Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Това от аватара ти е на въздушни ризи и е един от най просто устроените двигатели в световен мащаб.Не се хонингова.

    Коментар


    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Колега. Освен учебник съм отварял, ремонтирал и затварял поне 10 ДВГта. Без това да ми е основен бизнес. Това от аватара го карах 300 000км. а в сервиз не е влизало. Само части за шлайф.Взех го на 80 000.
      Пенчо съм.
      Това от аватарати е сложно колкото ремонт на компресор. Вероятно ще пали и с квадратни бутала при подходящата горивна смес. Съвременните мотори нямат нищо общо, като допуски и изисквания за инструменти, чистота и ноухау.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
        .Не се хонингова.
        Хайде де? А за какво съм ги влачил в ДАПа на гара Сердика?

        Коментар


        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
          Това от аватарати е сложно колкото ремонт на компресор. Вероятно ще пали и с квадратни бутала при подходящата горивна смес. Съвременните мотори нямат нищо общо, като допуски и изисквания за инструменти, чистота и ноухау.

          Така де. Не говоря за сложност. Мотора отвътре си е мотор. Глава, клапани, валове, цилиндър, бутало, сегменти, бутален болт, биела, колянов вал.
          Нещо ново има ли?

          Коментар


          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Има - допуските.

            На тоя от аватара режа една гарнитура от няма значение какъв клингерит, мажа с графитна смазка и ще работи дълго време. А на едни други гарнитутара е метална, като ремонтните размери са през 0.05мм, иска се огледална повърхност на блока и главата и допустимото изкривяване е 0.01 общо. Има 4 класа различни нормални основни и 5 класа нормални биелни лагери. Кой клас да избереш е половин ден математика. За ремонтните лагери е друга каса бира. Те на тия мотори ако не спазиш нещо дори и незначително се получава ефект подобен като при Дядо.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              ...
              Нещо ново има ли?
              Бих казал - разликата в разрешения допуск при въздушно и течностно охлаждане. Но и то не е ново.

              ПС писали сме едновременно
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                А освен точките на буталата дали няма и буквички?

                Коментар


                • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Както писах на лични за мен грешката е ,че и осемте дупки на блока са правени по едно бутало а не всеки цилиндър по определено бутало !
                  Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                  Коментар


                  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Да ме прощава някой ако съм пропуснал да му отговоря.

                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                    Малко тъп въпрос, ама буталата имат ли стрелки с посока за поставяне?
                    Имат по една голяма точка на челото, тя е "напред"

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Значе няма мазане. Да не сте блокирали по някакъв начин маслото което влиза през буталните болтове? .
                    Няма такава магистрала, маже се само от "пляс"

                    Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                    Деди, това със шкурката не е трябвало да го правиш.....Ако на буталата не пише хлабината между цилиндъра и главата по добре ги изхвърлете някое голямо менте са.
                    Двигателя си умря на слизане от репатрака (някъде по-напред го писах) и дойде с диагноза "ниско налягане на маслото" работили сме основно по нея докато е отстраним, това със шкурката е вече "хенд мейд" гавра върху труп на починал от неизвестна болест мотор....(между другото "ръчния хонинг" не нанася вреда ако внимаваш, ама става бавно и болят после всички мускулчета и стави по ръката) Буталата освен точка "напред" имат и щампована 5-ца.Американския сайт (Рокауто) няма да продава ментета щот'там законите са жестоки.Обикновенно предлагат един артикул на 4-5-6 производителя с ценаи примерно 30-50-90$ и сам си избираш от коя марка да е (рядко избираме най-ефтиното) Много стоки сме доставили от тях и оплаквания нямаме, а и няма как "менте" да са бутала или сементи само от едната страна.

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Чакай сега, помпата ли задира или буталото или и двете. От цитата на Спарки нищо не разбрах. Загряват буталото със сегментите или без.
                    В началото когато двигателя заработи здираше и помпата и буталата, после накарахме помпата да не задира, но буталата все още си дерат . Теста на загрети на печката бутала беше без сегменти........

                    Снощи Shtaiga ме насочи към този виц. Логиката е, че ако дюзите пикаят или не спират или.....измиват масления филм от стената на цилиндъра и те ти го дранЬието .... сега си мисля как да тествам дюзите докато мотора върти, при това да не влезна в новините с поредния опожарен автомобил.
                    Последно редактирано от дядо владо; 30-12-11, 08:49.
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                      Както писах на лични за мен грешката е ,че и осемте дупки на блока са правени по едно бутало а не всеки цилиндър по определено бутало !
                      Това е разковничето! Шлайфа винаги се прави на всеки цилиндър, според буталото, което ще работи в него!
                      99 WJ V8, 5" lift long arm, 35"...
                      It's a Jeep thing - you wouldn't understand..!

                      Коментар


                      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        ...Снощи Shtaiga ме насочи към този виц. Логиката е, че ако дюзите пикаят или не спират или.....измиват масления филм от стената на цилиндъра и те ти го дранЬието .... сега си мисля как да тествам дюзите докато мотора върти, при това да не влезна в новините с поредния опожарен автомобил.
                        Изключи ги.Или им смени местата с тези "на другия ред".Но си мисля,че ако са дюзи,ще ги усетите по пушека отзадзе...
                        Някой сети ли се да мери диаметъра на буталата преди да ги поставите?Чета и мисля,чета и мисля,по едно време гледам-само си чета...Ама разботата си отива на шлайф.Нещо с допуските е оплескано...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Това е бензинов мотор и проблема от дюзите не може да е този. Не само по пушека ще се усети, ами и мотора ще се ошашка, че не се дозира правилно горивото...Въобще ще работи зле, ще дави мотора с бензин. А и няма логика да се повредят точно четирите дюзи на единия ред. Ламбда сондите веднага ще го засекат.
                          И проблема не е в това, че шлайфа е правен по едно бутало. То се каза вече, че въпреки че са по едно бутало, цилиндрите на двата реда, фактически са шлайфани на различни размери(естествено със съвсем малка, но достатъчна разлика). Просто казано, шлайфиста се е издънил. То затова е добре, всичко да се провери и премери преди сглобяване, но вече е свирено. Ръчното шлайфане на цилиндъра, едва ли ще го докара на размер(за форма дори не говорим). Според мен приемлив вариант е, да се носи пак на шлайф, ама само хонинговане и да се търси уеднаквяване на размера, дори и да се остави една-две стотни по-голяма хлабина от предписаната между бутало и цилиндър за да е сигурна работата. После същата процедура с промиването и сглобяването.

                          Обаче и една друга, малко еретична мисъл ми се върти в главата... не знам дали да я пиша... амаа..
                          Като във вица за Хаус, се замислих за нещо което се приема за 100% наред, а всъщност никой не знае. Това е горивото. Дали пък няма някакъв шанс, да е сипано кофти гориво или пък нещо някой де сложил в горивото(случайно или нарочно, все пак завистливи хора не липсват, а това е Хамър в България)
                          Ако е това, каквито и ремонти да му се правят, няма шанс.
                          Имам познат, който ремонтираше дизелови помпи и ми беше разказвал история, как на западен модел трактор били сложили някаква киселина(или друго беше, не помня) в горивото. Трактора се поврежда, спира и се носи на ремонт... и докато го открият проблема бяха сменили само две чисто нови ГНП(по няколко хиляди лева едната) в последствие и дюзи и ремонт на мотора. Самите ГНП, малко след като ги слагали чисто нови и проработване на двигателя за кратко време, вътре ставали целите като в ръжда, дори едната блокирала и счупила задвижването си.
                          ВЕрно малко странно предположение, ама те нещата и без друго отидоха твърде на зле... та трябва да очакваме и неочакваното(та дори и няколко привидно малко вероятни причини събрали се накуп).
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                            няма логика да се повредят точно четирите дюзи на единия ред.
                            Има, има. Това са два отделни снопа кабели. И като го засекат ламбдите, какво ще направят?

                            Но и аз съм скептичен към сценарий с дюзи. Виж, за бензина е съвсем хубава теория. Вредна течност, утаена на дъното, която се вдига от обратния поток и помпата я глътва след малко, при разместване.

                            Коментар


                            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Захар в резервоара.

                              Коментар


                              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Захарта променя способността на бензина да се възпламенява.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X