Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по Кията днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Какво направих по Кията днес?

    Ще тръгне-чакам вала да се върне от шлайф,полиране,блока от челосване и започва сглобяване.
    Този мотор беше "изтърван" още при покупката на колата-/силно износен и зверски прегряван,под косъм-линията,сложена на блока влизаше пластина 0.15мм.!!!/.
    Така мина почти 50 000км.,с две смени на гарнитури,но не можах да се примиря с тракането,като цяло шумната работа и какво ли още не......
    Хлабина 0.10мм. между шийки и биелни лагери,с основните положението е същото,освен това има и навлечен материал.....-пълен ужас.
    Пробвам след шлайф на допуск 0.05мм.,дано се получат нещата....,ако ли не-друг мотор.
    Последно редактирано от Янко Желязков; 08-08-16, 01:13.

    Коментар


    • От: Какво направих по Кията днес?

      Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
      Бах маа му! Тва ще тръгне ли отново?

      Така и така си го ройнал, защо не вземеш да му боднеш турбина? Соти твърди, че мотора е много подходящ.
      Турбинираните мотори се отличават със сравнително по-ниска степен на сгъстяване и тя е от порядъка на 8.5-9.0.
      В моя случай е точното обратното,поради неколкократното челосване на главата,а сега и блока и като цяло карам на компресия 15атм.,което ще рече,че ми идва степен на сгъстяване 12-/оригинално тоя мотор е с 9.2-9.3 степен/!!!
      Та ако в моя случай сложа Мега+турбина силно ме съмнява колко ще издържат буталата и биелите.....-както казват руснаците ще има "Треснало бутало"...

      Коментар


      • От: Какво направих по Кията днес?

        Соти май и бутала сменя... И Мега си има от преди.

        Та по въпроса от заглавието:

        След като Кията ми взе да дрънчи зверски по паветата, миналата седмица махнах отлепените ламаринки на накладките и "О-о-о-о, тишина". Не е истина как дрънчат. Обаче накладките си бяха за смяна. Днес ги смених. Лошото е, че новите пак са с ламаринки, но поне са залепени. От едната страна апарата се движеше много трудно, маншончетата на водачите бяха скъсани. Съответно водачите пълни с грес + феродов прах + вода + кал. За късмет в Базис имаха два броя такива маншончета. Смених ги, измих с нафта и смазах с медна грес (и от двете страни). Сега двата апарата се движат съвсем леко.

        Днес пристигна нова ламбда сонда. Тия дни ще се боря и с нея, че е навряна на кучето в гъза.

        Намислил съм да сменям тампоните между шасито и купето. Притеснява ме, че задните болтове са ръждиви, да не ги скъсам. Купих си дълбоко проникващ замразяващ спрей. Който уж трябва да замрази гайките, да напука ръждата и да проникне вътре. Нещо като нагряването с горелка, ама наобратно. Кажете да напъвам ли с дълга щанга или пък имам по-голям шанс с пневматичен пистолет?
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар


        • От: Какво направих по Кията днес?

          Уикенда бяхме на село в Родопите и си правихме разходки по черните пътища. Отидох нормално, но се прибрах на 3 цилиндъра... Да си призная, от известно време усещах, как някой цилиндър прекъсва по време на работа, но си карах така и чаках по-сериозен признак.

          Вчера свалих свещите и тази на първи цилиндър беше черна. Смених свещите, а за по-сигурно и бобината (имаше пукнатина) на 4-ти цил., заедно с кабела за 1-ви. Бобината и кабела струваха 41 лв в Колос (с обявената 20% отстъпка в сайта им). Бобината и свещите са еднополсни Denso, а на кабела си пише Made in Korea.

          Имаше масло в гнездата на две от свещите, както и върху ламарината на изх. колектор. Така, че смених и гарнитурата на капака на клапаните. Смених трите болта М8 на дроселовите клапи със шпилки и гайки. Едната резба беше изтървала и подложих гайка отзад
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • От: Какво направих по Кията днес?

            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            Соти май и бутала сменя...
            Не...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • От: Какво направих по Кията днес?

              Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение

              Намислил съм да сменям тампоните между шасито и купето. Притеснява ме, че задните болтове са ръждиви, да не ги скъсам. Купих си дълбоко проникващ замразяващ спрей. Който уж трябва да замрази гайките, да напука ръждата и да проникне вътре. Нещо като нагряването с горелка, ама наобратно. Кажете да напъвам ли с дълга щанга или пък имам по-голям шанс с пневматичен пистолет?
              Колега, пиши как си ги сменил, че ми е интересно.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • От: Какво направих по Кията днес?

                Колега видях че си караш кията с руски гуми как са ти предавките с тях ? Искам да сложа и на моята по височки гуми .

                Коментар


                • От: Какво направих по Кията днес?

                  Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                  Колега видях че си караш кията с руски гуми как са ти предавките с тях ? Искам да сложа и на моята по височки гуми .
                  Мммм-усеща ги колата,няма начин-"Сафари"-510 тежат 19.6кг. без джанта,"КАМА"-И-511 с кило надолу!
                  Общо взето си иска значително по-бавни дифове за да имаш яка тяга на 2-ра бавна предавка,която е много важна за сериозното развъртане на гумите в яка кал или стръмен,кален наклон.
                  На асфалт също положението не е "розово"-при изпреварване задължително от 5-та се преминава на 3-та.
                  Сега след ремонта я щадя и повече от 3000об/мин. не вдигам,но даже и до тези обороти мотора е доста по-жив отпреди.
                  До тук съм на около 1000км.,но ще изчакам поне още 4-5 000км. без зорене с леки разходки из Стара Планина.
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • От: Какво направих по Кията днес?

                    Днес, след като смених алтернатора и реших единия проблем се заех и с инсталирането на една глезотия, която е пряко свързана с проблема с тоците. Сложих волтмер, дигитален, доставен от братски китай на стойност около 4лв. За съжаление единственото място, на което можех да го сложа без да дупча беше вертикално, но в края на краищата гоня дункционалност, а не конкурс за красота:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160915_160931.jpg
Прегледи:1
Размер:64.1 КБ
ID:5728376
                    Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                    Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                    Коментар


                    • От: Какво направих по Кията днес?

                      Това вечер ще ти боде очите.
                      Bertone freeclimber 1.8 115hp

                      Коментар


                      • От: Какво направих по Кията днес?

                        Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнение
                        Това вечер ще ти боде очите.

                        Няма.
                        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                        Коментар


                        • От: Какво направих по Кията днес?

                          Точно от това място няма как да ми боде в очите. И не свети по-силно от лампите на таблото или подсветката на сд-то всъшност.

                          Ако все пак ме дразни, процедурата е обратима и мястото му може да се смени безпроблемно.
                          Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                          Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                          Коментар


                          • От: Какво направих по Кията днес?

                            Днес започнах да сменям ангренажа, не стигна времето и утре ще довършвам. Корейско-японската дружба изяде кило псувни... Не знам кой идиот е конструирал цялата тая работа, но да се налага да сваляш хидравличната помпа, компресора на климатика(или да го зареждаш, ако не ти се сваля) и алтернатора за тая процедура е тотална глупост... Да каже човек, че не е имало място, ама това минава всякакви граници...

                            П.С. Стойката на хидравличната помпа - 5 болта, колкото за цялата скоростна кутия.... Тия хора са идиоти...
                            Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
                            Renault RX4 '02 2.0 (Архи)

                            Коментар


                            • От: Какво направих по Кията днес?

                              аз пък днес реших да пробвам новата станцийка за запояване и да направя нещо, запланувано още преди година. Нещо зелената подсветка не ми харесваше особено и я замених с червена (макар и на снимката да не се вижда хубав червен цвят)
                              Всъщност резултата е перфектен поне за мен.
                              I'm not Lost, I'm Discovering !

                              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                              Коментар


                              • От: Какво направих по Кията днес?

                                Браво за търпението!
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X