Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Милене, vpm844+eps815+kma822 правят всичко което може да бъде направено по тия помпи.А то е:
    -тест в динамичен режим и сравнение на получените данни с еталонни такива
    -префлашване на паметта за динамични корекции(до 3 пъти) с новите данни(при смяна на определени механични компоненти по помпата).
    -пълно програмиране(основна памет+памет за динамични корекции на съответното тяло), при нова psg5.
    -определяне на delta phi и блокиране на помпата в работно положение(горна мъртва точка на 1-ви цилиндър).Имай в предвид, че сега с часовника можеш да настроиш делта фи САМО ако не са сменяни компоненти по механиката.Иначе-само eps 815+другите приставки.
    -много по точно и пълно определяне на повреди по помпата отколкото записаните статично в паметта за повреди.
    И понеже при мене наплива от помпи стана наистина сериозен, в понеделник ще ходя до Киров-бош да видя цените и дават ли на изплащане.Не че сега не ги правя помпите, напротив, работят си екстра, но като е гарга-да е рошава
    Да видим в кризата ще може ли да се спазариме нещо с вносителите
    Ето основния екран от vpm844, сам прецени
    Прикачени файлове
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      Делта фи е важно за БМВ и там с часовника си става. Ако има проблем при зацепването със скобата за вадене, се корегира зацепването за ангренажното колело спрямо живите данни при заграл двигател над 85С. Но спор няма тези стендове са решението на всичките ни проблеми но са адски скъпи. Интересно ми е дали тези 2 свободни карти могат да се ползват и като "чип" с други динамични характерситики.
      Милен Иванов
      БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
      0887771559, Пловдив

      Коментар


      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Делта фи е важно винаги при механично разглобяване на помпата....Картите не могат да се настройват произволно, нямаш достъп до данните.Процеса е напълно автоматизиран, помпата се настройва автоматично спрямо референтна карта и текущите данни от тестовия стенд.
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Отстъпки за сервизи :
          http://www.decbg.com/forum/viewforum...45ac2f0e1d84a1
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Все по-често наблюдавам механични проблеми и износвания по вп44.И то не само по авансаторното бутало, но и по помпените елементи като гърбичен пръстен и ролки.Една от причините за грешка 59-BIP.Износвания се получават и по корпуса, под подкачващата помпа.Симптом-проблеми и отклонения в аванса.
            Ето части от ауди 2.5 тди с перфектна електроника и не палещо поради механични износвания:
            Прикачени файлове
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Днес приключих с ЕКУ-симулатора за вп44. И веднага даде резултат, лош(но не отказал напълно) стартов транзистор.Колата пали трудно и понякога губи мощност.Без симулатора няма хващане тоя проблем.....
              Прикачени файлове
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Колеги, важно е да се знае, че електронния блок псг5 работи правилно само към помпеното тяло към което е калиброван.Всякакви конверсии на различни електроники към произволни помпи(механика) са за сметка на този който ги прави, и ако помпата не работи добре след това, то това няма нищо общо с ремонта на електронния блок.Успеваемостта при такива смени е около 70%.Когато тествам при мене електронния блок и установя, че всичко работи, това значи, че той ще работи перфектно със тялото от което е свален, може да се сложи и на друго тяло, но как ще работи с него никой не може да предвиди.Пиша това по повод на случаи при които клиента се оплаква, че ремонтираната електроника не работела добре с някое си друго помпено тяло.Съжалявам, аз нямам нищо общо с това.......
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Колеги, важно е да се знае, че електронния блок псг5 работи правилно само към помпеното тяло към което е калиброван.Всякакви конверсии на различни електроники към произволни помпи(механика) са за сметка на този който ги прави, и ако помпата не работи добре след това, то това няма нищо общо с ремонта на електронния блок.Успеваемостта при такива смени е около 70%.Когато тествам при мене електронния блок и установя, че всичко работи, това значи, че той ще работи перфектно със тялото от което е свален, може да се сложи и на друго тяло, но как ще работи с него никой не може да предвиди.Пиша това по повод на случаи при които клиента се оплаква, че ремонтираната електроника не работела добре с някое си друго помпено тяло.Съжалявам, аз нямам нищо общо с това.......
                  Съгласен съм с тебе. И мене се ме питали за такава манипулация и не я препоръчвам. Макар че има и вероятност да тръгне, не е голяма.

                  п.п Предполагам ти за тази помпа ми званя? А тази помпа записваше ли грешки по колата или помпата?
                  Милен Иванов
                  БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                  0887771559, Пловдив

                  Коментар


                  • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
                    Съгласен съм с тебе. И мене се ме питали за такава манипулация и не я препоръчвам. Макар че има и вероятност да тръгне, не е голяма.

                    п.п Предполагам ти за тази помпа ми званя? А тази помпа записваше ли грешки по колата или помпата?
                    Не, нищо не записва.То няма и нищо като грешка, просто електрониката изпраща сигнали с параметри които механиката не може да осигури.И колата трудно пали и не работи добре.Ама как да обясниш на клиента който не разбира от тия работи, че проблема не е в елекрониката и ремонта и, а в несъвместимост с конкретната механика.
                    За това пак повтарям-след ремонт на електрониката гарантирам безупречна работа на помпата САМО с тялото от което е свалена.Ако клиента иска да пробва с друго тяло ОК, може и да работи добре, но няма гаранция.
                    Последно редактирано от kiki.t; 02-12-10, 10:46.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Още едно "изпълнение" на мошениците от тъй наречения "супер дизел".А иначе името им гръмко
                      Клиент ми праща помпа за бмв 320д с проблеми в аванса.Тествам я помпата при мене-електрониката работи перфектно, разглобявам механиката-задрало авансово бутало.Клиента си купува чисто ново бутало от БОШ, сменям го, преглеждам цялата механика-ОК.Единствения проблем-когато ми изпращат първоначално помпата, тя не е блокирана-явно майстора дето я е свалял не се е занимавал с тия бмв-та.Казах на клиента, че това може да доведе до проблеми със зацепването и първоначалното палене.
                      И понеже същия майстор после я е монтирал, колата не иска да запали и пуши синкаво.
                      Вместо клиента да ми се обади, въпросния майстор праща помпата директно в "супер дизел".Отговора им-помпата не става за нищо, нищо не е сменяно, да я оправим ще струва 800лв..
                      А това което ще направят е да я качат на стенда, да определят делата фи и да я блокират в това положение.Нищо друго........
                      Това го пиша за информация на хората които са решили да се обърнат към така-наречените "официални бош сервизи".Няма лошо, хората имат техника, ако цената ви устройва........Но поне ако е в София отидете в сервиза на гара Искър, за :супер дизел" не искам да коментирам....
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Колеги ако имате проблем с това зацепване на БМВ аз мога да съм ви полезен да ви я "заключа" и после само да се зацепи към ангренажа. Цената е драстично по малка от тези 800лв.
                        Милен Иванов
                        БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                        0887771559, Пловдив

                        Коментар


                        • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
                          Колеги ако имате проблем с това зацепване на БМВ аз мога да съм ви полезен да ви я "заключа" и после само да се зацепи към ангренажа. Цената е драстично по малка от тези 800лв.
                          Що бе Милене, като ония взимат 800лв., дай ние ще взимаме по 750
                          А иначе сериозно, точно тогава бях дал на един колега часовника за зацепване да си свърши работа, той пък беше заминал някъде....Иначе сега чакам хардуер и софтуер за определяне на делта фи когато е сменяно нещо по механиката на помпата.Тогава ъгала се променя и данните от табелката вече не важат
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            Така е не важат , но аз се занимавам с ремонт на ел. блока така че механиката почти винаги си е оригиналната. Правил съм мн помпи на БМВ и нямам проблем с часовника. А на БМВ си има и тъккости за делта фи и дори да си правил нещо по механиката, а то се прави при определена Т на горивото

                            п.п 750лв. няма да им взема ама 50 лв. с удоволствие
                            Милен Иванов
                            БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                            0887771559, Пловдив

                            Коментар


                            • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                              п.п 750лв. няма да им взема ама 50 лв. с удоволствие[/QUOTE]
                              Подбиваш пазара, аз взмам по 55лв.
                              Чакай да спра, че оспамихме темата, ама то и малко майтап трябва, полудях тука с тия железа....., и всеки иска за вчера
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • От: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                                п.п 750лв. няма да им взема ама 50 лв. с удоволствие
                                Подбиваш пазара, аз взмам по 55лв.
                                Чакай да спра, че оспамихме темата, ама то и малко майтап трябва, полудях тука с тия железа....., и всеки иска за вчера[/QUOTE]

                                Като каза за вчера ...... Аз мисля че и Кирил ви беше предупредил преди да сваляте помпи, да правите каквито и да е ремонти обърнете се към човек с диагностика ...... колата на човека изгаснала не пали. Праща ми помпа и бърза, вързвам я аз тя работи . Оказа се запушен горивопровод
                                Милен Иванов
                                БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                                0887771559, Пловдив

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X