Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
    а в АРБ-то на Балканстар мисля че си знаят работата.
    Пак има нещо в тая "компресия". Не е нормално от едната страна 11, от другата 9. Не се ли сети да вкараш един сегмент в цилиндъра:
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #77
      От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Дедо ... върти ми се една глупост в главата ... ако ей тия байпасния клапан на маслената помпа е направен от неправилен материал ... и като се разшири от температурата да задира отворен ... и аз не си вярвам, но след пълна промивка нещо ми свършиха джокерите.

      Колко все пак е размера на цилндрите и буталата по микромер?
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #78
        От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        И така от 1 до 100, а после обратно. А в между другото парите и времето изтичат. Или са изтекли, и всяко следващо движение е загуба на всичко.
        Два варианта: "Не знаем за какво става дума, вземи си го обратно, извинявай!". Или спираме да се правим на велики, четем, мислим, пак четем, мислим още. Какво има в чужда бандура, предположително военно производство - не знаем, и няма кой да каже. И така сме убили времето и парите, остава да го набутаме в рентгена. Ще струва пари и сили, но поне ще знаем какво има вътре, щом вече все едно нямаме умни идеи.

        Коментар


        • #79
          От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          Това не го разбрах Дали да не дойдеш, от 10.30 поне до 19.00 сЪ пънем над маторя всеки ден... И съм е пълнил с течност да видя има ли теч, и съм я смукал, ама не пуща пущината...не пречи пак да е огледам
          Това също не го разбирам Иначе знам как изглежда хонингована повъхност, и заради първоначалната липса на "чертите" отиде всъщност не на шлайф (че е надран) а на нов хонинг, а в АРБ-то на Балканстар мисля че си знаят работата.
          Дедо...3-ти месец се запътвам да те видя и все в последния момент нещо...мани,несериозна работа.
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #80
            От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Деди,дай е-майл да ти пратя една книжка със снимки на повредени бутала и как да намериш какво ги е повредило.ПДФ на руски е.

            Коментар


            • #81
              От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Не убивайте последното време на тия хора, аз дружа с тях.
              Всичко е повредено от маслен глад, вече е очевидно. Причината за това гладуване обаче, очевидно е неразбираема. Може някъде вътре да има секретен засаден клапан, за който ще ти кажат ако платиш на едни хора, може даже да не е за изнудване, а заради междинна подкачка, може ... Ние например не знаем дали някой не е изрязал помпата за предварителна подкачка за бърз студен старт, и от тая работа да тръгва всичко, понеже там пък други обратни връзки. Или че ... Или пък ... Не знаем.
              Не познаваме този двигател, заради което го и духаме. Време е да спрем да го бием на "Ура!", и да го изучим. А после да съберем помежду си тихомълком пари, и да ги дадем в помощ на тия, които са го свършили на собствения си гръб.
              Да, а клиента видимо няма да е много прав да им скимти, ако изобщо го прави, де. Не познавам човека, ще се радвам да не съм прав.

              Коментар


              • #82
                От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Причината за това гладуване обаче, очевидно е неразбираема.....Не познаваме този двигател, заради което го и духаме. Време е да спрем да го бием на "Ура!", и да го изучим........
                На "Ура" го бихме само първия път, или по-точно на рутина. Рзглабяш, оглеждаш, поръчваш, сглабяш...по най-леката(стандартната) диагноза ....да, да, ама не! Второто сваляне е само да раздвижим помпата, третото обаче (онзи ден и вчера) си е "по книга". Още в началото съм дал линк към механиката на този мотор, не е "хай тех".....само дет'е умрял и незнам защо

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Пак има нещо в тая "компресия". Не е нормално от едната страна 11, от другата 9. Не се ли сети да вкараш един сегмент в цилиндъра:
                Вкарах "ключ" 0,4 толкова и го дават Аз приемам че е допустимо, 11 към 9. "Здравата" глава от първия момент тръгна да си сработва сегментите по цилиндъра, а "болната" не. При повторния старт "болната"тръгва от нула, а "здравата"с една идея по-напред

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Дедо ... върти ми се една глупост в главата ...
                Колко все пак е размера на цилндрите и буталата по микромер?
                За това писах че може да е "мъртво родена", да е имала шупла, или леек стърчащ, нещо което рядко, но се случва, и то отново да е провокирало циклъла.....другото е пукнатина в маслената магистрала в посока картера, при загряване да се отваря и всичко друго да е следствие
                Размера не съм го мерил. Поръчваме по каталог, доставят, носим за шлайф, монтираме....аз съм "електричар, те "механици", а и съм прекалено малък да им правя контрол ( разбирай "До сега никога не са ни подвели" ) приемам че в АРБ-то знаят какво правят
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #83
                  От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Хайде мотора пак е вън. Помпата пак е задрала. Утре сутрин в 10.00 с бебето трябва да сме в кино "Арена" Люлин (който иска да идва да си клюкаме и там) за съботната среща с баща му. Но след 12.00 който иска да идва в Костинброд да му се пулим......
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #84
                    От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:july_08_techlink_fig2.jpg
Прегледи:1
Размер:97.9 КБ
ID:5326912
                    Toва е помпата.Единия комплект колела и дебелото тяло ги игнорирайте.Та всичко е с такива размери,че спокойно да прекара костилка от череша.Какво го кара да заяжда гадния клапан е пълна мистерия...
                    "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
                    Mark Twain
                    СтоЕнчA

                    Коментар


                    • #85
                      От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Ето какво намерих ровейки. Ще превеждам в движение след малко. Вие отсейте дали е полезно:

                      01) Technical Service Bulletin:

                      PIP4158C: Low Oil Pressure Due To Seized Oil Pressure Relief Valve - (Dec 29, 2009)


                      Subject: Low Oil Pump Pressure due to Seized Oil Pressure Relief Valve (ниско налягане на маслото от маслената помпа поради заял клапан в маслената помпа).

                      Models: 2008-2009 Buick Lacrosse, Allure (Canada Only)
                      2007-2010 Cadillac CTS-V, Escalade
                      2007-2010 Chevrolet Avalanche, Corvette, Silverado, Suburban, Tahoe
                      2007-2008 Chevrolet Monte Carlo SS
                      2007-2009 Chevrolet Impala SS, Trail Blazer
                      2009-2010 Chevrolet Colorado
                      2010 Chevrolet Camaro
                      2007-2010 GMC Envoy, Sierra, Yukon
                      2009-2010 GMC Canyon
                      2008-2010 Hummer H2
                      2008-2010 H3 Alpha
                      2008 Pontiac Grand Prix GXP
                      2008-2010 Pontiac G8 GT
                      2007-2009 Saab 97x
                      with the Following Aluminum V8 Engine RPOs:
                      L76, L77, L92, L94, L99, L9H, LC9, LH6, LH8, LH9, LS2, LS3, LS4, LS7, LS9, LSA, LZ1

                      The following diagnosis might be helpful if the vehicle exhibits the symptom(s) described in this PI.
                      Condition/Concern:

                      Some customers may complain of low oil pressure, no oil pressure, and/or engine noise, which may be the result of a sticking oil pump pressure relief valve. In some instances, this may occur intermittently if the valve frees up when the engine cools down.
                      Recommendation/Instructions:

                      If SI diagnosis isolates low mechanical oil pressure at the oil filter housing and oil pressure sensor, replace the oil pump, flush the oil cooler lines (if equipped), clean the inside of the oil pan, change the oil and filter, and re-evaluate the concern.

                      Notice: If an engine noise is noticed after replacing the oil pump, follow the SI diagnosis and repair the engine as necessary.

                      Please follow this diagnostic or repair process thoroughly and complete each step. If the condition exhibited is resolved without completing every step, the remaining steps do not need to be performed.


                      *** *** *** *** *** ***

                      02): От форум:

                      H2 Периодични загуби на налягане на маслото:

                      2006 Hummer H2 V8 Four Wheel Drive Automatic

                      От скоро започнах работа като шеф на сервиз за лимузини, и при обхода заварих един от механиците в процес на монтиране на маслена помпа. Позаинтересувах се и ми каза че налягането на маслото било ниско, и че шефа на фирмата погледнал машината и казал "смени маслената помпа".

                      След което механикът пред очите ми запали двигателя без да подкачи масло. След което, след като успя да запали без да задере, налягането пак продължи периодично да спада и да се качва.

                      Проверих датчика, изглежда читав. Чакам си специалните инструменти за да замеря каквото си знам в горната и долната част на двигателя, но междувременно научих че лагерите на разпределителните валове на този модел имат тенденция да се износват бързо, след което започват да се "разхождат" и да блокират маслените канали.

                      *** *** *** *** *** *** ***

                      03): Technical Service Bulletin: FEBRUARY 2004 A/T - 4L65E, 4L60E, 4L60, 200-4R Oil Pump Spring. За съжаление не мога да намеря самия бюлетин, само заглавието му.
                      Последно редактирано от Goblin; 16-12-11, 20:03.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #86
                        От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Привет колега.Не знам докъде стигна с тая сага.Според мен провери 152стр. от ПДФ-а.И смени масления филтър.Брал съм ядове с нови маслени филтри.На конзолата гледам има баипас.Успех.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Имам питане към по-запознатите от мен.
                          Сечението на сегментите е "легнал" правоъгълник най-общо казано. Че вертикалната страна на този правоъгълник (която трие в цилиндъра) трябва да е успоредна на стената на цилиндъра е ясно.
                          Въпроса е, горния и долния ъгъл ( ръб) на тази стена, трябва ли да са точно на 90 градуса ( да са остри като нож) или може да са заоблени Ясно е, че технологично е по-лесно да са "остри", но как е най-добре теоретично (нямам никаква литература по въпроса)
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #88
                            От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Мисля, че е задължително поне долния ръб да е остър. Даже съм гледал на някои сегменти допълнително "заточване". Според мен идеята му е да дообира маслото и саждите по стените на цилиндъра. Обаче това пак не е теория а практика и наблюдения на вече сътвореното.
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #89
                              От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                              Имам питане към по-запознатите от мен.
                              Сечението на сегментите е "легнал" правоъгълник най-общо казано. Че вертикалната страна на този правоъгълник (която трие в цилиндъра) трябва да е успоредна на стената на цилиндъра е ясно.
                              Въпроса е, горния и долния ъгъл ( ръб) на тази стена, трябва ли да са точно на 90 градуса ( да са остри като нож) или може да са заоблени Ясно е, че технологично е по-лесно да са "остри", но как е най-добре теоретично (нямам никаква литература по въпроса)
                              Дедо, за Хамъра ли питаш или изобщо? Щото на Хамъра не ги знам, ама за какви да е (японски де) мога да погледна веднага. Не са особено правоъгълни като сечение, честно казано, а и имат разлика във формата първи и втори.
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #90
                                От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Дори и да не е остър, след многократно триене в цилиндъра, той сам се остри.
                                Последно редактирано от raico; 19-12-11, 12:19.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X