Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Проверете за запушен катализатор или само единия ако са два .Дано да съм познал.По същите симптоми стопих два двигателя.Успех.
    MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

    Коментар


    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Първоначално публикуван от mercedesss Преглед на мнение
      ...По същите симптоми стопих два двигателя.....
      По кои симптоми, какво означава "стопих", и за какви двигатели говорим
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        По решение на собственика, (който не познавам) на "ГоУем камик" ще се слага друг мотор, при това ще се прави в друг сервиз. Имаме договореност с шефа на сервиза да направим аутопсия на стария мотор, а ние сме му казли целия наш път, както и предполагаемите вариянти за проблеми извън мотора, за да не гризе и той "дрЪво хамърско"......ъъъъъъ обаче рикол бюлетин за Н2 поради проблеми с мотора, аз още не съм намерил,( а не е като да не търся )......
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          При запушен катализатор двигателя изведнъж загуби мощност и изгасна в движение както във вашия случаи замервам компресията и тя е около 3 атм.на цилиндър.Свалям главата и при проверката и нищо след това се почна.Ремонт на главата шлаиф нови клапани маслообирачи и т.н.Ремонт на блока на коляновия вал нови бутала и лагери и всичко останало.Зглобяваме компресия 15атм.Запалваме колата работи 10-15 минути и изгася.спира да пали и след два изтощени акомулатора запалва за 10 минути и пак изгася.Сваляме двигатела наново.Сегментите запекли в буталата,слагаме нови,лагерите на кол.вал посинели слагаме нови,нова маслена помпа...и палим.Пак същия проблем......Копуваме друг двигател от кола в движение,слагаме го на нашата,палим и пак проблема се повтаря с запекли сегменти и блокирал вал след 2-3 часа в мъки да проработи.След много чудене установихме че е запушен катализатора и от там изгорелите газове не могат да излязат и запичат двигателя, създава се вътрешно подналягане и маслената помпа не смазва и т.н.Поне в моя случаи беше така.Затова предположих че и при вас проблема може да е в катализатора тъи като всичко друго сте проверили и отремонтирали. Успех.
          MITSUBISHI L200 2.5TDI, ГАЗ69 с 2.5tds,X5 - Тихомир Камарашев 0886841426

          Коментар


          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Мисля че не е толкова изгорелите газове да запичат двигателя, колкото прахообразното вещество от раздробената керамика (или каквото е там, май не беше керамика) на разпадналите се катализатори която влиза обратно в двигателя и прави гняс.

            Подобен проблем мисля че имаше на Инфинити QX-56 при някои по-ранни модели, и прочее при машини с междинен катализатор близо до изпускателния колектор (а те май все по-често ги слагат там, за да загряват по-бързо).
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Май участваме в създаването на "градска легенда"
              Писах че може да "леят" дюзи,.....и четвърти приятел на пети мой познат се оказва че работил в "София ауто", и те имали много такива, че и бюлетин и дрън дрън.....ама пак на живо никой нищо не показа .
              После тук колегата каза "катализатор".....и "Хамъра" който до тогава и с новия мотор въртял номера в другия сервиз, заработил като пушка след като избушили катализаторите (така ми казаха от там)......а к`ва е връзката между катализатора и стружките в мотора никой не обяснява
              Дали "Голем камИк" (вече на родна почва) не е попаднал на "баш майстор" и той не му е "сложил шапката"
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                До къде я докарахте с тоя Хамър?Ще го бъде ли?

                Коментар


                • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  По-горе пише, твърди се че е оправен ( друг мотор )......нямам повече данни.
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • Проблеми с километраж

                    "гоУем камик" пак ми се дотъркаля, нали си ми е като любимо дете..... Покрай разните други неща, не му работи километража, т.е. стрелката се движи само в едната посока (нагоре).
                    Разглабям ама нъц електроника на ниво от което неразбирам Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-06-12_1310.jpg
Прегледи:1
Размер:87.3 КБ
ID:5380469
                    При изключване на "контакт" всички стрелки кротко отиват на "0"Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-06-12_1339.jpg
Прегледи:1
Размер:49.6 КБ
ID:5380470.
                    При контакт всичко слиза на минимал, после отива по местата си,Натиснете снимката за да я уголемите

Име:01-06-12_1340.jpg
Прегледи:1
Размер:42.3 КБ
ID:5380471 само стрелката на километража си седи.
                    При движение на ръка стрелката се движи и в двете посоки прещраквайки на малки интервалчета....обаче това бялото с "Х"-са какво е и как работи, някой ако знае, да споделя, питането е от спортна злоба, иначе ще се поръчва ново табло, но до тогава старото неможе да се чупи.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • От: Проблеми с километраж

                      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                      При движение на ръка стрелката се движи и в двете посоки прещраквайки на малки интервалчета....обаче това бялото с "Х"-са какво е и как работи, някой ако знае, да споделя, питането е от спортна злоба, иначе ще се поръчва ново табло, но до тогава старото неможе да се чупи.
                      Кое движиш на ръка?

                      Коментар


                      • От: Проблеми с километраж

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        това бялото с "Х"-са какво е и как работи
                        Стъпков електромотор.

                        При включване моторът прави максималния брой стъпки надолу, без да се гледа кога е стигнал 0 и само се блъска в нея, но важното е, че накрая е там. После електрониката го побутва напред-назад да показва верните неща. През цялото време тя помни къде е в момента и смята с колко трябва да го бутне напред или назад, за да покаже каквото трябва. На изключване стрелките се закарват на 0 за прегледност.

                        Диагноза: прекъсната намотка на стъпковия мотор или изгубен сигнал в управлението му.

                        Коментар


                        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Е всичко съм си мислел че някой може да измисли, ама дори и в най-перверзните си сънища не съм си представял че някой може да набута стъпков мотор да движи стрелката на скоростомера. Или просто не съм в час с последните моди из автомобилната електроника.

                          Ясене, горивомера ми се държи по същия начин - в смисъл, движи се като има какво да го движи, иначе си "помни" последната позиция като е имал ток. При мен поне не е с мотор. Ама там е тромава история. Не става за скоростомер.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Е всичко съм си мислел че някой може да измисли, ама дори и в най-перверзните си сънища не съм си представял че някой може да набута стъпков мотор да движи стрелката на скоростомера. Или просто не съм в час с последните моди из автомобилната електроника.
                            Добре, а на всички ли без жило за скоростомера е по този начин? Щото ако е така, това се ползва на много масови коли от барем 20години.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Не!
                              Не на всички е така, ама .... да от 10-тина години е повсеместна тъпня.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Е всичко съм си мислел че някой може да измисли, ама дори и в най-перверзните си сънища не съм си представял че някой може да набута стъпков мотор да движи стрелката на скоростомера.
                                Не е чак толкова перверзно.
                                Практически и теоретически, да имаш на таблото стрелка, която зрението да възприема ъглово, е много по-правилно, отколкото светещи числа, барове и други неудачни индикатори. И сега - как да направиш стрелката? Електромагнитна система като по истинските измерителни прибори - фино, подскача, износва се, калибрирана пружинка - изобщо, досада. Термобиметална система - бавно е като бюрокрацията, неточно - за резервоара става (има такива), за скоростомера - не. Стъпковото моторче не е чак толкова лошо.

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                Добре, а на всички ли без жило за скоростомера е по този начин? Щото ако е така, това се ползва на много масови коли от барем 20години.
                                На УАЗ например не е така обикновена електромагнитна балансирана стрелкова система, досущ като оборотомера. Така са и повечето оборотомери откакто са електрически, та докато въведоха тая чудесия със стъпковите моторчета.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X