Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заедно да направим картата още по точна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Заедно да направим картата още по точна

    Първоначално публикуван от karuzoo Преглед на мнение
    Здравейте,
    Да съобщя за 1 пропуск:
    във Варна на ул. Радост блоковете: 6, 4 и 7, които се намират точно под блок 1 ги няма на картата. На предишната карта бяха сложени.

    Иначе картата става все по-добре
    На 5.01 не ги намираме. Ще ги добавя за следващата версия. Тези блокове се водят към ул. Радост или към кв. Трошево? 1-ви също се води към кв. Трошево при нас.

    Благодаря!
    Последно редактирано от sabin; 09-02-10, 09:47.

    Коментар


    • До: Заедно да направим картата още по точна

      Здравейте отново.
      Пиша отностно блоковете на ул. радост във Варна.
      Блоковете са в квартал Трошево и се намират на ул. Радост 1. Кръстиха я "1" защото бъркаха блоковете. А Блок 1 е на улица младежка. поне като кажа на такситата ул. младежка бл. 1 и те там карат по същия начин и за 2 и 3 които ги пише трошево бл 2 и 3.
      Имам и такъв въпрос: Днес се опитах от менюто Where to и после на адреси написах варна- младежка бл 1 и бл 2 и ми показва или началото на самата улица или края. Как да накарам Гармина да ме заведе точно до тези блокове??? Като пробвам да напиша Трошево и не ми го показва вобще.


      Мерси предварително

      Коментар


      • До: Заедно да направим картата още по точна

        Здравейте!
        Конкретните блкове, за които съобщихте (4,6,7) ще бъдат добавени за следващата версия. А за другите, се търсят през Накъде > Интересни места > Име по букви. Там въвеждате Бл 2 Трошево * и ще ви покаже намерените блокове в квартала.

        * - форматът на въвеждане на блокове е БЛ номер на блок квартал

        Коментар


        • До: Заедно да направим картата още по точна

          Нещо се обърках и затова искам да ми разясните точно къде и какво да променя. На кое от двете места да задам да не следва пътя? На две места в 60 CSx има да се променя да не следва пътя. Та кое как да настроя.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • До: Заедно да направим картата още по точна

            Първото е за показване на текущата ти позиция в момента, докато се движиш - дали да си залепнал за най-близката улица, или да ти показва позицията точно там, където GPS-а дава координатите. В общия случай си някъде между улиците.

            Второто за създаването на маршрут, който после да те води завой-поззавой до крайната цел. Ако не си го направил да следва улиците, ще пердаши напряко между точките от зададения маршрут.

            Не се опитвай да научиш как се работи с Гармин без упътването. Може да ти изиграе лоша шега някой път - ти да мислиш че той прави нещо, а той да не го прави, или да прави точно обратното на това, което си мислиш.

            Коментар


            • До: Заедно да направим картата още по точна

              Демек на втората снимка да настроя да е на офф роуд а на първата да е заключена към пътя. Така ли?
              Щях да не задавам такива въпроси ако от Геотрейд се бяха погрижили книжката да е на български а не на английски. Затова се налага да импровизира човек и да пита.
              Благодаря все пак.

              Коментар


              • До: Заедно да направим картата още по точна

                Че то си го има и на български:
                http://www.garmin.bg/uploads/products/GPSMAP60CSx.pdf

                Коментар


                • До: Заедно да направим картата още по точна

                  НЕ! Не го настройвай така. Точно обратното - ако си с нещо на колела.

                  Всъщност не ми е ясно за какво искаш да го ползваш (т.е. в какъв случай), защото за двете опции си има причина да съществуват.

                  Когато ти прави маршрут (втората картинка) му дай да е по пътищата, защото иначе ще те прекара напряко по права линия между началната и крайната точка. Представи си София-Търново-Русе, с една единствена чупка в търното, и с право трасе между градовете. Това прави тази опция. Нормалното е да е по пътя. Ако обаче ходиш пеша по поляна, или с в лодка, самолет - няма нужда да следваш пътищата за да отидеш някъде. Това е идеята.

                  Първата опция е просто къде да ти показва позицията на екранчето. Ако си между две улици в някой двор - то при ще те залепи на някоя от двете улици, ако си посочил да ти показва позицията върху пътя.
                  ____________________________

                  Аз не съм наясно какво се разбира под "офф роуд". Според мен се има предвид "офф асфалт". Ако ходиш пеша "офроуд" ли е? ако летиш със самолет пак ли е оф-роуд.. или ако караш рибарска лодка? Просто форумът тук се казва така, затова картата се казва(ше) така. Звучи невъзможно да има "оффроуд пътна карта" - нали офроуда е там където няма път? Ако обаче ти имаш предвид под "да е офф роуд" - ходене пеша, каране на колело.. тогава можеш да се движиш по права линия и да нагласиш втората опция да не те навигира по улиците.

                  Коментар


                  • До: Заедно да направим картата още по точна

                    Първоначално публикуван от milstan Преглед на мнение
                    Че то си го има и на български:
                    http://www.garmin.bg/uploads/products/GPSMAP60CSx.pdf
                    Да но в кутията с апарата НЕ!. Благодаря за файла.

                    @ynopum
                    Тъй като доста от черните пътища около Благоевград ги няма в картата (поне до сегашната версия 5,11) искам да помогна да се нанесът. И без това обичам да карам колелото в балкана защо да не съчетая приятното с полезното.
                    Схванах тея настройки. (май ) Първата няма да я пипам а втората ще я направя да ме води извън пътя (така го пише на БГ).

                    Коментар


                    • До: Заедно да направим картата още по точна

                      НЕЕЕЕЕ!
                      ако ще правиш тракове, то първата: "Закл. към път" трябва да е "Изключ.". Защото ако е "Включ.", то когато минеш близо до някоя улица, и тракът ще залепне за улицата.

                      Втората е все тая каква е - ако видиш маршрут като права линия, която пресича улиците и не се съобразява с тях - и не ти хареса да е така - сменяш опцията.

                      __________________________

                      Между другото - поиграй си и го потествай - за да разбереш какво се има предвид под тези надписи. Много често е написано нещо, което за нормалния човек значи едно, а за този, който го е писал - значи нещо друго. Особено при правенето на маршрути опциите са много лесни за проверка - сменяш, правиш маршрут, и после виждаш как изглежда той, през къде те прекарва и т.н.

                      Мисля, че точно този модел е един от най-сложните са разбиране и свикване. По-новите (с имената на щати в америка) са леко по-опростени, и заради по-голямата резолюция на екрана - надписите им са по-обстойни. Да не говорим за автомобилните - при тях практически съществуват само маршрутни функции.
                      Последно редактирано от ynopum; 25-04-10, 21:35.

                      Коментар


                      • До: Заедно да направим картата още по точна

                        Първоначално публикуван от ynopum Преглед на мнение
                        НЕЕЕЕЕ!
                        Хахахаха. То в гората където не е маркиран пътя и го няма на картата няма начин да ме залепи за него. Аз предварително преглеждам кои пътища липсват на картата и ги сравнявам с гугъл ърт и ходя да ги "сканирам" с апарата. Така че няма да окаже тая опция влиание. То май и двете настройки няма да ме бъркат ма ще се види.

                        Коментар


                        • До: Заедно да направим картата още по точна

                          Човече, темата, в която е описано как да се записват тракове така, че да бъдат полезни, е точно през една нагоре от тази, в която си празнословиме в момента: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=18997

                          Ето и точен отговор на твоя въпрос:

                          5. Изпращане на корекции на пътища.

                          Тази е най-проблемната точка. Тъй като има вече много случаи, където едни и същи пътища ги оправяме по няколко пъти, се налага да въведем малко повече изисквания спрямо стандартните до сега, въпреки че с тази процедура рискуваме да откажем много хора от желанието им да изпратят някоя друга корекция.

                          При записването на трака, трябва да спазват няколко неща:

                          - Да си изключите функцията "Lock On Road".

                          - Да сложите ГПС-а на предното стъкло с хубава видимост на небето, и да сте сигурни че грешката в момента не надвишава 5 метра (на екрана със сателитите го пише)

                          - Да минете по пътя поне 3 пъти в различни дни или поне през 2-3 часа и да ми дадете и 3-те трака. Аз ще използвам информацията да направя среден път между 3-те трака.

                          - Да си настроите интервала на трака на "Most Often".

                          - Да не превишавате ограниченията на скоростта. Колкото по бързо се движите, толкова по голяма е грешката при записване на трака. При остри завой тип София-Петрохан, по обратните завой скорост над 15-20км ще даде огромна грешка в 70% от случаите.

                          - При двулентови пътища да се движите по дясната лента, а при трилентови - по средната, като при смяна на лентата (изпреварване, престрояване) отбелязвате мястото с точка.

                          Коментар


                          • До: Заедно да направим картата още по точна

                            Първоначално публикуван от latzi Преглед на мнение
                            ... Тъй като доста от черните пътища около Благоевград ги няма в картата (поне до сегашната версия 5,11) искам да помогна да се нанесът. И без това обичам да карам колелото в балкана защо да не съчетая приятното с полезното.
                            Схванах тея настройки. (май ) Първата няма да я пипам а втората ще я направя да ме води извън пътя (така го пише на БГ).
                            Май не си, все пак! Ако искаш да помагаш за нанасяне на пътища, задължително трябва да изключиш "заключването" към най-близкия път.

                            А втората настройка играе само при предварително зададен маршрут. Ако на картата няма път, ще трябва предварително да си набил точки, през които искаш да минеш. Катозасасеш на GPS-а да те води "извън пътя" - все едно че ще се движиш по азимут. GPS-ът ще ти тегли маршрута между две точки по права линия по най-късото разстояние. Без значение дали може да се мине от там ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • До: Заедно да направим картата още по точна

                              Първоначално публикуван от denislav Преглед на мнение
                              Човече, темата, в която е описано как да се записват тракове така, че да бъдат полезни, е точно през една нагоре от тази, в която си празнословиме в момента: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=18997

                              Ето и точен отговор на твоя въпрос:

                              5. Изпращане на корекции на пътища.

                              Тази е най-проблемната точка. Тъй като има вече много случаи, където едни и същи пътища ги оправяме по няколко пъти, се налага да въведем малко повече изисквания спрямо стандартните до сега, въпреки че с тази процедура рискуваме да откажем много хора от желанието им да изпратят някоя друга корекция.

                              При записването на трака, трябва да спазват няколко неща:

                              - Да си изключите функцията "Lock On Road".

                              - Да сложите ГПС-а на предното стъкло с хубава видимост на небето, и да сте сигурни че грешката в момента не надвишава 5 метра (на екрана със сателитите го пише)

                              - Да минете по пътя поне 3 пъти в различни дни или поне през 2-3 часа и да ми дадете и 3-те трака. Аз ще използвам информацията да направя среден път между 3-те трака.

                              - Да си настроите интервала на трака на "Most Often".

                              - Да не превишавате ограниченията на скоростта. Колкото по бързо се движите, толкова по голяма е грешката при записване на трака. При остри завой тип София-Петрохан, по обратните завой скорост над 15-20км ще даде огромна грешка в 70% от случаите.

                              - При двулентови пътища да се движите по дясната лента, а при трилентови - по средната, като при смяна на лентата (изпреварване, престрояване) отбелязвате мястото с точка.
                              При мен, с nuvi 255 съм не мога да намеря функция "Lock On Road"?!

                              Коментар


                              • До: Заедно да направим картата още по точна

                                При всички модели NUVI тази функция е винаги включена и не може да се изключи. Освен ако не караш в пешеходен режим или без инсталирана карта (не съм ги пробвал тези начини). Или да записваш tracklog по начина описан в съответната тема.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=20132&page=9
                                В тези случаи тя не действа ( с други думи е "изключена").
                                Последно редактирано от milstan; 26-04-10, 17:17.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X