Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Грешен майстор! Грешен транзистор! Грешна диагностика! Сгрешен ремонт! В тази тема вземат участие ,,юзери" които претендират че ремонтират тази ,,грешна" помпа VP44, но с мненията си не допринасят за разкриване на загадката по ремонта и последователността на ремонта. Изписаха се безполезни отговори. Моля модераторите да са безпристрастни и да систематизират темата!

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

      Първоначално публикуван от bojo06 Преглед на мнение
      Грешен майстор! Грешен транзистор! Грешна диагностика! Сгрешен ремонт! В тази тема вземат участие ,,юзери" които претендират че ремонтират тази ,,грешна" помпа VP44, но с мненията си не допринасят за разкриване на загадката по ремонта и последователността на ремонта. Изписаха се безполезни отговори. Моля модераторите да са безпристрастни и да систематизират темата!
      Модераторите, понеже са безпристрастни, не пипат темата.

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

        здравейте имам Нисан Примера 2000ТД 98г. с попма БОШ VP29-поне така си мисля....
        на диагностиката ми показва (грешка 18 Fuel quanity adzhuster sensor )-датчик на регулатора на количеството на горивото

        светва ми Чек енджина и след това при изфорсиране или при смяна на предавките колата гасне,при последващо палене и изфорсиране чек енджина гасне и колата си върви нормално до следващото светване...

        питането ми е следното възможно ли е тази грешка да е от този транзистор дето всички сменяте или да търся проблема на друго място-моля за компетентен отговор и благодаря предварително

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

          Първоначално публикуван от s.grigorov Преглед на мнение
          j......... .Не обичам да се оправдавам (с "криви" ракети) за това ще спомена само ,че му предложих да му върна парите за ремонта ... от там на татък резила си е мой.
          Чест Ви прави Г-н Григоров, че си признавате, но както каза bojo06 целта на тези форуми е не само да се рекламира, че даден човек може да поправя едикакво си а да се показва. Не мисля, че показването ще ви изяде хлябът, защото не всеки разбира и може да прави това. Тук има и други които дават всичко от себе си и си мисля,че не са "пострадали от липса на клиенти". Лошото е, че хората по чуждите сайтове си показват и помагат кое как става а ние ????????.........пак по български- който се оправи оправи, който не......И аз се занимавам с електроника и съм запоявал на много по "търсене място" и много по- малки елементи, НО " козата си сака пръч" и ако ми се наложи (не дай си боже) ще Ви потърся Вас или други като Вас.
          Поздрави

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

            Първоначално публикуван от nikoloff Преглед на мнение
            здравейте имам Нисан Примера 2000ТД 98г. с попма БОШ VP29-поне така си мисля....
            на диагностиката ми показва (грешка 18 Fuel quanity adzhuster sensor )-датчик на регулатора на количеството на горивото

            светва ми Чек енджина и след това при изфорсиране или при смяна на предавките колата гасне,при последващо палене и изфорсиране чек енджина гасне и колата си върви нормално до следващото светване...

            питането ми е следното възможно ли е тази грешка да е от този транзистор дето всички сменяте или да търся проблема на друго място-моля за компетентен отговор и благодаря предварително
            Сигурен ли си че не е с VE с електрическо управление? Можеш ли да и щракнеш едно фото?
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

              Първоначално публикуван от nikoloff Преглед на мнение
              здравейте имам Нисан Примера 2000ТД 98г. с попма БОШ VP29-поне така си мисля....
              на диагностиката ми показва (грешка 18 Fuel quanity adzhuster sensor )-датчик на регулатора на количеството на горивото

              светва ми Чек енджина и след това при изфорсиране или при смяна на предавките колата гасне,при последващо палене и изфорсиране чек енджина гасне и колата си върви нормално до следващото светване...

              питането ми е следното възможно ли е тази грешка да е от този транзистор дето всички сменяте или да търся проблема на друго място-моля за компетентен отговор и благодаря предварително
              Помпата е VE26.Oбърни внимание на милиграмите на впръсване (при тоя модел 4мг.)Може да се наложи и механично нагласяване на капака на помпата(за 4мг. на впръскване)
              В тази помпа няма никакъв транзистор, много по-проста е.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                Здравейте колеги.И аз имам проблем.колата е вектра Б 2.0тд с вапросната помпа но с голямата електроника.Проблема е че няма аванс-1.5 и след подаване на газ тази стоиност не се мени.
                Механично помпата е прегледана и няма проблем.
                Моля за съвет.
                Seat Alhambra TDI
                Kawasaki KVF650
                Honda CRF250X
                Suzuki Vitara

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                  Първоначално публикуван от PIJO78 Преглед на мнение
                  Здравейте колеги.И аз имам проблем.колата е вектра Б 2.0тд с вапросната помпа но с голямата електроника.Проблема е че няма аванс-1.5 и след подаване на газ тази стоиност не се мени.
                  Механично помпата е прегледана и няма проблем.
                  Моля за съвет.
                  Праблема ти е механичен, нещо не е догледано.

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                    ДОБРЕ! Модераторите са безпристрастни. Докага ще се пишат безмислени отговори. ,,Знаещите" или да пишат или да не пишат. Ако пишат нека опишат последователността на ремонта и диагностиката. За избора на транзистора и начина на вграждане вече има достатъчно материал. Нека се опише защо и след смяната на транзистора оборотите не могат да надвишават 1500 PM? Износването на клапана как да се диагностицира? ....?.....? И после който му стиска да ремонтира. Последствията да си ги понася при евентуални проблеми. ..................

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                      Първоначално публикуван от bojo06 Преглед на мнение
                      ДОБРЕ! Модераторите са безпристрастни. Докага ще се пишат безмислени отговори. ,,Знаещите" или да пишат или да не пишат. Ако пишат нека опишат последователността на ремонта и диагностиката. За избора на транзистора и начина на вграждане вече има достатъчно материал. Нека се опише защо и след смяната на транзистора оборотите не могат да надвишават 1500 PM? Износването на клапана как да се диагностицира? ....?.....? И после който му стиска да ремонтира. Последствията да си ги понася при евентуални проблеми. ..................
                      Виж какво, шефе, консултантския ни договор изтече отдавна.

                      Сега сериозно - не разбирам какви претенции имате. Всеки пише каквото знае. И каквото иска. Никой не ви е длъжен.

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                        До
                        Ясен
                        Супер Модератор
                        | СзО || +ПЛ || ТП |* МСС * к'вото и да означава това.
                        | Модератор |
                        Нямам правомощия да ти пиша на лични , така че го прочети и изтрий без да да се побликува в основната тема на форума!
                        Това което се опитвам да кажа от година и половина е че темата се пълни с мнения и отговори които не са взаимопомощ , а взаимопрецаквания.
                        Същото има смелостта да го напише и Bojo06 #294 и ти веднага му се "отяде". ? Защо?
                        Темата е "Ремонт на ГНП BOSCH VP 44" , не ремонт на всички познати ГНП-та.
                        пример:
                        nikoloff # 288 влиза в в плод и зеленчук и пита ? "какви пържоли педлагате? " , а kiki.t #291 абсолютно вярно му отговаря - объркал си магазина пич. Но Вие модераторите "не пипате" щ'от сте безпристрастни ? !!!
                        Според мен всички такива въпроси в конкретизирана тема като тази трябва да се 'трият' .
                        Безпристрастно не означава - безразлично и модератор на тема трябва да има поне елементарни познания по въпроса за да бъде безпристрастен , а не безразличен.Иначе 300 коментара по темата и резултат " 0:0 " .

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                          така изглежда помпата (знам че повечето от колегите са наясно каква е точно и ще ми кажат модела),а за тези милиграми гориво на диагностика ли трябва да се види колко е количеството което се подава......


                          колега s.grigorov ако не искаш да помагаш недей - според мен форумите са за това да си помагаме кой с каквото може а ми се струва че ти злобееш нещо,ако греша се извинявам
                          Приятен ден на всички
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                            Първоначално публикуван от nikoloff Преглед на мнение
                            така изглежда помпата (знам че повечето от колегите са наясно каква е точно и ще ми кажат модела),а за тези милиграми гориво на диагностика ли трябва да се види колко е количеството което се подава......


                            колега s.grigorov ако не искаш да помагаш недей - според мен форумите са за това да си помагаме кой с каквото може а ми се струва че ти злобееш нещо,ако греша се извинявам
                            Приятен ден на всички
                            Това е VE помпа с електрическо управление. В нея няма електроника. Само няколко датчика и бобини. Нямаш транзистор в помпата, демек.

                            Повече подробности за решаване на проблема ти не знам, обаче. На Terrano-то ми помпата е същата.

                            А дали е VE или VP най-лесно се познава по външния вид - там, дето излизат тръбите за дюзите, самия метален блок, от който излизат, на VE помпа е дебел около 30мм, а на VP е значително по-тънък, вероятно около 10мм.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Първоначално публикуван от nikoloff Преглед на мнение
                              а за тези милиграми гориво на диагностика ли трябва да се види колко е количеството което се подава......

                              Да.Не само да се види, а да се настроиИ покрай това троябва да се видят още няколко неща.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                                благодаря за отзивчивостта колеги

                                kiki.t а кои са другите неща горе долу които трябва да се видят (ориентировъчно) тия дни ще ходя на диагностика и да знам какво да кажа .........щото съм малко бос по тая тема

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X