Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Не знам някой дали спомена вече, ама, в блока на тоя кютук има пишки, пръскащи в цилиндрите? Или ако не върху блока, има ли нещо по буталата/биелите, дето върши същото? Да не би да има няк'ви липси, кривини или запушвания? Или да са обърнати в неправилна посока?
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Тези неща впръскват не с цел мазане а с цел охлаждане на високи натоварвания. Доколкото разбирам запича на празен ход още.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        Добре де, а нали клапанът за налягане на маслото заклинваше в отворено положение. Не може ли да му се попречи? Или този въпрос се смята за решен? А какво го придвижва в ТОЛКОВА отворено положение?

        Коментар


        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Което би трябвало да означава, че пак няма достатъчно налягане на маслото???

          Коментар


          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Тези неща впръскват не с цел мазане а с цел охлаждане на високи натоварвания. Доколкото разбирам запича на празен ход още.
            Не знам за това. Ама знам поне за 2-3 случая на втори ремонт, щото не ги сложили или ги сложили наопаки. При това не след известно време, а веднага след първите опити. Последно приятел ми спомена за подобно чудене върху двигател на BMW. Купили чисто нов блок, бутала и прочие. "пишките" били на блока, но хем не се доставяли в комплект с блока, хем не били посочени в комплектацията като компонент, дето трябва да се купи. И го монтирали без пишки. След 3 дена чудене и няколко разхвърляния, тоя, дето им внесъл блока се сетил и им казал да погледнат.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Ако не ги монтираш рязко ти пада налягането е определени точки на системата. Ако за запушени мотора се троши на високо натоварване, на слабо натоварване си работи. Аз имах ядове с един мотор на който му блокираше разтоварващия клапан на помпата, не светва лампата ама скапваше мотора за отрицателно време. Оказа се прецакана пружината му. На друг мотор правеше подобни неща се оказа топче силикон в маслената магистрала. Пробих тапите за да го открия. Скапваше газоразпределителния механизъм още на празен ход. За съжаление и е двата случая имаше много майки и няколко разглобявания с учебна цел.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                Дядо....
                Чета от около час, ... че и повече механиката на този мотор. Тая дето си я дал в началото на темата.
                Кажи ми какво сте направили със съветите дадени на страница 6-67, и 6-68 ?
                Другото е байпаса на масленния филтър ... на страница 6-130.
                На страница 6-202 е цялата мазителна сиситема .... никъде не видях "пръскачки" за буталата, а и в цялото "дебела книга".
                Ако имаш проблеми с превода, онова диване Димата ... се оправя ....
                Последно редактирано от CarTest™; 27-12-11, 20:46.
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Не знам някой дали спомена вече, ама, в блока на тоя кютук има пишки, пръскащи в цилиндрите? Или ако не върху блока, има ли нещо по буталата/биелите, дето върши същото? Да не би да има няк'ви липси, кривини или запушвания? Или да са обърнати в неправилна посока?
                  Няма нищо което да пикае върху блока (освен много скоро аз). Няма липси (поне от първото разглабяне не сме извадили неидентифицирани части) Буталата имат маркер (точка) за напред, а профила на биелата е като на вертикално разрязана чиния, горната част напред, долната назад ....лошо го обясних, но не са обърнати. Запушвания няма, всички канал са много широки, и са и мити и подсушавани, и продухвани....

                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  ...Дай кода на мотора и ние да поровим.
                  Де да го търся дебмааму, в талона е само рама

                  Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                  Което би трябвало да означава, че пак няма достатъчно налягане на маслото???
                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Или този въпрос се смята за решен? ...
                  Решен е. Стартово тръгва от 6 ат. и като загрее много сваля на 3, но не по-малко. Масло има.


                  Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                  Доколкото разбирам запича на празен ход още.
                  Да, кльоца си на празен ход, гасим, палим гледаме си за течове, разхлабени детайли, палим, и т.н. и в един момент (не много далечен) почва да претриса, гасим, палим, пуши....

                  Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                  Дядо....Кажи ми какво сте направили със съветите дадени на страница 6-67, и 6-68 ?
                  Другото е байпаса на масленния филтър ... на страница 6-130.
                  На страница 6-202 е цялата мазителна сиситема .... никъде не видях "пръскачки" за буталата, а и в цялото "дебела книга".
                  Ако имаш проблеми с превода, онова диване Димата ... се оправя ....
                  Съветите не сме ги спазили. Подаваме налягане с маркуч на входовете, и като потече читст бензин, обезмаслител, вода на изхода приемаме че е О.К. отворите са големи, по-горе писах, налягане има, вече няма маслен глад. Датчика за налягане на маслото е навръх блока т.е. накрая на системата, ака има яд, ще го покаже. И с преводите нямам проблем....смо със стружките в мотора
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ....смо със стружките в мотора

                    Говорихме нещо, днеска. Пак ще приказваме.

                    Коментар


                    • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Със силиконово топче по маслопроводите и аз съм брал яд - нов разпределителен вал.
                      Та така със съвременните гарнитури тип силикон и съвременните майстори.
                      И Дедо, ник'ъв бензин няма да го промие туй шибано силиконово топче, ама де е ?
                      подаръци за мъже от FACOM
                      промоция на читави инструменти

                      и на хоби такива

                      тел. О879 Ч8Ч 2З5

                      Коментар


                      • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                        ....съвременните гарнитури тип силикон и съвременните майстори. ....
                        За да не рисувам на пейнт-а, много фигуративно така изглеждт гарнитурите в профил =-О
                        =то са две метални парчета, - е гумата запресована между тях, О е частта от гумата извън запресованото Стягаш (около 3 кг/с) = поема усилията а 0-то уплътнява, не се ползва силикон, почти всички гарнитури са такива.
                        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                        Коментар


                        • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Знам, че не ви е до снимане, ама може ли няколко снимки на деругите и по специално на цилиндровата втулка и буталото.
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Ще ми е трудно да ги снимам, че двигателя си е на мястото.
                            Деругите са вертикални лнии успоредни на хода на буталото, повече по полата му и по-малко по частта със сегментите, на цилиндъра са сходни, като в долната част са повече, нагоре (към главата) по-малко. Ако направиш вертикален срез на мотора успореден на напречната ос на колата там са локализирани драскотините по цилиндъра.
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              Ще ми е трудно да ги снимам, че двигателя си е на мястото.
                              Деругите са вертикални лнии успоредни на хода на буталото, повече по полата му и по-малко по частта със сегментите, на цилиндъра са сходни, като в долната част са повече, нагоре (към главата) по-малко. Ако направиш вертикален срез на мотора успореден на напречната ос на колата там са локализирани драскотините по цилиндъра.
                              Малко тъп въпрос, ама буталата имат ли стрелки с посока за поставяне?

                              Коментар


                              • От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Значе няма мазане. Да не сте блокирали по някакъв начин маслото което влиза през буталните болтове? Цилиндъра се маже оттам и чрез разплискване, но най вече от там. А до буталният болт отива през мотовилката, вижте да не сте монтирали лагерите обратно или нещо такова. Втори вариант е допуска между буталото и цилиндровата втулка да не е сметнат и да блокира при загряване. Ако не знаеш точните размери нагрей бавно едно бутало с пистолета с горещ въздух до около 150 градуса и го прокарай през цилиндровата втулка без да затяга.
                                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X