От: Моята Кия
Реално ми е ясно каква е разликата в управлението на двата мотора. Странен ми е факта обаче, че при корекция в оборотите на празен ход клатенето изчезва. Проблема в случая е, че корекцията не е постоянна и не мога да направя експеримента в реални постоянни условия.
От там и въпроса ми - има ли сервизен режим, подобен на маздите, в който да може чрез свързване на два от пиновете колата да позвoлява обучение.
Принципно в главата ми има логично обяснение защо това може да влияе на автомобила. За безнина знам защо го прави(ЕКУ-то променя порциите на горивото и отваря принудително клапана за да не изгасне колата и да поддържа някакъв празен ход, и това води до неравномерен такъв, понеже първоначалните обороти са прекалено ниски). Наистина не съм на 100% запознат с начина, по който работи в случая електрониката в помпата(знам, че няма клапан за празен ход и подобни на него, но реших, че може би електрониката в помпата коригира порцията поради недостатъчни начални обороти), но предположих, че е възможно нещата да стоят по подобен начин, също така може и много да бъркам.
Първоначално публикуван от cecoa1
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от cecoa1
Преглед на мнение
От там и въпроса ми - има ли сервизен режим, подобен на маздите, в който да може чрез свързване на два от пиновете колата да позвoлява обучение.
Принципно в главата ми има логично обяснение защо това може да влияе на автомобила. За безнина знам защо го прави(ЕКУ-то променя порциите на горивото и отваря принудително клапана за да не изгасне колата и да поддържа някакъв празен ход, и това води до неравномерен такъв, понеже първоначалните обороти са прекалено ниски). Наистина не съм на 100% запознат с начина, по който работи в случая електрониката в помпата(знам, че няма клапан за празен ход и подобни на него, но реших, че може би електрониката в помпата коригира порцията поради недостатъчни начални обороти), но предположих, че е възможно нещата да стоят по подобен начин, също така може и много да бъркам.
Коментар