Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    ДЕдо ... онова диване Димата, ако е при тебе .... му тегли една дългосвиреща от мене! ...
    Другото ... вижте какво става с клапаните на тая помпа!!!
    Като угасите .... после не може сама да си подкачи, "засмуче" масло. Случвало ми се е!!!
    От там нямате и "повдигачи" и компресия и ....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #17
      От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

      Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
      Някой говнолин в клапана на помпата?
      Има ли много поражения? Че така като кажеш "маслената помпа спря", звучи доста плашещо...
      Не, не засмуква.
      Поражения незнам, всичко е ново, и е работило на празен ход около 20 минути сумарно ( първите 15 без ядове), най-много да са се напаснали сегментите .
      При пускането на мотори след ремонт, използваме стария маслен филтър, и ново масло (кво' да е М10) за промиване и разработване, рабити 1-2 часа сумарно, слагаме нов филтър и качествено масло и го сдаваме да се ползва от собственика.....
      След последната нощ решихме именно че е говнолин,решихме да не махаме мотора, сутринта източихме промивнито масло, купиме нов филтър (стария действително беше задръстен с "гняс" и е на такова място че сигурно някоя и друга смяна му е прескочена) ново масло, напълнихме цилиндрите с газ, после повъртяхме малко, продухахме магисталата от филтъра към масления радиатор, наляхме ново масло.... ама нъц отново разкачихме "муцуната" ( радиатори 4бр, ремъци, водна помпа, капак на ангренажа, капак на маслената помпа) и следи от засмукано от картер масло в помпата няма. Духахме от помпата в смукателя - духа (бълбука в картера), смукахме с уста като марсилски проститутки, маслото се вдига картера, напълнихме помпата с грес ако има нехерметичности.....палим нъц. За същия период от време (въртене) сходната помпа на автоматика вече лее като фонтан, а маслената не. Върти ни се из главите идея за пукнатина около входа на смукателя в помпата, тъй като маркуча при духането и смукането влиза по-навъте в смукателя.....въпреки огромния ми мързел утре вече ще махаме мотора отново, за оглед на смукателя. Както си е редно на "Големия камик" картера излиза само след вадене на мотра
      П.П. Диването го няма, ама утре.....а помпата си има само един предпазен клапан на изхода, и пак не засмуква.
      Последно редактирано от дядо владо; 05-12-11, 20:47.
      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

      Коментар


      • #18
        От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

        Глей ся,Дедо,на маслената помпа има една тЪрба,дето,знаеш,отива към дъното на картера и влиза у една цеТка...та...те тая те, тЪрба се заФаща към помпата посредством един фланец с 2(май) болта.Та,мисълта ми,виж Дедо,те тоя те,фланец,да не се е изметнАл нещо от зор и да не може помпата да засмуче,че го ядох аз веднъж така неколко дена дорде се светна...Айде сполай!
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

          Палци се стискат до побеляване!
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #20
            От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
            .....те тоя те,фланец,да не се е изметнАл ....
            За това говоря, ама утре.....
            П.П. на "Голем камик" влиза с гумено уплътнение, и отгоре го държи планка с един болт.
            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

            Коментар


            • #21
              От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              За това говоря, ама утре.....
              П.П. на "Голем камик" влиза с гумено уплътнение, и отгоре го държи планка с един болт.
              Виж,го,ма,това не обяснява компресията У картерО...т'ва не е на добре...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #22
                От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                Виж,го,ма,това не обяснява компресията У картерО...т'ва не е на добре...
                За сега приемам обяснението на "КарТест"
                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                Като угасите .... после не може сама да си подкачи, "засмуче" масло. Случвало ми се е!!!
                От там нямате и "повдигачи" и компресия и ....
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • #23
                  От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                  Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                  За сега приемам обяснението на "КарТест"
                  Дооообре!Ама и обяснението на Картеста не обяснява компресията в картера.Пиши какво е...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                    Уффф ....
                    Аборт по телефона не става .....
                    Утре, като го разхвърлят ...... дЕдо ще докладва.
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                      Днес свалихме мотора, разглабяхме, гледахме, и открихме задрал клапан на новата маслена помпа, картера пълен с гняс все едно, че не съм го мил. Вероятно в масления радиатор и по магистралите е имало достатъчно отложено, а затоплянето и разджуркването с новото масло е извадило мръсотията от всички ъгълчета.
                      Фланеца, достатъчно "баят" за да не е изпусналНатиснете снимката за да я уголемите

Име:06-12-11_1611.jpg
Прегледи:1
Размер:42.2 КБ
ID:5325407.
                      Помпата много голяма и здрава, ама защо преди филтъра е монтиран толкова сложен и нежен клапан незнамНатиснете снимката за да я уголемите

Име:06-12-11_1407.jpg
Прегледи:1
Размер:77.0 КБ
ID:5325409.
                      Причината за смъртта на помпата и от тамНатиснете снимката за да я уголемите

Име:06-12-11_1406.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5325408 на мотора.

                      Това са последните новини от хоспис за престарели милионери "доктор Евтаназиян"
                      0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                        Кажи, какво става с Евтаназията ....
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                          Първоначално публикуван от lalev Преглед на мнение
                          ....Вентилацията на картера предполагам сте я прегредали. Поздрави и успех.
                          При втори оглед вентилацията на картера се оказа убавиня гумена тръба, ама нещо по-скоро като изолация, а вътре в нея отделна независима пластмасова тръбичка, когато е разкачена и двете са прави "духат", когато ги слижиш на място, външната (гумената), която е само изолация си описва красив " S ", но вътрешната пластмасовата (по която дефакто минава вентилацията) описва "Z" т.е. се пречупва и запушва вентилирането.....оправихме го, пушека изчезна, но с нов филтър и ново масло, новата маслена помпа пак на два пъти задира, защо не знам друго типично е, че при гасене и стартиране след малко на двигателя, той изпушва зверски, после изчиства....но главите са със сменени гумички, шлайфани клапани, и проверени за кривини .....отделно днес забелязах, че от първия фланец на ауспуха (там където четирите тръби на отделните цилиндри се събират в едно) при първоначален старт тече масло и то на главата с нормална компресия на цилиндрите......че пак ще го сваляме и разглобявам ми е ясно, ама незнам все още какво му е....
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                            Изпушването мяза на гумички или водачи.Да не си е оставил някой ръцете по главата...А маслената помпа как точно задира?
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                              Марсилски девойки а?

                              Ако междувременно не се е оправила компресията, с възстановяването на масленото налягане, трябва да е нещо оакано около газоразпределението. НЕма как пък и четрите цилиндъра да прецакат едновременно гарнитура, сегменти и клапани. Само вала им е общ на всичките. Той трЕбе да е.

                              Хич не ги обичам хидравличните повдигачи. Сетихте ли се да ги "изпразните" преди монтажа? Или сложи нови?
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

                                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                                ....... Сетихте ли се да ги "изпразните" преди монтажа? Или сложи нови?
                                Дори и да са нови имат консервационна смазка!
                                Мият се с бензин или .... там каквото има, изпразват се и ...!!! Брууумммм....

                                Но Димата и Дядо мисля, че са наясно с това ....
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X