От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт
OK, нека са повредени, ама спокойната работа за която се каза, че е имал до едно време, след ремонта, нЕма да я има никога. Бензин в количество да промива маслото от цилиндрите, при положение че все пак изтича във всмукателния колектор, а пък и двигателя си загрява нормално, работи устойчиво на празен ход... Ако не задържат дюзите, ще пълнят бензин и преди да е заработил мотора. Като се управляват в зависимост от обратната връзка от ламбда-сондите, ако не задържат, ще им се намали големината на импулсите(т.е. времето през което компа ги държи отворени). В крайна сметка си има някакви граници и допустими разлики, извън които аварийния режим на компа е задължителен, или най-малкото ще се осветят лампи да се ходи в сервиз... Все пак, пък тук и при два еднакви реда цилиндри, ако се появят големи разлики в това от какво се нуждаят и какво излиза от тях, компа би трябвало да се светне, че нещо не е както трябва. Нищо, че е хАмерикански, не вЕрвам там да ядат доматите с колците...
А за вредната течност в резервоара, въобще не се знае каква може да бъде(евентуално). Май е най-добре да се свали, източи, промие, разглоби или каквото там може за да се елиминира такава вероятност. Или поне да се вземат проби от бензина.
Първоначално публикуван от Ясен
Преглед на мнение
А за вредната течност в резервоара, въобще не се знае каква може да бъде(евентуално). Май е най-добре да се свали, източи, промие, разглоби или каквото там може за да се елиминира такава вероятност. Или поне да се вземат проби от бензина.
Коментар