Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята Кия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Моята Кия

    Благодаря, док!
    Нормално е да пада малко температурата при спускане, макар да не е драстично.
    При дизелите е нормално. И Ситроена охлаждаше доста на спускане.
    Дори на празен ход ако я оставиш от работна температура, леко пада.

    Сега и на сестра ми Стилото е така и понеже не е свикнала и ме попита дали така трябва да е.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Моята Кия

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Благодаря, док!
      Нормално е да пада малко температурата при спускане, макар да не е драстично.
      При дизелите е нормално. И Ситроена охлаждаше доста на спускане.
      Дори на празен ход ако я оставиш от работна температура, леко пада.

      Сега и на сестра ми Стилото е така и понеже не е свикнала и ме попита дали така трябва да е.
      Благодаря! Хубав ден.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • От: Моята Кия

        Днес следобяд, смених биалетките на стабилизиращата щанга.
        Дясната беше почти откъртена. Беше останала само ламаринката и тропаше много грозно из дупки.
        Но и на двете, гумените тампони си бяха заминали.
        Утре ще имам повечко време (надявам се) и ще сменя и тефлоновите втулки на оста на паразитния хебел.
        После мисля да гресирам малко, ако стигна.

        Ето как изглеждаха старите биалетки:


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0349.jpg
Прегледи:1
Размер:166.2 КБ
ID:5707926


        Ето и новите:


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0347.jpg
Прегледи:1
Размер:149.1 КБ
ID:5707929


        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0350.jpg
Прегледи:1
Размер:92.7 КБ
ID:5707927
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • От: Моята Кия

          Днес смених тефлоновите втулки на оста на паразитния хебел.
          Имаше около 2мм аксиален луфт и леко почукване. Сега луфтове няма.
          Имаше ръжда по оста и старите втулки.
          Изчистих и пръснах с грес на спрей.

          Ето старите втулки:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0356.jpg
Прегледи:1
Размер:230.7 КБ
ID:5707981

          Тук монтирани новите:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0358.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5707982

          Снимката е преди да шплентовам гайката на оста и тази на кормилния накрайник.

          Имам един въпрос относно тампоните на горните носачи.
          Чува се леко квичкане при движение по черен път с бавна скорост.
          Според мен, тези тампони така както гледам гумата, са си заминали.
          Вашето мнение?

          Ето снимки:

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0359.jpg
Прегледи:1
Размер:125.8 КБ
ID:5707993

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0361.jpg
Прегледи:1
Размер:125.0 КБ
ID:5707994
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Моята Кия

            Виждат ми се,скъсани на снимките.Евентуално смяна на носачите,
            ако някой не е пробвал да смени само тампоните.Това за тампоните,
            е само идея.
            .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
            Киа спортаж2000тди 98г
            Ауди А3 1.9ТДИ
            Каравана Аdria 390Q

            Коментар


            • От: Моята Кия

              Вероятно биха могли да се избият и набият на преса, но не съм сигурен дали си заслужава, при положение, че нов носач си върви с тях.
              Ако ги сменя и после се окаже че трябва да сменя и шарнирите, си е излишно "набутване".
              Засега ще карат още малко, пък ще се сменят целите носачи.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Моята Кия

                А продават ли се само тампони?
                Ще ми се да пробвам,с някои стари носачи.
                .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                Киа спортаж2000тди 98г
                Ауди А3 1.9ТДИ
                Каравана Аdria 390Q

                Коментар


                • От: Моята Кия

                  Все ми се струва, да бях виждал някъде из сайтовете...
                  Да, има. За 15 лв бройката.
                  А цял носач в момента е 80,06лв.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • От: Моята Кия

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Все ми се струва, да бях виждал някъде из сайтовете...
                    Да, има. За 15 лв бройката.
                    А цял носач в момента е 80,06лв.
                    При тази цена 15лв. наистина не си заслужава!
                    .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                    Киа спортаж2000тди 98г
                    Ауди А3 1.9ТДИ
                    Каравана Аdria 390Q

                    Коментар


                    • От: Моята Кия

                      В Базис-М са дали цена от 10 лв, т.е. 20 лв за двете. Преди година ги сменях от лявата страна и 23-4 лв ми дойдоха двете с куриера. Зорът е горните болтове да успееш да ги извадиш. Т.е. да не са се "заварили" във вътрешната втулка на тампона. Аз лично бих предпочел да си оставя оригиналния шарнир, стига да няма луфт и да не му е скъсан маншона.

                      При мен нямаше скърцане, а носача направо блъскаше в шасито. Като ритнеш гумата отгоре с крак - чука.

                      Тоя носач от 80,06 го дават, че не е в наличност. Обаче има от 61,80 ... Радвайте се, че за Гранд витара ми се върти цена от 200 лв за неоригинален
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • От: Моята Кия

                        Я кажи как най-лесно да проверя здрави ли са шарнирите?
                        Нямам лопане оттам, но маншончетата са понапукани.
                        Ако държат и се намират тампони на по 10лв, може да се пробвам да сменя само тях.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Моята Кия

                          Най- лесния с щанга,и пробваш дали мърда.
                          Но шарнира стои под натяг,и ако не е много разбит може и
                          да не се разбере.
                          А най-сигурния за мен е откачане на шарнира,
                          и ръка да пипне.
                          Това от мен,да кажат и колегите.
                          Има колеги които се занимават професионално,с ремонти.
                          Последно редактирано от georgipetkov64; 27-03-16, 19:50.
                          .Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
                          Киа спортаж2000тди 98г
                          Ауди А3 1.9ТДИ
                          Каравана Аdria 390Q

                          Коментар


                          • От: Моята Кия

                            Вдигаш на крик джипа, слагаш една щанга под гумата, и лашкаш нагоре с щангата. ДОБРЕ е да има и втори човек който да обхване с ръка шарнира, ако има износване-се усеща луфта. Ръката е много добър инструмент за тази цел. С ръка се хващат и лагерите...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • От: Моята Кия

                              Първоначално публикуван от georgipetkov64 Преглед на мнение
                              Най- лесния с щанга,и пробваш дали мърда.
                              Но шарнира стои под натяг,и ако не е много разбит може и
                              да не се разбере.
                              А най-сигурния за мен е откачане на шарнира,
                              и ръка да пипне.
                              Това от мен,да кажат и колегите.
                              Точно така. Като свалиш шарнира, хващаш го с ръка и го въртиш наляво-надясно. Трябва да се върти плътно(стегнато) и да не хлопа. "Тръгнал" шарнир е такъв, който се върти много леко на ръка, но още няма луфт. В скоро врмеме обаче се появява и луфт и вече е за смяна.

                              *** И още нещо. Като отвъртиш болта, който държи шарнира към шенкела, да измъкнеш целия болт. А не като мен простак, с простака - блъскам с чука да изпадне шарнира само с отвита гайка, но болта е на място. А болта влиза в канал на шийката на шарнира и шарнира няма вадене
                              Nissan Terrano 2,7 TDI

                              Коментар


                              • От: Моята Кия

                                Когато ми остане малко време, най-вероятно ще откача шарнира от шенкела и ще видя. Така май е най-добре. Ще може и да се размърда целия носач.
                                Благодаря!
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X