Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terracan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гледам, че по спецификация клиренса е 216 мм. Толкова ли е реално и това къде е мерено според вас? От земята до най-ниската част на окачването или е до праговете?

    Коментар


    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      До задният диференциал, там е най-ниската точка на повечето джипове от този тип.

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      На Пахерото , най-ниското е междинното/грамадно гърне .

    • didooo
      didooo коментира
      Редактиране на коментар
      Пардон , малко неподготвен се изказах . Тва с най-ниската точка гърнето, е Пахеро 3 и 4. А Теракана е П2 -той е с цял мост отзад и стърчащ заден дифф

  • Разбрах, че има 2 вида 4х4. Всички коли, които виждам по обявите, имат врътка с 3 степени: 2H, 4H, 4L. Какъв е другият вариант и как работи? Кое е за предпочитане като здравина и за моите нужди?

    Коментар


    • Juiced
      Juiced коментира
      Редактиране на коментар
      Вторият вариант е Auto /4L кат има вариант да се направи пак като стандартното парт тайм.

  • Не са два вида системите 4х4, повече са. Дълго е за обяснение кое как работи, ако ти е интересно има много информация за това във форума.
    Това което гледаш е Part time задвижване (2H, 4H,4L). За твоите нужди и не само е напълно адекватно и подходящо.
    Който търси , намира !
    Човекът е човек, когато е на път !

    Коментар


    • deian_r
      deian_r коментира
      Редактиране на коментар
      За Теракан питам кой от двата варианта е по-добър и безпроблемен.

    • cnc82
      cnc82 коментира
      Редактиране на коментар
      Този който е по-разпространен (2H,4H,4L).

    • Darth
      Darth коментира
      Редактиране на коментар
      Подкрепям горното. Теракана е доста разпространен при руснаците , и те доста се оплакват от системата TOD.

  • Аз си изпатих с автоматичния вариант на Соренто - има опция за преправяне и с ръчни режими, което за мен е най- доброто.
    Марин Райковски

    Коментар


    • Вземи под внимание това, че джип парттайм и Хонда Акорд нямат нищо общо като поведение на пътя, особено зимно време и на мокро в началото на преваляване от дъжд да речем. Трябва да си повече от много внимателен на мокро и хлъзгаво. А ако джипката е автоматик и с работещ ЛСД отзад е още по-интересно
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
        Вземи под внимание това, че джип парттайм и Хонда Акорд нямат нищо общо като поведение на пътя, особено зимно време и на мокро в началото на преваляване от дъжд да речем. Трябва да си повече от много внимателен на мокро и хлъзгаво. А ако джипката е автоматик и с работещ ЛСД отзад е още по-интересно
        Има нещо при тераканите от 163кс , даваш им всичката газ и не въртят гуми. Имам приятел ,кара същият като моя ,но 150 кс , и двамата имаме ремап, като той е 185 кс а моя е 200(даже имаме сравнителна графика защото ремапвахме на едно и също място). Когато той смачка газта ,джипа тръгва настрани и веднага с гуми, при мен се изстрелва без да върти и да се суче. Всички теракани фейслифт 163 кс са така, някаква насторйка на еку-то е и в комбинация с автомата е много приятна а каране дори на мокро. Ако някой не вярва да идва и ще му покажа.
        ПП. Теракана няма ЕСП и подобни полюции ,само АБС.
        Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
        Ford Fiesta 1.4 Tdci

        Коментар


        • deian_r
          deian_r коментира
          Редактиране на коментар
          Значи да търся фейслифт по-добре?

        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          ВИнаги е по-добре да се търси фейслифт , а и изглеждат много по-добре.

      • Фейслифт модела Евро 3 или Евро 4 се води? Ако е произведен последната 2006 година за модела?

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          След 2004 не са ли всички Евро 4 ?

      • Не се абете с тия евростандарти - всичкото дизел, което е произведено преди 2010 година, е обявено извън закона по принцип. Справка - наредбата за прегледите
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • Според мен има значение, защото не знаеш на кого каква простотия ще му хрумне и то изведнъж. Евро 4 е от 2006 г. Би трябвало Тераканите от 2006 г да са Евро 4. Ако може някой да провери по талон как го водят? Благодаря.

          Според вас, по-надежден ли е дизелът на Теракан в сравнение с дизелът на Мицубиши Паджеро 3? Останах с впечатление, че е по-добър хюндайския. Понеже пък бензиновите Теракани са като бялата лястовица.

          Коментар


          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            След 2005 е евро 4 и няма никакви физически разлики.

        • Първоначално публикуван от deian_r Преглед на мнение
          Според мен има значение, защото не знаеш на кого каква простотия ще му хрумне и то изведнъж. Евро 4 е от 2006 г. Би трябвало Тераканите от 2006 г да са Евро 4. Ако може някой да провери по талон как го водят? Благодаря.

          Според вас, по-надежден ли е дизелът на Теракан в сравнение с дизелът на Мицубиши Паджеро 3? Останах с впечатление, че е по-добър хюндайския. Понеже пък бензиновите Теракани са като бялата лястовица.
          Ако пазаруваш автомобил втора ръка, има възможност да е с отстранени проблеми. Фейслифта на теракана е по-надежден от предшественика си , дюзите могат да се рециклират. Новите дюзи също не са скъпи. На паджерото драмата е в помпата, която също може да се рециклира. Въпроса с окачването седи на дневен ред обаче, има тема във форума, но май беше за П4.
          Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
          Ford Fiesta 1.4 Tdci

          Коментар


          • Колеги може ли някой да направи съпоставка между, Теракан 163к.с ръчна ск. кутия, Кия соренто, Гранд чероки и Дискавъри.Гледам години на различните марки и модели от 2002-2006. В ценови диапазон до 8000лв само за закупуване. Въпросът ми е такъв понеже до скоро имах Мерцедес МЛ от първите и на планински разходки проходимостта нему е от най силните страни, понеже окачването няма достатъчно ход. От избоените кое би било най проходимо и с най блага возия по черни пътища.

            Коментар


            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              А защо непременно да е ръчка теракана? Автомата е много добър а и круйзната му скорост е по-добра ,защото е с по-дълга 4-а. На 4-а със 2000 об съм на 100.

            • sers
              sers коментира
              Редактиране на коментар
              Защото колега МЛ ми беше автомат и при затъване немога да го лашна бързо 1-ва , Задна. Като при ръчната скоростна знаеш е по добра за изваждане от затъване (окопаване)

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              Предполагам ,че ще е подобна скоростта на превключване с ръчка, то е само наред и назад движението на лоста на теракана, не е като мерцедеса стъпаловидно. Прескачаш само свободна помежду им

          • Щом търсиш ходове - значи нещо с цели мостове.

            Гранд Чероки не знам дали има с ръчка. Евентуално 4.0 с 242 раздатка ...

            Другото на цели мостове е Дискавъри.

            Теракан и Соренто са еднотипни - цял мост отзад и независимо окачване отпред (т.е. ходовете отпред са по-малко). При всички положения са по-проходими от МЛ-а и имат по-добро пътно поведение на асфалт от целите предни мостове. Тук има и 2 вида раздатки - Part Time и On Demand...


            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • Не зная какво разбираш под блага возия - Теракана се държи добре,но и зависи какъв е черния път.

              Коментар


              • Този с най добра (мека) возия по черен път. Но като цяло избора ми се свежда до теракан и Кия-та , понеже са най изгодни финансово .

                Коментар


                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Кията е с двойни А-рамена отпред и пружини, Теракана е с торсиони, ходовете на теракана отпред могат да се поотпуснат с подложки под горния носач. отзад е ясно. Иначе , теракана вози меко ако си на 1,5 бара по черно.

                • sers
                  sers коментира
                  Редактиране на коментар
                  колега JUiced какво имаш на предвид под "подложки за горния носач "? Да нямаш на предвид под амортисьора за да отпуска колелото още надоло ?

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Виж ми темата : https://offroad-bulgaria.com/forum/%...94%D1%80%D1%91

              • От обявите в нашите сайтове, тази доста ми привлича вниманието https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...3&slink=u23tg0 , даже е с плюшен салон което за мен е плюс, имам два въпроса ЕСТ и ТОД системата коя от тях е по здрава или при фейса се слага само единия вид. Депърва се запознавам с модела, гледам някои имат подгрев на предните седалки може би екстрите до там се изчерпват. Също тази има лепенка за ЛСД диф.

                Коментар


                • sers
                  sers коментира
                  Редактиране на коментар
                  Колега съгласен съм че става и с автомат. Последно тая зима с МЛ така се извадих от една пряспа сняг. Обаче не е ли по добре от друга страна 5 скорости срещу 4. Отделно разхода на гориво ще е поне 1-1.5 в полза на ръчката. И като цяло виждаш избора се свежда до най запазената машина и на мене този ми е малко нереалистично да е на тия километри , но ако е ще е добра покупка за години напред. Като цяло какви екстри има Теракан и кои изобщо си заслужават? Понеже ел. стъкла климатроник друго не ми трябва. И тези раздатки каква е разликата 2 или 3 позиции. Аз мога и да прочета в гоогле , но ако знаете нещо повече ще е плюс. 3-те позиции е парт таим, карам само на задно и ръчно включвам предния мост и бавните. 2-те позиции пак си е само на задно ама електронно прехвърля към предния мост автоматично и избора ми е само бързи бавни. Това ли е ?Ако е така коя система е по надеждна.

                • bullet_pk
                  bullet_pk коментира
                  Редактиране на коментар
                  При ТОД-а на бавни си със заключена муфа. Т.е. Ауто-то е само на бързи.


                  При Соренто са същите 2 вида системи. А руснаците имаха някаква сравнително проста схема с релета, при която ТОД-а придобива опция заключено 4Н и май бавни само на задно. И запазва Ауто-то.

                  Не помня обаче, дали тази схема е приложима при Теракан с ТОД

                • Juiced
                  Juiced коментира
                  Редактиране на коментар
                  Схемата е приложима и при теракана. sers Относно 5 срещу 4 ти писах по-горе , извънградско автомата е със 100кмч на 2000 об на 4-а, а ръчката на 5-а е със 100 на 2500 об. В града разликата не е кой знае каква. Ежедневно карам във Варна градско , като прая по 40км на ден и разхода ми е 11.9 , ремапнат съм и със 31" гуми и багажник постоянно пълен с поне 100 кг.

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X