Колеги, първо, предварително искам да се извиня ако не уцелвам раздела с темата си, но компетентни и обосновани отговори ще са ми страшно полезни по тази тема, а в този форум знам че ще ги получа.
Така. Става дума че искам да си купувам Мерцедес 124ка. Бензин и газ изобщо не мисля за тях като горива, искам дизел. Знам че на 124ка моторите са само предкамерни което означава висок разход на гориво, ако няма подгряване няма палене, голяма част от енергията при изгарянето на дизела при предкамерния мотор отива за загряване на други места но не и за работа както при един Тди двигател примерно ... но както и да е нали все пак е Мерцедес.
С какъв двигател да гледам питам ? 2000 кубика разправят, че бил умопомрачителен гробник, който бил пословичен с бавното си набиране. 2.5 петцилиндров бил `златната среда` заради балансирания петцилиндров мотор, малко повечето мощност и някакви си други неща, 3000 кубиковия шестак бил змей горянин на нафтата и 15 на 100 градско в софия не му мърдали щото бил 6 цилиндров и лапал нафта като Урал. Кое е фолклор и кое истина - оставям на вас да кажете.
Твърдо съм решил да е чист дизел без турбо. Също твърдо съм решил да е 124, защото това за мен е най - яката возия и най - яката ходова част и най - ресурсните дизели са атмосферните дизели. Сега карам турбодизел който малко или много съм му повишил мощността и се кефя на турбо ефекта разбира се, не съм си патил от турбина да ми гори масло или други детски проблеми с нея, но си знам, че дори и да не е тая на друга кола турбото е нещо, което чакаш да се обади така да кажа.
За поддръжката няма да ми е проблем да поддържам мерцедес 124, купе, ходова част и двигател чист дизел. Проблем би ми бил разход над 12 на 100 нафта градско, щото си е скъпа нафтата. Понякога се намира ама понякога. Казват , че при мерцедес разхода се пренебрегвал, защото ги няма детските проблеми както при другите коли - при ВАГ групата постоянно ти хлопа нещо по ходовата част колкото и да го сменяш и тн. просто наливаш малко повечко и караш. Сега моята кола гори 4.5 -5.5 извънградско скорост 80 -120кмч малък мотор е и не я зоря повече щото само грее и не се случва нещо фрапиращо а в града 7 до 10 зависи от стъпката но под 7 градско не мога да я смъкна. Така че един мечо да ми гори 10 градско нафта ще мога да храня. Искам качествена сглобка, здрава ходова част, двигател с голям ресурс широк салон и спокойствие на дълъг път без да ме уморява.
Така. Става дума че искам да си купувам Мерцедес 124ка. Бензин и газ изобщо не мисля за тях като горива, искам дизел. Знам че на 124ка моторите са само предкамерни което означава висок разход на гориво, ако няма подгряване няма палене, голяма част от енергията при изгарянето на дизела при предкамерния мотор отива за загряване на други места но не и за работа както при един Тди двигател примерно ... но както и да е нали все пак е Мерцедес.
С какъв двигател да гледам питам ? 2000 кубика разправят, че бил умопомрачителен гробник, който бил пословичен с бавното си набиране. 2.5 петцилиндров бил `златната среда` заради балансирания петцилиндров мотор, малко повечето мощност и някакви си други неща, 3000 кубиковия шестак бил змей горянин на нафтата и 15 на 100 градско в софия не му мърдали щото бил 6 цилиндров и лапал нафта като Урал. Кое е фолклор и кое истина - оставям на вас да кажете.
Твърдо съм решил да е чист дизел без турбо. Също твърдо съм решил да е 124, защото това за мен е най - яката возия и най - яката ходова част и най - ресурсните дизели са атмосферните дизели. Сега карам турбодизел който малко или много съм му повишил мощността и се кефя на турбо ефекта разбира се, не съм си патил от турбина да ми гори масло или други детски проблеми с нея, но си знам, че дори и да не е тая на друга кола турбото е нещо, което чакаш да се обади така да кажа.
За поддръжката няма да ми е проблем да поддържам мерцедес 124, купе, ходова част и двигател чист дизел. Проблем би ми бил разход над 12 на 100 нафта градско, щото си е скъпа нафтата. Понякога се намира ама понякога. Казват , че при мерцедес разхода се пренебрегвал, защото ги няма детските проблеми както при другите коли - при ВАГ групата постоянно ти хлопа нещо по ходовата част колкото и да го сменяш и тн. просто наливаш малко повечко и караш. Сега моята кола гори 4.5 -5.5 извънградско скорост 80 -120кмч малък мотор е и не я зоря повече щото само грее и не се случва нещо фрапиращо а в града 7 до 10 зависи от стъпката но под 7 градско не мога да я смъкна. Така че един мечо да ми гори 10 градско нафта ще мога да храня. Искам качествена сглобка, здрава ходова част, двигател с голям ресурс широк салон и спокойствие на дълъг път без да ме уморява.
Коментар