Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    Втори вариант е допуска между буталото и цилиндровата втулка да не е сметнат и да блокира при загряване. Ако не знаеш точните размери нагрей бавно едно бутало с пистолета с горещ въздух до около 150 градуса и го прокарай през цилиндровата втулка без да затяга.

    Това няма как да е. Ако на студено минава, на топло луфта ще е повече. Освен ако не са от материали с отрицателен ТК.
    Последно редактирано от Пенчо; 29-12-11, 19:41. Причина: греш

    Коментар


    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Има как. Няма да повярваш колко скъсани от затягане бутала съм виждал.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Има как. Няма да повярваш колко скъсани от затягане бутала съм виждал.
        Е не е от загряването. Сега ново материалознание и физика ли ще съчиняваме?

        За "топла сглобка" вярвам сте чували.

        Коментар


        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Не забравяй, че блока се охлажда обикновенно с флуид, а буталото?
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Не забравяй, че блока се охлажда обикновенно с флуид, а буталото?
            Нищо не забравям. То за това са допуските.
            Надявам се да не са пуснали течен азот са охлаждане.

            Коментар


            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Не ми се спори. Нека проверят каквото съм написъл или дай ти идея от какво е.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                Пенчо ,алуминият има коефициент на температурно разширение много по голям от на желязото.
                Нормалният допуск на повечето бутала е 2-3 стотни.Буталата които нямат инварни пластини имат допуск 5-6 стотни.А на някои по стари допускът е до 1 десета.Буталото има много сложна форма-едновременно конус и елипса като най широката част където се дава размера е в полите на буталото.По принцип фирмите с истински бутала изписват хлабината и точния диаметър на буталото на челото му.Шлайфистите се съобразяват с това и изработват диаметъра на цилиндъра съобразно с това предписание.Температурата в горивната камера е от порядъка на 600 градуса,Буталото работи на 120-150 градуса , блокът поддържа около 100.
                Последно редактирано от Георги Крумов; 29-12-11, 20:18.

                Коментар


                • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Не ми се спори. Нека проверят каквото съм написъл или дай ти идея от какво е.
                  И на мен. Тези дни, май пак ще се разходя до там.

                  Коментар


                  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Не ми се спори. Нека проверят каквото съм написъл или дай ти идея от какво е.
                    Проверили са:
                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    С помоща на мнения от тук, и на хора присъстващи при мен, изключваме една по една причините за възникването на проблема. Огледа показва, че цилиндрите са надрани повече в по-долната си част и тогава вземаме едно свободно движещо се в цилиндъра бутало без сегменти, загряваме го (грубо до към 80-90 С') и то задира МАМАТАААА.....внимателна проверка със сегмент за "ключ" показва 0.4 от "болната" и 0.6 от здравата страна, баш в допуските, ама на двата срещуположни края. Следват щкурки от 120 до 2000 и много триене на бутала, сгменти и цилиндри ( за 48 години живот, ху@ си не съм лъскал толкова ) Накрая все пак прибягвам до услугите на съсед с вътрешен и външен микрометар, разминаваме тук там с малко стотни, но е приемливо, сглобяваме мотора, прибираме го в "Голям камик" палим, всичко тръгва по ноти......и помпата пак задира
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Пенчо, в началото наистина е тегава работа. Буталото загрява по-бързо от мотора и за сметка на това има по-голямо топлинно разширение. Това е преходен режим, но го има.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Това няма как да е. Ако на студено минава, на топло луфта ще е повече. Освен ако не са от материали с отрицателен ТК.
                        Печчо,много грешиш...ама много.
                        Линейното разширение на буталато е досто по-голямо от това на водната риза или блока.
                        Отвори един учебник от 9 клас.......

                        Коментар


                        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Деди, това със шкурката не е трябвало да го правиш.При хонинга се оставят по плитки и по дълбоки резки с наклон 45 градуса ,на МВ са 30 ,и те задържат масления филм по цилиндъра за по лесно лъзгани е за по добро охлаждани на буталото.Ако на буталата не пише хлабината между цилиндъра и главата по добре ги изхвърлете някое голямо менте са.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Чакай сега, помпата ли задира или буталото или и двете. От цитата на Спарки нищо не разбрах. Загряват буталото със сегментите или без.
                            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                            Коментар


                            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                              Чакай сега, помпата ли задира или буталото или и двете. От цитата на Спарки нищо не разбрах. Загряват буталото със сегментите или без.
                              Клапана на помпата задира от стружки, които предполагаемо са от буталото. После пада налягането на маслото, и после гасят двигателя. Компресията се си заминава, а маслото е пълно с гняс, независимо от щателната промивка на всичко. Поне това разбрах аз.
                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
                                Печчо,много грешиш...ама много.
                                Линейното разширение на буталато е досто по-голямо от това на водната риза или блока.
                                Отвори един учебник от 9 клас.......
                                Колега. Освен учебник съм отварял, ремонтирал и затварял поне 10 ДВГта. Без това да ми е основен бизнес. Това от аватара го карах 300 000км. а в сервиз не е влизало. Само части за шлайф.Взех го на 80 000.
                                Пенчо съм.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X