужвал последните 60 000км. автомата.
        Както и други дребни проблеми, но да кажем, че това със скоростите ме притеснява най-вече.
        !
        То автомата си се обслужва на 60 хиляди, иначе нищо не пипаш. Ама и 100 хиляди да не го обслужваш няма никакъв проблем, автомата е прост като парче желязо и толкова надежден.
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • Благодаря за отговорите!

          Коментар


          • Извинявам се че не прочетох 148те страници и може да съм пропуснал някъде.Бихте ли обяснили въпроса с фултайма.Автоматиците или със скорости са с фултайм или има и от двата.Какво точно трябва да пише на превключвателя или някъде другаде?Благодаря.
            Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
            Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

            Коментар


            • Гражданино - с две думи казано Теракана няма фул тайм /торк он демънд е/ На превклячвателя EST - 2H, 4H, 4L. На TOD - auto и low. Срещат се при автоматите и ръчните скорости . няма някаква закономерност.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Darth Преглед на мнение
                Гражданино - с две думи казано Теракана няма фул тайм /торк он демънд е/ На превклячвателя EST - 2H, 4H, 4L. На TOD - auto и low. Срещат се при автоматите и ръчните скорости . няма някаква закономерност.
                Благодаря за отговора.Явно е с някаква муфа.И все пак кое от съкращенията е on demand?Може би аутото?Другото е парт тайм-ясно.Държа да мога да го карам зимата на лед,затова са ми въпросите.Само парт тайм не става./за мен/
                Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                Коментар


                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Highlander е версията с ТОД и е задължително след 2005г.

              • TOD.doc Това , може би може да ти помогне малко. Ето и още малко 4wd(1).pdf
                Прикачени файлове

                Коментар


                • Така изглежда моето копче EST Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 030.jpg
Прегледи:568
Размер:564.7 КБ
ID:6592097

                  А това е TOD Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2 переключателя - к.jpg
Прегледи:564
Размер:147.7 КБ
ID:6592098

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Darth Преглед на мнение
                    TOD.doc Това , може би може да ти помогне малко. Ето и още малко [ATTACH]n6592095[/ATTACH]
                    Много полезни документи, колега!
                    Но имам един , въпрос защото явно не разбирам функционирането на едната раздатка, тази без ТОД. При TOD раздатка, нещата са ясни. Електро-магнитния съединител предава определен момент към предния мост, в LOW режим е затегнат на 100%, предполагам, като самия бавен блок се включва с муфа и вилка от електромотор по традиционен начи. Също така явно има възможност, като самоделен тунинг , евентуално да му се попаде постоянен сигнал и в положение Ауто, така, че да получим 4H 50/50 (парт-тайм, но на бързи), но това e встрани от темата.

                    Това, което не разбирам е защо и в раздтката, която не е ТОД, отново има някакъв ел.магнитен съединител? За какво е той? Доколкото виждам си има муфа с вилка, която с ел.мотор включва предния мост. Има и муфа с вилка за бавния блок? За какво му е тогава ел.магнита в зоната на муфата за преден мост?

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от Darth Преглед на мнение
                      TOD.doc Това , може би може да ти помогне малко. Ето и още малко [ATTACH]n6592095[/ATTACH]
                      Еее,че то има ли каква още информация.С тия мога да си я направя!Благодаря много!
                      Mercedes-Benz - M-class (W164) - ML 550 (388 Hp) 2008
                      Mercedes-Benz - Е-class (W211) - 4matic (224 Hp) 2008

                      Коментар


                      • Към колегата Ситизен -радвам се , че съм бил полезен.
                        Към колегата Двигателист - Е тука вече ме хвана . Много пъти съм казвал , че не съм механик , а прост юзър. Това , което казвам е от собствен опит или научено от различни места. Все пак мога малко да помогна като четиво за EST/така поне разбрах въпроса ти/ - http://myterracan.ru/forum/index.php/topic,2429.0.html

                        Коментар


                        • Да дам и аз един линк с малко мануали за Теракан :
                          https://terryontour.ch/terry-umbau/m...d-anleitungen/
                          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                          Ford Fiesta 1.4 Tdci

                          Коментар


                          • I'm back!
                            Айде пак тук, след дълго търсене на какво ли не...
                            Сега обслужване, отстраняване на проблемите и... каране. За сега нещо отдолу потропва, ще го видим ко е, и
                            не отключва от оригиналните ключове - лампата на ключовете свети при натискане, самото централно работи, но... не работят при натсикането им, нито за заключване, нито за отключване.
                            Идеи?
                            Прикачени файлове

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X