Гледам, че по спецификация клиренса е 216 мм. Толкова ли е реално и това къде е мерено според вас? От земята до най-ниската част на окачването или е до праговете?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Terracan
Свий
X
-
-
Разбрах, че има 2 вида 4х4. Всички коли, които виждам по обявите, имат врътка с 3 степени: 2H, 4H, 4L. Какъв е другият вариант и как работи? Кое е за предпочитане като здравина и за моите нужди?
Коментар
-
Не са два вида системите 4х4, повече са. Дълго е за обяснение кое как работи, ако ти е интересно има много информация за това във форума.
Това което гледаш е Part time задвижване (2H, 4H,4L). За твоите нужди и не само е напълно адекватно и подходящо.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Вземи под внимание това, че джип парттайм и Хонда Акорд нямат нищо общо като поведение на пътя, особено зимно време и на мокро в началото на преваляване от дъжд да речем. Трябва да си повече от много внимателен на мокро и хлъзгаво. А ако джипката е автоматик и с работещ ЛСД отзад е още по-интересноЧужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 2 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнениеВземи под внимание това, че джип парттайм и Хонда Акорд нямат нищо общо като поведение на пътя, особено зимно време и на мокро в началото на преваляване от дъжд да речем. Трябва да си повече от много внимателен на мокро и хлъзгаво. А ако джипката е автоматик и с работещ ЛСД отзад е още по-интересно
ПП. Теракана няма ЕСП и подобни полюции ,само АБС.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
- 2 likes
Коментар
-
Според мен има значение, защото не знаеш на кого каква простотия ще му хрумне и то изведнъж. Евро 4 е от 2006 г. Би трябвало Тераканите от 2006 г да са Евро 4. Ако може някой да провери по талон как го водят? Благодаря.
Според вас, по-надежден ли е дизелът на Теракан в сравнение с дизелът на Мицубиши Паджеро 3? Останах с впечатление, че е по-добър хюндайския. Понеже пък бензиновите Теракани са като бялата лястовица.
Коментар
-
Първоначално публикуван от deian_r Преглед на мнениеСпоред мен има значение, защото не знаеш на кого каква простотия ще му хрумне и то изведнъж. Евро 4 е от 2006 г. Би трябвало Тераканите от 2006 г да са Евро 4. Ако може някой да провери по талон как го водят? Благодаря.
Според вас, по-надежден ли е дизелът на Теракан в сравнение с дизелът на Мицубиши Паджеро 3? Останах с впечатление, че е по-добър хюндайския. Понеже пък бензиновите Теракани са като бялата лястовица.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
- 3 likes
Коментар
-
Колеги може ли някой да направи съпоставка между, Теракан 163к.с ръчна ск. кутия, Кия соренто, Гранд чероки и Дискавъри.Гледам години на различните марки и модели от 2002-2006. В ценови диапазон до 8000лв само за закупуване. Въпросът ми е такъв понеже до скоро имах Мерцедес МЛ от първите и на планински разходки проходимостта нему е от най силните страни, понеже окачването няма достатъчно ход. От избоените кое би било най проходимо и с най блага возия по черни пътища.
Коментар
-
Щом търсиш ходове - значи нещо с цели мостове.
Гранд Чероки не знам дали има с ръчка. Евентуално 4.0 с 242 раздатка ...
Другото на цели мостове е Дискавъри.
Теракан и Соренто са еднотипни - цял мост отзад и независимо окачване отпред (т.е. ходовете отпред са по-малко). При всички положения са по-проходими от МЛ-а и имат по-добро пътно поведение на асфалт от целите предни мостове. Тук има и 2 вида раздатки - Part Time и On Demand...
Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
Този с най добра (мека) возия по черен път. Но като цяло избора ми се свежда до теракан и Кия-та , понеже са най изгодни финансово .
Коментар
-
От обявите в нашите сайтове, тази доста ми привлича вниманието https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...3&slink=u23tg0 , даже е с плюшен салон което за мен е плюс, имам два въпроса ЕСТ и ТОД системата коя от тях е по здрава или при фейса се слага само единия вид. Депърва се запознавам с модела, гледам някои имат подгрев на предните седалки може би екстрите до там се изчерпват. Също тази има лепенка за ЛСД диф.
Коментар
-
Колега съгласен съм че става и с автомат. Последно тая зима с МЛ така се извадих от една пряспа сняг. Обаче не е ли по добре от друга страна 5 скорости срещу 4. Отделно разхода на гориво ще е поне 1-1.5 в полза на ръчката. И като цяло виждаш избора се свежда до най запазената машина и на мене този ми е малко нереалистично да е на тия километри , но ако е ще е добра покупка за години напред. Като цяло какви екстри има Теракан и кои изобщо си заслужават? Понеже ел. стъкла климатроник друго не ми трябва. И тези раздатки каква е разликата 2 или 3 позиции. Аз мога и да прочета в гоогле , но ако знаете нещо повече ще е плюс. 3-те позиции е парт таим, карам само на задно и ръчно включвам предния мост и бавните. 2-те позиции пак си е само на задно ама електронно прехвърля към предния мост автоматично и избора ми е само бързи бавни. Това ли е ?Ако е така коя система е по надеждна.
-
При ТОД-а на бавни си със заключена муфа. Т.е. Ауто-то е само на бързи.
При Соренто са същите 2 вида системи. А руснаците имаха някаква сравнително проста схема с релета, при която ТОД-а придобива опция заключено 4Н и май бавни само на задно. И запазва Ауто-то.
Не помня обаче, дали тази схема е приложима при Теракан с ТОД
-
Схемата е приложима и при теракана. sers Относно 5 срещу 4 ти писах по-горе , извънградско автомата е със 100кмч на 2000 об на 4-а, а ръчката на 5-а е със 100 на 2500 об. В града разликата не е кой знае каква. Ежедневно карам във Варна градско , като прая по 40км на ден и разхода ми е 11.9 , ремапнат съм и със 31" гуми и багажник постоянно пълен с поне 100 кг.
-
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар