Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    колеги, изчетох цялата тема и извода е само един:проблем с охлаждането на проблемната страна поради тази причина буталата са задрали,а сегментите не са запекли а от стопения алуминий са блокирали.изключвам кофти гориво понеже ще се чува характерната детонация при работа като при по голям аванс в запалването.възможно е гарнитурата на главата да е объркана ,някой воден маркуч да се е запретнал от вътре и при достигане на работна температура да запушва и да влошава охлаждането или ако има два термостата единия да не работи.не съм виждал двигател на хамър ама имам богат опит с такива ситуаций поради причината че се явавям бърши гъз на много майстори от моя град

    Коментар


    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Тоя двигател е толкова "дантелен", че едно прегряване вероятно ще нацепи главите на трески. Според мен проблемът е от допуските в хлабината бутало-цилиндър. И друго ми е минавало през ум - маслото да е някакво менте, което като се стопли пенясва и не маже както трябва. И понеже двигателят е чисто нов и стегнат хоп - деруги и стружки.
      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
      Неизвестен мъдрец

      Коментар


      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        Дедо, вземи ми прати на лично точното име на тия които са правили ремонта на чарколяците в САЩ - в смисъл - от Рокауто са взети, но имат ли марка ...... тук, такива фирми си имат супорт и по принцип помагат.
        Дано не си ме разбрал грешно от "Рокауто" доставяме части за "американци" включително и за този "Хамър", баланса им цена/качество е добър, цял двигател още не сме поръчали, просто дадох цена на доставка от тяхната ценова листа (в случея цял двигател) за да се види има ли икономически смисъл да търсим пак ремонт, или да вземем от тях нов двигател. За сега сме поръчвали само нови тяхни части, и те са вградени и в този мотор...ама той не върви, и въпроса е дали да поръчаме пак, или да вземем цял мотор
        Понеже поръчваме от Рокауто, за това давам цените на Рокауто, още нямам техен детаил (част, агрегат) към който да имам претенции, но ако помогнат с типов отказ, знам ли.....
        П.П. на опаковките пише " D&J Rockproducts.coм", но продължавам да твъдя, че гафа си е тук (нещо недогледано от нас, или скрито от собствениците)
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Ама и вие се вкарахте в един филм !!!
          Без малко и аз да влезна в подобен филм, ама като гледах вашия, веднага ми дойде акъла.
          За което благодаря ! Поне една полза има.

          Двигател конструиран след 2000 година - само нов или замяна от донор !
          Тия сите са мислени от хаймани.
          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

          Коментар


          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Не съм съвсем съгласен. Щом от човек е сглобено, човек може да го ремонтира, но си прав, че са нужни много неща за качествен ремонт на ново поколение моторетка.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              На Газ 53 на осмака буталата имат отстрани по една дупчица и цепка до долу само от едната страна.Защото при работата на двигателя буталото се разширява различно от едната и от другата страна.Тая цепка обира раширението на по топлата страна.И според майстора с който говорих ако ги обърнеш ше се получи задиране.

              Да не би и при вас едната редица от бутала да трябва да са на180 градуса обърнати за нормално охлаждане.Поздрави Дедо наборе

              И не се отчайвай щом човек го е правил нема начин да не се оправи
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                Гледах от сутринта репортажа за Дакар. И там Ал Атиях за малко да отпадне с Хамъра заради проблеми с налягането на маслото. Сетих се за Голем камик тука. Малко спам за разведряване.

                А дали е спам или имат нЕкЪв проблем тия мотори с мазането .....
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
                  На Газ 53 на осмака буталата имат отстрани по една дупчица и цепка до долу само от едната страна.Защото при работата на двигателя буталото се разширява различно от едната и от другата страна.Тая цепка обира раширението на по топлата страна.И според майстора с който говорих ако ги обърнеш ше се получи задиране.

                  Да не би и при вас едната редица от бутала да трябва да са на180 градуса обърнати за нормално охлаждане.Поздрави Дедо наборе

                  И не се отчайвай щом човек го е правил нема начин да не се оправи
                  колега буталата на къвто и двигател ако ги обърнеш знаеш ли какво става след като го запалиш.ще ти кажа да не влизаме в излишно писане :почват да тропат ;знаеш ли защо ? защото отворите за буталния болт не са съосни с центъра на буталото а среза на газковите бутала просто си е технологично решение както и на другите автомобили ако не знаете зад сегментите има вградени метални пръстени дето не позволяват прекомерното топлинно разширение на буталата

                  Коментар


                  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Ето още:
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...%EE%E3%E0+2008

                    Коментар


                    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Долетя някаква информация, че сред "Хамърите" имало "риколнати" серии за дефект в мотора, и неремонтируемост в домашни условия но пък в американските фоуми (не че съм се задълбочавал) не срешнах оплакване от LQ-4 чакам да ми покажат бюлетина (сигурно другата седмица), и после продължаваме....
                      П.П. ясно е че до рикол бюлетините на GM няма как да стигна
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                        ... и неремонтируемост в домашни условия ...
                        Дедо,блока с никасил ли е?
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          До сега не съм намерил данни за това!
                          По-скоро ... НЕ.
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                            До сега не съм намерил данни за това!
                            По-скоро ... НЕ.
                            И аз не мога да намеря.Дано да не е.
                            Блока алуминиев ли е?
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Зависи ... до някоя година и чугуний, после халумин.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Блока е чогунниЙ, глАвите халуминта
                                Някъде в движение срешнах, че имало и с чугунени глави но този не е от тях,а и не се задълбочих да чета точно кои серии и на кои коли са слагани
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X