Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Формула 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Формула 1

    В интерес на истина изказването на Хамстера, че трябва да го питат е преведено малоумно. Гледах видеото, там той казва, че по договор така би трябвало да бъде. Което явно е факт, той просто го споменава. Но нямал дума в избора. Въпреки че след "ще бия всеки който дойде" и "по-силните пилоти са добре за тима" не пропусна да подхвърли, че Алонсо може би няма да е най-добрия избор от гледна точка на отборен дух.....ти да видиш, както се казва Но отново направи впечатление вградената му арогантност и мания за величие с израза "втората кола". Някакси и чисто езиково "другата кола" звучи по-смислено, а и един спортсмен така би се изразил Ще се повторя, но Тото няма да си вкара автогол като вземе още един киселяк в отбора. Освен това догодина далеч не е сигурно, че доминацията продължава, което допълнително ще вкисне големите шампиони и може да стане много избухливо. Иначе от днес : http://www.bbc.com/sport/formula1/38335169 Т.е. работата с Валтери е едва ли не опечена. Щом и Маса намесиха явно ще стане въртележката той да си отложи пенсията, финландеца отива в Мерцедес и взимат сериозна отстъпка от двигателите + Верлайн. Мисля, че ситуацията е win-win. Аз лично мисля, че се заформя интересна двойка и ще има конкуренция. Ако Валтери беше случаен нямаше мениджъри да са му Тото Волф и Мика Хакинен, нали За другия сезон също имам големи надежди като цяло като в ролята си на макларънист разчитам много на Вандоорн. Изключително представяне в Бахрейн като се има предвид колко беше куца колата и все пак първо състезание в спорта.

    Коментар


    • От: Формула 1

      Така, рекапитулацията до този момент от това което съм чел, е че Ботас е най вероятен, Клер казала че Маса може и да остане още един сезон, а и 10 милки за Уилямс не са малко. И с Бърни не съм толкова съгласен че нямало кой да бие Хамилтън щом Розберг го направи, дъртия е говорил глупости и много други пъти. На Ботас му трябва малко време за свикване по време на тестовете и после ще стане интересно, финландеца изобщо не е лесен както всички знаем, още повече когато трябва да се доказва, иначе за Хамилтън винаги съм говорил с уважение за таланта му и възможностите без да го подценявам.

      А това не знам колко правилно е преведено, но ако е истина, не му е се едно кой ще е във "втората кола", за предпочитане пилот втора ръка...

      „Това, което Мерцедес трябва да направи е, след като в тима редуцират списъка с кандидатите до 5 или колкото са, според договора трябва да го обсъдят с мен, обясни Хамилтън пред Channel 4. - Но аз нямам последната дума кой ще е съотборника ми. Важно е кой ще бъде във втората кола. Важно е за морала на тима. Виждали сме в други отбори как изборът може да има отровен ефект и да създаде голямо съперничество между пилотите.”

      http://clubs1.bg/news/hamilton-v-mer...te-s-men-40500
      Последно редактирано от disko04; 16-12-16, 11:54.
      Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

      Коментар


      • От: Формула 1

        Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
        Е, чак най-добрият в света?!
        От действащите в момента , по-добър е единствено Фетел .Щото е с 4 титли . Ако гледаме фактите . Останалите са с все още недоказан потенциал .

        ... и като стана въпрос за потенциал , най- голям шанс да размъти водата на "арогантния Хюм" има Верстапен . 100% обаче съм сигурен , че на този етап няма как да ги видим в ролята на съотборници .
        Ботас малко нещо е загадка . Момчето също има потенциал , но не се знае дали в Мерцедес би го развил до толкова , че да достигне агресия , достатъчна за доминация над "изрусения" .Щото на мен по- скоро ми прилича на карач - тип "Кими". Бъдещето ще покаже . Евентуално ако изобщо отиде в Мерцедес.

        ...Аз обаче се чудя на акъла на "ония в Уилямс" по отношение на Маса . Ако е истина че искат да го задържат де .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • От: Формула 1

          Аз мисля, че Уилямс нямат голям избор, за да се обърнат към Маса. Това първо. Второто е 50% сконто в цената на двигателите, което както каза колегата по-горе, не е никак маловажно за отбор като Уилямс.
          Колкото до Ботас, мисля че е много сериозен пилот, малко с характера на Кими. Много бърз, но недостатъчно арогантен за да се бори с "наглеца". Поне на първо време.
          Колкото до Хам, от състезаващите се в момента пилоти, отстъпва единствено на Фетел по брой на титлите. По всичко останало, няма сравнение. На 3-4 пола е от Сена, а по спечелени състезания е втори само на Шумахер.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Формула 1

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            По всичко останало, няма сравнение. На 3-4 пола е от Сена, а по спечелени състезания е втори само на Шумахер.
            ...верно?! Ти да видиш...
            Най-много поредни победи

            Най-много победи

            С най-много стартове

            Най-много Пол Позишъни

            Михаел Шумахер 1991-2006, 2010-2012 308 68 22,08%
            Айртон Сена 1984-1994 162 65 40,12%
            Себастиан Фетел 2007-2013 117 43 36,75%
            Джим Кларк 1960-1968 73 33 45,21%
            Ален Прост 1980-1991, 1993 202 33 16,34%
            Найджъл Менсъл 1980-1995 191 32 16,75%
            Луис Хамилтън 2007-2013 126 54 24,60%
            Хуан Мануел Фанджо 1950-1951, 1953-1958 52 29 55,77%
            Мика Хакинен 1991-2001 165 26 15,76%
            Ники Лауда 1971-1979, 1982-1985 177 24 13,56%
            Нелсън Пикет 1978-1991 207 24 11,59%
            Най-много НБО (Най-бърза обиколка)

            Най-висок процент успеваемост (стартове-победи)

            Хуан Мануел Фанджо 1950-1951, 1953-1958 52 24 46.15%
            Алберто Аскари 1950-1955 33 13 39.39%
            Джим Кларк 1960-1968 73 25 34.25%
            Лий Уолърд 1950-1951 3 1 33.33%
            Бил Вукович 1951-1955 6 2 33.33%
            Себастиан Фетел 2007-2013 118 37 31.36%
            Михаел Шумахер 1991-2006, 2010 308 91 29.55%
            Джеки Стюарт 1965–1973 100 27 27.00%
            Айртон Сена 1984-1994 162 41 25.31%
            Ален Прост 1980-1991, 1993 202 51 25.25%
            Най-много подиуми

            Най-много челни места в стартовата решетка

            и тука баш го нема:
            Най-много обиколки като лидер
            Най-много състезания с лидерство във всяка обиколка
            Най-много Хет-трикове (Пол+НБО+Победа)

            и т.н.
            та статистиката друго казва...

            Коментар


            • От: Формула 1

              Верно!?
              Ти да видиш....

              http://www.statsf1.com/en/statistiqu...re/nombre.aspx

              http://www.statsf1.com/en/statistiqu...le/nombre.aspx

              http://www.statsf1.com/en/statistiqu...ur/nombre.aspx

              http://www.statsf1.com/en/statistiqu...nt/nombre.aspx

              http://www.statsf1.com/en/statistiqu...um/nombre.aspx
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Формула 1

                Класацията с точките не разбрах дали са приравнявани. Инак няма никакъв смисъл от нея.
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • От: Формула 1

                  Слуховете носят информация за оферта от Уилямс към Маса от 5 милиона паунда, заради отпадането на водещият им пилот......
                  "Bis dat qui cito dat"

                  Коментар


                  • От: Формула 1

                    Не са слухове. Клеър го призна.
                    Да видим, какво ще стане.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Формула 1

                      Вие сериозно ли смятате, че има голямо значение кого точно ще вземат Мерцовете за 2-ри пилот?
                      При положение, че:
                      1. Довчера, (а прогнозите са и за Новия сезон) даваха предимство по 1 секунда на обиколка...
                      (който и да е, и от 2-та част на решетката и от Формула 3 би свършил работата)
                      2. Развойната дейност на спортния отдел на концерна (да не говорим като цяло) има по-голям бюджет, от кое и да е министерство (май все още се водят държавни) в БГ - или няколко...
                      3. На-добрите специалисти "по всичко възможно" са при тях (с изключение на Нюи)
                      4. И сериозно ли смятате, че концерн, който само заради "разкритията от кухнята" на Алонсо преди време плати 100 млн. глоба ще си позволи да загуби отново титлата...
                      От друга страна обаче:
                      5. Новите собственици на Ф1 едва ли имат интерес доминацията на концерна (който е имал вземане даване с лица от Мерцедес знае - те "всички са един тим") - да продължи, толкова явно и безапелационно, това би коствало пак много пари, от спадане на зрителския интерес, съответно загуба на спонсори и т.н.
                      6. Та въпроса не е ли, (както винаги): за колко пари става ?...
                      7. Задаваме ли си въпроса, какво правят другите (или не) освен Рено и Хонда, (Ферари като част от Фиат е друга тема)
                      и защо?



                      P.S. В този ред на мисли, няма да се учудя и, ако концерна, а и други големи играчи, пренасочат ресурси, към подценяваната досега Формула Е, с оглед и на очертаващите се глобални промени в автомобилния пазар...
                      Последно редактирано от ivied; 20-12-16, 07:11.

                      Коментар


                      • От: Формула 1

                        Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                        4. И сериозно ли смятате, че концерн, който само заради "разкритията от кухнята" на Алонсо преди време плати 100 млн. глоба ще си позволи да загуби отново титлата...
                        Понеже няколко пъти вече го повтаряш а аз не съм запознат в детайли, не бяха ли глобени Макларън?
                        Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                        Коментар


                        • От: Формула 1

                          ^Да, глобени бяха Макларън. Аз също не съм наясно с организационната структура, но мисля, че освен доставчик на двигатели тогава Мерцедес бяха и акционер. Така че изказването е 50% вярно и 50% невярно

                          Първоначално публикуван от ivied Преглед на мнение
                          Вие сериозно ли смятате, че има голямо значение кого точно ще вземат Мерцовете за 2-ри пилот?
                          При положение, че:
                          1. Довчера, (а прогнозите са и за Новия сезон) даваха предимство по 1 секунда на обиколка...
                          (който и да е, и от 2-та част на решетката и от Формула 3 би свършил работата)
                          Няма кой да даде такива прогнози (точни!), понеже колите за догодина са все още на чертожната дъска, в най-добрия случай 3Д симулации. Вероятно дори още няма тестове в аеротунел, какво остава за на пистата. Да не говорим, че дори колата най-бърза на тестовете далеч не се оказва такава малко по-късно в Австралия. В противен случай Макларън щяха да имат 2-3 титли в повече
                          На база на моя опит като активен зрител на Ф1, да се дават прогнози в секунди за сезон започващ след 3 месеца е несериозно. Мисля, че е непосилно дори за самите конструктори, какво остава за разни анализатори и коментатори.

                          2. Развойната дейност на спортния отдел на концерна (да не говорим като цяло) има по-голям бюджет, от кое и да е министерство (май все още се водят държавни) в БГ - или няколко...
                          Да не би другите отбори да се финансират от БГ министерствата? А и какво общо има това с избора на втори пилот? За компания на такова ниво всяка точка преднина в края на сезона е допълнително самочувствие, престиж, атестат и се дава всичко докрай за нея. А според теб едва ли не ще карат с един автомобил за догодина, защото видиш ли е много сигурна титлата.
                          3. На-добрите специалисти "по всичко възможно" са при тях (с изключение на Нюи)
                          Тука сериозно ме хвърли в тъча...дай моля те линк към класацията на специалистите, за да видим и ние кой на кое място е. Уменията на един дизайнер/инженер са дотолкова труднооценими и субективни, особено от зрител, че това прави твърдението просто смехотворно и абсурдно.

                          Коментар


                          • От: Формула 1

                            Целта на новия технически регламент е 4-5 секунди на обиколка по-бързи. Повечето водещи конструктори прогнозират 3 секунди да е по-реалистично, поне в началото. Няма да е една секунда в никакъв случай.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Формула 1

                              Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                              ^Да, глобени бяха Макларън. Аз също не съм наясно с организационната структура, но мисля, че освен доставчик на двигатели тогава Мерцедес бяха и акционер. Така че изказването е 50% вярно и 50% невярно
                              Алонсо - изпя ли ги - изпя ги... и пак в Маковете, а...
                              (поровете бе, четете зад редовете, кой и защо и колко плати официално, под масата за Бърни и компания - не говоря - после нямало да им се върнат, като компенсация - Платини и Блатер за нЕкви милиончета луди ги направиха, ама като те нарочат - или Алонсо- нищо, че не е Адолф, като клипа от рекламата, ще си пуска хвърчилото още...)
                              Закона на омертата не вАжи...

                              иначе : "Няма кой да даде такива прогнози (точни!), понеже колите за догодина са все още на чертожната дъска, в най-добрия случай 3Д симулации.
                              писано е декември, състезанията почват март - т.е. колата е в изпитания вече - може и в космоса за тия пари

                              На база на моя опит като активен зрител на Ф1, да се дават прогнози в секунди за сезон започващ след 3 месеца е несериозно. Мисля, че е непосилно дори за самите конструктори, какво остава за разни анализатори и коментатори.

                              естествено - иначе щях да съм милионер от залози - макар, че няколко пъти съм печелил

                              А и какво общо има това с избора на втори пилот? А според теб едва ли не ще карат с един автомобил за догодина, защото видиш ли е много сигурна титлата.
                              не, 2 ще са - като 2-ия ще е без значение

                              Тука сериозно ме хвърли в тъча...Уменията на един дизайнер/инженер са дотолкова труднооценими и субективни, особено от зрител, че това прави твърдението просто смехотворно и абсурдно.
                              хич не са, личи си и доста преди средата на сезона, най-вече по резултатите, а и спецовете само-вече са наясно, кое е по-по-баш-най... въпреки играта на криеница, шпионажа и камуфлажите
                              имаше един виц от казармата: "Сменяме си бельото, ама помежду ни" - за класацията на специалистите, та и тимовете така... си ги менкат... ама накрая единия (само) обира парсата
                              Последно редактирано от ivied; 21-12-16, 00:12.

                              Коментар


                              • От: Формула 1

                                Многословност, стил "бг мама", с точно толкова съдържание, което всъщност вее единствено към "аз разбирам повече, щото много се интересувам"...
                                Точно както "константния" М. Манчев: - Ето, лидерът на състезанието е в бокса, сега Алонсо има ще има тактическото превъзходство, което ще му даде възможност да спечели състезанието!
                                На което изказване, инж.Тенчев репликира: - Очевидно прогнозата за времето ще оправдае, защото тийм радиото Мерцедес казаха на Хамилтън, че се очаква дъжд в оставащите 26 обиколки...
                                "Bis dat qui cito dat"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X