Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

    Чета стария си пост и се очудвам какви съм и вършил. Толкова отдавана не съм писал, че съм забравил какво съм вършил.
    Оледалата са монтирани и си работят перфектно.Горещо препоръчвам този начин за преправяне от дясна към лява дирекция. Преди време свалих броните. Върнах си резервната гума отзад и днес след мерене си резнах задната тръбна броня. Рязането се наложи за да мине гумата "през" бронята. Имам да правя и поправки по предната броня след което, ще последва бластиране и боядисване. За сега толкова, че никакво време нямам.
    Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

    Коментар


    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

      Здравейте....хайде и аз да се похваля с едни нови 31ци,и ще ви помля за помощ ,каде във Варна мога да си купя шнорхел и майстор ,който да го монтира......благодаря предварително

      Коментар


      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

        Първоначално публикуван от vaskoni78 Преглед на мнение
        Здравейте....хайде и аз да се похваля с едни нови 31ци,и ще ви помля за помощ ,каде във Варна мога да си купя шнорхел и майстор ,който да го монтира......благодаря предварително
        Търсиш Геро в стария хлебозавод се намира сервизат му.
        Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

        Коментар


        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

          Първоначално публикуван от vaskoni78 Преглед на мнение
          Здравейте....хайде и аз да се похваля с едни нови 31ци,и ще ви помля за помощ ,каде във Варна мога да си купя шнорхел и майстор ,който да го монтира......благодаря предварително
          Ела на събора, ще те запозная с Геро, ще се разберете.
          Той е човека за твойта работа.
          Ще дойдем заедно.
          Най-елементарното правило за употреба на пълния член е да го слагаш отзад на извършителя на действието!

          Коментар


          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

            не мога да дойда на събора........ако може да ми дадеш телефона му,ще му звънна утре

            Коментар


            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

              Реших да съживя малко темата!
              Тая година много рядко се качвах в тераното по известни причини. Това не ми попречи когато имах възможност да човъркам нещо по него. Едно от нещата е да монтирам демфера. Сега след последните две разходки чувствайки кава разлика има искам да кажа, че това е една от най-добрите инвестиции, които съм правил по джипа. На черно се кара с лекота все едно съм по асвалт. Не се осещат дупки коловози и т.н. С две думи вече не чупи ръцете. Остана да оправя някакъв лек лувт в сектора, който много ме дразни на дълъг път. Както съм писал по-горе имах да поукрепя малко предната броня. Свалих я и смених един елемент(тръба) от нея. Причината беше някакъв зверски удар по нея. Ако не беше тя, щях да сменям и двата радиатора. Бластирах бронята и веднага я боядисах с грунд. Сега пак се виждат ръждиви петна. Колкото и да се старая тая ръжда не успях да я увладея. Онзи ден на последната разходка се подсетих, че след като смених дирекцията нових паразитен хебел е без защита. Сега подготвям и това.
              Близо 9 месеца бях забравил за вървежа и проблемите. Сега пак на преден план излиза проблем, който и до сега не успях да реша. Припомням симптомите - мотора сякаш е "удошен" не ще така хубаво да се изреже. Сякаш някой спира или притиска притока на гориво. Стигне ли 2800-3000 оборота и се почва едно чудене та чак на педал го усещам. Дразня се много и не ми стига акъла от какво е това. До сега набеждавах ламбда сондата и отдавах изцяло на нея всичко това. Четох тествах и всичко показва, че е наред. В мануала има опоменати стъпки по които можеш да си чекнеш сондата. Следвах тези стъпки и всичко изглежда наред. Няма грешки в компа, показанията на дебитомера са в норма. ТПС-а също съм го мерил преди време. Направо да побеснееш. Виждам, че мотора има силата но нещо го спъва и то съвсем умишлено. Симптомите са точно все едно карате с обикновенна газова уредба и сте завили максимално кранчето на газста при което двигатела иска гориво но не му стиха и вие давате газ но колкото повече давате толкова по-лошо става. Това го прави особенно осезаемо на газ и малко по-малко на бензин но го има и в двете горива. Вчера за пореден път реших нещо да пробвам и се сетих за центровката. Бях ходил при един диагностик с когото настроихме делкото с предварение заради газста. По спомен го направихме 16-18 градуса. По мануал го дават 10-12 градуса. Не помня как е вървял тогава... Снощи тотално изперкал вече пробвам всичко и завъртях на една страна до колкото може - резултата е тотална липса на мощност. След това завъртях пълно на другата страна(незнам какво правя, защото не се сещам на къде се въртеше делкото) и колата стана съвсем друга. Сега набира доста по-добре почти без колебания и на газ и на бензин. Това, обаче много ме озадачи и сега искам да знам това на какъв градус е...Или има нещо объркано в зацепването на делкото или незнам вече... Трябва да намеря стробоскоп за да разбера какво става. Последния разход който ми даде е 480 км от които доста от тях по черно на бавни и негасене на двигатела с 87 литра газ. Това на Старопланинсата разходка на 29-30 ноември.
              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

              Коментар


              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                Здравей колега , вече си с ГИ или бъркам? Когато ми сложиха ГИ не са ми пипали делкото, а софтуерно си правеха настройките спрямо бензиновите времена. При мен почти няма разлика между бензин или газ.

                Коментар


                • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                  Отдавна съм с ГИ. Настойките са правени по автоматичен за програмата вариант. Не претендирам, че е най-добрия вариант за настройка, но тук става въпрос за проблем при бензин и газ. Газовите времена се коригират от бензиновите и в случая не е виновно газовото. В моето делко е вградена бобината, която аз никога не съм виждал. Пропуснах да кажа, че преди месец два си поръчах капачка и палец абсолютно оригинални с доставка 2 седмици и ги смених. Капачката е Hitachi. Помислих над варианта някъде да имм пробив на висок волтаж. Снощи в тъмното вдигнах капака на запален двигател и нищо не установих. Като заговорих за бобината имах предвид дали някъде вътре в делкото не "плющи" част от искрата на корпус и с това да се получава тоя проблем(макар и да съм виждал на живо не вярвам, че при мен случая е такъв). Всичките ми съмнения до някъде отпаднаха след като "врътнах" делкото. Помня ясно, че след като направих ремонта на двигатела зацепих делкото по описания начин по мануал. Когато отидох на диагностиката стана ясно, че за да се докарат градусите трябва да се завърти още но нямаше на къде и тогава на място го зацепвах наново докато го настроим. Още тогава се усъмних какво точно се случва но.... Който познава двигатела знае, че зацепването на делкото става доста гадно. Освобождава се маслената помпа и се "стрелят" двете оси. Твърде вероятно е да не можеш да го направиш от първия път. Даже не мога да го обясня как точно става. И други колеги са ме питали за зацепването. Ако онзи тогава ми е направил правилно центровката то по мои съвсем груби сметки сега(след снощната манипулация) трябва да е някъде около 6-8 градуса предварение. Има ли начин сам без стробоскоп да определя градуса на запалване? При газовия инжекцион нужно ли е повече предварение и колко точно?
                  Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                  Коментар


                  • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                    Дамяне, само като идея..
                    Понеже си от Варна, защо не се разходиш до Жоро Попов-работи в гаражчетата под училище "Морис Торез", /май Найден Геров му е името в момента/. Един елкон не струва кой знае колко..., а човека е наистина кадърен.
                    Вариант Б- В новия хлебозавод , търси Тони. Сервиза му е най - долу към терапията. Със сигурност ще те насочи кой може да ти реши проблема, а на връщане може да си полафиш с другаря Герчев и Благо за джипки.
                    Поздрави от шведско.

                    Коментар


                    • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                      Благодаря за съвета! Ако, ще ходя на "елкон" то, ще е в НИСАН. Там има един човек с когото се запознах казва се Боян. Мисля, че с негова помощ и консулта можем да измислим нещо. Ще трябва да се отбия...
                      Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                      Коментар


                      • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                        Хи, преди 3 години реших да си купя палец за да го имам и като стане нужда са си го сменя. Преди месец реших да видя какво е положението на палеца и евентуално да го сменя. Оказа се различен палеца, а го дават за терано/ маверик за 116коня. При тебе явно случая е различен.

                        Коментар


                        • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                          Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                          Хи, преди 3 години реших да си купя палец за да го имам и като стане нужда са си го сменя. Преди месец реших да видя какво е положението на палеца и евентуално да го сменя. Оказа се различен палеца, а го дават за терано/ маверик за 116коня. При тебе явно случая е различен.
                          Пазя старите ако има нужда! Това, което сложих е същото като това, коета свалих.
                          Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                          Коментар


                          • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                            Днес намерих стробоскоп и се оказа, че до сега съм карал или с много малко предварение или с никакво. Направих 12 градуса предварение и покарах. Май му е малко и ще пробвам с 15 градуса. За сега набира без да се замисля.
                            Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                            Коментар


                            • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                              Днес врътнах още малко делкото в предварение. Незнам защо но с повече предварение се държи по-стабилно и динамично двигатела.
                              За тези, които не знаят да поясня: 2.4 мотора на терано има една система клапи намиращи се непосредствено до главата монтирани на всмукателния колектор. Номално на загасен мотор са ОТВОРЕНИ. В момента в който запалите двигатела те се затварят и по този начин намаляват дебита въздух и респективно гориво с цел икономия. Пълното отваряне на тези клапи става след 4000 оборота. Аз рядко стигам тези обороти и затова на практика карам стиснат за гърлото двигател. Тези клапи се управляват от електрически вакум вентил на който ако му изкарате буксата напрактика клапите остават отворени и двигатела почва да диша. Сега след тази интервенция има осезаема разлика в ниските обороти и двикатела определено се отпуши. За разхода на гориво не намерих разлика.
                              Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                              Коментар


                              • От: Най-после и аз да се похваля TERRANO 2

                                Сега ако кажеш и къде е тази букса...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X